Да си поговорим за М42.
Модератор: bum_bum
10 мнения
• Страница 1 от 1
- Новини
Да си поговорим за М42.
Или с по-прости думички ...318is
Имам няколко въпроса за по просветените ....
Първата ми мисъл е K&N air filter
Варианти: конус или стандартния за тавичката. При конусовидния ще трябва да се махне тавичката, да се слага heatsheild, и да се поразбута това онова, да се търси вариант за по-добър приток на въздух. Стандартния си влиза направо там но ако се абстрахираме от монтажа, кой е по-добрия вариант и защо? А каква ще е разликата? А друга марка освен K&N?
Горивен филтър.
Интересно ми е има ли някакви по-специални изпълнения на този уж несъществен (за тунинг "разбирачите") консуматив. Ако има..в какво се състои разликиката?
Генерация.
На моята кола няма средно гърне.... от двигателя та направо в задното. Простете за тотално глупавия въпрос но това по-добър вариант ли е? Или да си търся средно гърне все пак....? А ако реша да я разплитам с цел две задни гърнета? Плюсове, минуси?
Чип-тунинг.
Къде е баланса в добрия избор и приличната цена? Препоръчайте ми нещо в тази насока....
За това се сещам в момента ....но ще се радвам ако напишете и за нещо друго за което вие се сещате а аз дори не подозирам че би ми било полезно...
Дано се получи интересна и полезна тема....
Имам няколко въпроса за по просветените ....
Първата ми мисъл е K&N air filter
Варианти: конус или стандартния за тавичката. При конусовидния ще трябва да се махне тавичката, да се слага heatsheild, и да се поразбута това онова, да се търси вариант за по-добър приток на въздух. Стандартния си влиза направо там но ако се абстрахираме от монтажа, кой е по-добрия вариант и защо? А каква ще е разликата? А друга марка освен K&N?
Горивен филтър.
Интересно ми е има ли някакви по-специални изпълнения на този уж несъществен (за тунинг "разбирачите") консуматив. Ако има..в какво се състои разликиката?
Генерация.
На моята кола няма средно гърне.... от двигателя та направо в задното. Простете за тотално глупавия въпрос но това по-добър вариант ли е? Или да си търся средно гърне все пак....? А ако реша да я разплитам с цел две задни гърнета? Плюсове, минуси?
Чип-тунинг.
Къде е баланса в добрия избор и приличната цена? Препоръчайте ми нещо в тази насока....
За това се сещам в момента ....но ще се радвам ако напишете и за нещо друго за което вие се сещате а аз дори не подозирам че би ми било полезно...
Дано се получи интересна и полезна тема....
- kay
- просветлен
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Филтър - правоъгълен, в оригиналната кутия. Марка K&N, BMC, или ITG.
Не виждам смисъл от средно гърне, ако не ти е шумно.
За чип може да питаш Kalio
Не виждам смисъл от средно гърне, ако не ти е шумно.
За чип може да питаш Kalio
нищо лошо няма в конусния - стига да е изолиран добре от топлината
горивен филтър става от мнооо коли - моят е от пасат (мноо по-тънкана - па практика - същият)
И аз нямам средно гърне - не ми и трябва...
Чиповете на Калио са най-добрите като че ли.....
горивен филтър става от мнооо коли - моят е от пасат (мноо по-тънкана - па практика - същият)
И аз нямам средно гърне - не ми и трябва...
Чиповете на Калио са най-добрите като че ли.....
DaWolf
:bowdown::bowdown: forced induction M42B18
:bowdown::bowdown: forced induction M42B18
- Dimitar
- старши ентусиаст
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Re: Да си поговорим за М42.
!!Asen_X написа:Първата ми мисъл е K&N air filter
Варианти: конус или стандартния за тавичката. При конусовидния ще трябва да се махне тавичката, да се слага heatsheild, и да се поразбута това онова, да се търси вариант за по-добър приток на въздух. Стандартния си влиза направо там но ако се абстрахираме от монтажа, кой е по-добрия вариант и защо? А каква ще е разликата? А друга марка освен K&N?
Не съм сигурен, че ако ползваш стандартната кутия, няма да се нуждаеш от heatshield. Преди седмица бях сложил един термо датчик в тази кутия и температурата стигаше до нива 55-60 градуса. Незнам много ли са, малко ли са, но въпросната кутия въобще не е изолирана
!!Asen_X написа:Чип-тунинг.Къде е баланса в добрия избор и приличната цена? Препоръчайте ми нещо в тази насока....
За чипа нещата са много относителни - трябва да пробваш, щото може да вземеш скъп и той за нищо да нестава, а може и евтин (от някой който, прави копия на тези от добри фирми) да вземеш и резултатите да са добри.
- Alexi
- старши ентусиаст
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Като стана дума за тази кутия за филтъра ,при мене там влизат 2 тръбички и циркулира антифриз ,явно има и нещо като радиаторче зад филтъра явно зимата да топли въздуха ,но лятото няма ли да има обратен ефект ? При вас така ли е ?
- krika
- ...и то хидравличен :)
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Астига бе радиатор в кутията ти ми изби зъбите
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Alexi
- старши ентусиаст
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Наскоро махах кутията да стигна до алтернатора ,и си викам я да махна тия тръбички с неясно предназначение ,явно са някви вакум регулатори..и като плисна един горещ антифриз уми ми очите..може би при по топло време циркулацията там спира
- bmwdriver
- старши ентусиаст
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Точно така е И аз мислех,че са вакууми,но се оказа някъв нагревател.
Тамън като махна кутията няма да се чудя какво да го правя
Тамън като махна кутията няма да се чудя какво да го правя
хайде и аз да се изкажа неподготвено
1. филтър- общо взето ако "тунинг" кутията не променя входящия тракт така че да събира студен въздух отвънка директно (примерно под калника или около предния фар, няма смисъл да я сменяш. к/н или там каквито и други тунинг филтри да сложиш няма да получиш подобрение- само може да загубиш във филтриращата способност (знам че много хора ще рипнат тука, но това е моят личен опит със много много возила и филтри). единствената полза от к/н типа филтри е че можеш да го миеш. аз лично предпочитам да си купувам всеки 6 месеца нормален филтър (примерно фрам). а мойте изисквания са много високи- вади си изводите. демек- не барай. едно нещо което можеш да направиш е през лятото да запушиш подгряващия елемент- няма нужда да грее още във кутията. това което можеш да направиш е да си сложиш екрани против топлина - разгледай си хубаво входящия тракт- има ли някъде където се нагрява сериозно от двигателя, радиатора и тн? там го изолирай. 55-60 градуса е нормално за входящ въздух. ако е към 70 тогава трябва да се действа. също нещо което можеш да направиш е да си погледнеш дебитомвера. има ли решетка пред него за изправяне на потока? ако има- махни я. но внимателно да не повредиш елемента зад нея. файдата на твоя двигател ще е около 5 коня на задните гуми.
горивния филтър го остави намира. там полза няма. сменяй го редовно, но това е.
чип... ша ма убиете със тия чипове. няма да коментирам. аз полза досега от чип на нормална кола не съм видял да има толкова че да си струва. за цената на чипа ще си вземеш валове или някои ще ти полира главата. ползата ще епо-голяма и ще ти отвори пътя за други истински модификации.
гърнета- колкото по-малко гърнета- толкова по-добре. демек- не слагаи друго гърне. на 4 цилинидъра да разплиташ генерацията няма смисъл. има полза от 2 тракта от самите колектори има смисъл ако си със v6 или повече. колкото глави имаш толкова пътя назад трябва да имаш за оптимална генерация
толкоз.
1. филтър- общо взето ако "тунинг" кутията не променя входящия тракт така че да събира студен въздух отвънка директно (примерно под калника или около предния фар, няма смисъл да я сменяш. к/н или там каквито и други тунинг филтри да сложиш няма да получиш подобрение- само може да загубиш във филтриращата способност (знам че много хора ще рипнат тука, но това е моят личен опит със много много возила и филтри). единствената полза от к/н типа филтри е че можеш да го миеш. аз лично предпочитам да си купувам всеки 6 месеца нормален филтър (примерно фрам). а мойте изисквания са много високи- вади си изводите. демек- не барай. едно нещо което можеш да направиш е през лятото да запушиш подгряващия елемент- няма нужда да грее още във кутията. това което можеш да направиш е да си сложиш екрани против топлина - разгледай си хубаво входящия тракт- има ли някъде където се нагрява сериозно от двигателя, радиатора и тн? там го изолирай. 55-60 градуса е нормално за входящ въздух. ако е към 70 тогава трябва да се действа. също нещо което можеш да направиш е да си погледнеш дебитомвера. има ли решетка пред него за изправяне на потока? ако има- махни я. но внимателно да не повредиш елемента зад нея. файдата на твоя двигател ще е около 5 коня на задните гуми.
горивния филтър го остави намира. там полза няма. сменяй го редовно, но това е.
чип... ша ма убиете със тия чипове. няма да коментирам. аз полза досега от чип на нормална кола не съм видял да има толкова че да си струва. за цената на чипа ще си вземеш валове или някои ще ти полира главата. ползата ще епо-голяма и ще ти отвори пътя за други истински модификации.
гърнета- колкото по-малко гърнета- толкова по-добре. демек- не слагаи друго гърне. на 4 цилинидъра да разплиташ генерацията няма смисъл. има полза от 2 тракта от самите колектори има смисъл ако си със v6 или повече. колкото глави имаш толкова пътя назад трябва да имаш за оптимална генерация
толкоз.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Alexi
- старши ентусиаст
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Таз решетка на дебитомера не е ли да не влезе някой едър буклук ако се скъса филтъра например.. тя е доста едричка плетка и не мисля 4е пречи на потока чак толкоз ,ама ще я махна за пробата и аз
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани