М10 карбуратор + турбо?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 14 Яну 2007, 12:01

Дилян Пенчев написа:
RP///M.cenitel.org написа:...


Аз също съм чувал че греят М20Б20 като се разстърже на 84 мм и че не става и че има много проблеми, и е нормално да е така при изтъняването на цилиндровата втулка! Аз лично не съм правил подобни ексцесий, гледал съм и съм чел някви фирми който си продават моторите за луди пари че го правят М20Б25 на 86 мм, но никога не се знае дали не слагат някви други цилиндрови втулки който да не стават на гъз :mhihi:
А другото което се сещам е че имам приятел който си направи М20Б20 на 84 мм, сложи му бутала от М50Б25, колянов вал от М20Б23 и мисля че малко сваля от буталата понеже е със 135 мм мотовилка, ама е с глава от М20Б20 (731) заедно със всмукателни колектори и цялата електроника му е сток! КОлата му върви прилично (или вървеше като се замервахме последния път...щото беше преди няколко месеца и мое да е фърлила котва както казваш, защото е напълно възможно и както АЛХ казва: часовникът цъка :mhihi: )

S-stail написа:....

Аз също се присъединявам към мнението на Крикчето, щото съм сигурен че написаното от този човек е пробвано, във което може да си убеден ;)

Никой не отчита факта че при минаването на по-голям диаметър хората който са го писали това по нет-а имат възможност да си позволят неща който ние тука не :idea:
Никой не знае дали не сменят цилиндровите втулки със такива който да издържат на тея натоварвания, щото повярвай ми напълно е възможно да се набиват ризи със космически сплави в тях :mhihi:
да не е една сива :lol: ...няма що мноо върви :mhihi:

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 14 Яну 2007, 12:07

Явор написа:...

Ааа ти като се пуска с нея беше сток 323. Аз говоря за след това...е пак не е много бърза но доста се засили :idea: По неговите думи е вдигнал много и степента на сгъстяване...не знам ама мойто тежко комби, срещу неговото купенце беше по-бързо :winky: Като се има в предвид че в моя мотор всичко вътре е от якото желязо и така тежи че не трябва да се върти на много високи обороти да не изфръкне некое бутало :mhihi: А при него е доста по лекичък коляновия вал и буталната група :idea: Ама най-важното е въздуха :arrow: По добре със 2.5 глава (885) щото оная го удушва мотора!
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 2.10.2005
Местоположение: nikopol

Мнение от ian190 » 14 Яну 2007, 12:17

Дилян Пенчев написа:Айде като го направи някой да ми се обади....ще чакам да го видя макар и с бяла брада :mhihi:

ian190 написа:аз не мога да разбера що се занимавате с глупости
м10, м20, м30 мотора за е30 е един и е с означение S


Я кажи за кой по точно с S говориш?!? S52? S38?

Щото за S14 си трябват много шуми за да стане звяр :roll:

ми за S14 дтм-ският мотор.
близо 400 к.с 14.5 на цилиндър и с нафта ще върви.
имало едно време тодор тотев с М3, с моторче колкото агнешка главичка, а сила има колкото формула. тия от стара загора караха едно е30 с м5 мотор и го продадоха на един от пловдив щото сравнено с дтм-ската беха смешни.

а за шумите няма как, сиренето е с пари казват хората.

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 14 Яну 2007, 12:43

Като ви кефят карайте си четирицилиндровите :winky: :mhihi:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 14 Яну 2007, 12:43

RP///M.cenitel.org написа:Абе Вайпърче ..... Обаче ти не си длъжен да ми вярваш,щото аз съм цопи и пасти и на практика това дето ти го разправям не съм го изпробвал,като видя бутало питам тва водна помпа ли е,не разбирам много от свръхпълнене ,щото още принципите на Бернули не знам и изобщо гьон ;)
Ти обаче запомни едно нещо,не препоръчвай Тунинг дето не си го изпробвал,а само си чел из нета ,оти некой от юзърите ке остане без МАТОР :!:
Добре, кажи ни ако обичаш, ти стъргал ли си блок от 80 на 84 или от 89 на 92 мм? И ако си правил какво точно се е случило?
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 14 Яну 2007, 17:17

ludiagsm написа:на същия принцип на блока от м50В20 с диеметър на цилиндрите 80мм

аз от два дни си мисля една простотия да стръгна на 84 и да сложа бутала от м42 или подобни на този диаметър , даже в4ера нанизах на един пистонен болт бутало от м50 б20 към такова от м42 и ясно си ли4и 4е ако блока някакси отнесе зверското стъргане няма проблем с пасването на буталата мотора 6те стане 2,2 литра с по здрави бутала но какво става със тия цилиндрови стени каква дебелина им остава май май досега никой не си е играл да пробва наистина а само на теория!

ПП:ако има някой дето е пробвал нека каже или някво инфо от нета пак е нещо
то ако блока на В20то държи до 84мм което ме съмнява :roll: можеш и колянов вал и биели от м52В28 да сложиш и отиваш на 2.8л той си е 84х84мм и ако надвиеш атм.налягане без да го взривиш ше стане миин машиин ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 2.10.2005
Местоположение: nikopol

Мнение от ian190 » 14 Яну 2007, 18:37

Дилян Пенчев написа:Като ви кефят карайте си четирицилиндровите :winky: :mhihi:

не че ме кефат просто на е30 е най доброто иначе се дисбалансира колата.

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 14 Яну 2007, 19:03

ian190 написа:
Дилян Пенчев написа:Като ви кефят карайте си четирицилиндровите :winky: :mhihi:

не че ме кефат просто на е30 е най доброто иначе се дисбалансира колата.
знаеш ли колко дисбаланс има с м50то :mhihi:

Денис-Белята!!!
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 3.11.2005

Мнение от 00Cool » 14 Яну 2007, 19:30

:mhihi:
да не е една сива ...няма що мноо върви

а да не е една от бенковски :mhihi:
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 2.10.2005
Местоположение: nikopol

Мнение от ian190 » 14 Яну 2007, 20:25

Явор написа:
ian190 написа:
Дилян Пенчев написа:Като ви кефят карайте си четирицилиндровите :winky: :mhihi:

не че ме кефат просто на е30 е най доброто иначе се дисбалансира колата.
знаеш ли колко дисбаланс има с м50то :mhihi:

ми пробвай да я караш за някво време на писта или на 400м.!?
иначе да дигаш пушилка ще става :mhihi:

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 14 Яну 2007, 20:27

ian190 написа:
Явор написа:
ian190 написа:
Дилян Пенчев написа:Като ви кефят карайте си четирицилиндровите :winky: :mhihi:

не че ме кефат просто на е30 е най доброто иначе се дисбалансира колата.
знаеш ли колко дисбаланс има с м50то :mhihi:

ми пробвай да я караш за някво време на писта или на 400м.!?
иначе да дигаш пушилка ще става :mhihi:
напрао ме закла :mhihi:

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 15 Яну 2007, 21:46

Aко има мераклии мога да им дам моя М10 карбуратор и да ми сложат М50, няма да искам пари, правя им услуга - мотор балансиращ колата, а аз взимам дисбалансиращия - нека ми е зле :mhihi:
BMW only!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 15 Яну 2007, 22:18

в тоя ред на мисли ... колко ~~~тежи един акумулатор? някой луд не може да не го е теглил :)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 15 Яну 2007, 22:30

[steeN] написа:в тоя ред на мисли ... колко ~~~тежи един акумулатор? някой луд не може да не го е теглил :)


6 акумулатор от различни размери са 92кг без киселината.
ПС Мързеше ме да ги мера по един :mhihi:

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 16 Яну 2007, 0:01

sonny написа:
[steeN] написа: някой луд не може да не го е теглил :)


6 акумулатор от различни размери са 92кг без киселината.
а някой луд, направо си питай бат sonny :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook