усилване на притискател
Модератор: bum_bum
6 мнения
• Страница 1 от 1
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
усилване на притискател
Някаде из темите бях чел , някой беше споменал за такъв човек усилвал нормални присикатели от съединител
някой ако има координатите да ми пише на лично , мерси предварително
някой ако има координатите да ми пише на лично , мерси предварително
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: усилване на притискател
Vozq_bez_pari написа:Някаде из темите бях чел , някой беше споменал за такъв човек усилвал нормални присикатели от съединител
някой ако има координатите да ми пише на лично , мерси предварително
правят се с две диафрагми. Лично аз не ти го препоръчвам щото ще си хвърлиш аксиалните лагери на вала за норматив. А това че след всяко каране ще имаш мускулна треска на левия крак нама да го споменавам
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: усилване на притискател
slavianko написа:Vozq_bez_pari написа:Някаде из темите бях чел , някой беше споменал за такъв човек усилвал нормални присикатели от съединител
някой ако има координатите да ми пише на лично , мерси предварително
правят се с две диафрагми. Лично аз не ти го препоръчвам щото ще си хвърлиш аксиалните лагери на вала за норматив. А това че след всяко каране ще имаш мускулна треска на левия крак нама да го споменавам
Братле, ти на 34-ката преди новия съединител с какво караше? Че се чудя дали ще издържи само керамика при мен, без да усилвам притискател и питах тук, там по други марки коли и им държи уж...
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: усилване на притискател
Boyadjiev написа:slavianko написа:Vozq_bez_pari написа:Някаде из темите бях чел , някой беше споменал за такъв човек усилвал нормални присикатели от съединител
някой ако има координатите да ми пише на лично , мерси предварително
правят се с две диафрагми. Лично аз не ти го препоръчвам щото ще си хвърлиш аксиалните лагери на вала за норматив. А това че след всяко каране ще имаш мускулна треска на левия крак нама да го споменавам
Братле, ти на 34-ката преди новия съединител с какво караше? Че се чудя дали ще издържи само керамика при мен, без да усилвам притискател и питах тук, там по други марки коли и им държи уж...
С керамика и с леко натяг на притискателя. До към 400нм държеше
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
Re: усилване на притискател
slavianko написа:Vozq_bez_pari написа:Някаде из темите бях чел , някой беше споменал за такъв човек усилвал нормални присикатели от съединител
някой ако има координатите да ми пише на лично , мерси предварително
правят се с две диафрагми. Лично аз не ти го препоръчвам щото ще си хвърлиш аксиалните лагери на вала за норматив. А това че след всяко каране ще имаш мускулна треска на левия крак нама да го споменавам
аз от година две съм с тилтън, един приятел искал да опита затова търся координати на такъв човек
някой беше казъл и смяна на диафрагмата или натягане , затова питам за тел някой ако има
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: усилване на притискател
Кажи му да не се занимава. Много твърд става съединителя. Аз от два педала изработих един и го усилих допълнително и пак се трошеше от усилието. Да минава на 240мм с керамика и ще устиска 500нм. В крайна сметка обаче всеки рано или късно минава на многодисковVozq_bez_pari написа:slavianko написа:Vozq_bez_pari написа:Някаде из темите бях чел , някой беше споменал за такъв човек усилвал нормални присикатели от съединител
някой ако има координатите да ми пише на лично , мерси предварително
правят се с две диафрагми. Лично аз не ти го препоръчвам щото ще си хвърлиш аксиалните лагери на вала за норматив. А това че след всяко каране ще имаш мускулна треска на левия крак нама да го споменавам
аз от година две съм с тилтън, един приятел искал да опита затова търся координати на такъв човек
някой беше казъл и смяна на диафрагмата или натягане , затова питам за тел някой ако има
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани