Спортни колектори на е46 - размисли и страсти
Модератор: bum_bum
Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти
BULL3T написа:uCnaHeTcA написа:kronos написа:Някаква промяна във вървежа?
Ми... След ... цял следобед, прекаран в сферата на високите обороти, смея да твърдя, че има доста добра положителна разлика Аз лично съм доста доволен, и от към вървеж, и от към звук
П.С. Некст, за цени не ми се говори, че отдавна ми излязоха сметките от главата
Аз мисля да сложа колектор от S50b30/b32 на 25цата и ще ти кажа и аз какво мисля,но съм почти сигурен,че ефекта и при мен ще е доста добър.
Имам само един въпрос, назад остави ли стоковата генерация?
Бъди сигурен, че ще има доста добър ефект
Е, то оставаше и да я оставя стоковица назад ... 2х50 алуминизирана неква джиджи-биджи , 2 резонатора , гащи на 60-63, пак алуминизирана до крайното Scorpion
Real.Eyes.Realize.Real.Lies
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3920
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти
На събора, яко вървеше!
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти
Kroki написа:На събора, яко вървеше!
Ето, нека колегите да споделят за вървежа, че аз съм облъчен
Real.Eyes.Realize.Real.Lies
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти
uCnaHeTcA написа:Kroki написа:На събора, яко вървеше!
Ето, нека колегите да споделят за вървежа, че аз съм облъчен
Мани ги колегите кво викат,аз вярвам само от първо лице. На тебе кажи как ти се стори колата,че аз имам идеята кво да правя вече,та искам да разбера какво ще се получи и при мен.
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти
BULL3T написа:uCnaHeTcA написа:Kroki написа:На събора, яко вървеше!
Ето, нека колегите да споделят за вървежа, че аз съм облъчен
Мани ги колегите кво викат,аз вярвам само от първо лице. На тебе кажи как ти се стори колата,че аз имам идеята кво да правя вече,та искам да разбера какво ще се получи и при мен.
Слагай смело, няма да се разочароваш Има известна разлика във вървежа
Real.Eyes.Realize.Real.Lies
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти
единствения проблем е че отворената генерация дърпа въртящия момент по-високо в оборотите.. и до около 4000 оборота ти се струва по-слаба, но след това.. доста по-пъргава...
най-общо казано.
демек, ако ще я караш основно из града и на ниски обороти- няма смисъл да се пипа.
най-общо казано.
демек, ако ще я караш основно из града и на ниски обороти- няма смисъл да се пипа.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- DanielzZz
- старши ентусиаст
- Мнения: 1898
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 39
Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти
Колега,няма ли да ги увиеш в термо лента?
Ако не се лъжа имат по-тънки стени и излъчват повече топлина към коша.
Ако не се лъжа имат по-тънки стени и излъчват повече топлина към коша.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти
alx написа:единствения проблем е че отворената генерация дърпа въртящия момент по-високо в оборотите.. и до около 4000 оборота ти се струва по-слаба, но след това.. доста по-пъргава...
най-общо казано.
демек, ако ще я караш основно из града и на ниски обороти- няма смисъл да се пипа.
Няма ли значение дали са long или short tubes? Т.е. ако са къси за градско да е дори по-добре, а ако са дълги едно омотаване с лента да оправи донякъде нещата?
Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти
да- като цяло късите хедъри (шортис) помагат ниските и средните но пречат на високите
дългите (лонгтюбс) помагат на високите, но ниските и средните страдат.
мисли го така- кривата на въртящия момент има горе долу една и съща форма независимо от колекторите (при всичко друго еднакво), но със различните хедъри я местиш наляво-надясно в оборотите. като е по-наляво- повече въртящ момент в ниските = повече въртящ момент в ниските като я избуташ по-надясно- повече въртящ момент във високите = повече коне.
омотаването помага.. но много малко особено за атмосферните двигатели както писах в темата за термолентите...
дългите (лонгтюбс) помагат на високите, но ниските и средните страдат.
мисли го така- кривата на въртящия момент има горе долу една и съща форма независимо от колекторите (при всичко друго еднакво), но със различните хедъри я местиш наляво-надясно в оборотите. като е по-наляво- повече въртящ момент в ниските = повече въртящ момент в ниските като я избуташ по-надясно- повече въртящ момент във високите = повече коне.
омотаването помага.. но много малко особено за атмосферните двигатели както писах в темата за термолентите...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти
alx написа:да- като цяло късите хедъри (шортис) помагат ниските и средните но пречат на високите
дългите (лонгтюбс) помагат на високите, но ниските и средните страдат.
мисли го така- кривата на въртящия момент има горе долу една и съща форма независимо от колекторите (при всичко друго еднакво), но със различните хедъри я местиш наляво-надясно в оборотите. като е по-наляво- повече въртящ момент в ниските = повече въртящ момент в ниските като я избуташ по-надясно- повече въртящ момент във високите = повече коне.
омотаването помага.. но много малко особено за атмосферните двигатели както писах в темата за термолентите...
Моя не е от късите и си ми е перфЕ, все пак няма да се влачим на илядо оборота Това за ниските и високите, наистина е така, доста се рових преди да взема решение какви и 'що да бъдат и нарочно не са къси, именно защото не видях абсолютно никакъв смисъл от ниските Пример... При един драг - на старта, на 1ва - добре... че даже и там не е добре, че се тръгва на 3000+ оборота... И след това при всяка смяна са отново 3-4хил.об. и нагоре... При дрифта - пак се дрифти на високи обороти... Е смисъла от ниските, аз лично не го намирам... Освен ако някой няма да си тунингова колата за градско пенсионерско каране до 2000 оборота... 'Ма аз за такъв тунинг, съм не чувал до сега, пък незнам
Real.Eyes.Realize.Real.Lies
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти
Тая идея с пенсионерския тунинг, ми се струа че ще е бая вървежна у мерц форумо
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти
Ами аз съм с къси и ми е добре Колекторите отпушват леко в ниските, където по принцип колата си беше умряла, по-нагоре идват валовете и големия всмукател и нещата си идват на мястото. Върви добре и на ниски и на високи Със сигурност щеше да е по-добре с дълги, щото силата и конете идват във високите ама пък нали е и ежедневка уж.
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти
bum_bum написа:Ами аз съм с къси и ми е добре Колекторите отпушват леко в ниските, където по принцип колата си беше умряла, по-нагоре идват валовете и големия всмукател и нещата си идват на мястото. Върви добре и на ниски и на високи Със сигурност щеше да е по-добре с дълги, щото силата и конете идват във високите ама пък нали е и ежедневка уж.
А за дрифт кое е по-добре?
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- Бумърчето
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 149
- Регистриран на: 3.07.2009
- Местоположение: България;Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320ci
- Мечтае да кара: Е36 с F10 с turbo
Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти
Германеца изчислил че това са колекторите с диаметъра минималните чупкина ТРЪБИТЕ и някой си решава че като станат по големи и 100 коня отгоре Някой да познава теорията на движението на газовете.Изведнъж мотора ще бълва повече а?Кой ще го вкара повечето а?Кво става като успокоиш газовете в генерацията а?Някой да има понятие от налягания, вакууми искорости на газове а? Искате да правите нещо ами прочетете за това има написани книги и те случайно не са написани! Тези които правят тези неща са ги прочели.
Сложил конусен филтър питам кое гори кой и как прави дименсията за въздух и гориво иповече въздух при константа гориво кво ще направи и от кое се създават димнигазове за движението на буталата и най лесното спортните автомобили колко гориво изразходват на състезание а въздух
Върви пък не гори - няма такава риба То има ама бавно......
Сложил конусен филтър питам кое гори кой и как прави дименсията за въздух и гориво иповече въздух при константа гориво кво ще направи и от кое се създават димнигазове за движението на буталата и най лесното спортните автомобили колко гориво изразходват на състезание а въздух
Върви пък не гори - няма такава риба То има ама бавно......
Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти
Бумърчето написа:Германеца изчислил че това са колекторите с диаметъра минималните чупкина ТРЪБИТЕ и някой си решава че като станат по големи и 100 коня отгоре Някой да познава теорията на движението на газовете.Изведнъж мотора ще бълва повече а?Кой ще го вкара повечето а?Кво става като успокоиш газовете в генерацията а?Някой да има понятие от налягания, вакууми искорости на газове а? Искате да правите нещо ами прочетете за това има написани книги и те случайно не са написани! Тези които правят тези неща са ги прочели.
Сложил конусен филтър питам кое гори кой и как прави дименсията за въздух и гориво иповече въздух при константа гориво кво ще направи и от кое се създават димнигазове за движението на буталата и най лесното спортните автомобили колко гориво изразходват на състезание а въздух
Върви пък не гори - няма такава риба То има ама бавно......
Яла да ти покажем таА риба
Е, на - вечер градско, около полунощ
Ся' дан' кажеш, че съм я пуснал на свободна по баир, та за т'ва така
Е, на - след 43км. градско на следващия ден от късен следобед до около полунощ...
Ся' 'ше ка'еш' - 'ма тя от бавните Не е като на Събора да нямаше 20ска или Йес-ка, дет' да ме отупа, така че не смятам, че е от баш най-бавните
П.С. Това с "Германеца измислил еди какво си, направил еди какво си..." стана доста клиширано вече
Последна промяна uCnaHeTcA на 06 Ное 2010, 3:08, променена общо 1 път
Real.Eyes.Realize.Real.Lies
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани