Висок октан и ъгъл на предварение
Модератор: bum_bum
68 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Ами не мисля, при 98 детонациите ще се получават доста по-трудно, така че имаш възможност да го настоиш с по-голям аванс без опасност от такива. Поне аз така си го представям, не претендирам за кой знае какви познания.

- mx13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 1992 520i touring
Митко Ганчев написа:Обратното...като усетиш детонация, НАМАЛЯВАШ аванса с цел, горивото да се възпламени по-близо до ГМТ. Така вече удара в момента когато се отделят най-много газове е след мъртвата точка и не е в посока обратна на посоката на движението. При детонацията точно това е случая, получаваш удар наобратно. За да избягаш от това, нямаляваш аванса. После го вдигаш в оптимални граници, за да може въпросния удар да е максимално близо до точката, но все пак след нея. За да се ползва най-голяма част от енергията, от където ти идва повечето въртящ момент, респективно мощност.
ами нали детонацията е стана а сметка на това че сместа се е възпламенила преди да бъде подадена искрата БЕ и ти искаш забавиш още повече подаването на искрата,което ще доведе до увеличаване на детонациите!!!!!!!!!!!!
хора ви сте луди или незнаете какво е детонация и КОГА се получава или просто се заяждате,КАК МОЖЕШ ДА ЗАПАЛИШ НЕЩО КОЕТО ВЕЧЕ ГОРИ!!!!!!!!!!
ПАК ВИ КАЗВАМ СКОРАСТА ЗА ОТДАВАНЕ НА ЕНЕРГИЯТА ОТ ГОРИВНАТА СМЕС Е МНОГО МНОГО ПО-ГОЛЯМА ПРИ ДЕТОНАЦИОННО ГОРЕНЕ,ЗАЩОТО ЦЯЛАТА СМЕС СЕ ВЪЗПЛАМЕНЯВА В ТОЧНО ЕДИН ОПРЕДЕЛЕН МОМЕНТ!!!!
ЗА ДА СЕ ПОЛУЧИ ПО-БЪРЗО ГОРЕНЕ,ХОРАТА ДАЖЕ И TWIN SPARK НАПРАВИХА,ЗАЩОТО КАТО СЕ ПОДАДЕ ИСКРА ЧАСТ ОТ ЕНЕРГИЯТА НА ВЪЗПЛАМЕНЕНИТЕ ГАЗОВЕ ОТИВА ДА ВЪЗПЛАМЕНИ ОСТАНАЛИТЕ И ЗА ТОВА Е ПО-БАВНО ОСВОБОЖДАВАНЕТО НА ЕНЕРГИЯТА!!!!!
А за книгата имаме я и тука в ТУ Варна!!!!!!!!!
- mx13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 1992 520i touring
Митко Ганчев написа:Ами не мисля, при 98 детонациите ще се получават доста по-трудно, така че имаш възможност да го настоиш с по-голям аванс без опасност от такива. Поне аз така си го представям, не претендирам за кой знае какви познания.
МАЙ ТИ СИ БЕЗХАБЕРНИК!!!!
НАЛИ ПО-ГОЛЕМИЯ АВАНС ЩЕ ЗАПАЛИ СМЕСТА ПО-РАНО!!!!!
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Митко Ганчев написа:Ами не мисля, при 98 детонациите ще се получават доста по-трудно, така че имаш възможност да го настоиш с по-голям аванс без опасност от такива. Поне аз така си го представям, не претендирам за кой знае какви познания.
то4но така си е

а колегата с тоя дизел дет го кара май иска и бензинките така на детонации да ги кара






- mx13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 1992 520i touring
mx13 написа:Я ми кажи тогава един двигател го настроиваш оптимално за работа с 95 и мериш аванса,да речем че е 25градуса преди ГМТ(съвсем теоритично) после същия двигател без да пипаш сместа го настройваш за оптимална работа с 98,колко ще му е аванса 20 или 30 градуса преди ГМТ(данните са съвсем теоритични),въпроса е дали ще е по-голям или по-малък аванса ????
аз твърдя че ще по-малък примерно 20градуса преди ГМТ!!!!
ХАЙДЕ ludiagsm ДА КАЖЕ 20 ИЛИ 30 ГРАДУСА ЩЕ Е!!!!!!
- mx13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 1992 520i touring
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
mx13 написа:Митко Ганчев написа:Ами не мисля, при 98 детонациите ще се получават доста по-трудно, така че имаш възможност да го настоиш с по-голям аванс без опасност от такива. Поне аз така си го представям, не претендирам за кой знае какви познания.
МАЙ ТИ СИ БЕЗХАБЕРНИК!!!!
НАЛИ ПО-ГОЛЕМИЯ АВАНС ЩЕ ЗАПАЛИ СМЕСТА ПО-РАНО!!!!!
да ама 98 гори по-бавно и равномерно




- mx13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 1992 520i touring
ludiagsm написа:Митко Ганчев написа:Ами не мисля, при 98 детонациите ще се получават доста по-трудно, така че имаш възможност да го настоиш с по-голям аванс без опасност от такива. Поне аз така си го представям, не претендирам за кой знае какви познания.
то4но така си е![]()
а колегата с тоя дизел дет го кара май иска и бензинките така на детонации да ги кара![]()
![]()
или му харесва спесифи4ния звук топ троп дрън дрън
![]()
![]()
КОЛЕГА КАРАМ ДИЗЕЛ ЗАРАДИ ИКОНОМИЧНОСТА(НО ВЕЧЕ МАЙ НЯМА ТАКАВА С ТАЗ НАФТА ОТ 2.400)
НО СКОРО ЩЕ СЪМ ПАК НА БЕНЗИНОВА ЛАМПА САМО 2.8Л МОТОР
Я МИ КАЖЕТЕ КОГА СТАВАТ ДЕТОНАЦИИТЕ ПРЕДИ ИЛИ СЛЕД ПОДАВАНЕТО НА ИСКРАТА
ЧЕ КАТО ГЛЕДАМ КАКВИ ГЛУПОСТИ ПИШЕТЕ ЯЗЪК ЧЕ КАРАТЕ БЕНЗИНОВИ КОЛИ

- mx13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 1992 520i touring
ludiagsm написа:
да ама 98 гори по-бавно и равномернопо то4но разпалва се по-бавно и равномерно
![]()
![]()
АБЕ ТИ ИСКАШ ДА КАЖЕШ ЧЕ ПО-ВИСОКООКТАНИЯ БЕНЗИН ГОРИ ПО-БАВНО!!!!!!!!
ХОДИ СЕ ХВЪРЛИ ОТ НЯКОЙ МОСТ!!!!!
АМИ КАРАЙ С 68 ТОГАВА!!!!
ЩЕ ТИ ИДВА МНОГО ПО-БЪРЗО ЕНЕРГИЯТА КОЕТО ЩЕ ДОВЕДЕ ДО МНОГО ПОВЕЧЕ МОЩ
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Аз че съм безхаберник си знам и без да ми го казваш, ама все пак добре че го осъзнавам
Я са питай лудия колко коли е настроил

Я са питай лудия колко коли е настроил


- mx13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 1992 520i touring
ludiagsm написа:
да ама 98 гори по-бавно и равномернопо то4но разпалва се по-бавно и равномерно
![]()
![]()
тогава по твоята логика колкото по оборотен ти е двигателя толкова по слаб октан ти трябва,питам защо сега като има бензин с октан даже нат 110 колите са по-оборотни от тези когато е имало най-много 86????????
всички с Хонди дет праят по 9-10000 оборота слагайте 86 така казва ludiagsm
нали колкото по-бавно гори толкова повече време ще му трябва за да изгори тоест на високи обороти няма да изгаря=> няма високи обороти!!!
Колега имаш сериозни пропуски в знанията си за ДВГ
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
я ти хаберния
вземи да прочетеш правилата за писане и пиши с малки букви




ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- mx13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 1992 520i touring
mx13 написа:mx13 написа:Я ми кажи тогава един двигател го настроиваш оптимално за работа с 95 и мериш аванса,да речем че е 25градуса преди ГМТ(съвсем теоритично) после същия двигател без да пипаш сместа го настройваш за оптимална работа с 98,колко ще му е аванса 20 или 30 градуса преди ГМТ(данните са съвсем теоритични),въпроса е дали ще е по-голям или по-малък аванса ????
аз твърдя че ще по-малък примерно 20градуса преди ГМТ!!!!
ХАЙДЕ ludiagsm ДА КАЖЕ 20 ИЛИ 30 ГРАДУСА ЩЕ Е!!!!!!
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
mx13 написа:ludiagsm написа:
да ама 98 гори по-бавно и равномернопо то4но разпалва се по-бавно и равномерно
![]()
![]()
АБЕ ТИ ИСКАШ ДА КАЖЕШ ЧЕ ПО-ВИСОКООКТАНИЯ БЕНЗИН ГОРИ ПО-БАВНО!!!!!!!!
ХОДИ СЕ ХВЪРЛИ ОТ НЯКОЙ МОСТ!!!!!
АМИ КАРАЙ С 68 ТОГАВА!!!!
ЩЕ ТИ ИДВА МНОГО ПО-БЪРЗО ЕНЕРГИЯТА КОЕТО ЩЕ ДОВЕДЕ ДО МНОГО ПОВЕЧЕ МОЩ
небе чети книжки ето ти един линк който открих за 2 минути в гугъл моля те прочети го ако можеш ,за да осъзнаеш колко си заблуден и какви простотии пишеш на хората ето тук е наи първия pdf http://www.google.com/search?hl=bg&rls= ... ne&spell=1
68 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани