М50Б25 Турбо
Модератор: bum_bum
49 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: М50Б25 Турбо
Не ми е точно заварянето професия но няколко години подред изработвах професионални фитнес уреди за зали. Включително съм оборудвал изцяло и 3 мои зали в Русе а това е доста ама доста заваряне Бих ти дал линкче да разгледаш но ще стане с рекламна цел и затова се въздържамS-stail написа:Брех ти колко занаята и професии имаш бре
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- kalobrana
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Квото намери
Re: М50Б25 Турбо
А нещо по въпроса с разреждането ще споделите ли.Всяка заварка се прави на аргон и всички вътрешни провари се шлифоват.
На тези малките камъни за шлаиф тип бордер даже заварявам парче арматута за да ги удължа да стигна по навътре в трабата.
На тези малките камъни за шлаиф тип бордер даже заварявам парче арматута за да ги удължа да стигна по навътре в трабата.
Бирата е доказателство че Бог съществува!
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: М50Б25 Турбо
kalobrana написа:А нещо по въпроса с разреждането ще споделите ли.Всяка заварка се прави на аргон и всички вътрешни провари се шлифоват.
На тези малките камъни за шлаиф тип бордер даже заварявам парче арматута за да ги удължа да стигна по навътре в трабата.
Отностно разреждането или с по дебела гарнитура или с други бутала. Най лесният начин пък е като пилнеш леко буталата. Преди време сглобих една турбо лада с блок 1.7 от нива строукнат на 84мм до 1.8 Сложихме и моите оригинални бутала от 25-цата и престъргахме челата с 3мм за да падне степента на 9:1 Повече от година колата се кара на 1 бар и и се раздава доста газ и се държи повече от перфектно така че не виждам и при теб да не стане
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: М50Б25 Турбо
А може би ако ще карате до 1бар да не пипате моторчето.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: М50Б25 Турбо
Абсолютно съм на това мнение и азS-stail написа:А може би ако ще карате до 1бар да не пипате моторчето.
Най добре е като ще е евридейка да е на 0.5-0.6 без да се разрежда. Хем ще е по безопасно за мотора хем ще е по отзивчива колата в градски условия и хем ще си върви прилично.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Jim Beam
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Re: М50Б25 Турбо
slavianko написа:Абсолютно съм на това мнение и азS-stail написа:А може би ако ще карате до 1бар да не пипате моторчето.
Най добре е като ще е евридейка да е на 0.5-0.6 без да се разрежда. Хем ще е по безопасно за мотора хем ще е по отзивчива колата в градски условия и хем ще си върви прилично.
А като за евридейка колко ще и се вдигне разхода с турбината?
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: М50Б25 Турбо
slavianko написа:Абсолютно съм на това мнение и азS-stail написа:А може би ако ще карате до 1бар да не пипате моторчето.
Най добре е като ще е евридейка да е на 0.5-0.6 без да се разрежда. Хем ще е по безопасно за мотора хем ще е по отзивчива колата в градски условия и хем ще си върви прилично.
Знаеш ли как го замислям това нещо за мойта кочинка... Токувиш догодина зема та го направя на евридейката...
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: М50Б25 Турбо
Jim Beam написа:slavianko написа:Абсолютно съм на това мнение и азS-stail написа:А може би ако ще карате до 1бар да не пипате моторчето.
Най добре е като ще е евридейка да е на 0.5-0.6 без да се разрежда. Хем ще е по безопасно за мотора хем ще е по отзивчива колата в градски условия и хем ще си върви прилично.
А като за евридейка колко ще и се вдигне разхода с турбината?
нормално каране настроена кола си запазва разхода с преди.
Може и по малко е ако се остави бедничка в атмосверните режими.
При яко каране разхода расте порпорционално с нарастването на мощноста.
- kalobrana
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Квото намери
Re: М50Б25 Турбо
Притеснява ме високата степен на сгъстяване и температурата която ще се развие в цилиндрите.Щом смятате,че до 1.0 бар
държи ок. по добре за мен.Точно за това питам вас,хора с опит в тази сфера.
По въпроса с колко надув ще е тубото ще се разбере след измерване,но мисля да е 0.8 бар.max.
Времето ще покаже какво ще стане.Ако се нагласи електрониката като хората в най добрия случай - гарнитура глава,а в другия
смяна на бутала.За по лошо не ми се мисли
Относно разхода.Дебитомера ми е повреден от около 1г.ламбдата също и беше 15-17 на 100 в града.От София до Калояново и
обратно(за 10-тия събор) ми даде 8л на100км.
държи ок. по добре за мен.Точно за това питам вас,хора с опит в тази сфера.
По въпроса с колко надув ще е тубото ще се разбере след измерване,но мисля да е 0.8 бар.max.
Времето ще покаже какво ще стане.Ако се нагласи електрониката като хората в най добрия случай - гарнитура глава,а в другия
смяна на бутала.За по лошо не ми се мисли
Относно разхода.Дебитомера ми е повреден от около 1г.ламбдата също и беше 15-17 на 100 в града.От София до Калояново и
обратно(за 10-тия събор) ми даде 8л на100км.
Бирата е доказателство че Бог съществува!
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: М50Б25 Турбо
kalobrana написа:Притеснява ме високата степен на сгъстяване и температурата която ще се развие в цилиндрите.Щом смятате,че до 1.0 бар
държи ок. по добре за мен.Точно за това питам вас,хора с опит в тази сфера.
По въпроса с колко надув ще е тубото ще се разбере след измерване,но мисля да е 0.8 бар.max.
Времето ще покаже какво ще стане.Ако се нагласи електрониката като хората в най добрия случай - гарнитура глава,а в другия
смяна на бутала.За по лошо не ми се мисли
Относно разхода.Дебитомера ми е повреден от около 1г.ламбдата също и беше 15-17 на 100 в града.От София до Калояново и
обратно(за 10-тия събор) ми даде 8л на100км.
Гарнитурата над 0.4 ще духне след 2 пъти даване на газ... Буталата и карантията не ги мисли ще държат и над 1 бар,ама като гледам ти там няма да стигнеш... мисли някаква гарнитурка и дейставй... пусни най-добре тема в проекти като почнеш та да може да се пише на спокойствие...
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- kalobrana
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Квото намери
Re: М50Б25 Турбо
Вече съм почнал.Изпускателният колектор е готов.Мазането на турбото също,до неделя и генерацията ще е налице.
Питах за разреждане защото ще свалям главата поради теч на антифриз от гарнитурата
Не мога да пусна тема в проекти,не знам защо.При мен липсва линка нова тема
Питах за разреждане защото ще свалям главата поради теч на антифриз от гарнитурата
Не мога да пусна тема в проекти,не знам защо.При мен липсва линка нова тема
Бирата е доказателство че Бог съществува!
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: М50Б25 Турбо
Garniturkata bi duhnala nad 0.4 samo i edinstveno
ako si e zaminala predi tva.Az bih si slojil reinz ili nai mnogo i edin
o-ring.
sorka za shlqkavicata nemam kirilica tuka.
ako si e zaminala predi tva.Az bih si slojil reinz ili nai mnogo i edin
o-ring.
sorka za shlqkavicata nemam kirilica tuka.
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: М50Б25 Турбо
S-stail написа:Garniturkata bi duhnala nad 0.4 samo i edinstveno
ako si e zaminala predi tva.Az bih si slojil reinz ili nai mnogo i edin
o-ring.
sorka za shlqkavicata nemam kirilica tuka.
Ще му духне при всички положения,защото просто не е стегната! Оригиналната гарнитура,нова или рейнц,ще издържи до бар поне,ако е стегната с АРП-та... Мен ме фана яд че сложих гарнитурата на ппф за такова малко налягане...
п.п. До 0.5/0.6 може без да разреждаш мотора да минеш.
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: М50Б25 Турбо
М50 сме правили тука без да е отваряно на 0.6 със
стандартната гарнитура и мотроника!няма ко да я духне
особено като е с детонационни датцици.
стандартната гарнитура и мотроника!няма ко да я духне
особено като е с детонационни датцици.
Re: М50Б25 Турбо
И моят М50 не може да я духне все още, не е отварян, степента е 11:1, а от 4750 до прекъсвач е все над 0,6 бара (на прекъсвач е над 1,0)... и така вече над 10К км. Та понякога има и изключения - не се знае кой М50 е по-кокал от кокала...
49 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани