M20 или М50
Модератор: bum_bum
			42 мнения
			 • Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- ALiGaToR
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 177
- Регистриран на: 26.01.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се E39
- Мечтае да кара: Е39
M20 или М50
Кой от тези 2 модела двигатели на BMW стават най-добре за турбиниране.
Говоря за 2.0 моделите.
Искам да знам от кой от тези двигатели ще може най-лесно да се изкарат 200 - 250 коня чрез турбиниране, и кой ще издържи най-много.
Ако някой може да каже приблизителни цени за достигане на тези 200-250 коня , ще е най-добре, за да имам някаква представа за какво си говорим.
			
		Говоря за 2.0 моделите.
Искам да знам от кой от тези двигатели ще може най-лесно да се изкарат 200 - 250 коня чрез турбиниране, и кой ще издържи най-много.
Ако някой може да каже приблизителни цени за достигане на тези 200-250 коня , ще е най-добре, за да имам някаква представа за какво си говорим.
- slavianko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: M20 или М50
Батка ти ако сега ще се учиш как да докараш 200 коня, по добре си купи направо М50 В25 и ги имаш готови.ALiGaToR написа:Кой от тези 2 модела двигатели на BMW стават най-добре за турбиниране.
Говоря за 2.0 моделите.
Искам да знам от кой от тези двигатели ще може най-лесно да се изкарат 200 - 250 коня чрез турбиниране, и кой ще издържи най-много.
Ако някой може да каже приблизителни цени за достигане на тези 200-250 коня , ще е най-добре, за да имам някаква представа за какво си говорим.
 
   И при това на много по никска цена. Турбинирането е сложен процес и не е лъжица за всяка уста.  Поразтърси се тук във търсачката на форума. Има доста писано по темата
   И при това на много по никска цена. Турбинирането е сложен процес и не е лъжица за всяка уста.  Поразтърси се тук във търсачката на форума. Има доста писано по темата  
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- amd
- клавиатурен мунингист
- 
				  
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Има нещо вярно, че турбинирането макар и да води до готини резултати и перформънс си е трудоемка задача, отнема много време, усилия и пари, а  не се знае дали ще се получи надежден сетъп. Един М50Б25 ще ти даде много добър перформънс (а и са си атмосферни коне), ще те радва супер, ако го гледаш добре ще работи още доста километри безаварийно. Ако щеш и 2000 лева да дадеш за него (все пак са рядкост, а трябва и да е читав) пак ще е добре, защото турбинирането може и повече да струва. Е, по принцип един М20Б20 (Дилян Пенчев има читав, примерно) + турбо конверсията (за да постигнеш малко над 200 коня да приемем, че ти трябва бууст от порядъка на 0.6-0.7 бара?!? което да струва до 1000-1200 лева) и пак стигаш към 2000 лева поне. М50Б20 може да извади повече коне с по-малко бууст, но пък е по-скъп двигател (гледам за 1500 лева се продава един хубав комплект в момента) и като сложиш и парите за турбо става много солено - М50-ките са и по-капризни (поне така мисля) и се наливат повече пари при турбо конверсия и по-финна настройка им се прави. При повече коне (примерно 300 и нагоре) вече М20Б20-ката трябва да поеме много як бууст т.е. повече пари за части и настройка, М50Б20-ката по-малко бууст, но пак здраво пари и време, защото пък е по-сложен. Тъй, че за сега атмосферен М50Б25 евентуално с някой "чип+филтър+генерация" комбинация е съветът ми към теб  
 
Това разбра моят клавиатурен гении от четене на форуми.
			 
 
Това разбра моят клавиатурен гении от четене на форуми.

BMW only!
		- AlibiTu
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Май такова нещо като Турбо Конверсия и Ефтино НЕМА ...   
  
Първата статия в отдела Тунинг и ще си отговориш, кой мотор е по-добър за турбиниране ... ако добре си спомням М20 го дават по-читав
А ето и цитат от тази тема:
			
		 
  
Първата статия в отдела Тунинг и ще си отговориш, кой мотор е по-добър за турбиниране ... ако добре си спомням М20 го дават по-читав
А ето и цитат от тази тема:
- Код: Избери целия код
- 2. м50б25 - първия от серията кекави двигатели, много слаби биели, ако се надуе по-вечко почват да се кривят кат наденици. максимума на сток желязото е ок. 400-450 коня на около 1.2 / 1.3 бара, по-нагоре е много много нездравословно със сток биелите
- ALiGaToR
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 177
- Регистриран на: 26.01.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се E39
- Мечтае да кара: Е39
А ако наистина са толкова кекави биелите на M50B20 не може ли да се вземат биели от M20B20 и да се сложат на М50-то .  Все пак са с еднаква кубатура двигателите  и доколкото виждам са с еднакви дължини биелите.
			
		- Breyton
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
AlibiTu написа:Май такова нещо като Турбо Конверсия и Ефтино НЕМА ...
Първата статия в отдела Тунинг и ще си отговориш, кой мотор е по-добър за турбиниране ... ако добре си спомням М20 го дават по-читав
А ето и цитат от тази тема:
- Код: Избери целия код
2. м50б25 - първия от серията кекави двигатели, много слаби биели, ако се надуе по-вечко почват да се кривят кат наденици. максимума на сток желязото е ок. 400-450 коня на около 1.2 / 1.3 бара, по-нагоре е много много нездравословно със сток биелите
То на 1,2/1,3 бара и колекторите може да не издържат.А на 0.3-0.5 налягане м50б20 си прави спокойно 200 коня.Не виждам какво повече може да иска човек от този мотор със сток карантия.

- ALiGaToR
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 177
- Регистриран на: 26.01.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се E39
- Мечтае да кара: Е39
R1cerBoy написа:Може.
Е щом може значи като се сменят ще означава че ще имаме издръжливост на М20 с бонус +12 клапана на М50. Въпросът е блоковете дали са по-здрави на М50 от на М20 ?
 
   
Все пак има и 3 литрови М50-ки с мощност от 240 коня, което ме навежда на мисълта че може би М50 е по добрия блок, но какво ли разбирам аз
 
   .
 .- ALiGaToR
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 177
- Регистриран на: 26.01.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се E39
- Мечтае да кара: Е39
Breyton написа:AlibiTu написа:Май такова нещо като Турбо Конверсия и Ефтино НЕМА ...
Първата статия в отдела Тунинг и ще си отговориш, кой мотор е по-добър за турбиниране ... ако добре си спомням М20 го дават по-читав
А ето и цитат от тази тема:
- Код: Избери целия код
2. м50б25 - първия от серията кекави двигатели, много слаби биели, ако се надуе по-вечко почват да се кривят кат наденици. максимума на сток желязото е ок. 400-450 коня на около 1.2 / 1.3 бара, по-нагоре е много много нездравословно със сток биелите
То на 1,2/1,3 бара и колекторите може да не издържат.А на 0.3-0.5 налягане м50б20 си прави спокойно 200 коня.Не виждам какво повече може да иска човек от този мотор със сток карантия.
Е тези ~220 коня приблизително с колко пари могат да се направят(за М50Б20 говоря), без много глезотиики, но да са сигурни(може и с части втора употреба).
- Alexbmw
- Кукуригуууу
- 
				  
- Мнения: 1377
- Регистриран на: 21.07.2005
- Местоположение: София Дружба Сити
- Пол: Мъж
- Кара: Луда Баба Яга
- Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга
Ако М50Б20 е с ванос не става за турбо или по точно е трудно и изисква доста повече пари, аз на мойто изках да сложа ама ми казаха,
че трябва да се махне ваноса (демек други валове и т.н.) иначе неставало и също така трябвало да се сменят и смукателните колектори дано не са ме излъгали
  дано не са ме излъгали   
 
С две думи слагаи го на М20Б20 и си ОК
			
		че трябва да се махне ваноса (демек други валове и т.н.) иначе неставало и също така трябвало да се сменят и смукателните колектори
 дано не са ме излъгали
  дано не са ме излъгали   
 
С две думи слагаи го на М20Б20 и си ОК

- Alexi
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
бахти кекавия двг е М50 ,държи само на около 1.3 бууст и около 450 коня  малко ли ви се виждат 450 коня ... то малцина в Бг могат да достигнат лимита на способностите на М50 тунинговайки го
 малко ли ви се виждат 450 коня ... то малцина в Бг могат да достигнат лимита на способностите на М50 тунинговайки го
			
		 малко ли ви се виждат 450 коня ... то малцина в Бг могат да достигнат лимита на способностите на М50 тунинговайки го
 малко ли ви се виждат 450 коня ... то малцина в Бг могат да достигнат лимита на способностите на М50 тунинговайки го- ALiGaToR
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 177
- Регистриран на: 26.01.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се E39
- Мечтае да кара: Е39
Alexi написа:бахти кекавия двг е М50 ,държи само на около 1.3 бууст и около 450 конямалко ли ви се виждат 450 коня ... то малцина в Бг могат да достигнат лимита на способностите на М50 тунинговайки го
Ехееее 450 коня
 
   . Аз няма да ходя на луната с тази кола
 . Аз няма да ходя на луната с тази кола  
   
   , на мен ми трябва както казах по горе максимално 250 коня, защото все пак всеки кон си иска храната.
 , на мен ми трябва както казах по горе максимално 250 коня, защото все пак всеки кон си иска храната.
И все пак колко пари трябва да се изръси човек за да си направи М50B20 от 150 на ~220 коня?
- Alexbmw
- Кукуригуууу
- 
				  
- Мнения: 1377
- Регистриран на: 21.07.2005
- Местоположение: София Дружба Сити
- Пол: Мъж
- Кара: Луда Баба Яга
- Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга
- mladfen
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
Breyton написа:AlibiTu написа:Май такова нещо като Турбо Конверсия и Ефтино НЕМА ...
Първата статия в отдела Тунинг и ще си отговориш, кой мотор е по-добър за турбиниране ... ако добре си спомням М20 го дават по-читав
А ето и цитат от тази тема:
- Код: Избери целия код
2. м50б25 - първия от серията кекави двигатели, много слаби биели, ако се надуе по-вечко почват да се кривят кат наденици. максимума на сток желязото е ок. 400-450 коня на около 1.2 / 1.3 бара, по-нагоре е много много нездравословно със сток биелите
То на 1,2/1,3 бара и колекторите може да не издържат.А на 0.3-0.5 налягане м50б20 си прави спокойно 200 коня.Не виждам какво повече може да иска човек от този мотор със сток карантия.
Колеги, от личен опит ви казвам М50 е много кекав вярвайте ми.
На 0,7 бара спука две бутала и ми издуха доста гарнитури, този който
си мисли че се задоволи с 0,3 или 0,5 бара просто е дълбоко заблуден.
 
 
За налягания над 0,4 със сигурност ви трябват поне буталца а за повече и биелки.
Незнам само дали ви е ясно в какъв филм ще се вкарате с едно турбиниране
било то М20 или М50. Но пък е мноооого манияшко, ако ви стигнат парите
да направите всичко както трябва то адреналина в кръвта ви ще бъде повече
от червените кръвни телца
 
 
 М20 дъжи много повече и като буст и като живот
 М20 дъжи много повече и като буст и като живот 
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
		- Dakataaa
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 342
- Регистриран на: 20.11.2006
- Местоположение: Варна city
- Пол: Мъж
- Кара: квото има
- Мечтае да кара: E30 M3 Johnny Ceccoto
Според мен , не се захващаи с тезни неща.Намираш едно М30Б35 слагаш го на местото на стария и си ти човека , нее като да няма повер 
			
		
			42 мнения
			 • Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	


 
