М10 карбуратор + турбо?
Модератор: bum_bum
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
да не е една сиваДилян Пенчев написа:RP///M.cenitel.org написа:...
Аз също съм чувал че греят М20Б20 като се разстърже на 84 мм и че не става и че има много проблеми, и е нормално да е така при изтъняването на цилиндровата втулка! Аз лично не съм правил подобни ексцесий, гледал съм и съм чел някви фирми който си продават моторите за луди пари че го правят М20Б25 на 86 мм, но никога не се знае дали не слагат някви други цилиндрови втулки който да не стават на гъз![]()
А другото което се сещам е че имам приятел който си направи М20Б20 на 84 мм, сложи му бутала от М50Б25, колянов вал от М20Б23 и мисля че малко сваля от буталата понеже е със 135 мм мотовилка, ама е с глава от М20Б20 (731) заедно със всмукателни колектори и цялата електроника му е сток! КОлата му върви прилично (или вървеше като се замервахме последния път...щото беше преди няколко месеца и мое да е фърлила котва както казваш, защото е напълно възможно и както АЛХ казва: часовникът цъка)
S-stail написа:....
Аз също се присъединявам към мнението на Крикчето, щото съм сигурен че написаното от този човек е пробвано, във което може да си убеден![]()
Никой не отчита факта че при минаването на по-голям диаметър хората който са го писали това по нет-а имат възможност да си позволят неща който ние тука не![]()
Никой не знае дали не сменят цилиндровите втулки със такива който да издържат на тея натоварвания, щото повярвай ми напълно е възможно да се набиват ризи със космически сплави в тях


- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Явор написа:...
Ааа ти като се пуска с нея беше сток 323. Аз говоря за след това...е пак не е много бърза но доста се засили






Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

Дилян Пенчев написа:Айде като го направи някой да ми се обади....ще чакам да го видя макар и с бяла брадаian190 написа:аз не мога да разбера що се занимавате с глупости
м10, м20, м30 мотора за е30 е един и е с означение S
Я кажи за кой по точно с S говориш?!? S52? S38?
Щото за S14 си трябват много шуми за да стане звяр
ми за S14 дтм-ският мотор.
близо 400 к.с 14.5 на цилиндър и с нафта ще върви.
имало едно време тодор тотев с М3, с моторче колкото агнешка главичка, а сила има колкото формула. тия от стара загора караха едно е30 с м5 мотор и го продадоха на един от пловдив щото сравнено с дтм-ската беха смешни.
а за шумите няма как, сиренето е с пари казват хората.
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Като ви кефят карайте си четирицилиндровите




Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

Добре, кажи ни ако обичаш, ти стъргал ли си блок от 80 на 84 или от 89 на 92 мм? И ако си правил какво точно се е случило?RP///M.cenitel.org написа:Абе Вайпърче ..... Обаче ти не си длъжен да ми вярваш,щото аз съм цопи и пасти и на практика това дето ти го разправям не съм го изпробвал,като видя бутало питам тва водна помпа ли е,не разбирам много от свръхпълнене ,щото още принципите на Бернули не знам и изобщо гьон![]()
Ти обаче запомни едно нещо,не препоръчвай Тунинг дето не си го изпробвал,а само си чел из нета ,оти некой от юзърите ке остане без МАТОР
е21 345 0-402м 12.18


- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
то ако блока на В20то държи до 84мм което ме съмняваludiagsm написа:на същия принцип на блока от м50В20 с диеметър на цилиндрите 80мм
аз от два дни си мисля една простотия да стръгна на 84 и да сложа бутала от м42 или подобни на този диаметър , даже в4ера нанизах на един пистонен болт бутало от м50 б20 към такова от м42 и ясно си ли4и 4е ако блока някакси отнесе зверското стъргане няма проблем с пасването на буталата мотора 6те стане 2,2 литра с по здрави бутала но какво става със тия цилиндрови стени каква дебелина им остава май май досега никой не си е играл да пробва наистина а само на теория!
ПП:ако има някой дето е пробвал нека каже или някво инфо от нета пак е нещо


Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
знаеш ли колко дисбаланс има с м50тоian190 написа:Дилян Пенчев написа:Като ви кефят карайте си четирицилиндровите![]()
не че ме кефат просто на е30 е най доброто иначе се дисбалансира колата.

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
напрао ме заклаian190 написа:Явор написа:знаеш ли колко дисбаланс има с м50тоian190 написа:Дилян Пенчев написа:Като ви кефят карайте си четирицилиндровите![]()
не че ме кефат просто на е30 е най доброто иначе се дисбалансира колата.
ми пробвай да я караш за някво време на писта или на 400м.!?
иначе да дигаш пушилка ще става

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Aко има мераклии мога да им дам моя М10 карбуратор и да ми сложат М50, няма да искам пари, правя им услуга - мотор балансиращ колата, а аз взимам дисбалансиращия - нека ми е зле 

BMW only!
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
в тоя ред на мисли ... колко ~~~тежи един акумулатор? някой луд не може да не го е теглил 

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
а някой луд, направо си питай бат sonnysonny написа:[steeN] написа: някой луд не може да не го е теглил
6 акумулатор от различни размери са 92кг без киселината.

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани