Генерация за ис - ф63мм
Модератор: bum_bum
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- phantomas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
Генерация за ис - ф63мм
колеги знам че тая тема е дъвкана но все пак да питам някои неща , на пръв поглед прости ама все пак да питам , правя си изцяло нова генерация без катализатор , взел съм си алуминизирана тръба на ф63мм и крайно спортно проходно гърне на ф63мм вход и изход , искам да разбера трябва ли да огъвам тръбите кадето се захващат за фланеца на изпускателния колектор или мога да ползвам старите които са на ф48мм до съединението на двете тръби , в което не виждам голям смисъл понеже там ще се спъва енерцията на газопотока , другия ми въпрос е от къде мога да намеря читав резонатор на ф63мм , че тия от аспо имали май макс до 55 и каде е по подходящо да се сложи , на мястото на катализатора или на мястото на средното гърне
BMW 318is
- ivo098
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 600
- Регистриран на: 1.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 330d
- Мечтае да кара: F80 M3
ф63 не ли множко за 140 к.с., да не се окаже обратен ефекта...
Its an M. The fuel mileage is Sh!tty.
Your Sh!ttiness may vary.
- phantomas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
ами така ме посъветваха хора които са го правили , вероятно е макса на допустимото , а и аз няма да съм само с тия тръби , освен тия 143 коня имам 4ип , спортен филтър и следва генерацията със спортен резонатор и проходно спортно гърне за цялостен ефект
BMW 318is
- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
- phantomas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
на м42 оригиналната генерация е на ф55мм , на 63мм и мен малко ме е страх да сложа , лудиягсм ме посъветва да сложа на ф63мм , той е с такава генерация , но има турбинка
BMW 318is
- phantomas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
да , по каталог е толкова , виж в realoem.com
явно е барана преди да си вземеш колицата , ти сигурен ли си 4е е толкова ?

BMW 318is
- phantomas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
phantomas написа::) , от колекторния фланец ли тръгва тръбата на ф63 ?
абе да ти кажа чесно не съм сигурен,но след ламбда сондата е толкова.
ще видя тия дни като я вдигнем да сменяме семерингите на скоросната кутия,ще взема шублера и ще я измера навсякаде тая генерация че ми стана любопитно колко е в съшност и до каде е толкова.
дано не забрая да впиша резултата от измерванията в темата

- phantomas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
ок мерси ще ми е полезно , аз 4акам само в един сервиз тук в ямбол да си докара мом4ето тръбогиб-а и да я по4ваме 

BMW 318is
- S-stail
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Мойта до половината
е на 63мм,че в плевен не можах да
намеря резонатор и проходно гърне на 63мм.
Там където се сливат 2-1 тръбите я скъсих назат къ по дебелата част
за да стане 63мм и за нея заварих тръба 63 до гърнето след
катализатора.чакам резонатора и проходно на 63мм и я продължавам
до отзад.Взел съм си и термо лента.
Тръбата е с дебелина 2мм.Кофтито е че не намерих никъде колена
на ф63 и тука не искат да гънат с моя тръба а за некжи алуминизирани
ми искат 50лв метъра
Сега в ниските е малко режещ
звука но на високите е добре.
Предполагам с резонатор ще се управи и в ниските.

намеря резонатор и проходно гърне на 63мм.
Там където се сливат 2-1 тръбите я скъсих назат къ по дебелата част
за да стане 63мм и за нея заварих тръба 63 до гърнето след
катализатора.чакам резонатора и проходно на 63мм и я продължавам
до отзад.Взел съм си и термо лента.
Тръбата е с дебелина 2мм.Кофтито е че не намерих никъде колена
на ф63 и тука не искат да гънат с моя тръба а за некжи алуминизирани
ми искат 50лв метъра

Сега в ниските е малко режещ

Предполагам с резонатор ще се управи и в ниските.
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани