Проблем след турбиниране

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 1.11.2007
Пол: Мъж
Кара: 525D E61
Мечтае да кара: с безплатна нафта

Проблем след турбиниране

Мнение от jako_ludiq » 29 Окт 2012, 11:18

Проблемите за следните. след турбиниране нк олата (318i m43b18) на няколко пъти забелязах че е текло масло от капачката за наливане на масло на мотора (възможна причина - прегоряла гарнитура). турбото надува 0.5 от 3500 и държи това налягане нагоре в оборотите. Колата е с газов инжекцион БРЦ. Понякога когато я запаля студена не иска да държи оборотите на празен ход. Интересно е че понякога ми го прави и на загрял двигател без значение дали съм на гас или бензин.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Проблем след турбиниране

Мнение от M10 » 29 Окт 2012, 14:37

откачи ли картерната вентилация?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 1.11.2007
Пол: Мъж
Кара: 525D E61
Мечтае да кара: с безплатна нафта

Re: Проблем след турбиниране

Мнение от jako_ludiq » 29 Окт 2012, 14:42

не... нацяло изключих за нея :banghead: Значи останаха само проблемите с поддържането на ниските обороти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Проблем след турбиниране

Мнение от Sharo » 29 Окт 2012, 15:06

jako_ludiq написа:не... нацяло изключих за нея :banghead: Значи останаха само проблемите с поддържането на ниските обороти

моторчето за празния ход може е думнало
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 13.03.2011
Пол: Мъж
Кара: E61 LCI космос
Мечтае да кара: Йемки

Re: Проблем след турбиниране

Мнение от sysmurdoc » 29 Окт 2012, 15:37

Тва с оборотите както каза колегата може да ти е заминало моторчето или да смуче въздух от някъде!Огледай си всички маркучи и съединения...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 1.11.2007
Пол: Мъж
Кара: 525D E61
Мечтае да кара: с безплатна нафта

Re: Проблем след турбиниране

Мнение от jako_ludiq » 29 Окт 2012, 16:23

Имах скъсано съединение точно след интерколера, оправих го, но проблема остана. Моторчето до преди 4 дена си беше наред има ли причина след турбинирането да се развали? Все пак ще прегледам отново нещата. има ли други възможности че като гледам да гледам и за тях?
Да добавя когато колата не иска да си държи оборотите като и ги поддържам с педала кум 1000-1200 работи точно като това [vbox]http://vbox7.com/play:9e093b9d[/vbox] гледайте след 2.20мин

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Проблем след турбиниране

Мнение от Jordana » 29 Окт 2012, 21:46

Сподели ако не е тайна с каква турбина си ? И някои съществени подробности като размер на интеркулер сменени инжектори с вида на хедъра размери на генерацията ..
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 1.11.2007
Пол: Мъж
Кара: 525D E61
Мечтае да кара: с безплатна нафта

Re: Проблем след турбиниране

Мнение от jako_ludiq » 30 Окт 2012, 15:46

турбинката е ТВ25 с собствен гейт и т4 фланец, фи 50 вход и изход на студената част. Интерколера не съм го мерил, от роувър 2.0 дизел е, събира се перфектно зад двата бъбрека както на височина така и на дължина. с оригиналните дюзи съм, но с бенз помпа на 6.5 бара. генерацията е на фи 60 права тръба с краино гърне.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 629
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46XI

Re: Проблем след турбиниране

Мнение от Драгослав » 30 Окт 2012, 15:56

Колега качи някоя снимка и ако може клипче с ускорението.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 1.11.2007
Пол: Мъж
Кара: 525D E61
Мечтае да кара: с безплатна нафта

Re: Проблем след турбиниране

Мнение от jako_ludiq » 30 Окт 2012, 16:03

в момента не мога понеже съм в друг град и пиша от телефона ноо при първа възможност ще кача. ще кача и клипче как прекъсва.

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: Проблем след турбиниране

Мнение от ///Явор » 31 Окт 2012, 10:26

то хубаво помпата е на 6 бара,ама регулатора на колко е :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 1.11.2007
Пол: Мъж
Кара: 525D E61
Мечтае да кара: с безплатна нафта

Re: Проблем след турбиниране

Мнение от jako_ludiq » 31 Окт 2012, 18:20

Точно.. регулатора е оригиналния. Между другото преди малко отидох да я паля и... на 5-6'то завъртане на ключа колата запали като нямаше никакви ниски обороти под 1300.. отзаде всичко беше в къдеш на суров бензин и когато й подам газ да се изфорсира колата гаснеше ако не върна педала на гаста... Погледнах маркуча за картерните газове, но тои влиза в ДИСА клапата( ако става дума за този маркуч). Моторчето за празен ход си работи идеално.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Проблем след турбиниране

Мнение от Sharo » 31 Окт 2012, 18:31

jako_ludiq написа:Точно.. регулатора е оригиналния. Между другото преди малко отидох да я паля и... на 5-6'то завъртане на ключа колата запали като нямаше никакви ниски обороти под 1300.. отзаде всичко беше в къдеш на суров бензин и когато й подам газ да се изфорсира колата гаснеше ако не върна педала на гаста... Погледнах маркуча за картерните газове, но тои влиза в ДИСА клапата( ако става дума за този маркуч). Моторчето за празен ход си работи идеално.



e ти с регулатор на 3 бара и помпа на 6.5 колко мислиш, че ще изкара тоя регулатор и въобще как е настроена тая кола щом регулатора не сте сменили
как гледаш смесите ?
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 1.11.2007
Пол: Мъж
Кара: 525D E61
Мечтае да кара: с безплатна нафта

Re: Проблем след турбиниране

Мнение от jako_ludiq » 31 Окт 2012, 19:00

Точно и аз си мисля вече че регулатора може да е заминал и колата да се дави с гориво.. Ноо аз с тази помпа съм от преди да я турбинирам колата и всичко си беше наред..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 1.11.2007
Пол: Мъж
Кара: 525D E61
Мечтае да кара: с безплатна нафта

Re: Проблем след турбиниране

Мнение от jako_ludiq » 01 Ное 2012, 12:26

Едно ми е чудното.. как ще се дави колата при положение че компа трябва при богата смес да ограничи времето за впръскване на дюзите, а и че в момента съм си с оригиналните 190сс дюзи, а колата се дави даже и в бууст. ако работят при 6 бара найстина това са мах 70% отгоре и не повече от 300сс.. Дали вече не са "пикаещи" дюзи и затова да се олива в бензин.

Кажете ако знаете от каква кола мога да взема регулатор на налягането на бензина, че този афтърмаркети нещо не ми вдъхват доверие.

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook