Висок октан и ъгъл на предварение

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Мнение от REMUS » 21 Апр 2008, 21:31

Вие за какви двигатели говорите :?:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 21 Апр 2008, 21:32

Ами не мисля, при 98 детонациите ще се получават доста по-трудно, така че имаш възможност да го настоиш с по-голям аванс без опасност от такива. Поне аз така си го представям, не претендирам за кой знае какви познания.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 1992 520i touring

Мнение от mx13 » 21 Апр 2008, 21:38

Митко Ганчев написа:Обратното...като усетиш детонация, НАМАЛЯВАШ аванса с цел, горивото да се възпламени по-близо до ГМТ. Така вече удара в момента когато се отделят най-много газове е след мъртвата точка и не е в посока обратна на посоката на движението. При детонацията точно това е случая, получаваш удар наобратно. За да избягаш от това, нямаляваш аванса. После го вдигаш в оптимални граници, за да може въпросния удар да е максимално близо до точката, но все пак след нея. За да се ползва най-голяма част от енергията, от където ти идва повечето въртящ момент, респективно мощност.

ами нали детонацията е стана а сметка на това че сместа се е възпламенила преди да бъде подадена искрата БЕ и ти искаш забавиш още повече подаването на искрата,което ще доведе до увеличаване на детонациите!!!!!!!!!!!!
хора ви сте луди или незнаете какво е детонация и КОГА се получава или просто се заяждате,КАК МОЖЕШ ДА ЗАПАЛИШ НЕЩО КОЕТО ВЕЧЕ ГОРИ!!!!!!!!!!
ПАК ВИ КАЗВАМ СКОРАСТА ЗА ОТДАВАНЕ НА ЕНЕРГИЯТА ОТ ГОРИВНАТА СМЕС Е МНОГО МНОГО ПО-ГОЛЯМА ПРИ ДЕТОНАЦИОННО ГОРЕНЕ,ЗАЩОТО ЦЯЛАТА СМЕС СЕ ВЪЗПЛАМЕНЯВА В ТОЧНО ЕДИН ОПРЕДЕЛЕН МОМЕНТ!!!!
ЗА ДА СЕ ПОЛУЧИ ПО-БЪРЗО ГОРЕНЕ,ХОРАТА ДАЖЕ И TWIN SPARK НАПРАВИХА,ЗАЩОТО КАТО СЕ ПОДАДЕ ИСКРА ЧАСТ ОТ ЕНЕРГИЯТА НА ВЪЗПЛАМЕНЕНИТЕ ГАЗОВЕ ОТИВА ДА ВЪЗПЛАМЕНИ ОСТАНАЛИТЕ И ЗА ТОВА Е ПО-БАВНО ОСВОБОЖДАВАНЕТО НА ЕНЕРГИЯТА!!!!!
А за книгата имаме я и тука в ТУ Варна!!!!!!!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 1992 520i touring

Мнение от mx13 » 21 Апр 2008, 21:39

Митко Ганчев написа:Ами не мисля, при 98 детонациите ще се получават доста по-трудно, така че имаш възможност да го настоиш с по-голям аванс без опасност от такива. Поне аз така си го представям, не претендирам за кой знае какви познания.

МАЙ ТИ СИ БЕЗХАБЕРНИК!!!!
НАЛИ ПО-ГОЛЕМИЯ АВАНС ЩЕ ЗАПАЛИ СМЕСТА ПО-РАНО!!!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 21 Апр 2008, 21:40

Митко Ганчев написа:Ами не мисля, при 98 детонациите ще се получават доста по-трудно, така че имаш възможност да го настоиш с по-голям аванс без опасност от такива. Поне аз така си го представям, не претендирам за кой знае какви познания.


то4но така си е :yes:

а колегата с тоя дизел дет го кара май иска и бензинките така на детонации да ги кара :mhihi: :mhihi: :mhihi: или му харесва спесифи4ния звук топ троп дрън дрън :mhihi: :lol: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 1992 520i touring

Мнение от mx13 » 21 Апр 2008, 21:41

mx13 написа:Я ми кажи тогава един двигател го настроиваш оптимално за работа с 95 и мериш аванса,да речем че е 25градуса преди ГМТ(съвсем теоритично) после същия двигател без да пипаш сместа го настройваш за оптимална работа с 98,колко ще му е аванса 20 или 30 градуса преди ГМТ(данните са съвсем теоритични),въпроса е дали ще е по-голям или по-малък аванса ????
аз твърдя че ще по-малък примерно 20градуса преди ГМТ!!!!

ХАЙДЕ ludiagsm ДА КАЖЕ 20 ИЛИ 30 ГРАДУСА ЩЕ Е!!!!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 1992 520i touring

Мнение от mx13 » 21 Апр 2008, 21:42

REMUS написа:Вие за какви двигатели говорите :?:
БЕНЗИНОВИ СЪС ВЪТРЕШНО ГОРЕНЕ!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 21 Апр 2008, 21:42

mx13 написа:
Митко Ганчев написа:Ами не мисля, при 98 детонациите ще се получават доста по-трудно, така че имаш възможност да го настоиш с по-голям аванс без опасност от такива. Поне аз така си го представям, не претендирам за кой знае какви познания.

МАЙ ТИ СИ БЕЗХАБЕРНИК!!!!
НАЛИ ПО-ГОЛЕМИЯ АВАНС ЩЕ ЗАПАЛИ СМЕСТА ПО-РАНО!!!!!


да ама 98 гори по-бавно и равномерно ;) по то4но разпалва се по-бавно и равномерно ;) ;) ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 1992 520i touring

Мнение от mx13 » 21 Апр 2008, 21:46

ludiagsm написа:
Митко Ганчев написа:Ами не мисля, при 98 детонациите ще се получават доста по-трудно, така че имаш възможност да го настоиш с по-голям аванс без опасност от такива. Поне аз така си го представям, не претендирам за кой знае какви познания.


то4но така си е :yes:

а колегата с тоя дизел дет го кара май иска и бензинките така на детонации да ги кара :mhihi: :mhihi: :mhihi: или му харесва спесифи4ния звук топ троп дрън дрън :mhihi: :lol: :mhihi:

КОЛЕГА КАРАМ ДИЗЕЛ ЗАРАДИ ИКОНОМИЧНОСТА(НО ВЕЧЕ МАЙ НЯМА ТАКАВА С ТАЗ НАФТА ОТ 2.400)
НО СКОРО ЩЕ СЪМ ПАК НА БЕНЗИНОВА ЛАМПА САМО 2.8Л МОТОР

Я МИ КАЖЕТЕ КОГА СТАВАТ ДЕТОНАЦИИТЕ ПРЕДИ ИЛИ СЛЕД ПОДАВАНЕТО НА ИСКРАТА
ЧЕ КАТО ГЛЕДАМ КАКВИ ГЛУПОСТИ ПИШЕТЕ ЯЗЪК ЧЕ КАРАТЕ БЕНЗИНОВИ КОЛИ :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 1992 520i touring

Мнение от mx13 » 21 Апр 2008, 21:48

ludiagsm написа:
да ама 98 гори по-бавно и равномерно ;) по то4но разпалва се по-бавно и равномерно ;) ;) ;)

АБЕ ТИ ИСКАШ ДА КАЖЕШ ЧЕ ПО-ВИСОКООКТАНИЯ БЕНЗИН ГОРИ ПО-БАВНО!!!!!!!!
ХОДИ СЕ ХВЪРЛИ ОТ НЯКОЙ МОСТ!!!!!
АМИ КАРАЙ С 68 ТОГАВА!!!!
ЩЕ ТИ ИДВА МНОГО ПО-БЪРЗО ЕНЕРГИЯТА КОЕТО ЩЕ ДОВЕДЕ ДО МНОГО ПОВЕЧЕ МОЩ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 21 Апр 2008, 21:54

Аз че съм безхаберник си знам и без да ми го казваш, ама все пак добре че го осъзнавам :mhihi:
Я са питай лудия колко коли е настроил :winky:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 1992 520i touring

Мнение от mx13 » 21 Апр 2008, 21:56

ludiagsm написа:
да ама 98 гори по-бавно и равномерно ;) по то4но разпалва се по-бавно и равномерно ;) ;) ;)

тогава по твоята логика колкото по оборотен ти е двигателя толкова по слаб октан ти трябва,питам защо сега като има бензин с октан даже нат 110 колите са по-оборотни от тези когато е имало най-много 86????????
всички с Хонди дет праят по 9-10000 оборота слагайте 86 така казва ludiagsm
нали колкото по-бавно гори толкова повече време ще му трябва за да изгори тоест на високи обороти няма да изгаря=> няма високи обороти!!!
Колега имаш сериозни пропуски в знанията си за ДВГ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 21 Апр 2008, 21:56

я ти хаберния :lol: вземи да прочетеш правилата за писане и пиши с малки букви :!: :!:
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 1992 520i touring

Мнение от mx13 » 21 Апр 2008, 21:57

mx13 написа:
mx13 написа:Я ми кажи тогава един двигател го настроиваш оптимално за работа с 95 и мериш аванса,да речем че е 25градуса преди ГМТ(съвсем теоритично) после същия двигател без да пипаш сместа го настройваш за оптимална работа с 98,колко ще му е аванса 20 или 30 градуса преди ГМТ(данните са съвсем теоритични),въпроса е дали ще е по-голям или по-малък аванса ????
аз твърдя че ще по-малък примерно 20градуса преди ГМТ!!!!

ХАЙДЕ ludiagsm ДА КАЖЕ 20 ИЛИ 30 ГРАДУСА ЩЕ Е!!!!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 21 Апр 2008, 21:58

mx13 написа:
ludiagsm написа:
да ама 98 гори по-бавно и равномерно ;) по то4но разпалва се по-бавно и равномерно ;) ;) ;)

АБЕ ТИ ИСКАШ ДА КАЖЕШ ЧЕ ПО-ВИСОКООКТАНИЯ БЕНЗИН ГОРИ ПО-БАВНО!!!!!!!!
ХОДИ СЕ ХВЪРЛИ ОТ НЯКОЙ МОСТ!!!!!
АМИ КАРАЙ С 68 ТОГАВА!!!!
ЩЕ ТИ ИДВА МНОГО ПО-БЪРЗО ЕНЕРГИЯТА КОЕТО ЩЕ ДОВЕДЕ ДО МНОГО ПОВЕЧЕ МОЩ


небе чети книжки ето ти един линк който открих за 2 минути в гугъл моля те прочети го ако можеш ,за да осъзнаеш колко си заблуден и какви простотии пишеш на хората ето тук е наи първия pdf http://www.google.com/search?hl=bg&rls= ... ne&spell=1

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook