Е46 318CI колектори
Модератор: bum_bum
7 мнения
• Страница 1 от 1
Е46 318CI колектори
Иска ми се да заменя колекторите с такива от Е 36 318is,за изпускателния ми е ясно, че след малко преправяне ще пасне но не знам за всмукателния.Генерацията ми е оригиналната, ако може и идея каква по отпушена да сложа ?
- amd
- клавиатурен мунингист
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Re: Е46 318CI колектори
С какъв двеигател е твоята Е46-ца ? Ако е с M43B19 нали знаеш, че има DISA клапа, която оказва влияние върху работата на двигателя в някаква степен и трябва да я вземеш предвид ако ще сменяш.
BMW only!
Re: Е46 318CI колектори
Да с M43B19 е, значи остава смяната на изпускателния колектор и всичко след него
- amd
- клавиатурен мунингист
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Re: Е46 318CI колектори
Мисля, че М44B19 се монтира само в Е36, той няма DISA клапа на колекторите, която пък ти имаш и компа я управлява в определен диапазон от оборотите на двигателя за оптималната му работа. Премахването на твоите, пластмасови колектори със съответната клапа и монтирането на такива от IS, ще има непредвидими резултати, незнайно положителни или отрицателно, но по-скоро отрицателни. В атмосферен режим са си изчислени добре и едва ли ще има полза от други.
Виж за изпускателните със сигурност ще има положителна разлика, защото IS-ковите са "плетени", за разлика от "правите" при М43. Също и ауспусите можеш да си поиграеш с тях - например ако все още имаш катализатор да го махнеш и/или да прокараш една идея по-широки тръби до края. Лошото е, че така променяш изпускането на изгорелите газове, почват да минават по различен начин и може да объркаш сондите. Кадърният вариант би трябвало да включва и софтуерна намеса в компа, за оптимизиране на горивната смес при новите обстоятелства. За целта обаче, ще трябват и някакви измервателни уреди като газ анализатор и дино стенд например, от човек, който разбира от настройка на ECU. Т.н. чип тунер. Което не е проблем, но струва пари В София гледам вече се появиха множество фирми, занимаващи се с тунинг.
Виж за изпускателните със сигурност ще има положителна разлика, защото IS-ковите са "плетени", за разлика от "правите" при М43. Също и ауспусите можеш да си поиграеш с тях - например ако все още имаш катализатор да го махнеш и/или да прокараш една идея по-широки тръби до края. Лошото е, че така променяш изпускането на изгорелите газове, почват да минават по различен начин и може да объркаш сондите. Кадърният вариант би трябвало да включва и софтуерна намеса в компа, за оптимизиране на горивната смес при новите обстоятелства. За целта обаче, ще трябват и някакви измервателни уреди като газ анализатор и дино стенд например, от човек, който разбира от настройка на ECU. Т.н. чип тунер. Което не е проблем, но струва пари В София гледам вече се появиха множество фирми, занимаващи се с тунинг.
BMW only!
Re: Е46 318CI колектори
за преправянето на колектор от 318is ми е ясно.Какъв размер Ф тръби да сложа?На мястото на катализатора, гърне или права тръба ? Неми се иска да гърми и да се чува от километри
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Е46 318CI колектори
amd написа:Мисля, че М44B19 се монтира само в Е36, той няма DISA клапа на колекторите, която пък ти имаш и компа я управлява в определен диапазон от оборотите на двигателя за оптималната му работа.
Има бре, дори м42б18 в е36 има
Не се знае как ще пасне към портовете обаче и дали ще дойде ъпгрейд или обратното (всмукателя е смятан за определена глава все пак, не просто повече коне по-дебели тръби).
Изпускател слагай смело. После продължаваш на 60мм, на мястото на катализатора резонатор, ако искаш да е тиха на мястото на средното гърне още един и някакво отпушено крайно.
- kichuka
- младши ентусиаст
- Мнения: 477
- Регистриран на: 8.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e36 AC Schnitzer, e46 328i
- Мечтае да кара: e31
- Детайли за колата: малко по-различна
Re: Е46 318CI колектори
Един съвет от мен за правата тръба. Като сменях катализатора в един квартален магазин ми предложиха да сложат права тръба или някакво турско гърне за 20лв. Имаше и по-скъпи гърнета разбира се но... Сложихме въпросното гърне на мястото на катализатора и промяна в звука не успях да усетя. Дори и да има такава тя е минимална. Вече 2 години карам и не е изгнило гърнето и колата си е тиха. На един приятел 316-ката сложиха тръба и както карах и в ниски обороти натиснах газта се чу едно зверско ръмжене и чак се стреснах, а той взе да ми се смее. Каза, че се е получило откакто сменихме катализатора с тръба. Сам си прави изводите и майстора, който ми прави колата ми каза да сложа тръба, но аз съм доволен от избора си. Нямам намерение да ми се смеят хората и да ми гръмва главата докато карам.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани