шпер на нормален диференциал
Модератор: bum_bum
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
t_andonov написа:а ако шпера е поизносен възможно ли е при донъти едната гума да се върти с по голяма скорост от другата и в първия момент да те заблуди че е отворен диф
ако плавно натовариш двигателя и завиеш шпера си приплъзва,то тва си е лсд все пак,когато стъпи едната гума на пясък а другата на асвалт при плавно потегляне ако има разлика повече от 25 процента в сцеплението между двете гуми пак ще приплъзне,но когато дадеш пълна гас и пуснеш саединителя то двете гуми ряско ще загубят сцепление от ударните сили в началото,тогава повишеното триене на дифа ти помага по малко натоварената гума да не си възвърне сцеплението.утре като посъживим мотора на оня умрял кораб,ще взема камерата и ще направя по подробни снимки и видео
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
t_andonov написа:stambo_81dg написа:тва първото и то е без шпер
http://youtube.com/watch?v=FGrHZ9XRUoQ
тва първото като беше в мен имаше шпер да не сте го счупили бе и като гледам май-пак е със шпер
зеленото няма шпер незнам дали преди е имало но върти и двете гуми
от много бърнаути явно се ошперяват
имаше едно друго пак така без шпер беше и беше подложено на яко бърнаути и то ззе да върти двете гуми винаги
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
stambo_81dg написа:t_andonov написа:stambo_81dg написа:тва първото и то е без шпер
http://youtube.com/watch?v=FGrHZ9XRUoQ
тва първото като беше в мен имаше шпер да не сте го счупили бе и като гледам май-пак е със шпер
зеленото няма шпер незнам дали преди е имало но върти и двете гуми
от много бърнаути явно се ошперяват
имаше едно друго пак така без шпер беше и беше подложено на яко бърнаути и то ззе да върти двете гуми винаги
има нещо такова,и мойто предното като карах на пистата добре се пързаляше без шпер,но като позагреят гумите при най малката промяна в сцеплението одзад спира да се занася задницата и приплъзва предницата,доста пъти се запознах с мантинелите и с гумите на пистата ето едно клипче на мойта 316-ка без шпер
http://www.vbox7.com/play:27d4f91e
- Giorceto
- Дружба Тийм
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Гледам че караш на Виница.. имаш ли идея с кого трябва да се говори ако искаме да резервираме пистата за един ден и да се каат коли на нея а не картинги? за лятото става върпос;)
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Giorceto написа:Гледам че караш на Виница.. имаш ли идея с кого трябва да се говори ако искаме да резервираме пистата за един ден и да се каат коли на нея а не картинги? за лятото става върпос;)
тази седмица тече записването за 2-ри кръг от италианското преследване.състезанието ще бъде на 24 този месец а тренировката на 23.до колкото знам пистата неможе да се резервира защото не е предвидена за автомобили,сиреч ако ежедневно се карат там асфалта ще здаде багажа много бързо.ако имаше такава възможност повярвай че неможеш да се вредиш от желаещи да си трошат колите там
пистата има и сайт http://www.varnakarting.com/
тук можеш да научиш повече
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
приключихме с тестовете,ето и резултати
http://www.vbox7.com/play:ca776da1
http://www.vbox7.com/play:07891fee
http://www.vbox7.com/play:b14466d6
последния клип е с е34 при същите условия с отворен диференциал
смятам че теста е успешен,ефекта е осезаем
http://www.vbox7.com/play:ca776da1
http://www.vbox7.com/play:07891fee
http://www.vbox7.com/play:b14466d6
последния клип е с е34 при същите условия с отворен диференциал
смятам че теста е успешен,ефекта е осезаем
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- ludiagsm
- старши ентусиаст
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
kirililiev написа:приключихме с тестовете,ето и резултати
http://www.vbox7.com/play:ca776da1
http://www.vbox7.com/play:07891fee
http://www.vbox7.com/play:b14466d6
последния клип е с е34 при същите условия с отворен диференциал
смятам че теста е успешен,ефекта е осезаем
Евала мом4ета шпер отсекъде дайте некъв телефон за връзка.
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
- ludiagsm
- старши ентусиаст
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
тоо4но за това говорех и съм яко изкефен от факта 4е има и други луди дето тестват и снимат та ни отварят о4ите за некои неща евала.Митко Ганчев написа:има черта, нема черта
бтв. полу4их телефон на мом4ето който прави ''желязото'' днес ще се 4уем и можеби и аз ще се уредя със заклю4ва4ка за отворен диф:lol:
Последна промяна ludiagsm на 20 Фев 2008, 11:57, променена общо 1 път
- ludiagsm
- старши ентусиаст
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
предполагам 4е е нещо подобно на това : тук е преправен отворен диф на кола с предно
а тук един приател от русе си игра с една жигулга турбо 280 коньова и имаше услех пак със същата джаджа
тук подреждат прожинките и стягат на преса
след като приберат двете пло4и една към друга ги фиксират с два болта да са плътно прибрани една към друга за да се пъхнат вътре в дифа
след като се сложат в дифа болт4етата се отвиват и пло4ите стягат планетите една спрямо друга от там и двете полуоски
раз4ита с ена слилата на триене която се създава от прожинките и диства между пло4ите и планетните колела
а тук един приател от русе си игра с една жигулга турбо 280 коньова и имаше услех пак със същата джаджа
тук подреждат прожинките и стягат на преса
след като приберат двете пло4и една към друга ги фиксират с два болта да са плътно прибрани една към друга за да се пъхнат вътре в дифа
след като се сложат в дифа болт4етата се отвиват и пло4ите стягат планетите една спрямо друга от там и двете полуоски
раз4ита с ена слилата на триене която се създава от прожинките и диства между пло4ите и планетните колела
- ludiagsm
- старши ентусиаст
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
kosa4a написа:нещо не ми става ясно обаче.ефекта след цялата процедура 100% шпер ли е или е с ограничено> колегата ме обърка с тази "заключвачка"/ да не е скоба за 100%. обяснете по подробно оттук оттам и цена на удоволствието все пак
не е 100% просто осигурява известно усилие между двете гуми ,усилието зависи от силта на триене между планетите и пло4ите както и от силата на прожините
абе говорих сега със мом4ето дет ги прави от това което ми обясни разбрах 4е нещата са сериозни и скоро ще има яко шперосани бмв-нца и други
Последна промяна ludiagsm на 20 Фев 2008, 13:27, променена общо 1 път
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
ludiagsm написа:kosa4a написа:нещо не ми става ясно обаче.ефекта след цялата процедура 100% шпер ли е или е с ограничено> колегата ме обърка с тази "заключвачка"/ да не е скоба за 100%. обяснете по подробно оттук оттам и цена на удоволствието все пак
не е 100% просто осигурява известно усилие между двете гуми ,усилието зависи от силта на триене между сателитите и пло4ите както и от силата на прожините
абе говорих сега със мом4ето дет ги прави от това което ми обясни разбрах 4е нещата са сериозни и скоро ще има яко шперосани бмв-нца и други
точно така работи,процентите зависят от натяга на пружините и сцеплението на фрикционните дискове,при нормален завой с малко гас си приплъзват,но при ряско потегляне си остават зацепенинай важна е изработката на фрикционния диск,с обикновенна стомана не става.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани