ТУРБО БМВ 318и М43

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 01 Фев 2009, 20:53

Какви парички, колегата disc произвеждаше Мегаскуирт за около 300лв настройките са шибаната част

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 01 Фев 2009, 21:10

nParMaTuK написа:Aз визирах бутала, биели, блок :D


няма разлика.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз

Мнение от Master™ » 12 Фев 2009, 12:33

без електроника е Светльо от Русе но пък си има прогресивен регулатор ;) и дюзи от 3.5 и надува на 1бар :mhihi: и турбо никога не е раждало просто му е скучно и си сменя ту по голямо ту по малко ту битурбо :mhihi: :mhihi: :mhihi: , но пък имаше клип с корвета ако може да пусне някой линк ;) . за 0,5 само регулатор си намери. ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 12 Фев 2009, 16:23

Четах наскоро една темичка на един пич с М42 в Щатите. Всичко му стъпило на около 1000 долара. Искал е само да види дали е възможно, а после и той мина към други електроники и т.н. Но по-важното, че на 0.5 бара е само с такъв прогресивен регулатор на бензина ... ама като му гледах цената около 250-300 долара и направо не си струва .. по-добре МС. Настройките хич не са му шибани, даже многе лесно се настройва МС-а, ама трябва човек дето не е бягал от часовете в училище :mhihi:
И все пак за да стане горе долу както трябва си отива една цифра и като гледам ся как вървят двигателите на пазара, май е по-добре да смениш двигателя и по-малко проблеми ще имаш ;)
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 12 Фев 2009, 16:42

Кат вече се научиха, карат 4 цилиндровите да отваряме капака гледат да няма шестак :confused: за турбината не знам дали могат нещо да кажат ма май не могат

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 12 Фев 2009, 21:13

стан написа:Кат вече се научиха, карат 4 цилиндровите да отваряме капака гледат да няма шестак :confused: за турбината не знам дали могат нещо да кажат ма май не могат


Хмм ... интересно. Аз обаче така или иначе не му казах да мине към 6-так :D .. може и М42.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 10.07.2008
Местоположение: КАЭАНЛЪК

Мнение от SONYGT » 13 Фев 2009, 0:27

И какви са буталата биелата и блока на М43 от эдравите или както на по новите модели(М50е по-эдрав от М52 и М42по-эдрав отМ44) по стария двигател е поэдравия.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 13 Фев 2009, 10:16

AlibiTu написа:
стан написа:Кат вече се научиха, карат 4 цилиндровите да отваряме капака гледат да няма шестак :confused: за турбината не знам дали могат нещо да кажат ма май не могат


Хмм ... интересно. Аз обаче така или иначе не му казах да мине към 6-так :D .. може и М42.


То от м42 към м43 голем ъпгрейд и пак фуражките ще се заядат все някога


SONYGT написа:И какви са буталата биелата и блока на М43 от эдравите или както на по новите модели(М50е по-эдрав от М52 и М42по-эдрав отМ44) по стария двигател е поэдравия.


От здравите е

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз

Мнение от Master™ » 14 Фев 2009, 9:34

m10-m20-m30 ей туй са здравите ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 14 Фев 2009, 12:54

Master™ написа:m10-m20-m30 ей туй са здравите ;)


мноо са здрави,особенно м10 и м20 8) можеш да чупиш стени с тях :D пък как вървят....ква сила :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 14 Фев 2009, 13:26

kirililiev написа:мноо са здрави,особенно м10 и м20 8) можеш да чупиш стени с тях :D пък как вървят....ква сила :D

ко речи? :shock:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 14 Фев 2009, 20:45

bum_bum написа:
kirililiev написа:мноо са здрави,особенно м10 и м20 8) можеш да чупиш стени с тях :D пък как вървят....ква сила :D

ко речи? :shock:


реках че са мноо здрави ма само....на удар :D

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 15 Фев 2009, 0:37

Ma верно ли само на удар? Някой иска да каже нещо лошо за здравината на тия мотори ли?
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 15 Фев 2009, 6:49

TOM написа:Ma верно ли само на удар? Някой иска да каже нещо лошо за здравината на тия мотори ли?


Да, лошото е че много държат на бууст :mhihi: и трудно продават фирмите ковани бутала за тия мотори :D
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

ентусиаст
Аватар
Мнения: 956
Регистриран на: 17.11.2007
Местоположение: Pyce
Пол: Мъж
Кара: 97' E36 m43b18 sedan
Мечтае да кара: E34

Мнение от svilgg » 15 Фев 2009, 22:06

и от цялата работа и цялата караница ... не ми стана ясно само 1 работа ...
тва момче иска да надуе м43 на 0,5 бара без никви промени ... да кажем че се получи ... реалния резултат колко ще е (в коне или киловати +) 115+ ~?= ~ ?

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook