Здрав мотор..
Модератор: bum_bum
11 мнения
• Страница 1 от 1
Здрав мотор..
Колеги имам нужда от малко помощ.. / не е свързано в БМВ или тунинг / .. събирам информация за голям /около 3/4 литра/ мотор, който ще работи под много сериозно натоварване, доста агресивна атмосфера и много високи температури.. предпочитам да е карбуратор, долен разпределителен вал задвижван най-добре от зъбчат механизъм.. мощност около 100на коня стигат, така че мотора може да е много разреден и с по-голяма кубатура за да върви с нискокачествено гориво с някакво октаново число . Друго много важно е да не грее/ / и да е много здрав, за предпочитане 4 или 6 цилиндров. Осмаците не са за предпочитане.
м20/30 не ми вършат работа, мислил съм го..
Идеи от какво да взема подобен агрегат? Забравих да допълня, че се търси бензинов двигател, дизела не ми върши работа..
Ако темата не е подходяща за този форум може да я тръкнете
м20/30 не ми вършат работа, мислил съм го..
Идеи от какво да взема подобен агрегат? Забравих да допълня, че се търси бензинов двигател, дизела не ми върши работа..
Ако темата не е подходяща за този форум може да я тръкнете
I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да мине А то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Здрав мотор..
Тая тема не е подходяща за никой раздел...
В това което си написал има нещо недомислено... Първо 3 4 литра, после до 100на коня после с долен разпределителен вал, дори и тъпите американци нямат такава глупост произведена!!!
В това което си написал има нещо недомислено... Първо 3 4 литра, после до 100на коня после с долен разпределителен вал, дори и тъпите американци нямат такава глупост произведена!!!
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
Re: Здрав мотор..
BULL3T написа:Тая тема не е подходяща за никой раздел...
В това което си написал има нещо недомислено... Първо 3 4 литра, после до 100на коня после с долен разпределителен вал, дори и тъпите американци нямат такава глупост произведена!!!
Разреден бензинов мотор с карбуратор ми трябва и долен вал за добър момент в ниските какво толкова странно има?? знам няколко мотора ама ще е скъпо и трудно да се намерят та затова си мислех нещо руско или друго по нашите ширини дали има... иначе 2f/3f на тойота е точно каквото търся, ама ги няма на пазара. Пуснах темата защото може някой случайно да знае нещо, но явно съм сбъркал ..
Да не стават излишни спорове ключ
I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да мине А то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Здрав мотор..
Газ 24 Волга, същия мотор се монтира в Латвия, Уаз и други. 2445 кубика, има различни варианти на мотора и според степен на сгъстяване и карбуратор мощността варира между 75-95 коня, нютони 187, при това при ниски обороти. Алуминиеви блок и глава, мокри ризи /92 мм. бутало на 92мм. ход/, пълноопорен колянов вал, долен вал с пръти, текстолит/стомана зъбни колела двукамерен карбуратор, запалване контактно /чукче/ или безконтактно такова. Като цяло здраво добиче, не е капризно към масло и носи на прегряване, има си дефектите, но е изключително удобен и лесен за ремонт.Ако мога да помогна с друго дай на лс, имам идея и за дизел ако размислиш .
only rear wheel drive
Re: Здрав мотор..
michev написа:Газ 24 Волга, същия мотор се монтира в Латвия, Уаз и други. 2445 кубика, има различни варианти на мотора и според степен на сгъстяване и карбуратор мощността варира между 75-95 коня, нютони 187, при това при ниски обороти. Алуминиеви блок и глава, мокри ризи /92 мм. бутало на 92мм. ход/, пълноопорен колянов вал, долен вал с пръти, текстолит/стомана зъбни колела двукамерен карбуратор, запалване контактно /чукче/ или безконтактно такова. Като цяло здраво добиче, не е капризно към масло и носи на прегряване, има си дефектите, но е изключително удобен и лесен за ремонт.Ако мога да помогна с друго дай на лс, имам идея и за дизел ако размислиш .
Тия руски машини са ми тъмна индия..
Мерси за инфото
I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да мине А то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- павката
- старши ентусиаст
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Здрав мотор..
от зил агрегата няма ли да е оферта?те бяха май някви 4-5л и с коне ок 150
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- penev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 107
- Регистриран на: 2.11.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 332i
- Детайли за колата: E36 red coupe 3,2 stroker
Re: Здрав мотор..
Чак да е здрав не е, ама преди време имахме една УАЗ-ка, 2,9литра произведена 2005г. Но действително карбуратор, около 80к.с. степен на сгъстяване около7,6:1, може да се кара с бензин 80октана, голям буклук. Зимата не пали и т.н.
Моля не ми пишете съобщения! Вече не влизам в този форум.
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Здрав мотор..
Това няма нищо общо със стария волгов/уазков мотор, дори кубатурата е различна. Качеството на всичко, произведено в Русия рязко спада след демократичните промени там. Имах Лада 2105 произведена 1986, сега имам служебна същата такава, произведена 2001 и нямат нищо общо.
only rear wheel drive
- doko
- младши ентусиаст
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
Re: Здрав мотор..
Колега мотора който ще ти покрие изискванията е от зил157- джуган
Ако споделиш и за какво точно ще го използваш няма да е лошо.
Ако споделиш и за какво точно ще го използваш няма да е лошо.
Re: Здрав мотор..
biko написа:Ако не е тайна за какво ще се ползва този мотор ?
имаш много ЛСта
doko написа:Колега мотора който ще ти покрие изискванията е от зил157- джуган
Ако споделиш и за какво точно ще го използваш няма да е лошо.
Безспорно джуганския мотор е ненормално здрав и може дори и без охлаждаща течност да върви известно време, и като загрее изчакваш докато изстине и продължаваш обаче е много тежък, много... мисля, че беше около 6 литра 300нм. и 105 к.с.
мотора ще се насажда на джип и за сега хората с които съм говорил препоръчват бензинов от стар японски джип ( карбуратор) на мицубиши, тойота, нисан..
колегата michev има нещо предвид, но с него на 4 очи ше говорим, че с тия ЛСта ми се завърте главата
michev написа:Това няма нищо общо със стария волгов/уазков мотор, дори кубатурата е различна. Качеството на всичко, произведено в Русия рязко спада след демократичните промени там. Имах Лада 2105 произведена 1986, сега имам служебна същата такава, произведена 2001 и нямат нищо общо.
чичо ми работи в горското и има същите наблюдения над уазките, старите са 10 пъти по-здрави от по-новите, даже имало разлика в дебелината на ламарината.. икономията е налазила навсякъде, не само немците..
благодаря на всички който се включиха, мисля че се ориентирах вече
I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да мине А то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани