м50б25 как става б28

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 19.12.2009
Местоположение: Сервиза на doko-Негован
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25 е30 м20б20 компот с50б30
Мечтае да кара: направо

м50б25 как става б28

Мнение от са8865нк » 13 Яну 2012, 20:23

Колеги,искам да ви питам как е най добрия начин 2.5 без ванос да стане 2.8
Последна промяна са8865нк на 13 Яну 2012, 23:09, променена общо 1 път
2007 "88 Е30 Sedan - 318i ------- 2009 "95 E36 Cabrio - 320i
2009 "93 E36 Coupe - 318is ------- 2010 "98 E38 - 725tds
2010 "91 E30 Coupe - 320i ------- 2011 "90 E30 Sedan - 325i
2011 "96 E36 Compact - 330ti ------- 2012 "97 E36 Cabrio - 320i
2013 ''96 E36 Sedan - 328i ------- 2013 ''01 E38 730DA

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 504
Регистриран на: 18.08.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25

Re: м50б25 как става б28

Мнение от shopaza » 13 Яну 2012, 21:18

2.8l Stroker
---------------
for M50B25 engine
- crank M52B28
- rods M20B20/23 (130 mm)
- pistons M50B25 (non-Vanos)

or
- crank, from M52B28
- rods 135 mm
- pistons M52B28

or
- crank, from M52B28
- rods 135 mm
-pistons M50B25TU , pistons must be modified to decrease compression

rod lengths:
M50B25TU: 140 mm
M50B25: 135 mm (non VANOS engine)
M52B25: 135 mm
M52B28: 135 mm
M54B30: 135 mm
M20B20: 130 mm
M20B23: 130 mm
M20B25: 135 mm
M20B27: 130 mm
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: м50б25 как става б28

Мнение от BULL3T » 14 Яну 2012, 13:45

Пепи ,а за турбо имаш ли некакви идеи?
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1296
Регистриран на: 14.09.2006
Местоположение: София, ул. Гурко 16

Re: м50б25 как става б28

Мнение от Louis » 14 Яну 2012, 15:23

BULL3T написа:Пепи ,а за турбо имаш ли некакви идеи?

tds-ов вал
130мм биели
и бутала от м50б25?
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: м50б25 как става б28

Мнение от doko » 14 Яну 2012, 15:42

Дай да уточним кой модел бутала че излизат два модела
1- 38.2 мм от центъра на буталния болт до края на челото на буталото
2- 32.55мм
На този втория вариянт трябват биели 135мм :yes:
Иначе и двата вариянта стават със 1.1мм недоход на буталото
А за турбо можеш да питаш най добре slavianko тои кара със такъв сетъп или си свалиш челото на буталото за да си нагласиш степента на сгъстяване като най ниските бутала са от м43б16 31.15мм от центъра на буталния болт до челото .
А някои да знае колко точно кубика е горивната камера на м50б25 главата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Re: м50б25 как става б28

Мнение от Smoocki » 14 Яну 2012, 18:09

Louis написа:
BULL3T написа:Пепи ,а за турбо имаш ли некакви идеи?

tds-ов вал
130мм биели
и бутала от м50б25?


Буталата са от m42 ,за да падне добре степента ...попринцип може и със сток биели по както знаем добре ще е да са ковани .
То всъшност има доста изписано за тези комверсии ,така че по-лесно ще е да изполваш търсачката според това как ще го кара-атмосферен или турбо.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: м50б25 как става б28

Мнение от doko » 14 Яну 2012, 22:39

Smoocki написа:
Louis написа:
BULL3T написа:Пепи ,а за турбо имаш ли некакви идеи?

tds-ов вал
130мм биели
и бутала от м50б25?


Буталата са от m42 ,за да падне добре степента ...попринцип може и със сток биели по както знаем добре ще е да са ковани .
То всъшност има доста изписано за тези комверсии ,така че по-лесно ще е да изполваш търсачката според това как ще го кара-атмосферен или турбо.

И да знаете на м42 буталата и биелите са доста здрави но не и ковани :wave:
Ето и нагледно как се правят кованите бутала и вземете едно от м42 и го вижте от вътрешната страна и ще разберете колко е ковано

http://www.youtube.com/watch?v=bPF7jdPyQaU

И тук човека обеснява каква е разликата
http://www.youtube.com/watch?v=SYETyNxv ... re=related

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 504
Регистриран на: 18.08.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25

Re: м50б25 как става б28

Мнение от shopaza » 15 Яну 2012, 11:14

Louis написа:
BULL3T написа:Пепи ,а за турбо имаш ли некакви идеи?

tds-ов вал
130мм биели
и бутала от м50б25?

да това е варянта и остава 1 мм недоход на буталото и степента е 8.5:1 някаде ако не се лъжа.Иначе за оригинални бутала гледам на Б25 си държат доста добре до към 1.2-1.3 бара. Ама да ти кажа може и на 3.1 да се направи гледам шведите сега са полудяли така да ги правят.
http://www.youtube.com/watch?v=lMznVPSB ... _embedded#!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: м50б25 как става б28

Мнение от BULL3T » 15 Яну 2012, 12:39

За буталата на ИС-ката не знам дали са кованяци... Но на м50б25 биелите са кованяк... въпроса е че май не бяха удачни... За това разпитвам все още... Опитвам се да събера колкото мога повече мнения преди да направя конверсията...
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: м50б25 как става б28

Мнение от doko » 15 Яну 2012, 17:29

BULL3T написа:За буталата на ИС-ката не знам дали са кованяци... Но на м50б25 биелите са кованяк... въпроса е че май не бяха удачни... За това разпитвам все още... Опитвам се да събера колкото мога повече мнения преди да направя конверсията...

То тез дето са си от м50-то 135мм стават +бутала от м42

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1296
Регистриран на: 14.09.2006
Местоположение: София, ул. Гурко 16

Re: м50б25 как става б28

Мнение от Louis » 15 Яну 2012, 21:19

doko написа:
BULL3T написа:За буталата на ИС-ката не знам дали са кованяци... Но на м50б25 биелите са кованяк... въпроса е че май не бяха удачни... За това разпитвам все още... Опитвам се да събера колкото мога повече мнения преди да направя конверсията...

То тез дето са си от м50-то 135мм стават +бутала от м42

буталата на м42ката са плитки колкото на м52б28(не съм сигурен!) и в комбинация с биелите от м50б25(нон ванос) става най здравата комбинация(със стокови карантии) за турбо.
doko написа:Дай да уточним кой модел бутала ...

говоря за м50б25 без ванос ! :)
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: м50б25 как става б28

Мнение от doko » 15 Яну 2012, 21:32

На м52 б28 буталата са 31.82мм от средата на болта до челото а на м42 са 31.65мм :yes:
А по важното е да каже който знае колко точно кубика е горивната камера на м50-то

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 2.11.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 332i
Детайли за колата: E36 red coupe 3,2 stroker

Re: м50б25 как става б28

Мнение от penev » 15 Яну 2012, 22:30

doko написа:А по важното е да каже който знае колко точно кубика е горивната камера на м50-то

По мои сметки е 46,18 куб.см.
Моля не ми пишете съобщения! Вече не влизам в този форум.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 2.11.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 332i
Детайли за колата: E36 red coupe 3,2 stroker

Re: м50б25 как става б28

Мнение от penev » 16 Яну 2012, 0:35

Pistons (CH is compression height):

M44, 30.4mm CH, 84mm bore
M42, 31.65mm CH, 84mm bore
M43, 31.65mm CH, 84mm bore
M40, 31.65mm CH, 84mm bore
M20, 34.09mm CH, 84mm bore
M50B25 (VANOS), 32.55mm CH, 84mm bore
M50B25 (non VANOS), 38.2mm CH, 84mm bore
M52B28, 31.82mm CH, 84mm bore
M54B30, 28.32mm CH, 84mm bore

Мога да сметна различни комбинации в зависимост от желаното сгъстяване.
for M50B25 engine
- crank M52B28
- rods M20B20/23 (130 mm)
- pistons M50B25 (non-Vanos)
ОСТАВА 0,5ММ НЕДОХОД

tds-ов вал
130мм биели
и бутала от м50б25
ОСТАВА 1,25ММ НЕДОХОД
Моля не ми пишете съобщения! Вече не влизам в този форум.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: м50б25 как става б28

Мнение от doko » 16 Яну 2012, 10:52

penev написа:Pistons (CH is compression height):

M44, 30.4mm CH, 84mm bore
M42, 31.65mm CH, 84mm bore
M43, 31.65mm CH, 84mm bore
M40, 31.65mm CH, 84mm bore
M20, 34.09mm CH, 84mm bore
M50B25 (VANOS), 32.55mm CH, 84mm bore
M50B25 (non VANOS), 38.2mm CH, 84mm bore
M52B28, 31.82mm CH, 84mm bore
M54B30, 28.32mm CH, 84mm bore

Мога да сметна различни комбинации в зависимост от желаното сгъстяване.
for M50B25 engine
- crank M52B28
- rods M20B20/23 (130 mm)
- pistons M50B25 (non-Vanos)
ОСТАВА 0,5ММ НЕДОХОД

tds-ов вал
130мм биели
и бутала от м50б25
ОСТАВА 1,25ММ НЕДОХОД

Penev нещо не ти излизат сметките
1- 25-цовия вал е 75мм тдс вала е 82.8мм разликата е 7.8мм по голям ход дилиш на две защото полвината от разликата отива от другата страна на вала което значи че става 3.9мм по нагоре ще отиде буталото и като намалиш 5мм със смяната на биела 130 мм получаваш 1.1 мм по надалу ще седи същото бутало което всъщност е недохода

От тези ти разсъждения се замислям дали и правилно си измелил кубатурата на горивната камера :dummy:

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook