E34 палавник. Вече с ITB

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: ре

Мнение от slavianko » 12 Ное 2008, 12:57

Soul_Fly написа:
slavianko написа:
Юзър написа:...стойката забрави баце :mhihi:
Е ако ми дадеш и излишният си еър бокса ще придобие още по голяма стойка ама ти хич не си четеш личните начи :( :(

Явор освен по телефона или на LIVE не го търси по друг начин :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Не е точно щото до сега ми е отговарял на лични.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 12 Ное 2008, 13:08

дали няма да те оправят по-големи дюзи и евентуално друга бенз помпа :roll:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 15.04.2008

Мнение от Palikarov » 12 Ное 2008, 14:20

Колега, евала за ентусиазма! На малко хора им се занимава да правят нещо такова, камо ли да описват подробно как и защо и да пускат снимков материал.
Проблема ти с високите е много гаден. Аз си мисля, че мапа на инжекцията е виновен - със стандартните колектори е била по-запушена и горивото е стигало, но сега й идва повече въздух и по тази карта няма на къде да коригира повече. Едно малко селско решение е резистор на температурния датчик, но ще я дави в ниските и може пак да не достига гориво. Друг вариант е както КИМ каза дебита на дюзите да е недостатъчен. Т-спарковете на Алфа имат такъв проблем фабрично (от лош мапинг по думите на алфистите) и при продължително каране във високи може да има доста гадни последствия (има случаи буталата да се събират от картера или да трябва да се изстъргват от горивната камера).
Пожелавам ти успех с проекта, да си доизкусуриш дребните неща, и пусни инфо като замерите сместа какво се случва и защо ;)
Голямо евала отново :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 12 Ное 2008, 15:02

KIM написа:дали няма да те оправят по-големи дюзи и евентуално друга бенз помпа :roll:
И аз мисля че ще се наложи да сложа друга помпа. Първоначално беше още по зле но като махнах вакумчето което е на регулатора на бензина и се пооправи но не достатъчно. По принцип знам че със него държи 2.5 атмосвери а като се махне стига до 3.0 Още съвсем малко и мисля че ще свърши работа :confused: :confused: Но първо смесите да замеря и ще си покаже
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 12 Ное 2008, 15:18

дано само бензина да го спира
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Мнение от drft » 12 Ное 2008, 18:02

Юзър написа:нещо кат даваш ряз,мноо умряло ве :mhihi:

Тц, тц, тц..... ти в началото на темата му на колегата си мислеше, че въобще няма да запали амааа..... :lol: Сега пък умряло ;) Така, като тебе е лесно батка един готов мотор копи - пейст от едното на другото купе и "Успех", "Шанс"...... Що не си по-уважителен към труда на хората? Или викаш "Шанс" :lol:
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 14.11.2007
Местоположение: софия

Мнение от Вуйчо Ваньо » 12 Ное 2008, 19:41

Ако малко не ти стига гориво не е ли доста по-лесно да сложиш един регулатор на налягане и да го понатегнеш вместо да слагаш нова помпа и дюзи?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Мнение от slavianko » 12 Ное 2008, 21:14

Вуйчо Ваньо написа:Ако малко не ти стига гориво не е ли доста по-лесно да сложиш един регулатор на налягане и да го понатегнеш вместо да слагаш нова помпа и дюзи?
Като замеря и ако се окаже че е само малко недостига може и така да стане да
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: София/Houston

Мнение от nikoror » 12 Ное 2008, 22:53

колега, като махнеш вакуума на регулатора това няма никакъв ефект на горивото при напълно отворена дроселова клапа (или клапи в случая :) ) а тогава е най-важно да не ти беднее сместта. пробвай с регулируем регулатор на налягането. помпата не е проблем.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 459
Регистриран на: 22.08.2007
Пол: Мъж

Мнение от Soul_Fly » 13 Ное 2008, 10:30

наи добре ще е с мапване на електрониката :winky:
остави ги тез работи с по големи дюзи, на високите може да се получат нещата но на ниските ще е богата сместа, и като цяло ще се получи голяма каша :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12068
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 13 Ное 2008, 13:28

Твоя комп поне лесно се бъзика не виждам кво го бавиш :mhihi: Слагай една сонда, закачи го и ще си каже кво си иска.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 13 Ное 2008, 13:36

bum_bum написа:Твоя комп поне лесно се бъзика не виждам кво го бавиш :mhihi: Слагай една сонда, закачи го и ще си каже кво си иска.
Аз вече писах на Лудия на ЛС и се разбрахме като запаля колата да му се обадя :mhihi: :mhihi: Та тез дни само да се постабилизирам финансово и ...... :mhihi: :mhihi: То без допълнителна електроника се е видяло че няма да я бъде а и тя колата ще си се надува скоро така че ...
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 13 Ное 2008, 20:02

преди да инвестираш ... може да замажеш положението със регулируем регулатор на налягането , съпротивление което емулира отрицателна температува на охлаждащата течност и входящия въздух .. ако ти се губивреме докат чакаш парта да доде :D
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12068
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 13 Ное 2008, 21:24

търкаля ми се един такъв чисто нов тука за 100лв http://topspeed.bg/product.php?iid=47 :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 13 Ное 2008, 21:41

bum_bum написа:търкаля ми се един такъв чисто нов тука за 100лв http://topspeed.bg/product.php?iid=47 :mhihi:
Баце много ли спешно го продаваш ??? Можеш ли да потраеш поне седмица докато замеря моите смеси и ако се окаже наистина че не ми стига достатъчно гориво и ще ти пиша да се разберем
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook