Wide Band ламбда

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Re: много е просто само трябва да му разбираш :-)))

Мнение от Dimitar » 12 Май 2004, 8:48

mmm написа:.....

ОК :yes:

master of the force
Аватар
Мнения: 5578
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 12 Май 2004, 22:38

хм.. толкова се изписа и никой не го написа- уаид банд оксижен сенсора се ползва защото е много по-бърз от нормалния- изключително полезно за тунинг където сместа се промения страшно бързо във оборотите- особено ако е високоборотен двигател под голямо налягане (турбо/ компресор). един нормален сенсор ще усредни потенцялния пик и няма да го видиш как ударно ти обеднява или обогатява сместа (остави обогатяването, обедняването е страшно). уаид банд-а ще ти го покаже и ще се усетиш преди да почне да прозира светлината през буталата ти :)
алекс
трабант 601с
разни други возила

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 13.12.2003

Мнение от V_G_Z » 13 Май 2004, 9:44

мдаа прав си само бих допълнил 4е 6ироколентовата ламбда за разлика от narrow такавата дава то4но стойноста на обедняване или
обогатяване....с нароу ламда обикновенно сигнала е "бедно" или "богато" без да се знае с колко съ6то така верноста на показанията строго зависят от това колко е нагрята...
докато с wide band може да си направи6 1:12,4 1:12,7 и тн на ускорение например... и ако се комбинира с EGT probe работата става о6те по добре :D
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook