Воден радиятор
Модератор: bum_bum
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Воден радиятор
При нормално каране не грее както и при по яко настъпване пак не грее но при по душманско даване на газ тогава. Отделно както казах тук по наще полигони се кара предимно на 2-ра. Като си спомня Ремус имаше същите кахъри постоянно и като сложи един голям нисански автърмаркет радиятор и стрелката заспа.kirililiev написа:при мен проблема беше от виското,натегнах пластината и се оправи.въпреки че си турбо,все пак имаш по голям радиатор и допълнително маслено охлаждане,не би трябвало да грее.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Воден радиятор
За сега махнах дългият фар и изнесох филтъра там. Преди беше точно на турбото директно над изпускателите и смучеше яко топъл въздух. Тия дни ще пробвам с дизелово виско и с махнат термостат и се надявам да има положителен резултат. Пък на есен ще търсдя голям радиятор. Гледам в ибей има доста добри оферти.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Воден радиятор
А някой може ли да ми каже от къде да си купя темостат който да отваря на 75* Днес обиколих магазининте за авточасти из Русе но безуспешно. В магазин Даскалов ми казаха че са имали такива но вече не. Някой да има идея от къде да си поръчам такъв ???
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12067
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Воден радиятор
Мишимото имат на 62 градуса, нещо като 60 доларес ми се върти в главата като цена.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Воден радиятор
Аууу чак толкова пари за термостат не давам
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12067
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Воден радиятор
Аз точно заради това не давам толкова пари щото при всички случаи мисля да го надупча. Отвора на термостата и така или иначе е доста по малък и ще се наложи да го разпробия да минава повечко вода.bum_bum написа:Почвай го твоя с бургията тогава
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Bass_Man
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 189
- Регистриран на: 3.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Воден радиятор
Според мен колкото и голям радиатор да сложиш няма да му повишиш ефективността особенно много ако не стане нищо с термостата трябва да се заиграеш с обдухването . Някакви яки ел. перки + рязане .
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Воден радиятор
Какви ще са тия ел перки които да са по яки от едно дизелово виско примерно ??? За мен едно читаво виско + перфектен дифузьор е най добрият вариянт. Иначе съм отворен на всякакви съвети. Ако някой знае по добри ел перки от виското нека споделя.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Bass_Man
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 189
- Регистриран на: 3.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Воден радиятор
Виското е ок ако си в плавно движение и в обороти но ако правилно съм разбрал на теб ти кипва водата , като се сучеш по пистите , а тогава има доста неравномерен поток въздух и непостоянни обороти в комбинация с ниска скорост на движение . В този режим на каране според мен много по-подходящи ще са 1-2 максимално мощни ел. перки , които BTW могат да ти обдухват и кулера . А и ще ти дойде малко повече сила докато ти падне акумулатора пък няма да ти се шашка и водната помпа . Така ще подсигуриш постоянен въздушен поток независим от оборотите на двигателя . Най-малкото може да пробваш дали ще има ефект + това може да ги пуснеш да въртят още от 40 градуса или дори постоянно . А когато зацепва виското може вече да е твърде късно .
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Воден радиятор
Кофтито е че тая проба ще ми излезе скъпа ако се окаже че не е по добрият вариянт. Сещам се какво се получи с на Ремус колата. Като сложиха огромният радиятор му сложиха и едни ел перки обаче още на първото каране и ги изхвърлиха и си върнаха виското. Защо ли ? Иначе аз като казвам че загрява нямам в предвид че я оставям да кипне. Имам в предвид че на яко дущмания стрелката минава средата но не ми е минавала следващата чертичка. Все пак това ме дразни и не искам да е така. А и вярно тук се кара предимно на втора и на ниски скорости но пък почти винаги се кара в буст и над 4000 оборота, да некажа пстоянно на ограничител а тогава виското си върти според оборотите на макс.Bass_Man написа:Виското е ок ако си в плавно движение и в обороти но ако правилно съм разбрал на теб ти кипва водата , като се сучеш по пистите , а тогава има доста неравномерен поток въздух и непостоянни обороти в комбинация с ниска скорост на движение . В този режим на каране според мен много по-подходящи ще са 1-2 максимално мощни ел. перки , които BTW могат да ти обдухват и кулера . А и ще ти дойде малко повече сила докато ти падне акумулатора пък няма да ти се шашка и водната помпа . Така ще подсигуриш постоянен въздушен поток независим от оборотите на двигателя . Най-малкото може да пробваш дали ще има ефект + това може да ги пуснеш да въртят още от 40 градуса или дори постоянно . А когато зацепва виското може вече да е твърде късно .
Оня ден гледах на един сеат перката и като се включи направо унемях с ква сила тръгна. Две такива и може и да вършат работа. Кофтито обаче е че са с един метален дифузьор защото явно имат яко вибрации и за да може да държи пък на мене хич не си прави това нещо дето ще тежи още кило две. А и не знам кви пари ще струват две такива.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2701
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Воден радиятор
Като махнеш наистина голямата игра с ел. перката, другото според мен са само предимства. Като гледам има вече такива с доста повече повер от оригиналните, а и наистина повера им идва на всякви обороти, даже и на загасен двигател, което пък е добре, ако не си охладил достатъчно на скорост, перката не позволява като угасиш водата да заври в главата, тя се превърта през радиатора и целия мотор. Другия проблем е, че трябва да си поиграеш с намирането на точния датчик или датчици ако охлаждаш на различни степени, което се решава с още малко електроника.
Тва с термостатите не мога го схвана, 5-10 градуса по-студен ОК, ама 20 градуса при условие, че моторетките трябва да работят около 80-те, та то охлаждането ако ти е калпаво и на 40 да отвори пак ще прескочи червеното като го сриташ.
Тва с термостатите не мога го схвана, 5-10 градуса по-студен ОК, ама 20 градуса при условие, че моторетките трябва да работят около 80-те, та то охлаждането ако ти е калпаво и на 40 да отвори пак ще прескочи червеното като го сриташ.
- Bass_Man
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 189
- Регистриран на: 3.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Воден радиятор
slavianko написа:Кофтито е че тая проба ще ми излезе скъпа ако се окаже че не е по добрият вариянт. Сещам се какво се получи с на Ремус колата. Като сложиха огромният радиятор му сложиха и едни ел перки обаче още на първото каране и ги изхвърлиха и си върнаха виското. Защо ли ? Иначе аз като казвам че загрява нямам в предвид че я оставям да кипне. Имам в предвид че на яко дущмания стрелката минава средата но не ми е минавала следващата чертичка. Все пак това ме дразни и не искам да е така. А и вярно тук се кара предимно на втора и на ниски скорости но пък почти винаги се кара в буст и над 4000 оборота, да некажа пстоянно на ограничител а тогава виското си върти според оборотите на макс.
Оня ден гледах на един сеат перката и като се включи направо унемях с ква сила тръгна. Две такива и може и да вършат работа. Кофтито обаче е че са с един метален дифузьор защото явно имат яко вибрации и за да може да държи пък на мене хич не си прави това нещо дето ще тежи още кило две. А и не знам кви пари ще струват две такива.
Ами да ти кажа честно не знам какви експерименти са правени с ел. перки и виско но в света нито една яка бигачка не е с виско защо ли ? Да не говорим за формули , Льо Мани , ралита, пистови шампионати и тн . Ел. перки със сигурност има достатъчно мощни въпроса е ти дали ще намериш на прилична цена . Другия момент при виското е , че ти докато даваш газ всичко е ок но в момента в ,който върнеш водата продължава да се загрява от остатъчната топлина по железата , а виското вече не охлажда . И така лека по лека се натрупва една остатъчна топлина , която не разсейваш ефективно . Другия голям минус е , че не можеш да регулираш кога точно да зацепва , а ако го зацепиш постоянно ще съсипеш помпата много бързо .
Не знам дали на турбината имаш вода но ако имаш това си е един източник , който генерира много топлина в системата и много лесно кипва водата в нея .
Също така не знам дали имаш кулер на маслото но задължително трябва да си сложиш голям ако нямаш и може и на него една перчица да му сложиш или да го сложиш някъде да се обдухва от другите перки .
ПС: не е лошо да сложиш някой по-добър термометър на маслото и водата за да знаеш точни стойности , че тия малко след средата една чертичка преди средата за градско стават ама за перформанце вече не са оферта .
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Воден радиятор
Водното охлаждане не съм го вързал точно по тая причина. Радиятор за маслото имам огромен и то не надвишава 100* и при най якото ми каране до сега. Съгласен съм че по състезанията може да позлват такива но тук нещата са доста различни. Ако карам колата на писта и да гоня времена колкото и да и давам газ съм сигурен че няма да има грижи с охлаждането и с виското. Колата я карам само и изцяло само на дрифт а тук из района освен картинг "писти" и някакви измислени от доста бавни трасета няма.Bass_Man написа:slavianko написа:Кофтито е че тая проба ще ми излезе скъпа ако се окаже че не е по добрият вариянт. Сещам се какво се получи с на Ремус колата. Като сложиха огромният радиятор му сложиха и едни ел перки обаче още на първото каране и ги изхвърлиха и си върнаха виското. Защо ли ? Иначе аз като казвам че загрява нямам в предвид че я оставям да кипне. Имам в предвид че на яко дущмания стрелката минава средата но не ми е минавала следващата чертичка. Все пак това ме дразни и не искам да е така. А и вярно тук се кара предимно на втора и на ниски скорости но пък почти винаги се кара в буст и над 4000 оборота, да некажа пстоянно на ограничител а тогава виското си върти според оборотите на макс.
Оня ден гледах на един сеат перката и като се включи направо унемях с ква сила тръгна. Две такива и може и да вършат работа. Кофтито обаче е че са с един метален дифузьор защото явно имат яко вибрации и за да може да държи пък на мене хич не си прави това нещо дето ще тежи още кило две. А и не знам кви пари ще струват две такива.
Ами да ти кажа честно не знам какви експерименти са правени с ел. перки и виско но в света нито една яка бигачка не е с виско защо ли ? Да не говорим за формули , Льо Мани , ралита, пистови шампионати и тн . Ел. перки със сигурност има достатъчно мощни въпроса е ти дали ще намериш на прилична цена . Другия момент при виското е , че ти докато даваш газ всичко е ок но в момента в ,който върнеш водата продължава да се загрява от остатъчната топлина по железата , а виското вече не охлажда . И така лека по лека се натрупва една остатъчна топлина , която не разсейваш ефективно . Другия голям минус е , че не можеш да регулираш кога точно да зацепва , а ако го зацепиш постоянно ще съсипеш помпата много бързо .
Не знам дали на турбината имаш вода но ако имаш това си е един източник , който генерира много топлина в системата и много лесно кипва водата в нея .
Също така не знам дали имаш кулер на маслото но задължително трябва да си сложиш голям ако нямаш и може и на него една перчица да му сложиш или да го сложиш някъде да се обдухва от другите перки .
ПС: не е лошо да сложиш някой по-добър термометър на маслото и водата за да знаеш точни стойности , че тия малко след средата една чертичка преди средата за градско стават ама за перформанце вече не са оферта .
Тия дни ще търся някой омега с ТДС-ов мотор да видя как и бачкат перките и поне нагледно да преценя дали ще се получи нещо. Знам че пасват без проблем на ТДС-овият радиятор.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Bass_Man
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 189
- Регистриран на: 3.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Воден радиятор
Там ел. ли са ?
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани