Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 861
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги,имам следното питане.Поддръжката на М47 и М57 имат ли голяма разлика? Разход,не ме вълнува.
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E90 M47D20TU2 2005
475 Black Sapphire Metallic
M3- package, 18” wheels Style 260
Re: Бързи въпроси и отговори
Като им гледам цените на частите почти не. Като изключим експлотационните разходи, че за М57 са малко по-високи (данък, разход,застраховка и такива). Технически цени на консумативи, части (нови и втора ръка) са г/д едни цени. Смяната на маслото ще ти е по-скъпа на М57, че събира повече. Моя М47 163кс даде фира и съм се насочил към N52,но за сега продават само скрап, гледах вече няколко обяви и то на коли за 12-13 000 лв.
///M power
- djakere4a
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 182
- Регистриран на: 28.09.2016
- Местоположение: Пловдив
- Кара: ги да викат
- Мечтае да кара: камаз
- Детайли за колата: E90 320i 2005г.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, карам Н52Б30 на реални 75 хил. км. Слагам му 5в40 на Мотул. Зимата на студен старт чука мотора и след около минута, като паднат оборотите, не се чува. Лятото в топло време, не се чува да чука, сутрин като запаля. Идеята ми е ако мина на друго, масло, например 5в30, дали ще изчезне пречукването на студен старт?
Изпратено от моят ALN-AL00 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят ALN-AL00 с помощта на Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
djakere4a написа:Здравейте, карам Н52Б30 на реални 75 хил. км. Слагам му 5в40 на Мотул. Зимата на студен старт чука мотора и след около минута, като паднат оборотите, не се чува. Лятото в топло време, не се чува да чука, сутрин като запаля. Идеята ми е ако мина на друго, масло, например 5в30, дали ще изчезне пречукването на студен старт?
С вискозитети 0w30 например, чукането на повдигачите в студено време намалаява - чукат по-тихо и по за кратко, но това зависи и от самото масло(какво има в него) и от температурите, дали е 10°C, 0°C или -10°C. Аз го имам същия проблем вече 10г, но слава Богу той не е фатален, просто може да не му се обръща внимание. Общо взето с по-гъсти масла като 5в40, при температури от 10-12градуса на долу, повдигачите започват да се чуват. Спомям си най-силно тракаха с Mannol Elite 5w40 - маслото с най-ниско качество което някога съм слагал.
- djakere4a
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 182
- Регистриран на: 28.09.2016
- Местоположение: Пловдив
- Кара: ги да викат
- Мечтае да кара: камаз
- Детайли за колата: E90 320i 2005г.
Re: Бързи въпроси и отговори
Взех оригинално на бмв 5в30 от елит кар. Ще пробвам с него, сега в студените месеци, да видим. Странното е че ми предложиха 5 литрови туби на оригинално масло, но предпочетох едно литровите. Ако остане чукането, следващия път ще пробвам с 0в30 или 0в40.
Изпратено от моят ALN-AL00 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят ALN-AL00 с помощта на Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани