Някой снимал ли е М3ката от Сандански вчера на Божура?
Модератор: bum_bum
73 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- MaXo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
- Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90
Мерена ли е на кантар?Трябва да е доста лека щото М3 Е46 си е с около 2 секунди по-бавно... пък тия 2 секунди не се свалят леко.
Колата е олекотена и то доста, мотора е S54 от Е46 М3 който не е пипан, единствено е направен айрбокс, който върши перфектна работа (съдейки по логовете). Електрониката е Мегаскуирт в2.2 с msextra код и управление на отделни бобини. Олекотяването на купето, ролкейджа, външния вид , монтирането на двигателя и скоростите е направено от Хедонист тунинг в Благоевград, електрониката е от Ники (в форумите с ника disc). До момента колата не е качвана на дино, но според мен е горе-долу около фабричните коне. Колата според мен се представи много добре за първо пускане, имайки предвит ,че това и беше първото сериозно каране и ,че настойхме МС-а сутринта на самата писта. Да не забравяме също ,че Пешо се справи блестящо с карането, като даваше много постоянни времена. Аз съм много доволен от факта ,че колата стана много здрава и постоянна, което беше с приоритет при настройването.
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
- MaXo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
- Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90
MaXo написа:Напиши килцата, че ми е интересно ... ако не е някаква тайна.
не е тайна но все пак трябва първо да питам Пешо (собственика), тъй като колата е негова.

П.П. аз имам само малка и незначител роля в правенето на тези кола и по-точно мапването на мс-а

W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Пуснах тема с информация за колата -> http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?t=73248
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
дам колата е уникално бърза (11,8 на 400м) и красива направена си е за състезания ,предполагам 4е ако само смени сегашния диф който му е с 4исло 3,15 с такъв 4исло 3,76 или подобно времето ще отиде на ниски 11-ки
пп: за смяната на 4ислата трябва да намери диф от Е34 с подходящо число и просто да премести карантията в сегашното прасе

пп: за смяната на 4ислата трябва да намери диф от Е34 с подходящо число и просто да премести карантията в сегашното прасе
ludiagsm написа:дам колата е уникално бърза (11,8 на 400м) и красива направена си е за състезания ,предполагам 4е ако само смени сегашния диф който му е с 4исло 3,15 с такъв 4исло 3,76 или подобно времето ще отиде на ниски 11-ки![]()
пп: за смяната на 4ислата трябва да намери диф от Е34 с подходящо число и просто да премести карантията в сегашното прасе
Определено ще се пробват други дифове за да се избере най-подходящия за 402м. Лично аз се надявам колата да е в десетките през следващия сезон, но ще видим.
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
- nesko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2042
- Регистриран на: 7.12.2006
- Местоположение: на скамейката при резервите
- Пол: Мъж
- Кара: му се шейната на дядо коледа
- Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
mafia написа:Снамал съм я...но на видео, имам и интервю с младежа, печено момче ми се види![]()
Терминалната беше 198км/ч , от което идва извода, че има добър старт благодарение на сликоветеСкоростната му кутия ме беше яд, че не питах каква е, защото с тая 1-ва направо изби рибата
Иначе двигателя е от Е46 М3, а мажду другото, момчето има още една гредска М3-ка Е36
![]()
![]()
Между другото - вчера на Божура пропуснах да му взема телефон или друг контактАко някой може да ми помогне или ако самия той чете тук...имам желание да напиша една статия за колата
![]()
колега дай да видим видеото ако можв
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Joreto написа:M3CSL написа:Май са му откраднали ваноса![]()
![]()
![]()
![]()
Да, ваноса е премахнат
Жоре, предполагам, че сте гледали, ама все пак да кажа ... има едни стейджове на Новак за тоя двигател правят го 400 коня..... смятам, че ще бъде доста интересно за собственика .... а иначе колата е отлична ... и както Лудия написа тук и аз в тунинг форума ... един диф от рода на 3.76 ще заспи и с още някой други модове може влезе тая кола в много ниските 11-ки .... а току виж и първото 10 сек БМВ в БГ

Ммммм ... бах тия атмосферки

Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
nesko написа:колега дай да видим видеото ако можв
http://bojuristeee.data.bg/Drag%20Racin ... %2011%2003)/MOV07759.MPG
http://bojuristeee.data.bg/Drag%20Racin ... %2011%2003)/MOV07779.MPG
http://bojuristeee.data.bg/Drag%20Racin ... %2011%2003)/MOV07785.MPG
http://bojuristeee.data.bg/Drag%20Racin ... %2011%2003)/MOV07786.MPG
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
73 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани