ТУРБО БМВ 318и М43
Модератор: bum_bum
51 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
- Master™
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
- Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз
без електроника е Светльо от Русе но пък си има прогресивен регулатор
и дюзи от 3.5 и надува на 1бар
и турбо никога не е раждало просто му е скучно и си сменя ту по голямо ту по малко ту битурбо
, но пък имаше клип с корвета ако може да пусне някой линк
. за 0,5 само регулатор си намери. 








- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Четах наскоро една темичка на един пич с М42 в Щатите. Всичко му стъпило на около 1000 долара. Искал е само да види дали е възможно, а после и той мина към други електроники и т.н. Но по-важното, че на 0.5 бара е само с такъв прогресивен регулатор на бензина ... ама като му гледах цената около 250-300 долара и направо не си струва .. по-добре МС. Настройките хич не са му шибани, даже многе лесно се настройва МС-а, ама трябва човек дето не е бягал от часовете в училище
И все пак за да стане горе долу както трябва си отива една цифра и като гледам ся как вървят двигателите на пазара, май е по-добре да смениш двигателя и по-малко проблеми ще имаш

И все пак за да стане горе долу както трябва си отива една цифра и като гледам ся как вървят двигателите на пазара, май е по-добре да смениш двигателя и по-малко проблеми ще имаш

Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Кат вече се научиха, карат 4 цилиндровите да отваряме капака гледат да няма шестак
за турбината не знам дали могат нещо да кажат ма май не могат

- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
стан написа:Кат вече се научиха, карат 4 цилиндровите да отваряме капака гледат да няма шестакза турбината не знам дали могат нещо да кажат ма май не могат
Хмм ... интересно. Аз обаче така или иначе не му казах да мине към 6-так

Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
AlibiTu написа:стан написа:Кат вече се научиха, карат 4 цилиндровите да отваряме капака гледат да няма шестакза турбината не знам дали могат нещо да кажат ма май не могат
Хмм ... интересно. Аз обаче така или иначе не му казах да мине към 6-так.. може и М42.
То от м42 към м43 голем ъпгрейд и пак фуражките ще се заядат все някога
SONYGT написа:И какви са буталата биелата и блока на М43 от эдравите или както на по новите модели(М50е по-эдрав от М52 и М42по-эдрав отМ44) по стария двигател е поэдравия.
От здравите е
- Master™
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
- Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Master™ написа:m10-m20-m30 ей туй са здравите
мноо са здрави,особенно м10 и м20



- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
kirililiev написа:мноо са здрави,особенно м10 и м20можеш да чупиш стени с тях
пък как вървят....ква сила
ко речи?

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
bum_bum написа:kirililiev написа:мноо са здрави,особенно м10 и м20можеш да чупиш стени с тях
пък как вървят....ква сила
ко речи?
реках че са мноо здрави ма само....на удар

- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
TOM написа:Ma верно ли само на удар? Някой иска да каже нещо лошо за здравината на тия мотори ли?
Да, лошото е че много държат на бууст


Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- svilgg
- ентусиаст
-
- Мнения: 956
- Регистриран на: 17.11.2007
- Местоположение: Pyce
- Пол: Мъж
- Кара: 97' E36 m43b18 sedan
- Мечтае да кара: E34
и от цялата работа и цялата караница ... не ми стана ясно само 1 работа ...
тва момче иска да надуе м43 на 0,5 бара без никви промени ... да кажем че се получи ... реалния резултат колко ще е (в коне или киловати +) 115+ ~?= ~ ?
тва момче иска да надуе м43 на 0,5 бара без никви промени ... да кажем че се получи ... реалния резултат колко ще е (в коне или киловати +) 115+ ~?= ~ ?
51 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани