малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP болтов
Модератор: bum_bum
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP болтов
карам неотварян мотор с оригиналната степен на сгъстяване на 1 бар.няколко пъти пробвах на 1,2 бара но нямам необходимите настройки и не върви добре.правя железата да светят,нямам маслено охлаждане дори и мотора си държи перфектно за сега.вече повече от месец се опитвам да го счупя и за сега е ок.вместо да си играете да отваряте,да сменяте части и да влизате във филми с разреждане и т.н,просто надуйте по скромно на 0,8 например,с правилните настройки и правилния бензин,колата ще си върви и няма да има грижи.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP болтов
От това по добре казано здраве му кажиkirililiev написа:вместо да си играете да отваряте,да сменяте части и да влизате във филми с разреждане и т.н,просто надуйте по скромно на 0,8 например,с правилните настройки и правилния бензин,колата ще си върви и няма да има грижи.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP болтов
реших генерално проблема с едни ковани турбо буталца към края на месеца трябва да дойдат
Н биелите са при мен ,Кометика ( манинкичко по дебел от сток) и АРП болтовете (за главата и биелите) , кулера и те са ми тука на шкафа да им се радвам а да и колектора е готов но мн бавно стават нещата заради $$$ ама са спраиме и затова съм решил до пролетта да не я разколачвам докато не накупя абсолютно всичко
Сега друго ме гложди за биелните лагери мн клоня кам дизелови .Ама тук таме гледам само са споменати че слагат ама проект не можах да намеря по чуждите форуми с такива. специялно за биелите , за основните и тука видях словени дизелови. - колегата Stail за биелните гледам BULL3T е споменал че ще слага и биелни дизелови ама незнам той да каже...
Гледах и едни от VAC motorsport с покритие ама се разубедих ...
Н биелите са при мен ,Кометика ( манинкичко по дебел от сток) и АРП болтовете (за главата и биелите) , кулера и те са ми тука на шкафа да им се радвам а да и колектора е готов но мн бавно стават нещата заради $$$ ама са спраиме и затова съм решил до пролетта да не я разколачвам докато не накупя абсолютно всичко
Сега друго ме гложди за биелните лагери мн клоня кам дизелови .Ама тук таме гледам само са споменати че слагат ама проект не можах да намеря по чуждите форуми с такива. специялно за биелите , за основните и тука видях словени дизелови. - колегата Stail за биелните гледам BULL3T е споменал че ще слага и биелни дизелови ама незнам той да каже...
Гледах и едни от VAC motorsport с покритие ама се разубедих ...
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP болтов
Не си чел обстойно. Аз съм с ТДС-ови основни и биелни и съм го написал и в темата ми Но цената им е х3. За информация ще ти кажа че дизеловите само биелните горни черупки на лагерите са различни от М50 другите са еднакви. Та можеш да си купиш само биелни дизелови а основните оригинални. Но пък цената на основни дизелови и от М50 е еднаква така че ги вземи комплект и ги слагай.Vozq_bez_pari написа:реших генерално проблема с едни ковани турбо буталца към края на месеца трябва да дойдат
Н биелите са при мен ,Кометика ( манинкичко по дебел от сток) и АРП болтовете (за главата и биелите) , кулера и те са ми тука на шкафа да им се радвам а да и колектора е готов но мн бавно стават нещата заради $$$ ама са спраиме и затова съм решил до пролетта да не я разколачвам докато не накупя абсолютно всичко
Сега друго ме гложди за биелните лагери мн клоня кам дизелови .Ама тук таме гледам само са споменати че слагат ама проект не можах да намеря по чуждите форуми с такива. специялно за биелите , за основните и тука видях словени дизелови. - колегата Stail за биелните гледам BULL3T е споменал че ще слага и биелни дизелови ама незнам той да каже...
Гледах и едни от VAC motorsport с покритие ама се разубедих ...
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP болтов
slavianko написа:Не си чел обстойно. Аз съм с ТДС-ови основни и биелни и съм го написал и в темата ми Но цената им е х3. За информация ще ти кажа че дизеловите само биелните горни черупки на лагерите са различни от М50 другите са еднакви. Та можеш да си купиш само биелни дизелови а основните оригинални. Но пък цената на основни дизелови и от М50 е еднаква така че ги вземи комплект и ги слагай.Vozq_bez_pari написа:реших генерално проблема с едни ковани турбо буталца към края на месеца трябва да дойдат
Н биелите са при мен ,Кометика ( манинкичко по дебел от сток) и АРП болтовете (за главата и биелите) , кулера и те са ми тука на шкафа да им се радвам а да и колектора е готов но мн бавно стават нещата заради $$$ ама са спраиме и затова съм решил до пролетта да не я разколачвам докато не накупя абсолютно всичко
Сега друго ме гложди за биелните лагери мн клоня кам дизелови .Ама тук таме гледам само са споменати че слагат ама проект не можах да намеря по чуждите форуми с такива. специялно за биелите , за основните и тука видях словени дизелови. - колегата Stail за биелните гледам BULL3T е споменал че ще слага и биелни дизелови ама незнам той да каже...
Гледах и едни от VAC motorsport с покритие ама се разубедих ...
да вярно пропуснал съм това в темата ти или просто преди като съм я чел и сега като съм на тая вълна съм забравил А за цената гледах цените щото смятам да си взимам оригинал от БМВ комлекта 8 те чрупки( TDS) 280 лв а обикн са 200 така че и разликата е малка Значи остана да събера всичко и дане съм съвсем офф Кометика е 250-300лв зависимост от денелината и комплекта АРП за главата и той някаде там
- VaLy0
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP бо
Малко е остаряла темичката, но бях намерил тема в някъв форум...качил съм и малко снимки...пишеше за тоя сетъп М40 бутала свалени с 2мм и биели от коравите дали М40 дали М50 те май са едни и същи, о-ринг с тел 0.8мм но за каналите не пишеше колко са дълбоки и широки, оригинална гарнитура 1.74мм и болтове от М52 за алуминиев блок, които са малко по-дълги и степента се е получила някъде около 8,2:1
Какво бихте казали за тоя вариант, щото и аз се замислям...тъй като излиза доста евтин, а няма да е лош май
Какво бихте казали за тоя вариант, щото и аз се замислям...тъй като излиза доста евтин, а няма да е лош май
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP бо
О-ринг нормална гарнитура и ARP шпилки.Кометика е една проста гофрирана ламарина целяща да замести О-ринга но без шпилките е пак едно нищо.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP бо
VaLy0 написа:Малко е остаряла темичката, но бях намерил тема в някъв форум...качил съм и малко снимки...пишеше за тоя сетъп М40 бутала свалени с 2мм и биели от коравите дали М40 дали М50 те май са едни и същи, о-ринг с тел 0.8мм но за каналите не пишеше колко са дълбоки и широки, оригинална гарнитура 1.74мм и болтове от М52 за алуминиев блок, които са малко по-дълги и степента се е получила някъде около 8,2:1
Какво бихте казали за тоя вариант, щото и аз се замислям...тъй като излиза доста евтин, а няма да е лош май
http://www.popularhotrodding.com/engine ... index.html
http://www.tuning.bg/forums/index.php?showtopic=55218
и двата линка има инфо и за каналите и за телта даже в темата на туннинг бг има и линкче с снимки от оригинването на иската на лудиягсм
- VaLy0
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP бо
O-рингването е ясно, по важно е някой дали е пробвал нещо подобно като с тая конфигурация
Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP бо
Aз да ви дам един приятелски съвет, тез Кометик (истинското им име е ЛАЙНЕтик) просто ги забравете че съществуват В зависимост от това дали е високосна година, дали температурата на морето лятото ще е 30-31 гр. както преди 2 лета, кометика по някой път (рядко) удържа до 0.7 - 1.0. Пряко зависи от това колко ефективно се пълнят цилиндрите на двигателя, състояние на глава, блок и т.н.
е21 345 0-402м 12.18
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP бо
TOM написа:Aз да ви дам един приятелски съвет, тез Кометик (истинското им име е ЛАЙНЕтик) просто ги забравете че съществуват В зависимост от това дали е високосна година, дали температурата на морето лятото ще е 30-31 гр. както преди 2 лета, кометика по някой път (рядко) удържа до 0.7 - 1.0. Пряко зависи от това колко ефективно се пълнят цилиндрите на двигателя, състояние на глава, блок и т.н.
ще стане ясно моита ис-ка сега е с кометик и арп ще го видим колко ще издържи а наложи ли се минавам на гарнитура с пирамидални рингове
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP бо
То да не ти се налага че като се наложи покрай сухото гори и мокрото.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP бо
Vozq_bez_pari написа: а наложи ли се минавам на гарнитура с пирамидални рингове
E, който е чорбаджия и има пари за излишни разходи....
е21 345 0-402м 12.18
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP бо
TOM написа:Vozq_bez_pari написа: а наложи ли се минавам на гарнитура с пирамидални рингове
E, който е чорбаджия и има пари за излишни разходи....
то излишни никога няма ама то нащо нали си е болест
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP бо
По правилно от това не знам дали някой би се изразил Аз не бих купил такава дори да е по евтина от цената на оригиналнатаTOM написа:Aз да ви дам един приятелски съвет, тез Кометик (истинското им име е ЛАЙНЕтик) просто ги забравете че съществуват В зависимост от това дали е високосна година, дали температурата на морето лятото ще е 30-31 гр. както преди 2 лета, кометика по някой път (рядко) удържа до 0.7 - 1.0. Пряко зависи от това колко ефективно се пълнят цилиндрите на двигателя, състояние на глава, блок и т.н.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани