шпер на нормален диференциал

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 20 Фев 2008, 13:23

само аз ли не виждам снимките на ludiagsm :confused:
Изображение

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 20 Фев 2008, 13:41

mitak_o написа:само аз ли не виждам снимките на ludiagsm :confused:
да

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 20 Фев 2008, 14:17

Даже и изолираните в 4ужбина ги виждаме, Митак, проблема е в твоя телевизор :mhihi:
Ина4е технологията изглежда обе6тава6та, а до колко е сигурно 4е цялата тая работа няма да се разпадне вътре и да стане на салата?? Имам предвид...на 6перо касетата му е затворена, а тва не6то не подлежи ли въпреки триенето на изместване вляво или вдясно през отвора?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 20 Фев 2008, 15:58

Митко Ганчев написа:Даже и изолираните в 4ужбина ги виждаме, Митак, проблема е в твоя телевизор :mhihi:
Ина4е технологията изглежда обе6тава6та, а до колко е сигурно 4е цялата тая работа няма да се разпадне вътре и да стане на салата?? Имам предвид...на 6перо касетата му е затворена, а тва не6то не подлежи ли въпреки триенето на изместване вляво или вдясно през отвора?


фиксирано е на остта,освен това пружините му дават много як натяг,там няма много обороти-сиреч и центробежни сили.за сега държи,от от удърните сили които му прилагаме ежедневно,оставам с извода че няма да се строши на пърчета,единственото което може да стане е да му падне силата на триене-сиреч да се износят фрикционните дискове които много елементарно се подменят с нови.дори и ако диференциала не издържи,вадите шпера,купувате си друг нормален диференциал за около 80-100 лв(поне при нас са толкова)поставяте го вътре и си карате.за мен например е по добре този вариант,защото при мен не издържат много и не ми се дава по 400лв всеки месец.


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 20 Фев 2008, 16:07

kirililiev написа:
Митко Ганчев написа:Даже и изолираните в 4ужбина ги виждаме, Митак, проблема е в твоя телевизор :mhihi:
Ина4е технологията изглежда обе6тава6та, а до колко е сигурно 4е цялата тая работа няма да се разпадне вътре и да стане на салата?? Имам предвид...на 6перо касетата му е затворена, а тва не6то не подлежи ли въпреки триенето на изместване вляво или вдясно през отвора?


фиксирано е на остта,освен това пружините му дават много як натяг,там няма много обороти-сиреч и центробежни сили.за сега държи,от от удърните сили които му прилагаме ежедневно,оставам с извода че няма да се строши на пърчета,единственото което може да стане е да му падне силата на триене-сиреч да се износят фрикционните дискове които много елементарно се подменят с нови.дори и ако диференциала не издържи,вадите шпера,купувате си друг нормален диференциал за около 80-100 лв(поне при нас са толкова)поставяте го вътре и си карате.за мен например е по добре този вариант,защото при мен не издържат много и не ми се дава по 400лв всеки месец.

:bowdown: :bowdown: :bowdown:

Колега даи накаква ориентировъчна цена на лс. :roll: че яко ме зарибихте :D


РЕСПЕКТ !!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 20 Фев 2008, 16:35

пак да уточня,още се тества,за сега работи което не значи че всичко е наред,ще видим с течение на времето дали няма да дава някакви проблеми.искаме да повишим триенето и сега чакаме друг материал,например сега ако е 20,30% искаме да го направим 40,50,не че сега процента не му стига но при дрифтинг в някой случаи ти трябва повечко зацепване.когато технологията се осъваршенства надявам се да става бързо и ефтино и всичкида си дрифтим по завоите :D


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 20 Фев 2008, 16:43

kirililiev написа:пак да уточня,още се тества,за сега работи което не значи че всичко е наред,ще видим с течение на времето дали няма да дава някакви проблеми.искаме да повишим триенето и сега чакаме друг материал,например сега ако е 20,30% искаме да го направим 40,50,не че сега процента не му стига но при дрифтинг в някой случаи ти трябва повечко зацепване.когато технологията се осъваршенства надявам се да става бързо и ефтино и всичкида си дрифтим по завоите :D


ще чакаме с нетърпение :D

Много Евала пичове !!!!!!!!!


РЕСПЕКТ!!!

Кой кашля?
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.04.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: D779676

Мнение от Nikolay1 » 20 Фев 2008, 19:53

А стружките? :roll:
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 20 Фев 2008, 20:21

Nikolay1 написа:А стружките? :roll:


няма стружки,дори и да има фрикционния диск е от специален материал който е в маслена баня и почти няма никакво износване.ако си отварял пробка на скоростна кутия или диференциал знаеш че на нея има едно магнитче и по него почти винаги има залепени метални стружки-неизбежно е.всяка машина има износване-въпроса е кои части се износват и колко струват.ако на оригиналния лсд диференциал ремонтния комплект струваше 100 лв и аз бих карал с такъв.и в двата случая има риск,въпроса е на кои как му е изгодно.ако си късметлия и не прикаляваш с гаста и с оригиналния ще искараш доста време,но има ли гаранция??може да се строши след 15 минути.избора е личен за всеки,на кои както му отърва.

варненския разкош
Аватар
Мнения: 306
Регистриран на: 23.08.2005
Местоположение: Varna

ре

Мнение от STR » 20 Фев 2008, 20:54

ей Коса ти ли си бе мой

варненския разкош
Аватар
Мнения: 306
Регистриран на: 23.08.2005
Местоположение: Varna

диф

Мнение от STR » 20 Фев 2008, 20:56

най готиния диф става с CO2,пробвал съм го и е много яко :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: диф

Мнение от kirililiev » 20 Фев 2008, 21:04

STR написа:най готиния диф става с CO2,пробвал съм го и е много яко :D



светофара също го пробва :D ех хубави времена бяха :D

варненския разкош
Аватар
Мнения: 306
Регистриран на: 23.08.2005
Местоположение: Varna

нали

Мнение от STR » 20 Фев 2008, 21:08

важното е да има кеф :D кво стаа из нашия край,господа инжинери :D
тая зелената на Стефан ли е

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: нали

Мнение от kirililiev » 20 Фев 2008, 21:11

STR написа:важното е да има кеф :D кво стаа из нашия край,господа инжинери :D
тая зелената на Стефан ли е



в нашия край е все така умряло,напоследак позачестихме с дрифт збирките и става купон горе долу.зелената е на стефан да.смята да я въстановява.

варненския разкош
Аватар
Мнения: 306
Регистриран на: 23.08.2005
Местоположение: Varna

dif

Мнение от STR » 20 Фев 2008, 21:14

има ли гонки на ЛУКА,кои са бързите коли сега

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook