Смяна на инреркулер
Модератор: bum_bum
5 мнения
• Страница 1 от 1
Смяна на инреркулер
Колеги колата е е46 330д 184кс ...с 2260турбо ... Днес смених интеркулерс по голям доста по голям иии колата ми замаля изчисти пушека но не надува колкото надуваше преди ... Преди работише на 2.0 бар сега на 1.8 бар .... проверих снадки колена да не са дали фира няма ядове ... Възможно ли е от самия кулер каде е по голям ии турбото да вижда зор да я го пълни??
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Смяна на инреркулер
Интеркулерът се смята според турбината така, че да има определен пад на налягането след него. В твоят случай явно кулерът е прекалено голям.
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Смяна на инреркулер
Ще ти трябва намеса на мапер....
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Смяна на инреркулер
Добре, имам един въпрос... мап е на колектора, еку-то му е зададено 2.0, съответно ще развърта турбото докато не постигне тези 2бара в колектора.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Смяна на инреркулер
Аз без да съм на ТИ с тия дизели мисля, че е нормално да му падне налягането след кулера, щом е сложил по негови думи "доста" по-голям. Турбината има определени възможности и не може да надува до безкрай. Смята се турбина спрямо двигателя, кулер спрямо турбината и т.н. За какво му е свърхохлаждане на нагнетения въздух, като няма такъв дебит.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани