Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колегата, който пита за Е91 е с N47, а Babuna показа 330i с N52, смесиха се коментарите
От всичко, което прочетох през последните месеци, аз този дизел не бих го пипнал. Хроничните проблеми на бензиновия се ликуват с ремонт за 6-700лв, има специална тема.

Never mistake motion for action...
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
stankata777 написа:Taruno написа:Babuna написа:По-скъпа от средната цена на предлаганите,
но пък с нови Мишелин рънфлат ($$$$), нови дискове, накладки от БМВ ($$$$), доста други нови части, поддържана в БМВ, на абсолютно реални километри, с оригинални перформанс части отново от БМВ.
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=5opcp6
Лично за мен си струва.
Кое по-точно си струва, ако пръдне N47 5-6000 лв. за ремонт не се избиват баш никога. Стой далече от тоя двигател особено от ранните екземпляри
Спри се Таруно с глупостите,станал си агресивен като изгонените съфорумци.
По темата,колата и за мен си заслужава!![]()
Двигателя на 330и не е ли N52?
Не отговарях за 330ката, а на 177кс. дизела, за който колегата Babuna коментира, ако си прочел обявата точно в нея пише за нови гуми и т.н., и мислех че той просто после линква друга, за която пита, но нямам познания по 330i модела

А агресия къде видя в коментара ми е отвъд моите разбирания, нито съм обидил нито съм бил саркастичен нито нищо.
krivikru6i написа:Благодаря за информацията а къде мога да прочета малко повече за този проблем да ме насочите и някой сервиз в гоце делчев където ще мога да я проверя че съм от варна и там няма да мога да се орентирам бързо благодаря за бързия отговор
Проблема е писано на дълго и на широко само пишеш в търсачката N47 и ще ти излязат хиляда теми. В случай, че намерих 177 к.с. за 12 хил. лв, а бюджета ти е 18 примерно бих я взел, веднага отварям двигателя и подменям коляновия вал с по-новия, както и всичко зъбни колела и водачи, така ти стъпва точно в бюджета и караш кола, която като цяло няма други болежки

PS. E90 има много прилични двигатели, не знам защо си мислите, че са оплюти всичките. За дизел 320d 163 к.с. 2005-2007 е страхотен и ако се поддържа правилно няма проблеми(турбото се скапва, но при по-чести смени на маслото и проверки на маслопровода към него и то деяни бая) 330 231 к.с. и 235 к.с. са страхотни също, дюзите се рециклират лесно, турбото е Garett(на 2д е Mitsubishi до N47 и Garett след N47)
За бензините не мога да говоря, защото последния бензин, който кaрах беше Е34 525 24v и той издържа 715 хил. км !!!! преди две години човека, който го взе от мен го даде за скрап, но има много теми и до колкото разбирам и при бензините има модификации, които не е лошо да се избягват.
- Babuna
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1689
- Регистриран на: 7.09.2002
- Местоположение: Пловдив
- Кара: е30 316, е36 328, ф30 335, ф32 428
- Мечтае да кара: и да му е спокойно
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Ако става въпрос за бензиновите мотори, аз много харесвам N52, фактически той е последната еволюция на 6-цилиндровия атмосферен редови шестак (знам, че има и по-нов мотор с директно впръскване, но той пък е по-капризен), започната с М50, това са близо 20 години. От тук нататък ще си купуваме 4 цил + турбо... Разбира се, има и 335ци, но пък те са по-скъпи и усложнение като ремонти и обслужване.
С N52B30 + ръчна кутия имаш среден разход от малко над 9.0L/100 km завидна динамика (съпоставима с е34 М5 и е36 М3 3.0), работи супер плавно и балансирано, наистина е удоволствие да го караш и е издръжлив.
С N52B30 + ръчна кутия имаш среден разход от малко над 9.0L/100 km завидна динамика (съпоставима с е34 М5 и е36 М3 3.0), работи супер плавно и балансирано, наистина е удоволствие да го караш и е издръжлив.
CCFL и LED ангелски очи, М пакети за е36/е39/е46/е60/е61/е90/е91/е93/е93/f10/f30/x5 спортни окачвания, спортни генерации, колектори и много други!
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
- krivikru6i
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 15.02.2014
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Благодаря за информацията и аз се разрових из нета за този проблем и направо се отказах от този двигател ще се търси нещо друго.Успех на всички търсещи правелния автомобил
- krivikru6i
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 15.02.2014
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Добър вечер пак съм аз сигурно ставам досаден но отново да се обърна към вас за съвет .сега се спрях на ето този автомобил някой друг от колегите да е ходил да го гледа на място http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=5p8dn4.Лека вечер
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Ако беше го видял преди да му оправят салона и волана, нямаше дори да го мислиш. Достатъчно е да се вгледаш в черната конзола под климатроника и ще добиеш представа за реалното му състояние. Вярвай ми този цвят на салона за няма и две години му се разказва играта отвсякъде. Претапициран волан, боядисан салон. Сменен скоростен лост...... Километрите са над 350 000 със сигурност..........
- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
+1.Освен това едната ксенонова крушка е за смяна + колата е произведена преди септ.2005год.
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
kraska написа:Ако беше го видял преди да му оправят салона и волана, нямаше дори да го мислиш. Достатъчно е да се вгледаш в черната конзола под климатроника и ще добиеш представа за реалното му състояние. Вярвай ми този цвят на салона за няма и две години му се разказва играта отвсякъде. Претапициран волан, боядисан салон. Сменен скоростен лост...... Километрите са над 350 000 със сигурност..........
Подрепям. Само не съм съгласен за двете години - ако се пази и поддържа няма проблем - моят е на практика нов. Понякога не боядисват салона, а го остъргват (вероятно с някаква химия), за да махнат захабеното. На пипане кожата става точно като вестник, веднага се познава. Но за толкова пари - толкова. Ако имаш нерви да я възстановяваш за сметка на ниската покупна цена - действай.
Never mistake motion for action...
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колеги моля за мнение :
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=5po01m
всеки отговор ще е от полза
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=5po01m
всеки отговор ще е от полза
- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Състоянието на старт стоп бутона видя ли?Много пъти сме обсъждали,че при нормална употреба от 300-350к км няма подобни признаци за износеност-тази кола е твърде вероятно да е на +400к км.
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
stankata777 написа:Състоянието на старт стоп бутона видя ли?Много пъти сме обсъждали,че при нормална употреба от 300-350к км няма подобни признаци за износеност-тази кола е твърде вероятно да е на +400к км.
Колата е харесана от мой познат и търсих мнения.
Да, това беше единственото което ми направи впечатление. А нещо друго, което не виждам?
Харесаха ми задните стопове и се чудя от къде мога да се сдобия с такива.
- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Имам такива ОЕМ стопове единият с лека забележка

"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
- LandShark
-
смирен поклонник
-
- Мнения: 1976
- Регистриран на: 16.01.2002
- Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
- Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Доколкото видях стоповете на тази са от т.нар. Black Line. Има Retrofit kit rear light Black Line, ОЕМ номер на кита е 63210406678.
- bweenie
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 335i 2008
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колеги, какво ще препоръчате? 330i 2006 или 328i 2007? И двете ще са американска версия ако това има значение. Като цени при мен са горе долу еднакви. Пробвах 328i 2011 автомат преди 2 дена обаче нещо не ми се видя голяма разликата от към вървеж спрямо моята 325ца Е46. Може би понеже моята е ръчка а 328цата беше автомат. Между 330 и 328 разликата е към 25 коня обаче пък 330 е само 2006та. Ще търся кола с ръчни скорости, но ако намеря нещо в добро състояние автомат няма проблем. Другото което ме учуди е че тази 328ца фейс която пробвах ми се стори че сменя скоростите твърдо и малко тромаво. Колата беше в доста добро състояние на 50 000 мили. Не ми се вярва да е била нещо счупена но може би скоростната кутия може да се е адаптирала към такъв начин на каране.
Предварително благодаря.

Предварително благодаря.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Автоматът постоянно се прави на умен и си избира негов стил на каране, вероятно това е причината. Иначе спъва колата осезаемо, затова ти се е сторило, че не върви, но чак пък колкото Е46 325... Разлика в конете между 328 и 330 не трябва да ти е основния мотив за покупка. 328-та е с N52N, при който са оправени повечето детски болести на мотора. За мен това е по-силен аргумент от 20 коня разлика, които едва ли ще усетиш реално, освен при замерване на писта. И пак е съмнително.
Never mistake motion for action...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани