Споделете

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

master of the force
Аватар
Мнения: 5578
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Споделете

Мнение от alx » 02 Юни 2004, 17:17

от известно време ми се върти в главата една идея за тема във която всеки пише от личен опит за тънкостите на автомобилния тунинг/ поправяне и тн...

аз ще започна...

1. никога не лягам под крик. винаги гледам да подложа отдолу я гуми (със джанти), керемиди, стойки и тн.. тон и нещо са много и се умира бавно и мъчително ако се катурне возилото.

2. като лежа под колата винаги гледам 2 неща - като развъртам нещо над мене да не ми падне на лицето и ако напъвам нещо със ключ ако се отплесне или тръгне внезапно да не се ударя някъде. като мога работя със ръкавици. ако няма истински монтьорски ръкавици- гумени (от тези медицинските тънките) стават - на 2 ката.

3. ако някои болт е заял, преди да го напъна и охлузя го пръскам със wd-40 или друго подобно и го чакам 10тина минути. ако и след това не тръгне, го нагрявам със газовата горелка до червено и го напъвам. винаги излизат. ако се строши- завярявам друг отгоре и пак... ако се строши вътре - го разпробивам и пренавивам резбата

4. като сглобявам двигател винаги го мажа обилно със грес.. първите 15-30 секунди като го запаля за първи път се върти на сухо все пак

5. като сглобявам двигател винаги го завъртам 2-3 пъти преди да го сложа във колата - да проверя дали нещо някъде не закача.

6. като слагам сегменти на бутала винаги гледам прорезите да са на 120 градуса един от друг.

7. като си сменям маслото ако е удобно винаги наливам масло във новия филтър. също така никога не си сменям маслото без филтъра.

8. ако сложа по-големи гуми и малко опират отвътре, играе гумения чук. ако опират отвънка- раздувам калниците със бухалка за бейзбол - слагам бухалката подходящо между калника и гумата и карам приятел леко да кара напред и назад като напъвам бухалката- стават чудеса.

9. ако правя заден диференцял, винаги ползвам паста за зъби да видя какъв отпечатък оставят зъбчатките. от него можеш да съдиш дали правилно си нагласил луфтовете- особено ако нямаш микрометри да ги мериш. изисква практика и първите 2-3 опита ще резултират във виещи диференцяли, но .. в един момент почнах на око да ги правя :)


после ще пиша още. нека да чуеме вашите практически автомонтьорски съвети :)
алекс
трабант 601с
разни други возила

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook