E36 316 M40 turbo

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 846
Регистриран на: 30.01.2007
Местоположение: София
Кара: е34 520

Мнение от genezis » 21 Дек 2007, 17:15

:bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 9.02.2006
Кара: мфил

Браво!

Мнение от teao » 21 Дек 2007, 17:57

И после М40ките не се надували .... :mhihi: :mhihi: :mhihi: Браово колега. Много безавариини колометри! :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: Браво!

Мнение от ludiagsm » 21 Дек 2007, 18:33

teao написа:И после М40ките не се надували .... :mhihi: :mhihi: :mhihi: Браово колега. Много безавариини колометри! :lol:


мерси :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 21 Дек 2007, 19:37

хопп :) http://youtube.com/watch?v=qG_Ed_lEI4w


и едно в движение ама тука излезнах в 4ас пик тамън се засили и требва да се спира http://youtube.com/watch?v=KAY7kOsfHC8

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1067
Регистриран на: 8.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от denko » 21 Дек 2007, 20:48

Тва м40 имало ли е няква профилактика преди да го накичиш !?
"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 21 Дек 2007, 21:08

denko написа:Тва м40 имало ли е няква профилактика преди да го накичиш !?
еми кво стана понеже е доста ниска и пукнах картера и закарах при заио викам бате свали го и занеси да се завари и докато 4ака6 заварката продуп4и блока и бодни едно 6туцер4е за отти4ане на маслото и той ок свали и един биелен лагер вика : като нови са батеее еми ок и хоп след 2 седмици по4на да съска :) направихме го на ташак просто щото много народ не вярваше 4е има смисъл ама е го ве4е станаха 400км на 0,5 бара , тези дни 6те го надуя на пове4е и да видим какво ще стане предполагам 4е ако нещо изпусне гарнитурата на главата 6те е първата когато доиде по сериозния повер та след това ще направиме клапаните нови гуми4ки малко порт бате зайотунинг 6те се погрижи но ми се иска да я покарам поне 1000км на 0,5 за да знаеме 4е нема никви грижи на това налягане

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1067
Регистриран на: 8.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от denko » 21 Дек 2007, 21:15

Направете меден обков вместо гарнитура :mhihi:
"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 21 Дек 2007, 21:17

denko написа:Направете меден обков вместо гарнитура :mhihi:
споко сега не му мисли ако слу4айно пръдне ще се сложи гйоце защото с нея ис-а го надувах на 2,3 бара и издържа 1 състезание и 2 месеца каране а, 316-ката ще е най-много на 1,5 бара надута

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Мнение от Vozq_bez_pari » 22 Дек 2007, 0:24

евала луд :) надявах се скоро да го покажеш тва животно както беше споменал в една друга тема :yes:
а така покажи че М40 не е толкова кекав Двг е като изключим разпред вал...
иначе доколкото знам например биелите са 1 към 1 с тия на М42 даже маи са с един и същ парт номер :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 22 Дек 2007, 0:51

Vozq_bez_pari написа:евала луд :) надявах се скоро да го покажеш тва животно както беше споменал в една друга тема :yes:
а така покажи че М40 не е толкова кекав Двг е като изключим разпред вал...
иначе доколкото знам например биелите са 1 към 1 с тия на М42 даже маи са с един и същ парт номер :roll:


да за биелките си прав ама ако са от 318-ка , на 316-ката са малко по-дълги и коляновия вал е с по-къс ход

пп:докато разглеждах маторя видях 4е без проблем може да стане и вентилов ако се сложи глава от ис и предна ангренажна плоча ама тва е друга тема де нема сега да ви занимавам ;).

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 16.03.2006
Кара: бас Барабас

Мнение от Яро » 22 Дек 2007, 1:15

:clap: :bowdown:
луТ си ей :mhihi:
Всеки шут в задника - крачка напред!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: Търговище

Мнение от archie » 22 Дек 2007, 10:22

:clap: На 1,5 бара със сток карантия ли ще е :weed:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 22 Дек 2007, 12:10

archie написа::clap: На 1,5 бара със сток карантия ли ще е :weed:
да буталата му са мноу яки много пове4е от на 320 анус например дето като се тръкнат с телената 4етка и заедно с нагара и алуминия из4езва а на м40 и м42 и м50b25 пада само нагара а буталото си се лъска без да из4езва алуминия , а и М40 маторя си е разреден фабрично на 8,8:1

ентусиаст
Аватар
Мнения: 905
Регистриран на: 22.09.2007
Местоположение: ПЛОВДИВ КИЧУКА ;]

Мнение от go4et0o » 22 Дек 2007, 12:32

Евала колицата е супер така после 316 била най слабата :Д и да те питам колко горе долу струва това удоволствие с работа всичко :?: ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1993
Регистриран на: 12.09.2003
Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
Пол: Мъж
Кара: 98' e36 318i
Мечтае да кара: e36 ///M3
Детайли за колата: M43B18

Мнение от BMWMHartge » 22 Дек 2007, 12:37

go4et0o написа:Евала колицата е супер така после 316 била най слабата :Д и да те питам колко горе долу струва това удоволствие с работа всичко :?: ;)

вярно я кажи цена на уко :mhihi:
93' e36 320i coupe
98' e36 318i sedan

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook