Червена кола на подемник след ista p
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
Червена кола на подемник след ista p
Здравейте, симпатяги! Имам сериозен проблем с колата, който си причиних сам и се нуждая от помощ. Колата е e90 320i n46b20b с газ 07/2005 година. Закачих я с ista p (син кабел с usb, k-dcan), за да си намаля брояча за смяна на маслото на 12к километра (гледах го на клип в нета някъде). Всичко стъпка по стъпка, намерих опцията, направи си някакъв план, приех да го изпълни и започна да си върти нещо по модулчетата. Оставих я да си действа - акумулатора на зарядно, лаптопа на ток. Излизам след 10 минути и заварвам изключен лаптоп и "мъртъв" автомобил... Отварям вратата и светна една червена кола на подемник. Та вече е ясно - от тогава нищо не ми работи в колата, освен аварийните светлини, габарит. Подкарах лаптопа с нов харддиск, но не мога да се свържа с колата. Има ли начин да я подкарам тази кола или я тотализирах? Вероятно изпускам нещо, но вече ми се е запалила главата.
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Червена кола на подемник след ista p
Лампата е за смяна на накладки ,тоест си минал киламетрите сервизен интервал или датчика е отчел че си за накладки. Ако имаш наклядки,но въпреки това свети опитай да я закачиш и да нулираш сервизния интервал за накладки и да му вдигнеш километрите. При мен така изгасна и вече не свети.
///M power
- nikola59
- младши ентусиаст
- Мнения: 703
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Червена кола на подемник след ista p
Колата пали ли? За мен е брикнат някой модул. Насочи се към FRM, но няма как да е сигурно и това. Има колеги тук които могат да дадат по категорично мнение. Друг е въпроса, че с ISTA-P е абсолютно непрепоръчително да се ползва такъв кабел. Дори и e-net кабел не се препоръчва.
Единствено ICOM когато става въпрос за ISTA-P!
Единствено ICOM когато става въпрос за ISTA-P!
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Червена кола на подемник след ista p
Moni_BMW написа:Лампата е за смяна на накладки ,тоест си минал киламетрите сервизен интервал или датчика е отчел че си за накладки. Ако имаш наклядки,но въпреки това свети опитай да я закачиш и да нулираш сервизния интервал за накладки и да му вдигнеш километрите. При мен така изгасна и вече не свети.
Говориш пълни глупости. Колата на подемника не означава само че е за накладки. Отнася се за всеки един интервал, който му е минал времето и/или км.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Червена кола на подемник след ista p
. Оставих я да си действа - акумулатора на зарядно, лаптопа на ток
Това е причината да се скапе лаптопа . Почти всички захранващи линии на модулите имат галванична връзка , в случая лаптопа и зарядното също . Трябва да се види автомобила от човек който разбира , най вероятно има хардуерни поражения в някой от модулите .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: Червена кола на подемник след ista p
Здравейте и благодаря за помощта! Ами лаптопа не е първа младост, но по закона за всеобщата гадост точно сега трябваше да се предава старото hdd...
Исках да кажа, че закачих акумулатора на зарядно (някакъв Бош) и лаптопа в контакта, за да избегна пад я на акумулатора, я да не изключва лаптопа. Е да, ама не...
Вероятно съм "брикнал" някой модул - я FRM, я CAS, но за момента все още не мога да разбера кой.
Лошото е, че дори не мога да дам на контакт, а така inpa не чете почти нищо. Имам някакви опции в "Functional jobs" и това е. Там също не успявам да открия zusb номер на никой модул, освен на JBBF - само него намира, като модул.
За сега продължавам да опитвам да разбера какво точно съм скапал, а след понеделник ще я гледа доктор.
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Исках да кажа, че закачих акумулатора на зарядно (някакъв Бош) и лаптопа в контакта, за да избегна пад я на акумулатора, я да не изключва лаптопа. Е да, ама не...
Вероятно съм "брикнал" някой модул - я FRM, я CAS, но за момента все още не мога да разбера кой.
Лошото е, че дори не мога да дам на контакт, а така inpa не чете почти нищо. Имам някакви опции в "Functional jobs" и това е. Там също не успявам да открия zusb номер на никой модул, освен на JBBF - само него намира, като модул.
За сега продължавам да опитвам да разбера какво точно съм скапал, а след понеделник ще я гледа доктор.
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Червена кола на подемник след ista p
g0p3to написа:Здравейте, симпатяги! Имам сериозен проблем с колата, който си причиних сам и се нуждая от помощ. Колата е e90 320i n46b20b с газ 07/2005 година. Закачих я с ista p (син кабел с usb, k-dcan), за да си намаля брояча за смяна на маслото на 12к километра (гледах го на клип в нета някъде). Всичко стъпка по стъпка, намерих опцията, направи си някакъв план, приех да го изпълни и започна да си върти нещо по модулчетата. Оставих я да си действа - акумулатора на зарядно, лаптопа на ток. Излизам след 10 минути и заварвам изключен лаптоп и "мъртъв" автомобил... Отварям вратата и светна една червена кола на подемник. Та вече е ясно - от тогава нищо не ми работи в колата, освен аварийните светлини, габарит. Подкарах лаптопа с нов харддиск, но не мога да се свържа с колата. Има ли начин да я подкарам тази кола или я тотализирах? Вероятно изпускам нещо, но вече ми се е запалила главата.
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Колега, най-вероятно си "убил" някой модул. Ако по време на програмиране процеса се прекъсне, се случва това. Има хора, които се занимават с подобни случаи- или се работи с програматор да се "съживи", ако може, или се сменя модула с друг и после се кодира. При дилърите само сменят модула и кодират. Програмиране се прави когато имаш необходимото за това- знания, правилния хардуер, лаптоп на кабел и батерия, колата да е включена на външен източник на захранване, но да е 100А, а не 4А като твоя, защото колата на контакт може да консумира и 40А.
Re: Червена кола на подемник след ista p
Въобще не съм и предполагал, че може да има чак такава консумация при подобни процедури. Благодаря за информацията!
Има ли някакъв вариант да съживя поне cas, за да мога да дам на контакт? Ако съм се ориентирал правилно и не бъркам модулите? Поне да мога да си вдигна прозореца...
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Има ли някакъв вариант да съживя поне cas, за да мога да дам на контакт? Ако съм се ориентирал правилно и не бъркам модулите? Поне да мога да си вдигна прозореца...
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
- SpasT
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 95
- Регистриран на: 9.10.2016
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E61 в цвят “мантинела”
Re: Червена кола на подемник след ista p
Има шанс точно флаша на CASмодула да е изтрит. От кой град си ? Аз бих могъл да проверя CAS-a на масата без кола, и ако е нужно да го възстановя.
Re: Червена кола на подемник след ista p
Здрасти, по принцип съм от Софийската провинция - Пирдоп. Човек който ги разбира, ми е обещал, че ще я погледнем другата седмица и до тогава не смея да пипам нищо повече, за да не стане още по-зле положението. Нека да я погледне той и след това ще споделя повече информация, понеже за момента нищо ново не се случва.SpasT написа:Има шанс точно флаша на CASмодула да е изтрит. От кой град си ? Аз бих могъл да проверя CAS-a на масата без кола, и ако е нужно да го възстановя.
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Червена кола на подемник след ista p
Ако виждаш КАС модула като проетеш UIF с инпа може да се съживи на място в колата, като се префлашне с oтново с WinKFP или ISTA-P.
След успешен флаш ще трябва да оправиш VO, ако го правиш с WinKFP.
За целта ти трябва стабилно захранване с поне 40А на 13.5в. специално кас-а може и с К+Dcan кабел, ама ако ще пускаш цялата кола по добре не...
След успешен флаш ще трябва да оправиш VO, ако го правиш с WinKFP.
За целта ти трябва стабилно захранване с поне 40А на 13.5в. специално кас-а може и с К+Dcan кабел, ама ако ще пускаш цялата кола по добре не...
Re: Червена кола на подемник след ista p
Здравейте отново. Не ми остава време да и обърна внимание последните дни.
С uif на inpa намирам само jbbf модул, никой друг. От тук вече не мога да открия zusb номер, за да опитам да флашна правилен софтуер с winkfp. Мога ръчно да открия някакви варианти за cas (уж изтеглих последните версии за e89 и ги зареждам в програмата), но не знам дали е правилно настроена и не знам коя версия на cas да използвам(мисля че бяха 2,6 и 3 с по няколко zusb номера).
Утре сутрин ще се опитам да кача някакви снимки до къде я докарвам.
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
С uif на inpa намирам само jbbf модул, никой друг. От тук вече не мога да открия zusb номер, за да опитам да флашна правилен софтуер с winkfp. Мога ръчно да открия някакви варианти за cas (уж изтеглих последните версии за e89 и ги зареждам в програмата), но не знам дали е правилно настроена и не знам коя версия на cas да използвам(мисля че бяха 2,6 и 3 с по няколко zusb номера).
Утре сутрин ще се опитам да кача някакви снимки до къде я докарвам.
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Re: Червена кола на подемник след ista p
Здравейте отново. След като изчерпах всяка идея, за която ми каза гугъл се навих да флашна софтуер на единственият модул, който намирах в колата с uif на inpa - jbbf модул. Написах zusb номера в winKFP, намери файл от e89 купе на SP-DATEN 67.1 и го флашна (вратите трябва да са затворени, иначе не стартира флаш) и всичко наред, изписа си flash OK. След това проверих отново с uif и изкара и останалите модули - общо 13, предполагам това са всички. Някои модули обаче нямат Vin номер и имат софтуерна версия "яяяяяяя". Колата е важно същото смъртно състояние. Прикачвам снимки, надявам се да се виждат данните от тях. Как да продължа от тук нататък, има ли "брикнати" модули или е въпрос на програмиране?
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Червена кола на подемник след ista p
g0p3to написа:Здравейте отново. След като изчерпах всяка идея, за която ми каза гугъл се навих да флашна софтуер на единственият модул, който намирах в колата с uif на inpa - jbbf модул. Написах zusb номера в winKFP, намери файл от e89 купе на SP-DATEN 67.1 и го флашна (вратите трябва да са затворени, иначе не стартира флаш) и всичко наред, изписа си flash OK. След това проверих отново с uif и изкара и останалите модули - общо 13, предполагам това са всички. Някои модули обаче нямат Vin номер и имат софтуерна версия "яяяяяяя". Колата е важно същото смъртно състояние. Прикачвам снимки, надявам се да се виждат данните от тях. Как да продължа от тук нататък, има ли "брикнати" модули или е въпрос на програмиране?
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Моят съвет е - ако имаш 100+ ампера захранване и Icom интерфейс - продължи с опитите и без това вече си омазал всичко , ако нямаш по-добре не си губи времето и недей да си доумъртвяваш ECU-то или някой от модулите , а намери човек с точните инструменти и знания , хвърли му 200лв. да ти реши проблема за няколко часа, после си свиркай и си карай колицата с кеф и си върши другата работа.
Ако искаш ме послушай , защото в противен случай на джоба или портфейла ти може да им се реве, на теб също - цифрата след твоите мазанки може да стане 4-цифренна за оправяне на всичко.
Поздрави.
Re: Червена кола на подемник след ista p
Колата отново е в движение. Познат бмв доктор и флашна cas-а с winkfp и всичко тръгна. Нямам идея кой zusb използва, но все пак стана. Благодаря на всички за помощта!
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани