Проблем след турбиниране
Модератор: bum_bum
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- jako_ludiq
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 65
- Регистриран на: 1.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: 525D E61
- Мечтае да кара: с безплатна нафта
Проблем след турбиниране
Проблемите за следните. след турбиниране нк олата (318i m43b18) на няколко пъти забелязах че е текло масло от капачката за наливане на масло на мотора (възможна причина - прегоряла гарнитура). турбото надува 0.5 от 3500 и държи това налягане нагоре в оборотите. Колата е с газов инжекцион БРЦ. Понякога когато я запаля студена не иска да държи оборотите на празен ход. Интересно е че понякога ми го прави и на загрял двигател без значение дали съм на гас или бензин.
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Проблем след турбиниране
откачи ли картерната вентилация?
- jako_ludiq
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 65
- Регистриран на: 1.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: 525D E61
- Мечтае да кара: с безплатна нафта
Re: Проблем след турбиниране
не... нацяло изключих за нея Значи останаха само проблемите с поддържането на ниските обороти
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Проблем след турбиниране
jako_ludiq написа:не... нацяло изключих за нея Значи останаха само проблемите с поддържането на ниските обороти
моторчето за празния ход може е думнало
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- sysmurdoc
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 159
- Регистриран на: 13.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E61 LCI космос
- Мечтае да кара: Йемки
Re: Проблем след турбиниране
Тва с оборотите както каза колегата може да ти е заминало моторчето или да смуче въздух от някъде!Огледай си всички маркучи и съединения...
- jako_ludiq
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 65
- Регистриран на: 1.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: 525D E61
- Мечтае да кара: с безплатна нафта
Re: Проблем след турбиниране
Имах скъсано съединение точно след интерколера, оправих го, но проблема остана. Моторчето до преди 4 дена си беше наред има ли причина след турбинирането да се развали? Все пак ще прегледам отново нещата. има ли други възможности че като гледам да гледам и за тях?
Да добавя когато колата не иска да си държи оборотите като и ги поддържам с педала кум 1000-1200 работи точно като това [vbox]http://vbox7.com/play:9e093b9d[/vbox] гледайте след 2.20мин
Да добавя когато колата не иска да си държи оборотите като и ги поддържам с педала кум 1000-1200 работи точно като това [vbox]http://vbox7.com/play:9e093b9d[/vbox] гледайте след 2.20мин
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Проблем след турбиниране
Сподели ако не е тайна с каква турбина си ? И някои съществени подробности като размер на интеркулер сменени инжектори с вида на хедъра размери на генерацията ..
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- jako_ludiq
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 65
- Регистриран на: 1.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: 525D E61
- Мечтае да кара: с безплатна нафта
Re: Проблем след турбиниране
турбинката е ТВ25 с собствен гейт и т4 фланец, фи 50 вход и изход на студената част. Интерколера не съм го мерил, от роувър 2.0 дизел е, събира се перфектно зад двата бъбрека както на височина така и на дължина. с оригиналните дюзи съм, но с бенз помпа на 6.5 бара. генерацията е на фи 60 права тръба с краино гърне.
- Драгослав
- младши ентусиаст
- Мнения: 629
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI
Re: Проблем след турбиниране
Колега качи някоя снимка и ако може клипче с ускорението.
- jako_ludiq
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 65
- Регистриран на: 1.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: 525D E61
- Мечтае да кара: с безплатна нафта
Re: Проблем след турбиниране
в момента не мога понеже съм в друг град и пиша от телефона ноо при първа възможност ще кача. ще кача и клипче как прекъсва.
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Проблем след турбиниране
то хубаво помпата е на 6 бара,ама регулатора на колко е
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- jako_ludiq
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 65
- Регистриран на: 1.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: 525D E61
- Мечтае да кара: с безплатна нафта
Re: Проблем след турбиниране
Точно.. регулатора е оригиналния. Между другото преди малко отидох да я паля и... на 5-6'то завъртане на ключа колата запали като нямаше никакви ниски обороти под 1300.. отзаде всичко беше в къдеш на суров бензин и когато й подам газ да се изфорсира колата гаснеше ако не върна педала на гаста... Погледнах маркуча за картерните газове, но тои влиза в ДИСА клапата( ако става дума за този маркуч). Моторчето за празен ход си работи идеално.
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Проблем след турбиниране
jako_ludiq написа:Точно.. регулатора е оригиналния. Между другото преди малко отидох да я паля и... на 5-6'то завъртане на ключа колата запали като нямаше никакви ниски обороти под 1300.. отзаде всичко беше в къдеш на суров бензин и когато й подам газ да се изфорсира колата гаснеше ако не върна педала на гаста... Погледнах маркуча за картерните газове, но тои влиза в ДИСА клапата( ако става дума за този маркуч). Моторчето за празен ход си работи идеално.
e ти с регулатор на 3 бара и помпа на 6.5 колко мислиш, че ще изкара тоя регулатор и въобще как е настроена тая кола щом регулатора не сте сменили
как гледаш смесите ?
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- jako_ludiq
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 65
- Регистриран на: 1.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: 525D E61
- Мечтае да кара: с безплатна нафта
Re: Проблем след турбиниране
Точно и аз си мисля вече че регулатора може да е заминал и колата да се дави с гориво.. Ноо аз с тази помпа съм от преди да я турбинирам колата и всичко си беше наред..
- jako_ludiq
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 65
- Регистриран на: 1.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: 525D E61
- Мечтае да кара: с безплатна нафта
Re: Проблем след турбиниране
Едно ми е чудното.. как ще се дави колата при положение че компа трябва при богата смес да ограничи времето за впръскване на дюзите, а и че в момента съм си с оригиналните 190сс дюзи, а колата се дави даже и в бууст. ако работят при 6 бара найстина това са мах 70% отгоре и не повече от 300сс.. Дали вече не са "пикаещи" дюзи и затова да се олива в бензин.
Кажете ако знаете от каква кола мога да взема регулатор на налягането на бензина, че този афтърмаркети нещо не ми вдъхват доверие.
Кажете ако знаете от каква кола мога да взема регулатор на налягането на бензина, че този афтърмаркети нещо не ми вдъхват доверие.
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани