скоростни кутии

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 17.01.2004

скоростни кутии

Мнение от KA_sport » 10 Юни 2004, 17:58

Има ли начин да се пренареждат скоростните кутии,разбираи промяна на далжината на отделните предавки

Дизеловите скоростни кутии с по-далги предавки ли са?и ако да може ли да се сложат на бензинов двигател(които естествено е подобрен - пове4е коне) и старата кутия просто няма да издържи, какво ще стане с ускорението? :?: :roll:

кавалер-монтьор
кавалер-монтьор
Аватар
Мнения: 2515
Регистриран на: 11.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: леки BMW-та :):):)
Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta

Мнение от gazzzar » 10 Юни 2004, 19:36

Колко е увеличена мощността на тоя двигател, че чак скоротната кутия да не издържи.... :?: :?: :?: Всеки един от основните елементи в един автомобил е констриран така, че да има резерва.... :!: :?:

ПС: Ако колата ти е със задно предаване, смяната на диференциала с такъв с по-голямо или по-малко предавателно число ще ти направи и скоростите съответно - по-къси или по-дълги....Питай Явор, той знае.... :mha: :mha: :mha:
Последна промяна gazzzar на 10 Юни 2004, 19:53, променена общо 1 път
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3.... 8) 8) 8)
Изображение
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna

master of the force
Аватар
Мнения: 5578
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 10 Юни 2004, 19:48

пренареждане на предавките във скоростната кутия не е практика...

както казаха начина е да да си смениш задното предаване. от там можеш да докараш горе долу какъвто си искаш характер на скоростната кутия... колкото по-голямо е числото отзад (приермно 3.55:1 или 4.10:1) толкова по-къси са предавките но ускорението е по-добро

и да, на дизелите по принцип предавките са по-дълги защото имат повече въртящ момент на ниските обороти...
алекс
трабант 601с
разни други возила

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 11 Юни 2004, 2:33

На моя Нисан 90% от проблемите са му в скоростната кутия и предавките. Първия проблем са синхронизаторите. Да, там са ама не си вършат много добре работата, а на високо обороти съвсем се сдухват. Втория е че скоростите са прекалено къси. За шофьор от типа на майка ми са перфектни, но проблема е че мене баща ми ме е учил да карам. Той си е състезателче от малък. А познайте аз на кой от двамата приличам :twisted: .

На кола с предно какви са опцийте? Милслил съм си за смяна, но проблема е че всички N14ки имат същите предавки, което означава че трябва кутия от друга кола. Единствената друга кола с този двигател и предно предаване е Американската Sentra. А сега да вкарвам от Америка скоростна кутия нема смисъл. Май най лесно ще е като се върна да го продам този Нисан и да си купя нещо друго. С малко късмет (И малко помощ от бащата) може и Баварка да си взема.
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook