На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !
Модератор: bum_bum
48 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !
Това за резбите на какво налягане, с каква степен на сгъстяване??? .
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !
kokoko написа:АЛУМИНИЕВИЯ БЛОК Е ПРОБЛЕМА , РЕЗБИТЕ НА БОЛТОВЕТЕ
Колега, ако обичаш не пиши с големи букви. Нали се сещаш, че за въпросния "проблем" сигурно сме чували и преди. И за да си по темата покажи един мотор с проблем в резбите в резултат от налягането.
Както казах и по-горе проблема с резбите има решение при който стават не по-зле, отколкото в чугунения блок.
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !
Аз преди бях чувал страшни мизерии за тоя мотор,но напоследък ми се промени мнението... Първо разбрах,че американците си го надуват много яко тоя мотор и то със сток карантия...,разбрах че коляновия му вал е бил доста здрав. Според един швед с който контактувам(човека е много наясно с нещата) 28цов вал е много по-добър вариант за турбо М50. Отделно разбрах,че TUB м52ките са със стоманени ризи,което значи че няма проблеми да се правят извращения с мотора...
Аз лично ще събирам м50тката със 28цов вал... А конете който ще гоня са над 400... и налягане над 1 бар. До 4 5 месеца ще имам ясна представа как се държи един такъв вал и какво става с него... До тогава мога само да гадая и да си говоря... Но е факт,че има много колеги ,който са незнайни по форумите и си карат 28ци турбо... За българи говоря...
Аз лично ще събирам м50тката със 28цов вал... А конете който ще гоня са над 400... и налягане над 1 бар. До 4 5 месеца ще имам ясна представа как се държи един такъв вал и какво става с него... До тогава мога само да гадая и да си говоря... Но е факт,че има много колеги ,който са незнайни по форумите и си карат 28ци турбо... За българи говоря...
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !
Ако сток М52Б28 държи без проблем на над 1 бар налягане тва значи ли, че маперите в БГ са смотани или просто никой не го е надувал толкова тоя мотор???
Si non confectus, non reficiat.
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !
Zagy написа:Ако сток М52Б28 държи без проблем на над 1 бар налягане тва значи ли, че маперите в БГ са смотани или просто никой не го е надувал толкова тоя мотор???
Както спомена колегата отгоре, на различни места пише че M52TUB28 е със стоманени ризи, коляновия вал го дават доста здрав (даже го ползват в турбо проекти на базата на М50) като прибавим хубава гарнитура и хубави шпилки защо да не държи спокойно на 0.8 - 1.0 бар налягане
В БГ май никой форумно известен не е опитвал да надува М52 + някои стари теми където се пишеше на изуст, че М52Б28 бил калпав + мунингисти изревали от присадени матори от англичанки дето не са минали преглед (за това са на части тука) = мита че М52Б28 бил калпав
- shopaza
- младши ентусиаст
- Мнения: 504
- Регистриран на: 18.08.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25
Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !
аз ще ви го кажа просто и ясно.Няма калпав мотор има капав майстор
- doko
- младши ентусиаст
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !
Има и други фактори ако сипеш някой бъркоч гориво на турбо мотор и майсторите всичките ще станат калпави
Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !
За горивото си абсолютно прав, тук в БГ окнана е постоянно променлива величина Затова е необходимо, при пълна газ, постоянно да се следи шума на двигателя. Чуеш ли навреме характерното чукане на буталата, връщаш газта...ако не, най-малкото което ще се случи е да съсипеш гарнитурата на главата
е21 345 0-402м 12.18
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !
TOM написа:За горивото си абсолютно прав, тук в БГ окнана е постоянно променлива величина Затова е необходимо, при пълна газ, постоянно да се следи шума на двигателя. Чуеш ли навреме характерното чукане на буталата, връщаш газта...ако не, най-малкото което ще се случи е да съсипеш гарнитурата на главата
е не всеки има твоето ухо, за тия неща... Аз лично бензина за бегачката си го бъркам по една формула и уж е добър,ама знам ли... Знам че ти също си бъркаш твоя...
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !
BULL3T написа:
е не всеки има твоето ухо, за тия неща... Аз лично бензина за бегачката си го бъркам по една формула и уж е добър,ама знам ли... Знам че ти също си бъркаш твоя...
Вече бензин не бъркам, откакто питах БМВ АГ "Давате ли награда/медал на този, който кара само на бензин и никога не е "развалял" БМВ-то си с газ?" и те ми отговориха "НЕ", от тогава си джиткам само на газ
е21 345 0-402м 12.18
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !
Темата ще я следя с интерес, защото съм хвърлил око на комресорен кит от Active и когато чуя "M52B28 не е за такива неща" се чувствам лично засегнат
Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !
Само едно уточнения да внеса, тъй като гледам, че много се споменават америкаците - в Щатите М52-ката е с чугунен блок. Та, ако в последствие се окаже, че блокът е проблем за "родните" агрегати, да не ги слагате в сметката янките.
Driver's Racing Team
- nParMaTuK
- младши ентусиаст
- Мнения: 523
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: София, Овча Купел
- Пол: Мъж
- Кара: '98 540i
- Мечтае да кара: на 2 бара
Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !
Според мен зависи колко ще го разредиш, ако говорим за оригиналната степен и аз съм песимист
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !
Аз нямам опит с турбиниране на такъв мотор и мога да кажа че личен опит нямам. Обаче съм разглобявал няколко такива и съм запознат с вътрешните им органи. Моето мнение е че не си заслужава да се прави точно тоя мотор. Не че няма да стане но със сигурност ще има много по малко ресурс.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !
philio написа:не я разводнявам просто имам и двете и така или иначе мисля да продам едното а другото да го турбинирам в свободните вечери
та затова питам защото и аз не мога да реша кое да си оставя
Колега, най-приятелски те съветвам да не пишеш повече в тая тема.
48 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани