за или против "чипосването" на едно БМВ е36

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Мнение от Nukem » 09 Апр 2008, 12:11

Значи и аз съм се замислял по въпроса,но 2000лв мин. за генерация,вал и филтър и какво всичко за някакви 20% ако направим сравнение по добре да си продам моята и да си взема 325i и ще се усети много по добре и с много по малко ядове!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Мнение от K_Ilkov » 09 Апр 2008, 12:24

dr-who написа:
Breyton написа:
Mpower84 написа:КАКВО Е ЧИПТУНИНГ?


Под чиптунинг се разбира качване на мощността на един автомобил, чрез оптимизиране на софтуера в електронния блок за управление(ECU). Електронния блок за управление е малък компютър, който изпълнява всички необходими функции за управлението на двигателя. Той е отговорен за управление на запалвалването,впръскването или налягането на турбото(компресора).

Софтуера за управлението на двигателя е запаметен на носител(Eprom)наричан още чип. Оригиналният софтуер може да бъде прочетен от Eprom-a със специално устройство и пренесен на домашно PC. След оптимизирането му софтуерът се записва на празен Eprom и се поставя в ECU-то.

Всеки чип е за точно определен номер ECU. За това при поръчка или запитване е необходимо да се знае точно номера на Вашето ECU.




Въпроси и отговори

Защо не се прави от производителя?
Причините са:
Разлики в качеството на горивото в различните държави
Разлики в температурата на околната среда
Разлики в надморското равнище
Специфични норми за изгорелите газове в различните държави
Превишаване на сервизните интервали
Затова главната цел на производителя е така да програмира софтуера, че двигателят да работи в много голяма област на толерантност. След това се програмират ограничения във софтуера, така че всички двигатели да имат възможно най-идентични - мощност и въртящ момент. От споменатите по горе точки се получава една много консервативна картина на мощността. Чиптунингът дава възможност да се премахнат компромисите допуснати от производителя.

Съкращава ли се животът на двигателя?
При направения от нас чиптунинг винаги се има в предвид известна толерантност. Програмирането се прави така, че при същия начин на каране в двигателя да не се наблюдават по-високи стойности на износване.
При по-често използване на повишената мощност и промяна в начина на каране е възможно естествено известно повишение в износването,което се изразява в рамките на 5000 до 10000 км от общия пробег. Примерно двигателят вместо 555 000 км ще издържи "само" 550 000 км. При редовна поддръжка и нормален начин на каране чиптунингът не влияе на общия пробег.

Как се променя средният разход на гориво?
При подобен начин на каране разходът на гориво остава същия.Причина за това е пълното изгаряне на горивото благодарение на идеалния момент на запалване в това число оптималното налягане при дизеловите двигатели. Тогава благодарение на повишения въртящ момент, автомобила постига същото ускорение при по-малко натиснат педал на газта.
При всички случаи ,се наблюдава покачване на разхода с около 0,5л на 100 км при каране на пълна газ.

Ограничава ли чиптунунингът някои функции в автомобила?
Не, в никакъв случай. Всички функции на автомобила като запаметяване на грешки и т.н. си остават и функционират без ограничение.




КОПИРАНО ОТ www.redline-tuning.com това е обща информация и не те съветвам да взимаш чип от този сайт!



Аргументирай се защо да не си вземе чип от там?


защото са читави, от личен опит се аргументиран аз ;)
а колегата който казва да не си взима чип от теб, просто е в голяма заблуда, не че имам против него нещо, но просто говори глупости
Успех! :winky:



Според мен малко прибързано се нахвърлихте върху човека колегата май иска да каже че не рекламира сайта, а не че има нещо против въпросните чипове :mhihi: поне аз така си мисля
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 10 Апр 2008, 14:48

Чак се чудя понякога как на такива глупави теми като тая се исписват по 3-4 страници и то точно в раздел тунинг. А на смислените теми никой не отговаря.
Иска ли сега този който пусна темата да му дам линкове към поне 30 подобни теми тук във форума. Ако имаше класация за най обсъжданите теми то темите от сорта " Какво ще кажете за чип тунинга" или " Колко коня ще вдигне чипа" ще са на едни от първите места. :evil: :evil:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 10 Апр 2008, 15:02

аааа нидей тъй, накъде сми без тунинг. :mhihi: .
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

e30

Мнение от KPETEH » 10 Апр 2008, 15:29

Чак се чудя понякога как на такива глупави теми като тая се исписват по 3-4 страници и то точно в раздел тунинг. А на смислените теми никой не отговаря.
Иска ли сега този който пусна темата да му дам линкове към поне 30 подобни теми тук във форума. Ако имаше класация за най обсъжданите теми то темите от сорта " Какво ще кажете за чип тунинга" или " Колко коня ще вдигне чипа" ще са на едни от първите места.

:yes:
точно си мислех, аз да пусна храната...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 253
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e28 525e, e34 520, e36 316,next иде
Мечтае да кара: Всичките които не са описани горе

Мнение от boricha » 17 Юни 2008, 17:48

Дай линковете към темите и да приключваме ;)
BMW RULEZ !!!
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 253
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e28 525e, e34 520, e36 316,next иде
Мечтае да кара: Всичките които не са описани горе

Мнение от boricha » 17 Юни 2008, 17:50

Вярно ли е че след чип тунинг трябва да се кара само и единствено със 100 октаново черно злато :))
BMW RULEZ !!!
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 428
Регистриран на: 9.11.2007
Кара: s500,w220 ; s420 w140

Мнение от cherepa83 » 17 Юни 2008, 18:21

малко има разлика м-у петрол и бенц ама щом си казал черно злато да е :mhihi:
а по темата колегата може да каже доволен ли е като сложи 4ип-а

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook