M5 на дино
Модератор: bum_bum
60 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1314
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: M5 на дино
Смятам да обърна внимание на външния вид, понеже беше занемарен покрай цялото разглобяване и напролет влиза за цялостно пребоядисване... но да не разваляме темата със скучни козметики
- c04
- Кръстникът
- Мнения: 547
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: M5 на дино
Е чак скучно. И там трябва да са на ниво нещата. Ще сменяш ли цвета или ще си синее
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1314
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: M5 на дино
Не, Avus Blau остава - любим цвят ми е, а и предпочитам да е каквото е по VIN.
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1314
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1314
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: M5 на дино
Първи тест с новата шайба и смесите са обеднели тежко до 13.6 след 4500 оборота, спрямо 12.3-4 със старата шайба. Очевидно много повече въздух влиза и трябва да се пусне гориво, така че продължаваме с мапването
- dhtj
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 136
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: M5 на дино
Половин година от последния пост, накъде е бегачката, колега, падна ли под 6 сек 100-200?
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1314
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: M5 на дино
Нямам адекватно измерване, защото компресорът вече идва малък за този сетъп и протече един семеринг. В момента го ребилдвам и мисля да върна предишния сетъп, защото не ми допада нещо да работи на лимита си и от перформънс гледна точка да не барам повече. Като ми стане слаба ще сменям платформата Междувременно се захванах с ребилд на дифа и всичко по задния мост. Малко снимки:
- raduslaf
- ентусиаст
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1314
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: M5 на дино
Да, всичко е събрано, но не е качено на колата все още, защото се занимавах с това:
Компресорът и той е сглобен и монтиран вече, но се получи така, че проектът стана евридейка, а евридейката проект и се старая да има поне една кола в движение.
Иначе и аз нямам търпение да пробвам как е дифът, понеже новите фрикционни дискове са керамични и очаквам да има някаква разлика в заключването.
Компресорът и той е сглобен и монтиран вече, но се получи така, че проектът стана евридейка, а евридейката проект и се старая да има поне една кола в движение.
Иначе и аз нямам търпение да пробвам как е дифът, понеже новите фрикционни дискове са керамични и очаквам да има някаква разлика в заключването.
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1314
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: M5 на дино
Още един ъпдейт по отношение на стартовете с F90 от предишната страница. Опитах да подобря представянето с по-малки загуби на време от смяна на предавките чрез това устройство N2MB wot (wide open throttle) box:
Идеята е газта да бъде натисната постоянно, дори през времето, когато съединителя е натиснат до долу и правиш смяна на предавка, като междувременно спира подаването на искра към цилиндрите и го възобновява в момента, в който отпуснеш съединителя и по този начин оборотите не се покачват докато газта е до долу, а двигателят е отделен от кутията. В действие изглежда по следния начин:
С този жокер обикновено се спестяват около 0.1-0.15 секудни на смяна на предавка. Ценно време, при което 700 коня вместо да ускоряват си почиват, а 8-степенния ZF е сменил и забравил отдавна При гонка това време е от порядъка на половин-една кола разстояние. При 3-4 смени на предавки се натрупва и нататък е ясно какво се случва.
За съжаление заводският комп. на S62 не харесва допълнителен модул да му се бърка в работата и това прекъсване на запалването го отчита като мисфайъри, поради което много често колата забива още в средни обороти и не може да се довърши pull-а. Няколко пъти се получи и без да забие и беше доста ефективно, но работи на твърде случаен принцип и е ненадежно, затова отпадна като вариант. Така че и в тази посока на ъпгрейд задънена улица. Явно от 25 годишна платформа - толкова, без да се навлиза в извращения като ZF8 суапове и други неща, които да променят колата тотално и да й се премахне "душата" така да се каже.
Идеята е газта да бъде натисната постоянно, дори през времето, когато съединителя е натиснат до долу и правиш смяна на предавка, като междувременно спира подаването на искра към цилиндрите и го възобновява в момента, в който отпуснеш съединителя и по този начин оборотите не се покачват докато газта е до долу, а двигателят е отделен от кутията. В действие изглежда по следния начин:
С този жокер обикновено се спестяват около 0.1-0.15 секудни на смяна на предавка. Ценно време, при което 700 коня вместо да ускоряват си почиват, а 8-степенния ZF е сменил и забравил отдавна При гонка това време е от порядъка на половин-една кола разстояние. При 3-4 смени на предавки се натрупва и нататък е ясно какво се случва.
За съжаление заводският комп. на S62 не харесва допълнителен модул да му се бърка в работата и това прекъсване на запалването го отчита като мисфайъри, поради което много често колата забива още в средни обороти и не може да се довърши pull-а. Няколко пъти се получи и без да забие и беше доста ефективно, но работи на твърде случаен принцип и е ненадежно, затова отпадна като вариант. Така че и в тази посока на ъпгрейд задънена улица. Явно от 25 годишна платформа - толкова, без да се навлиза в извращения като ZF8 суапове и други неща, които да променят колата тотално и да й се премахне "душата" така да се каже.
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1314
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: M5 на дино
Колата се продава, засега само в един от известните БГ сайтове, но ще бъде обявена и в немския еквивалент Пиша го, за да имат предимство сънародници мераклии, макар че ме съмнява да се намери такъв.
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1314
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: M5 на дино
Един последен ъпдейт - колата е продадена и да не повярваш остава в България "And on that terrible disappointment" слагаме край на този проект. Скоро пак друг, но най-вероятно в друг форум. Благодаря на всички за интереса
Re: M5 на дино
Е поне напиши къде да гледаме де...
То българските форуми умряха почти всичките...та голф ли ще купуваш...или джипка някаква...
То българските форуми умряха почти всичките...та голф ли ще купуваш...или джипка някаква...
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1314
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: M5 на дино
Ще споделя като има развитие. За момента мога да кажа гледайте на запад
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: M5 на дино
Пусни тема и тук, вярвам че ще е интересна.
Иначе да, хубаво е, че колата остава в БГ. Прави ми впечатление, че доста скъпо направени коли си се продават и тук.
Иначе да, хубаво е, че колата остава в БГ. Прави ми впечатление, че доста скъпо направени коли си се продават и тук.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
60 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани