Решение на NOX проблемите: Noxem или Nox delete/remap
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
Решение на NOX проблемите: Noxem или Nox delete/remap
Здравейте, имам E90 с N43 двигателя и вече 1 година се боря с проблеми по NOX системата. Смених всички инжектори индекс 11 и NOX сензора (няколко пъти), но грешките 2AF9 и 30EA все се връшат. Това най-вероятно означава, че NOX катализаторът (вторият) е заминал. Това е нормално, след като голата е била 13г с инжектори индекс 8.
Решението, което много се лансира е Noxem от bimmerprofs. Някои твърдят, че можело същото да се постигне само с remap, който на практика изтрива Nox системата.
Обаче много хора казват, че втората опция единствено скрива грешките и колата се заключва в homogenous charge mode и не взлиза в икономичния и оптимизиран stratified charge. За този двигател stratified charge е много важен и е важно да няма грешки по NOX, за да си прави постоянни адаптации на инжекторите.
Та, въпросът ми е може ли да се гарантира заобикаляне на NOX и нормална работа на stratified charge + адаптаии само чрез софтуерно ремапване? Кой от двата варианта е за предпочитане?
Благодаря
Решението, което много се лансира е Noxem от bimmerprofs. Някои твърдят, че можело същото да се постигне само с remap, който на практика изтрива Nox системата.
Обаче много хора казват, че втората опция единствено скрива грешките и колата се заключва в homogenous charge mode и не взлиза в икономичния и оптимизиран stratified charge. За този двигател stratified charge е много важен и е важно да няма грешки по NOX, за да си прави постоянни адаптации на инжекторите.
Та, въпросът ми е може ли да се гарантира заобикаляне на NOX и нормална работа на stratified charge + адаптаии само чрез софтуерно ремапване? Кой от двата варианта е за предпочитане?
Благодаря
- apexs
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: 056
- Кара: E60 525i M54 Е91 320i N43 600RR
Re: Решение на NOX проблемите: Noxem или Nox delete/remap
От къде си ? Имах две е90 с N43B20, едната не влизаше stratified charge, което беше странно. Акумулатора беше слаб и старт стопа също не се активираше, което за мен беше ок, но стечение на обстоятелствата смених акумулатора и колата започна да влиза в stratified charge. Условията за да работят системите са много . След няколко години излезе и грешка за NOX, сменен и работи ок . Другата е с грешка в NOXa, но влиза във всички режими и е супер икономична. Едната ръчка а другата автомат.
Re: Решение на NOX проблемите: Noxem или Nox delete/remap
vankyan написа:Здравейте, имам E90 с N43 двигателя и вече 1 година се боря с проблеми по NOX системата. Смених всички инжектори индекс 11 и NOX сензора (няколко пъти), но грешките 2AF9 и 30EA все се връшат. Това най-вероятно означава, че NOX катализаторът (вторият) е заминал. Това е нормално, след като голата е била 13г с инжектори индекс 8.
Решението, което много се лансира е Noxem от bimmerprofs. Някои твърдят, че можело същото да се постигне само с remap, който на практика изтрива Nox системата.
Обаче много хора казват, че втората опция единствено скрива грешките и колата се заключва в homogenous charge mode и не взлиза в икономичния и оптимизиран stratified charge. За този двигател stratified charge е много важен и е важно да няма грешки по NOX, за да си прави постоянни адаптации на инжекторите.
Та, въпросът ми е може ли да се гарантира заобикаляне на NOX и нормална работа на stratified charge + адаптаии само чрез софтуерно ремапване? Кой от двата варианта е за предпочитане?
Благодаря
Здравей, аз от 5 години използвам Noxem от Bimmerprofs, като съм изминал близо 150000км. и съм много доволен, че направих тази инвестиция! Говоря за двигател N53, но в случая мисля, че това е добро решение. Все пак ти си решаваш!
Поздрави!
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани