Топлинен щит - идея за направа

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 421
Регистриран на: 12.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M50B25,M50B30,S50B30
Мечтае да кара: M1 Procar
Детайли за колата: 325i, E36 BTCC Replica, E36 M3

Re: Топлинен щит - идея за направа

Мнение от bmw325ci » 04 Юни 2013, 13:37

Аз пък не виждам нищо лошо човек да си кара колата по майстори, вярно че българина разбира от всичко, ама аз предпочитам като слагам силикон на жена си да я заведа на хирург и да и купа от най-хубавите импланти, иначе и аз мога да я цепна с ножката и да и набутам по 2 флакона санитарен силикон ама после няма да ме кефи на пипане :mhihi:
П.С.И да не съм офф, как ги усещате тия филтри ? Аз съм минал през хартиен оригинален, спортен панелен и сега конус със карбонова кутия и разлика във вървежа не видях :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1669
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: Топлинен щит - идея за направа

Мнение от host » 04 Юни 2013, 16:03

Само звукова усетих аз от спортен панелен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12068
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Топлинен щит - идея за направа

Мнение от bum_bum » 04 Юни 2013, 17:40

flirt4o_ написа:колега сори но ти само акъл даваш на всички и нищо не правиш сам а по майстори само ходиш и тази 28ца ти е 40бона трябва и практика не само думи знаем всичко, са да не ми дадеш бан :mhihi: и между другото аз съм с генерация суперспринт и ревизиран двигател и говоря само са филтъра не за масла и тем подобни не си ме разбрал нещо така че като не знаете не пишете....нищо лично към никои :bchug:


Ми не ме кефи да се мажа с масло, мога да си позволя да ходя по майстори и да си пия кафето, докато колата ми се прави. Проблем ли е? :dunno: Имам си гараж, 3.50 висок може и подемник да си вкарам и да си ремонтирам всеки ден ама не ме кефи, кво да направя.

Кооонкретно, както вика Кондьо :mhihi: не мисля, че ми трябва много практика, че да знам че китайския филтър за 5лв от Илиянци не върши добре работата си по пречистване на въздуха влизащ в мотора. Дори К&Н са малко или много компромис говорейки за пречистване сравнено с оригиналната хартия кво остава за китайския или разни набедени марки като Симота, мимота и т.н.

Некой път ако се засечем свиркай да те почерпя една бира затва, че си със Суперспринт и ревизиран мотор. Явно е яката ралта :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Топлинен щит - идея за направа

Мнение от Dirty M5 driveR » 04 Юни 2013, 18:07

Ае ако може да не се спори така в темата. Като всеки разбира от всичко защо се пише тук? Аз съм си го направил сам, ама преди това съм чел как става номера. Затова нямам хармонични съединения, не съм си взел и пазарски филтър, защото исках да стане като хората. Не упреквам никого за това, че си е взел компромисна стока. Но не желая да се водят спорове в досега чистата тема. То затова пише "идея за направа" - идеите първо се излагат, после се обсъждат и като излезе, че идеята е грешна не виждам причина това да поражда дразги.
Ефекта при мен е осезаем и съм склонен да мисля, че ако всичко е направено както трябва резултата няма как да бъде неусетен. Друг е въпроса дали на тези, дето не им се получава дали всичко по двигателя е изрядно. Радвам се, че при MICH_ и при е36-цата, за която говори е станало ок. От карбонови интейк системи впечатление нямам.


Аватар
Мнения: 386
Регистриран на: 1.06.2008
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: 318ис м42 94г
Мечтае да кара: e46 m3
Детайли за колата: всичко по много

Re: Топлинен щит - идея за направа

Мнение от ///Micev_87 » 04 Юни 2013, 18:45

bum_bum написа:
flirt4o_ написа:колега сори но ти само акъл даваш на всички и нищо не правиш сам а по майстори само ходиш и тази 28ца ти е 40бона трябва и практика не само думи знаем всичко, са да не ми дадеш бан :mhihi: и между другото аз съм с генерация суперспринт и ревизиран двигател и говоря само са филтъра не за масла и тем подобни не си ме разбрал нещо така че като не знаете не пишете....нищо лично към никои :bchug:


Ми не ме кефи да се мажа с масло, мога да си позволя да ходя по майстори и да си пия кафето, докато колата ми се прави. Проблем ли е? :dunno: Имам си гараж, 3.50 висок може и подемник да си вкарам и да си ремонтирам всеки ден ама не ме кефи, кво да направя.

Кооонкретно, както вика Кондьо :mhihi: не мисля, че ми трябва много практика, че да знам че китайския филтър за 5лв от Илиянци не върши добре работата си по пречистване на въздуха влизащ в мотора. Дори К&Н са малко или много компромис говорейки за пречистване сравнено с оригиналната хартия кво остава за китайския или разни набедени марки като Симота, мимота и т.н.

Некой път ако се засечем свиркай да те почерпя една бира затва, че си със Суперспринт и ревизиран мотор. Явно е яката ралта :yes:

:mhihi: не защото някои каза че не си подържаме колите за това го написах по прицип мразя да се хваля не като тебе имам това имам онова малко е селско няма значение,казвам да не даваш акъли като не си пипнал нищо а майсторите ти правят всичко ти пак си знаеш твоето и филтъра го махнах :mhihi: поздрави и не се сърди просто не е хубаво на всеки да даваш акъл...... :yes:
Последна промяна ///Micev_87 на 04 Юни 2013, 18:53, променена общо 1 път
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 4.09.2009

Re: Топлинен щит - идея за направа

Мнение от mitaka21 » 04 Юни 2013, 18:53

Аз на бившата ми е34-ка бях го направил по следния начин: бях си взел оригинален K&N, втора употреба, изпрах го и го сложих на мястото на дългия фар като го изкарах отвън почти целия. Отзад пробих дупка за тръбата(тази към дебитомера) в оригиналната пластмаса и това беше. Въпреки, че беше м50б20 разлика поне според мен се усещаше, особено във високите. :) Да прашеше се много но си заслужаваше, а звука беше уникален. :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12068
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Топлинен щит - идея за направа

Мнение от bum_bum » 04 Юни 2013, 20:48

flirt4o_ написа: :mhihi: не защото някои каза че не си подържаме колите за това го написах по прицип мразя да се хваля не като тебе имам това имам онова малко е селско няма значение,казвам да не даваш акъли като не си пипнал нищо а майсторите ти правят всичко ти пак си знаеш твоето и филтъра го махнах :mhihi: поздрави и не се сърди просто не е хубаво на всеки да даваш акъл...... :yes:


Опитай някой път да ползваш препинателни знаци, че много не ти се разбира ;).

Какво е казал някой и аз са две различни неща, нали? Ти, че не обичаш да се хвалиш мен не ме грее. Аз съм си направил вероятно най-силната атмосферна 28-ца в Европа и си се хваля. Къв е проблема, че не съм се овъртял в масло до ушите? Пък и ако не се бях похвалил преди 5-6 години мисля,че далеч по-късно щеше да се разбере че щатските М3 валове стават и за наще М5х. А тогава ми се смяха в темата къде съм тръгнал М-кови валове да слагам. И за спирачките от е46 ми се смяха и колекторите ми викаха, че ще се спукали щото били от тънка неръждавейка пък си ги карам вече 6-та година и така..

А да си смениш гумичките на клапаните и да си вземеш гърне Суперспринт втора ръка не говори за поддръжката на колата, нали? ;)

Как да е. Тия работи нямат значение. Мисълта ми беше, че е далеч по-добре да си караш с оригиналния филтър, отколкото да правиш "подобрения", които ще ти костват или скъсяване живота на мотора или дебитомера. Освен това тунинг е някакво подобрение. Т.е. да работи по-добре от оригинала и да изглежда по-добре. Всичко останало е "мунинг", не ги бъркай нещата.
Изображение


Аватар
Мнения: 386
Регистриран на: 1.06.2008
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: 318ис м42 94г
Мечтае да кара: e46 m3
Детайли за колата: всичко по много

Re: Топлинен щит - идея за направа

Мнение от ///Micev_87 » 05 Юни 2013, 0:03

:mhihi: ок можеш да дойдеш в сандански и да питаш всички че колата е подържана наистина! Петър я знае и я е карал и остана мн доволен кадето продаде синята е36 м3 на gazzar от форума една от най подържаните м-ки в БГ и кадето и да било! тои ми смени сегментите и повдигачите и мн други работи.. така че няма какво да говориш че не я подържам това ми е болна тема просто....
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Топлинен щит - идея за направа

Мнение от Dirty M5 driveR » 05 Юни 2013, 5:07

Абе не знам, ама до преди година може би за тая ИС-ка ежедневно се умуваше кое не и е наред и защо не работи адекватно :mhihi: А това дали човек трябва да се цапа или не то си е въпрос на желание. Аз обичам сам да си правя каквото мога по колата. За което не съм компетентен обаче търся помощ или някой да ми го свърши, щото и да се навра отдолу... :mhihi: Един колега ми беше казал "Много е лошо като правиш нещо да не знаеш какво правиш" :mhihi:


Аватар
Мнения: 386
Регистриран на: 1.06.2008
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: 318ис м42 94г
Мечтае да кара: e46 m3
Детайли за колата: всичко по много

Re: Топлинен щит - идея за направа

Мнение от ///Micev_87 » 05 Юни 2013, 9:43

когато я направихме вървеше исключително много!след 1 година нещо и стана и почна да прекъсва и не се оправя каде ли не я карах и не става и какво ли не смених,прочети какво съм написал после пиши... :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 561
Регистриран на: 15.04.2007

Re: Топлинен щит - идея за направа

Мнение от MICH__ » 05 Юни 2013, 16:59

Отивате при бай стругар и така с резба и гаика отдолу да се пристегне отгоре в маркуча възможно най-тънко да не разваля потока :mhihi:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв

http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 561
Регистриран на: 15.04.2007

Re: Топлинен щит - идея за направа

Мнение от MICH__ » 06 Юни 2013, 6:51

Силиконовите са 40 лв и вършат същата работа само дето плашат голфаджите повече като отвориш капака :D Този го взех от морга казах размерите понеже на дебитомера е по-голям и към дросела се скусява и ония ме прати на камарата с водни съединения да търся :mhihi: намерих коляно каквото ми трябваше за 5 лв срязах си го и те така :mhihi:
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв

http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: Топлинен щит - идея за направа

Мнение от Rainbow » 06 Юни 2013, 21:34

Това e при мен:

Изображение

Само, че аз си мисля, че един heat shield около филтъра само е безсмислено. От къде ще влезе този въздух? В момента мисля влиза от там където съм посочил с червената стрелка. Ако някой е правил за този мотор и вижда разлика може да драсне или да сподели схемата :)

П.С. М54Б30 е двигателя. Филтъра е К&N за 330i модела.
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 421
Регистриран на: 12.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M50B25,M50B30,S50B30
Мечтае да кара: M1 Procar
Детайли за колата: 325i, E36 BTCC Replica, E36 M3

Re: Топлинен щит - идея за направа

Мнение от bmw325ci » 07 Юни 2013, 11:13

Топлия въздух идва от двигателя и по-точно от изпускателните колектори, така че целия моторен отсек е страшна жега, не знам дали си отварял капака след като е загряла колата и да пипнеш нещо да видиш колко е топло особено лятото, точно в твоя случай съм на 98% сигурен че си загубил мощност от тоя сетъп, нищо че чуваш мотора да реве повече, най-добре си направи преграда и си продължи въздуховода от снимката (точно този със стрелката) да влезе в преградата иначе този въздух който постъпва отвън и е по-студен се омешва със топлия въздух от коша и накря получаваш по-малко кислород отколкото с оригинална кутия :angel:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: Топлинен щит - идея за направа

Мнение от Rainbow » 07 Юни 2013, 13:11

Обмислям го този вариант и аз да. Както и слагането на спортни/разплетени изпускатели увити в термолента (имам 20 метра, трябва да стигне :)).
Но реших да попитам, защото гледах колеги с преграда точно там и ми е интересно от къде влиза въздуха :lol:

Просто ми беше интересно дали някой го е правил (и съответно ако мога да ползвам опита му), защото в кит-а на K&N, в който имаше и heat shield цената беше х3...

П.С.: За справка този кит в БГ е към 450 лева, а кита с heat shield е 1125 лева, което е :lol: от всякъде :mhihi:
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook