E9x M57 информация и тунинг
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 4039
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: E9x M57 информация и тунинг
sspeed написа:Намерих таблица/описание,кой двигател с какви турбини е и какви са лимитите на фабричните неща на бмв двигателите на Е9х и Е6х
https://house-of-torque.com/engine-tuning/
Първата грешка е, че фейс 197 няма вихрови.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- sspeed
- Потребител
- Мнения: 44
- Регистриран на: 21.01.2020
- Мечтае да кара: Blue М5 competition@1000hp
Re: E9x M57 информация и тунинг
Не съм се отказал от хибрид аз и проучвам нещата.
Спрях се на 2 вариянта: 2263/65 и 2565 (оригиналната е 2260)
Единичен хибрид 2263/65: ще се смени само перката на студенат част,другото по турбото остава стоково,но се стигали 330-340 коня с нея и турбото било работело на пределите си.
Двоен хибрид: 2565 вариянта ще е със олекотен валл 25-петица 137грама и 65мм търбо систем перка и "къстъм flow" за геометрията (каквото и да означава последното..хаха),като с тези неща ми казват,че нямало да има по голям лаг в ниските от фабричното турбо,за над 350 коня била,но имам опасения,че ще докара гаден лаг при градско каране
Целта ми е мощност от порядъка на 350-360 коня ,но с минимален допълнителен лаг от оригиналната турбина.
Кой вариянт бихте ми препоръчали спрямо вашият опит и търсените от мен резултати?
Да припомня:
Колата е Е90 330Д на задно,231hp 500Нм сток с ZF6HP26,като в момента е на 300hp@640Nm с следните доработки
-downpipe
-махнат ЕГР и вихрови
-По голям ,китайски интеркулер реплика на wagner
- махнато крайно гърне,като след задния мост се раздвоява с тръби 2х63мм,средното гърне стои
- Предни спирачни апарати и дискове от 335D
Колата се поддържа много добре и са сменени всички консумативи(веригите и водна помпа също) и всички течности,като цяло е много читава бройка и за това мисля,че може да се засили още малко. Никога до сега не е имала ремап. Аз пръв почнах циганийте по нея
Спрях се на 2 вариянта: 2263/65 и 2565 (оригиналната е 2260)
Единичен хибрид 2263/65: ще се смени само перката на студенат част,другото по турбото остава стоково,но се стигали 330-340 коня с нея и турбото било работело на пределите си.
Двоен хибрид: 2565 вариянта ще е със олекотен валл 25-петица 137грама и 65мм търбо систем перка и "къстъм flow" за геометрията (каквото и да означава последното..хаха),като с тези неща ми казват,че нямало да има по голям лаг в ниските от фабричното турбо,за над 350 коня била,но имам опасения,че ще докара гаден лаг при градско каране
Целта ми е мощност от порядъка на 350-360 коня ,но с минимален допълнителен лаг от оригиналната турбина.
Кой вариянт бихте ми препоръчали спрямо вашият опит и търсените от мен резултати?
Да припомня:
Колата е Е90 330Д на задно,231hp 500Нм сток с ZF6HP26,като в момента е на 300hp@640Nm с следните доработки
-downpipe
-махнат ЕГР и вихрови
-По голям ,китайски интеркулер реплика на wagner
- махнато крайно гърне,като след задния мост се раздвоява с тръби 2х63мм,средното гърне стои
- Предни спирачни апарати и дискове от 335D
Колата се поддържа много добре и са сменени всички консумативи(веригите и водна помпа също) и всички течности,като цяло е много читава бройка и за това мисля,че може да се засили още малко. Никога до сега не е имала ремап. Аз пръв почнах циганийте по нея
- dhtj
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 136
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: E9x M57 информация и тунинг
Освен тея размери за които говориш 2260 2265 2565 и т.н. за представянето на едно турбо имат значение още доста променливи: брой перки, дизайн на перките, екстенд, материал на колелото, втулки или ball bearing ...
Например взимаш два хибрида 2265, единия с 11+0 перки, другия с 6+6 и ще имат голяма разлика в поведението.
11+0 ще тръгва от ниски обороти като сток турбото, но ще умира на 4000.
6+6 ще тръгва на 2000 но ще върви до червено.
И има един плюс на късния бууст - пази повече кутия, хидро, кардан, гумено каре...
Аз също взех девствено 330д преди 4 години...
1. Карах го първо сток с дпф,
2. После с махнат дпф, егр, вихрови клапи и чип на 300 коня+стейдж 3 на кутията
3. И в момента с 2265 6+6, даунпайп и нов кулер от 335.
1. е бавно, скучно, с лигава кутия, умряло отвсякъде.
3. е шумно и може би леко опасно ако не си свикнал с колата и пипаш забраненото копче под аварийните. В ниски обороти няма никой и изведнъж на 2000 оборота се изсипват едни 800 нютона и каруцата тръгва настрани на всяка предавка. Но си има чар и колата придобива един по-спортен характер. Много ме кефи как върви до края на оборотите с хибрида.
2. е идеално за ежедневка, понякога ми липсва този сетъп.
За вървеж и коне - бия чипнато 335д.
По инфо от моя мапер - моето турбо стига лимита на сток помпата, който е около 380 коня, каза че ако сменим помпата ще извадим към 400 коня с това турбо.
Например взимаш два хибрида 2265, единия с 11+0 перки, другия с 6+6 и ще имат голяма разлика в поведението.
11+0 ще тръгва от ниски обороти като сток турбото, но ще умира на 4000.
6+6 ще тръгва на 2000 но ще върви до червено.
И има един плюс на късния бууст - пази повече кутия, хидро, кардан, гумено каре...
Аз също взех девствено 330д преди 4 години...
1. Карах го първо сток с дпф,
2. После с махнат дпф, егр, вихрови клапи и чип на 300 коня+стейдж 3 на кутията
3. И в момента с 2265 6+6, даунпайп и нов кулер от 335.
1. е бавно, скучно, с лигава кутия, умряло отвсякъде.
3. е шумно и може би леко опасно ако не си свикнал с колата и пипаш забраненото копче под аварийните. В ниски обороти няма никой и изведнъж на 2000 оборота се изсипват едни 800 нютона и каруцата тръгва настрани на всяка предавка. Но си има чар и колата придобива един по-спортен характер. Много ме кефи как върви до края на оборотите с хибрида.
2. е идеално за ежедневка, понякога ми липсва този сетъп.
За вървеж и коне - бия чипнато 335д.
По инфо от моя мапер - моето турбо стига лимита на сток помпата, който е около 380 коня, каза че ако сменим помпата ще извадим към 400 коня с това турбо.
- sspeed
- Потребител
- Мнения: 44
- Регистриран на: 21.01.2020
- Мечтае да кара: Blue М5 competition@1000hp
Re: E9x M57 информация и тунинг
Мерси за изчерпателния отговор,ще помисля какво да направя.
В крайна сметка може ида си остана на 300 коня. Инче ,всички сервизи преработващи турбини в които се свързах казват,че 2265 било за макс 320-330 коня. А аз със стоковата ударих 310,но ги намалихме на 300 заради пушека,който почти изчезна.
А къде си прави турбото?
Относно лагат ти с 2265,може да пробваш с друга настройка на D в xHP. Задай примерно sport или sport+,на тях в D режим кутията държи по-визоки обороти и така ще намалиш лага. Примерно в sport+ с нормално каране нa D скоростната превключва на към 2к rpm,sport :1700-1800, a на relax към 1500-1600.
Аз съм на stage2 на кутията,карах 1м на stage3 ама нещо не ме кефи това постояно блъскане на кутията при превключване нагоре и надолу на D. Иначе на S между stage 2 и 3 разликата е неусезаема във вървенето,ако се дистанцираш от блъскането на кутията на stage 3 ,което май само създава илюзия,че набираш по-бързо
Ако си си купил софта,може да пробваш.
В крайна сметка може ида си остана на 300 коня. Инче ,всички сервизи преработващи турбини в които се свързах казват,че 2265 било за макс 320-330 коня. А аз със стоковата ударих 310,но ги намалихме на 300 заради пушека,който почти изчезна.
А къде си прави турбото?
Относно лагат ти с 2265,може да пробваш с друга настройка на D в xHP. Задай примерно sport или sport+,на тях в D режим кутията държи по-визоки обороти и така ще намалиш лага. Примерно в sport+ с нормално каране нa D скоростната превключва на към 2к rpm,sport :1700-1800, a на relax към 1500-1600.
Аз съм на stage2 на кутията,карах 1м на stage3 ама нещо не ме кефи това постояно блъскане на кутията при превключване нагоре и надолу на D. Иначе на S между stage 2 и 3 разликата е неусезаема във вървенето,ако се дистанцираш от блъскането на кутията на stage 3 ,което май само създава илюзия,че набираш по-бързо
Ако си си купил софта,може да пробваш.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- dhtj
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 136
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: E9x M57 информация и тунинг
Имам си пера на волана, не ме интересуват толкова автоматичните смени.
Турбото ми е разложко, така го купих готово.
Турбото ми е разложко, така го купих готово.
- sspeed
- Потребител
- Мнения: 44
- Регистриран на: 21.01.2020
- Мечтае да кара: Blue М5 competition@1000hp
Re: E9x M57 информация и тунинг
dhtj написа:Имам си пера на волана, не ме интересуват толкова автоматичните смени.
Турбото ми е разложко, така го купих готово.
От известно време чета из нета за единичния хибрид с който си ти и навсякъде (по чуждестрани форуми също) виждам, че макса на такъв хибрид е 330-340 коня. Не намерих никой друг да е достигнал 370-380 коня. Дали може да се разчита на диното на което са ти настроили колата? Мерил ли си другаде колата?
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8355
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E9x M57 информация и тунинг
sspeed написа:dhtj написа:Имам си пера на волана, не ме интересуват толкова автоматичните смени.
Турбото ми е разложко, така го купих готово.
От известно време чета из нета за единичния хибрид с който си ти и навсякъде (по чуждестрани форуми също) виждам, че макса на такъв хибрид е 330-340 коня. Не намерих никой друг да е достигнал 370-380 коня. Дали може да се разчита на диното на което са ти настроили колата? Мерил ли си другаде колата?
Тия коне на време мерите ли ги?
Защото една кола с 330 коня дава 11 сек 100-200
Друга кола с 380 коня дава 12 сек 100-200
Или времето не е важно, а диното
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани