Проблем с манометър или?
Модератор: bum_bum
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Проблем с манометър или?
Ако отчита бавно значи е скапан и защо си мислиш че кат си дигнал пика имаш достатъчно изгорели газове да го ритнат тоя буст. трябва си нафта в големи количества за да ти тръгва нагоре по-бързичко на мен наораво ми подскача след 0.5 бара до 1.4 ама чипа фърля доста и то само ( важно е ) при педал до ограничителя тогава явно софта е писан така че пуска макс. порция с голямата шепа. На сток вариант е друга бира , на старата Е34-ка също пика ми беше по-към 3000об.По-скоро нафтицата виж не въздуха.
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Проблем с манометър или?
Скоро чип и ще бутнем помпата Да видим дали ще работи по-добре.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Проблем с манометър или?
Zubcho написа:Скоро чип и ще бутнем помпата Да видим дали ще работи по-добре.
Не бутай помпата с чипа щот ще си дигнеш разхода доста освен ако не си мазохист . Чипа ще пуска достатъчно гориво и пък + бутане градско ще се оглеждаш само за бензинджийници.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12067
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Проблем с манометър или?
Не е баш така, че знам една 18-ка с помпата на макс и чип и вървеше повече от всички останали, а разхода не беше чак толкова голям. Примерно 9 градско и 6,5 извън.
Re: Проблем с манометър или?
http://www.vbox7.com/play:675c55d0a7 моят работи така.вашите по-различно ли отчитат?това е само за снимките-рязко подаване и отнемане на газта на 2-3000 оборота.
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Проблем с манометър или?
Моя манометър е много по-бавен.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Проблем с манометър или?
ico318 написа:http://www.vbox7.com/play:675c55d0a7 моят работи така.вашите по-различно ли отчитат?това е само за снимките-рязко подаване и отнемане на газта на 2-3000 оборота.
Горе долу така ама зависи на каква скорост и предавка се прави упражнението пък и тия 0.4 бара малко хилави друго си е от там нататък да подскочи до 1.4 . Това майтап ама и истина дизела малко по-бавно развърта ама с чип пак така си подскача тръгнат ли изгорелите газове на юруш. И между другото възможна причина може да е позадръстено турбо в топлата част сажди и т.н.
Re: Проблем с манометър или?
снимах си го за спомен.скоро ще е в червения сектор,симетрично на вакуума.
Re: Проблем с манометър или?
може също да ти са се задръстили тръбите в интейка. дизелите го имат тоя навик. сваля се интейка и се изчиства хубаво.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Проблем с манометър или?
Владо най-вероятно е прав за задръстванията по системата, при мен Бустметъра не е така бърз както при ицо318, но пък ако й дам пълна газ над 2000 оборота ведната стрелката подскача бързо до крайната стойност която понастоящем е 16 пси.
Все пак дизелите наистина доста цапат маркуча от Всмукателния колектор до МАП-а, там всъщност е и моя тройник, честно казано иска си чистене на интервали от порядъка 12-18 месеца, като се има предвид че пробега за тях е не повече от 30 000км.
Все пак дизелите наистина доста цапат маркуча от Всмукателния колектор до МАП-а, там всъщност е и моя тройник, честно казано иска си чистене на интервали от порядъка 12-18 месеца, като се има предвид че пробега за тях е не повече от 30 000км.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
Re: Проблем с манометър или?
тя темата вече умря,но как иначе да се похваля с новото си по-високо налягане.на клипа е до към 4000 об. и качва до 0,85.http://vbox7.com/play:18c5b33789
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани