4-бутално brembo от е38 на е36
Модератор: bum_bum
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- kik_777
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 4.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36-ци
- Мечтае да кара: e30-ка
4-бутално brembo от е38 на е36
Предварително се извинявам ако темата не е за тук, а и в търсачката не намерих нищо конкретно по този въпрос
Решил съм да сменям сток спирачките на е36-цата ми
За целта ще ползвам спирачни апарати от е38 4-бутално брембо мисля че беше от 725тдс

и дискове от е46 330д с размер 325мм големина, 25мм дебелина и работна част на диска 60мм
Та единия въпрос ми е какви планки трябва да се сложат на тези апарати
ако някой го е правил, има схема или чертеж моля да ми помогне
И последното ми питане е дали 17-ка джанта с ЕТ 41 на 7,5ж ще може да се ползва след това
Благодаря
Решил съм да сменям сток спирачките на е36-цата ми
За целта ще ползвам спирачни апарати от е38 4-бутално брембо мисля че беше от 725тдс

и дискове от е46 330д с размер 325мм големина, 25мм дебелина и работна част на диска 60мм
Та единия въпрос ми е какви планки трябва да се сложат на тези апарати
ако някой го е правил, има схема или чертеж моля да ми помогне
И последното ми питане е дали 17-ка джанта с ЕТ 41 на 7,5ж ще може да се ползва след това
Благодаря

*93 Е36-coupe 318is... *95 E36-coupe 320i... *96 E36-coupe 320i... *97 E36-sedan 320i...


- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: 4-бутално brembo от е38 на е36
ако е с борд джантата не ... ако няма борд като сложиш фланец ще стане
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- BMW_DRIVER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 356
- Регистриран на: 24.01.2007
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: 328ci & E30 327Ti
- Мечтае да кара: която вкачи
Re: 4-бутално brembo от е38 на е36
на е38 дисковете са 316мм но за работната част на диска незнам... смисал какви накладки ще използваш? от е46-то дали ще паснат на този апарат 

http://www.youtube.com/watch?v=P0XCgzj6 ... e=youtu.be неделни развлечения-бог да дава живот на шперо 
2 ГОДИНИ ПО-КЪСНО..... https://www.youtube.com/watch?v=oeH1F_oxzbw

2 ГОДИНИ ПО-КЪСНО..... https://www.youtube.com/watch?v=oeH1F_oxzbw
- kik_777
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 4.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36-ци
- Мечтае да кара: e30-ка
Re: 4-бутално brembo от е38 на е36
(STYL.24) е джантата,забравил съм да спомена
Целта ми е да не се слагат никакви фланци с накладки от е38

Целта ми е да не се слагат никакви фланци с накладки от е38

Последна промяна kik_777 на 22 Апр 2010, 16:55, променена общо 1 път
*93 Е36-coupe 318is... *95 E36-coupe 320i... *96 E36-coupe 320i... *97 E36-sedan 320i...


- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: 4-бутално brembo от е38 на е36
kik_777 написа:(STYL.24) е джантата,забравил съм да спомена![]()
Целта ми е да не се слагат никакви фланци
без планец ще трябва ползваш диск с голямо ет иначе апарата ще опре в спиците ...
ама като ползваш такъв диск не е ясно дали няма опре в шенкела той.
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- kik_777
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 4.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36-ци
- Мечтае да кара: e30-ка
Re: 4-бутално brembo от е38 на е36
Sharo написа:kik_777 написа:(STYL.24) е джантата,забравил съм да спомена![]()
Целта ми е да не се слагат никакви фланци
без планец ще трябва ползваш диск с голямо ет иначе апарата ще опре в спиците ...
ама като ползваш такъв диск не е ясно дали няма опре в шенкела той.
Мислил съм и за вариант с дискове от е38 с диаметар 316мм на 28мм дебелина
центалния му отвор е като на този от е46 330д, той е с по голямо ЕТ на не знам дали ще влезе на е 36-цата
100% ли ще упира някаде


*93 Е36-coupe 318is... *95 E36-coupe 320i... *96 E36-coupe 320i... *97 E36-sedan 320i...


- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: 4-бутално brembo от е38 на е36
kik_777 написа:Sharo написа:kik_777 написа:(STYL.24) е джантата,забравил съм да спомена![]()
Целта ми е да не се слагат никакви фланци
без планец ще трябва ползваш диск с голямо ет иначе апарата ще опре в спиците ...
ама като ползваш такъв диск не е ясно дали няма опре в шенкела той.
Мислил съм и за вариант с дискове от е38 с диаметар 316мм на 28мм дебелина
центалния му отвор е като на този от е46 330д, той е с по голямо ЕТ на не знам дали ще влезе на е 36-цата
100% ли ще упира някадещот не ми се сменят тея джати
трябва се пробва .. .зависи колко е дебел спирачни апарат ... "проблема" е че вече имаш бутала и от външната страна
но слагаш фланец колкото ти трябва да се отдалечи апарата от джантата и си готов
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Cherenz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: 17.11.2006
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d,Е46 М3
- Мечтае да кара: E46 M3 Touring
Re: 4-бутално brembo от е38 на е36
Аз съм със същите апарати и дискове от М3 Е36 (315/28мм) но на Е30ка
джантите са с ЕТ 51 и с фланци 20мм при което спиците на джантата минават на
4-5мм от супорта
джантите са с ЕТ 51 и с фланци 20мм при което спиците на джантата минават на
4-5мм от супорта


- kik_777
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 4.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36-ци
- Мечтае да кара: e30-ка
Re: 4-бутално brembo от е38 на е36
Cherenz написа:Аз съм със същите апарати и дискове от М3 Е36 (315/28мм) но на Е30ка
джантите са с ЕТ 51 и с фланци 20мм при което спиците на джантата минават на
4-5мм от супорта
To хубаво ще се пробва, ама никой знае ли кви планки тябва да се направят че да се сложат апаратите

В случея колегата изполва диск с големина 315мм и явно няма проблеми, а при мен ще може ли да се компенсира разликата от 10мм и това че диска е с 3мм по тънак ще окаже ли влияние

*93 Е36-coupe 318is... *95 E36-coupe 320i... *96 E36-coupe 320i... *97 E36-sedan 320i...


- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: 4-бутално brembo от е38 на е36
kik_777 написа:Cherenz написа:Аз съм със същите апарати и дискове от М3 Е36 (315/28мм) но на Е30ка
джантите са с ЕТ 51 и с фланци 20мм при което спиците на джантата минават на
4-5мм от супорта
To хубаво ще се пробва, ама никой знае ли кви планки тябва да се направят че да се сложат апаратите
В случея колегата изполва диск с големина 315мм и явно няма проблеми, а при мен ще може ли да се компенсира разликата от 10мм и това че диска е с 3мм по тънак ще окаже ли влияние
Еми тва е по 1.5м от страна и надали ще е проблем ...
ква е разликата с оригиналния диск за апарата с този, който ще ползваш ...
планката си слагаш диска на главината парата с накладките на него и мериш размери за планката
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- BMW_DRIVER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 356
- Регистриран на: 24.01.2007
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: 328ci & E30 327Ti
- Мечтае да кара: която вкачи
Re: 4-бутално brembo от е38 на е36
e38 730/728/725 312mm et 77mm
e46 330/330d 325mm et 52.5mm
e36 320/24/25/28 286mm et 51mm
ако ви помогне с нещо....
e46 330/330d 325mm et 52.5mm
e36 320/24/25/28 286mm et 51mm
ако ви помогне с нещо....
http://www.youtube.com/watch?v=P0XCgzj6 ... e=youtu.be неделни развлечения-бог да дава живот на шперо 
2 ГОДИНИ ПО-КЪСНО..... https://www.youtube.com/watch?v=oeH1F_oxzbw

2 ГОДИНИ ПО-КЪСНО..... https://www.youtube.com/watch?v=oeH1F_oxzbw
- kik_777
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 4.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36-ци
- Мечтае да кара: e30-ка
Re: 4-бутално brembo от е38 на е36
Еми тва е по 1.5м от страна и надали ще е проблем ...
ква е разликата с оригиналния диск за апарата с този, който ще ползваш ...
планката си слагаш диска на главината парата с накладките на него и мериш размери за планката[/quote]
Още обмислям покупката на тези апарати за това още нищо не съм пробвал
въпраса ми е, някой правил ли го е точно този ъпгрейд
Сега събирам информация за това всеки съвет ще ми е ценен
ква е разликата с оригиналния диск за апарата с този, който ще ползваш ...
планката си слагаш диска на главината парата с накладките на него и мериш размери за планката[/quote]
Още обмислям покупката на тези апарати за това още нищо не съм пробвал
въпраса ми е, някой правил ли го е точно този ъпгрейд

Сега събирам информация за това всеки съвет ще ми е ценен

*93 Е36-coupe 318is... *95 E36-coupe 320i... *96 E36-coupe 320i... *97 E36-sedan 320i...


Re: 4-бутално brembo от е38 на е36
Ето как застанах същите апарати след освежаване при мен:

Диска е 312х25мм от VAG като площа му е по голяма от тази на диска от е38 и съответно от вътрешната страна има една ивичка която няма как да я търка но това не е проблем , все пак печелим повече от по големия диаметър където става триенето . Избрах него диск защото най добре ми пасваше като оффсет .
Прилагам снимка да се види оффсета :

Ето как седят в 17" с разглобяеми бордове (на джантите с разглобяеми бордове мястото за големи спирачки е по ограничено в сравнение с такива без)

Ето как станаха планките при мен :


Конкретно за колегата kik_777 ... ти имаш ли дисковете които възнамеряваш да ползваш ?
Първо - без реални проби няма да стане работата ...
За да не се налага слагане на фланци целта ти е да сложиш диск който да е максимално прибран към мотора с голямо ЕТ .
След като намериш такъв диск който да е с максимално ет без да ти опира в шенкела слагаш апарата и почваш да вземаш размери за да си направиш планките . Лично аз като съм правил такива планки закарвам на бай стругар шенкел с монтиран диск и фиксиран апарат и му казвам да ги слее в едно цяло
След едни благи 60-80лв и няколко дни мотане от негова страна си ги вземам и монтирам .
След като имаш наличен диск който възнамеряваш да слагаш , монтирай го на колата сложи джантата и измери колко е разтоянието от диска до вътрешната страна на лъчите , аз мога да ти измеря колко "стърчат" този тип апарати от диска към лъчите и туку виж работата странала
За да не купуваш дискове само за пробата можеш да си потърсиш някой който сменя избраните от теб да ти даде старите си за пробите само .
Успех в начинанието !!!
Диска е 312х25мм от VAG като площа му е по голяма от тази на диска от е38 и съответно от вътрешната страна има една ивичка която няма как да я търка но това не е проблем , все пак печелим повече от по големия диаметър където става триенето . Избрах него диск защото най добре ми пасваше като оффсет .
Прилагам снимка да се види оффсета :
Ето как седят в 17" с разглобяеми бордове (на джантите с разглобяеми бордове мястото за големи спирачки е по ограничено в сравнение с такива без)
Ето как станаха планките при мен :
Конкретно за колегата kik_777 ... ти имаш ли дисковете които възнамеряваш да ползваш ?
Първо - без реални проби няма да стане работата ...
За да не се налага слагане на фланци целта ти е да сложиш диск който да е максимално прибран към мотора с голямо ЕТ .
След като намериш такъв диск който да е с максимално ет без да ти опира в шенкела слагаш апарата и почваш да вземаш размери за да си направиш планките . Лично аз като съм правил такива планки закарвам на бай стругар шенкел с монтиран диск и фиксиран апарат и му казвам да ги слее в едно цяло

След като имаш наличен диск който възнамеряваш да слагаш , монтирай го на колата сложи джантата и измери колко е разтоянието от диска до вътрешната страна на лъчите , аз мога да ти измеря колко "стърчат" този тип апарати от диска към лъчите и туку виж работата странала

За да не купуваш дискове само за пробата можеш да си потърсиш някой който сменя избраните от теб да ти даде старите си за пробите само .
Успех в начинанието !!!

- kik_777
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 4.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36-ци
- Мечтае да кара: e30-ка
Re: 4-бутално brembo от е38 на е36
alpine написа:Ето как застанах същите апарати след освежаване при мен:
Диска е 312х25мм от VAG като площа му е по голяма от тази на диска от е38 и съответно от вътрешната страна има една ивичка която няма как да я търка но това не е проблем , все пак печелим повече от по големия диаметър където става триенето . Избрах него диск защото най добре ми пасваше като оффсет .
Прилагам снимка да се види оффсета :
Ето как седят в 17" с разглобяеми бордове (на джантите с разглобяеми бордове мястото за големи спирачки е по ограничено в сравнение с такива без)
Ето как станаха планките при мен :
Конкретно за колегата kik_777 ... ти имаш ли дисковете които възнамеряваш да ползваш ?
Първо - без реални проби няма да стане работата ...
За да не се налага слагане на фланци целта ти е да сложиш диск който да е максимално прибран към мотора с голямо ЕТ .
След като намериш такъв диск който да е с максимално ет без да ти опира в шенкела слагаш апарата и почваш да вземаш размери за да си направиш планките . Лично аз като съм правил такива планки закарвам на бай стругар шенкел с монтиран диск и фиксиран апарат и му казвам да ги слее в едно цялоСлед едни благи 60-80лв и няколко дни мотане от негова страна си ги вземам и монтирам .
След като имаш наличен диск който възнамеряваш да слагаш , монтирай го на колата сложи джантата и измери колко е разтоянието от диска до вътрешната страна на лъчите , аз мога да ти измеря колко "стърчат" този тип апарати от диска към лъчите и туку виж работата странала![]()
За да не купуваш дискове само за пробата можеш да си потърсиш някой който сменя избраните от теб да ти даде старите си за пробите само .
Успех в начинанието !!!
Мерси много колега

*93 Е36-coupe 318is... *95 E36-coupe 320i... *96 E36-coupe 320i... *97 E36-sedan 320i...


- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: 4-бутално brembo от е38 на е36
За да не отварям нова тема... Обмислям смяната на апаратите на е34 с такива от е38 740i М62В44. Става въпрос за дискове 324/30 които се слагат стандартно на е38. Ще паснат ли въпросните дискове на е34? Ще се хване ли този апарат на 17 цолова джанта? Колко по-малки джанти ще могат да се ползват след това? Колко бутален е този апарат?
Възможно ли е поставянето на апарати от 725 тдс на е34 като дисковете не се сменят ами се направят само планки?
Поздрави и ще следя темата.
Възможно ли е поставянето на апарати от 725 тдс на е34 като дисковете не се сменят ами се направят само планки?
Поздрави и ще следя темата.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани