Споретен филтър Simota

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8327
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Споретен филтър Simota

Мнение от vicho » 30 Ное 2010, 10:05

bum_bum написа:Минава по-малко щото е горещ ;) Охлади го и ще мине повече.


нали отчита въздух, а не кислород?

разбирам, че ако е студен ще е повече кислорода, но как това ще повлияе на кг/ч? :dunno:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12068
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Споретен филтър Simota

Мнение от bum_bum » 30 Ное 2010, 10:51

Плътността се промяня. Въздуха е 1.3кг на кубичен метър ако не се лъжа при стандартна температура (25 градуса май). Съответно при повишаване на температурата плътността пада. Т.е. колкото повече се увеличава температурата,толкова по-малко килограми въздух вкарваш с всеки един кубичен метър. Т.е. минават едни и същи кубици,но различни килограми в зависимост от температурата на въздуха. Важно е и налягането и влажността и др неща вероятно,но тук гледаме главно температурата.
Изображение

Кой кашля?
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.04.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: D779676

Re: Споретен филтър Simota

Мнение от Nikolay1 » 30 Ное 2010, 15:04

vicho написа:M52b28 - мотор

в таблицата под оборотите са отбелязани кг въздух/час според ЕКУ-то

ОБОРОТИ--------------------700-------1000---2000---3000-----4000--5000--6000-6500-температура на входящия въздух (Intake Air temperature)
кутия със спортен филтър--15/16-----------15--------13---------15---------18/19----------------------------38-39C
кутия без филтър-----------15/16-----------15--------13---------15----------18---------------------------- 38-39C
конус К&Н :mhihi:----------------15/16-----------14------12/13-------13----------16/17---------------------------- 45-46C
само дебитомер ------------17/18-----------15--------14-------15-16---------18/19---------------------------- 42-43C



А как става номера на 3000 оборота да имаш по-малка консумация на въздух спрямо празен ход. И сигурен ли си за мерната единица, че и за 1 цилиндър е малко този въздух.
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8327
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Споретен филтър Simota

Мнение от vicho » 30 Ное 2010, 16:40

Nikolay1 написа:
vicho написа:M52b28 - мотор

в таблицата под оборотите са отбелязани кг въздух/час според ЕКУ-то

ОБОРОТИ--------------------700-------1000---2000---3000-----4000--5000--6000-6500-температура на входящия въздух (Intake Air temperature)
кутия със спортен филтър--15/16-----------15--------13---------15---------18/19----------------------------38-39C
кутия без филтър-----------15/16-----------15--------13---------15----------18---------------------------- 38-39C
конус К&Н :mhihi:----------------15/16-----------14------12/13-------13----------16/17---------------------------- 45-46C
само дебитомер ------------17/18-----------15--------14-------15-16---------18/19---------------------------- 42-43C



А как става номера на 3000 оборота да имаш по-малка консумация на въздух спрямо празен ход. И сигурен ли си за мерната единица, че и за 1 цилиндър е малко този въздух.


за номера не знам, както казах не разбирам
и аз се зачудих, но това показва :dunno:
*добре, че се вижда нещо на тея снимки (скапан телефон), Air Flow - Kg/h

Изображение
Изображение
Изображение

последната е примерна снимка ...
bum_bum написа:...


ясно
You said: "Time will change!" What if it changes you?

Кой кашля?
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.04.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: D779676

Re: Споретен филтър Simota

Мнение от Nikolay1 » 30 Ное 2010, 21:24

vicho написа:...

:OT: Както и да е, при празен ход консумацията при теб трябва да е около 70кг/ч, а от там нагоре теоретично да расте линейно т.е. разминаването е още по-голямо от стойностите които ти е дала програмата.
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12068
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Споретен филтър Simota

Мнение от bum_bum » 01 Дек 2010, 0:42

Тва май е тая същата програма,дето ми даваше "All OK",а на GT-то ми даде 56 грешки :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 30.12.2009
Местоположение: България,София
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 320i 93год.
Мечтае да кара: това по горе ми стига за сега но една колекция от М3-ки не бих отказал
Детайли за колата: Къса ми нервите!!!

Re: Споретен филтър Simota

Мнение от cursed_in_eternity » 01 Дек 2010, 10:12

Според мене най-удачно би било зада се слойи краи веднъж завинаги на тази дилема за филтрите да се сабереме един ден колкото се може повече коли с всевъзможни вариянти и изпълнения и всеки който е правил замервания с дадена техника да замери и останалите коли ,зада се види на кой апаратурата какви данни дава при различните модификаций.Ако на 5 души апаратурата покаже 1 а на 2 друго то е ясно че техните данни не са меродавни.И ПОСЛЕ В КРЪЧМАТА ЕСТЕСТВЕНО!!!! :bchug:
Изображение MY RIDE
!!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Re: Споретен филтър Simota

Мнение от uCnaHeTcA » 08 Дек 2010, 18:50

Бум-бум, алуминизираната тръба не се ли нагрява ? Не е ли по-добре ПВЦ :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1369
Регистриран на: 14.04.2008

Re: Споретен филтър Simota

Мнение от slatanic » 08 Дек 2010, 21:37

Че то и пвц-то се нагрява колега.Обаче разликата м/у алуминий и пвц е че алуминият отдава доста повече топлина както и поема естествено.
При добро желание винаги може да се изолира с подходящата изолация и си готов.Аз ползвам една на Армафлекс или на К-флекс според зависи каква ми купят на 25метра топче.
Самозалепваща и я има с различни дебелини от 1см на горе мисля.Върши прекрасна работа при изолиране на вентилационни тръби топлобменици и т.н.
Та ще свърши и тая работа,ако искате да запазите пресният въздух максимално студен.

П.С. Намерих линк да видите за какво става дума:
http://www.airtradecentre.com/BG/BG/doc ... 0%B8%D1%8F

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2118
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Споретен филтър Simota

Мнение от nikolae » 13 Дек 2011, 16:51

и в много крайна сметка...
по-добре ли е да се купи симота примерно за 50лв, отколкото стандартните по 15-20лв
на всеки 12к км или като ще се слага, да се слага к&н /все пак е 120лв/

на колко км се перат и двата ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1311
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: Споретен филтър Simota

Мнение от In_Memoriam » 16 Дек 2011, 11:40

Колега, не бързай да се отказваш от Simota. С карбонов интейк на Simota съм на M52B28 и ефект има и то сериозен - главно в респонса. Но нещо, което наистина ми докарва усмивка на лицето е звука, който се появи. Просто усещаш как колата вдишва - уникално е. Отделно не са Made in China, както някой каза по-горе, а са Made in Taiwan, което според мен има доста голямо значение, като взема предвид какви други тунинг части съм виждал отново Made in Taiwan. Другото нещо е изработката - наистина доста високо качество за цената си и като цяло всичко в комплекта е добре изпипано - мрежата е здрава и не поддава лесно дори при по-силен натиск, скобите стягат добре. Дано съм ти помогнал :yes:
Последна промяна In_Memoriam на 16 Дек 2011, 17:12, променена общо 4 пъти
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 7.02.2010
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: М40ки и М50Б...
Мечтае да кара: е-90 325i M-paket
Детайли за колата: M-50 То Чyk..

Re: Споретен филтър Simota

Мнение от e90 325i » 16 Дек 2011, 11:59

Аз съм с панелен симота от 40 лв и съм доволен :mrgreen:
Скъпи, за рождения ми ден искам
подарък, който като го настъпя и за 3
секунди да вдига 100....!!!!! - Добре, ще
ти подаря кантар....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2118
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Споретен филтър Simota

Мнение от nikolae » 16 Дек 2011, 16:41

взех един к&н за 60лв беше едва ли не само разопакован
наистина има голяма разлика, явно че и моя си беше за смяна, но
смея да твърдя, че ефект има
колата не започна да лети, някак си работи по-леко, по-нормално отговаря :-))

In_Memoriam:
едно фото и каква сума е ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1311
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: Споретен филтър Simota

Мнение от In_Memoriam » 16 Дек 2011, 16:48

IMG_0153.jpg

IMG_0154.jpg


Цената и откъде ще ти ги дам на ЛС :yes:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook