Монтаж на турбо

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 12.06.2004

Монтаж на турбо

Мнение от 2PAC » 12 Юни 2004, 20:57

Здравейте!Търся човек да монтира турбо на Е36 320 24V 92г.Очаквам оферти(цената да включва всичко необходимо като части + работа).

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Мнение от BESSNIA » 13 Юни 2004, 9:09

Абе турбгото ще го вържем към двигатела ,а какво ще правиш с електрониките.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 13 Юни 2004, 10:29

Човекът иска монтаж на турбо.Нищо не споменава за електрониката :D Що са косиш?

master of the force
Аватар
Мнения: 5578
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 13 Юни 2004, 16:35

аз мисля че човека иска готово решение- дава колата + парите и след 1 месец си я прибира със +150 коня отгоре и някаква гаранция по договаряне... значи части, монтаж, електроника, нагласяване .. всичко...

не?
алекс
трабант 601с
разни други возила

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 12.06.2004

Мнение от 2PAC » 13 Юни 2004, 17:16

Ей,ама много обичате да се базикате с хората.Наистина е както го каза alx :yes: .Предлагате цена за всичко,разбираме се и казвате кога да дойда да е взима готова-това е!Сериозно питам дали има човек който да го направи.

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 13 Юни 2004, 19:16

Здравей,

Не искам да засягам никой, ама по това което съм видял в този форум, не мисля че ще намериш в БГ някой да ти го направи качествено и дълготрайно. Най-малкото поради простата причина, че знам някой да има опит и необходимите инструменти да настрои Мотроник-а като хората. Лично мнение, може би не съм прав, а и какво ли знам - от другата страна на света съм все пак :) Ако парите не са проблем, пусни ми едно лично съобщение и ще те свържа с един човек в Гърция, който има много опит с турбо БМВ-та, може би той ще знае къде да те препрати.

Иначе 320-ката е удачна за турбиниране, ако се направи като хората може да буустваш около 2 бара и да стигаш до 8000-8500 оборота в минута ;)

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 13 Юни 2004, 20:31

ако говориш сериозно, имаш моралната ми подкрепа :D
да се появи най-сетне една направена както трябва турбо 320ка :))
преди време гледах някакъв сайт на сервиз в Истамбул ,Турция - цената беше около 3-4000 долара за около 220 к.с. .. нещо такова, не съм сигурен

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 17.04.2004

Мнение от R9 » 18 Юни 2004, 23:11

kay написа:
Иначе 320-ката е удачна за турбиниране


По какво се разбира дали един мотор е уда4ен за "турбиниране".Аз като,4е ли,не мога да се сьглася,4е един мотор сьс степен на сгьстяване 10,5/1 е много уда4ен за турбо.
Изображение Изображение
Impossible is nothing !!!

master of the force
Аватар
Мнения: 5578
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 19 Юни 2004, 15:57

удачен за турбиниране не е само компресия (а и 10.5:1 не е много междъ другото). значи здравина на биялите, буталата и мотовилките. също значи добър дебит при високи обороти (хубава глава и входящ колектор).

относно компресията - дори и двигатели 11.0:1 (s62 на е39 м5) може да се издуе със 1 бар без други промени и да прави по 600+ коня. идеята е че горе долу до 1 бар може да се издуе всеки двигател ако управлението е подходящо... после обаче трябва да се смъква компресия (при което конете при единица надув падат, но пък може повече да се надува).
алекс
трабант 601с
разни други возила

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 19 Юни 2004, 16:16

R9 написа:По какво се разбира дали един мотор е уда4ен за "турбиниране".Аз като,4е ли,не мога да се сьглася,4е един мотор сьс степен на сгьстяване 10,5/1 е много уда4ен за турбо.


Степента на сгъстяване на М50Б20 е 11:1 даже ;) Ама това е последна грижа. Мотор на такава възраст трябва да се отвори непременно за основен ремонт, преди да го надуваш. Така че компресията се смъква между другото.

alx обобщи за какво става въпрос, но конкретно при М50Б20 удобното е, че стените на блока са много дебели, и биялите и коляновия вал са сравнително добри фабрично, така че носи на голямо налягане. Ако сложиш едни здрави пружини на клапаните и леки бутала, това комбинирано с късия ход на буталото (66 мм) позволява да вдигнеш червената линия спокойно до 8000-8500 оборота. Също хубавото на малкия двигател е, че не ти трябва гигантско турбо да го захраниш, и ако сметнеш правилно компресора и турбината можеш да имаш максимален бууст някъде от 5500-6000 оборота чак до червената линия, което от своя страна ще го направи да дърпа като локомотив :)

Лошото на малкия двигател е, че когато не си достигнал бууст няма да има много въртящ момент, но пък ако се бръкнеш за хубаво модерно турбо то ще прави осезаем бууст още от около 2500-3000 оборота. Въпрос на компромис, дали искаш състезателен двигател или кола за всекидневна употреба.

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 12.06.2004

Мнение от 2PAC » 19 Юни 2004, 17:04

Благодаря на всички за изказаните мнения,но все пак още не съм видял оферта :twisted: !

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 19 Юни 2004, 18:21

$5000 как ти звучи?

води статистиката
Аватар
Мнения: 2037
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: една крачка пред смъртта
Пол: Мъж
Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d

Мнение от LuBo1 » 19 Юни 2004, 19:38

на мене ми звучи кат митото на М3 :twisted:
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 233
Регистриран на: 25.05.2003
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: ше...Е60 LCI 530d xDrive manual

Мнение от savo_ » 19 Юни 2004, 20:08

Не разбрах това цена за Щатите ли е,защото тук мисля че няма кой да даде толкова пари за да сложи турбо на 12г.кола-с тях спокойно ще си вземе още една :D .Мисля че тук ще легне по евтино,ама да кажат специалистите.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW E60 M5

...

Мнение от RS-MAD » 22 Юни 2004, 14:44

Ами на мене ми звучи като , 550$ за Т3/Т4 хибрид или около 750 за някое Дуал ББ примерно GT28R , около 300 $ за едно Spearco intercooler-4е, 100$ за блоу-офф , 700-800 $ за един Stand Alone Management , а ако може неговия си компютър да се оправи с задачата още по-добре ,по-големи инжектори 140-400 $ зависи от марката , малко пари за колектор и downpipe , което си прави около 2000$ плюс по 200лв. на час на диното докато се накара да работи като хората .... нещо такова трябва да е ... но аз не сум специалист ...

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook