Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Leon » 15 Фев 2014, 18:31

Колегата, който пита за Е91 е с N47, а Babuna показа 330i с N52, смесиха се коментарите :mhihi: От всичко, което прочетох през последните месеци, аз този дизел не бих го пипнал. Хроничните проблеми на бензиновия се ликуват с ремонт за 6-700лв, има специална тема.
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 15 Фев 2014, 19:40

stankata777 написа:
Taruno написа:
Babuna написа:По-скъпа от средната цена на предлаганите,

но пък с нови Мишелин рънфлат ($$$$), нови дискове, накладки от БМВ ($$$$), доста други нови части, поддържана в БМВ, на абсолютно реални километри, с оригинални перформанс части отново от БМВ.


http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=5opcp6

Лично за мен си струва.


Кое по-точно си струва, ако пръдне N47 5-6000 лв. за ремонт не се избиват баш никога. Стой далече от тоя двигател особено от ранните екземпляри


Спри се Таруно с глупостите,станал си агресивен като изгонените съфорумци.
По темата,колата и за мен си заслужава! :yes:
Двигателя на 330и не е ли N52? :!:


Не отговарях за 330ката, а на 177кс. дизела, за който колегата Babuna коментира, ако си прочел обявата точно в нея пише за нови гуми и т.н., и мислех че той просто после линква друга, за която пита, но нямам познания по 330i модела :)

А агресия къде видя в коментара ми е отвъд моите разбирания, нито съм обидил нито съм бил саркастичен нито нищо.

krivikru6i написа:Благодаря за информацията а къде мога да прочета малко повече за този проблем да ме насочите и някой сервиз в гоце делчев където ще мога да я проверя че съм от варна и там няма да мога да се орентирам бързо благодаря за бързия отговор


Проблема е писано на дълго и на широко само пишеш в търсачката N47 и ще ти излязат хиляда теми. В случай, че намерих 177 к.с. за 12 хил. лв, а бюджета ти е 18 примерно бих я взел, веднага отварям двигателя и подменям коляновия вал с по-новия, както и всичко зъбни колела и водачи, така ти стъпва точно в бюджета и караш кола, която като цяло няма други болежки :D

PS. E90 има много прилични двигатели, не знам защо си мислите, че са оплюти всичките. За дизел 320d 163 к.с. 2005-2007 е страхотен и ако се поддържа правилно няма проблеми(турбото се скапва, но при по-чести смени на маслото и проверки на маслопровода към него и то деяни бая) 330 231 к.с. и 235 к.с. са страхотни също, дюзите се рециклират лесно, турбото е Garett(на 2д е Mitsubishi до N47 и Garett след N47)

За бензините не мога да говоря, защото последния бензин, който кaрах беше Е34 525 24v и той издържа 715 хил. км !!!! преди две години човека, който го взе от мен го даде за скрап, но има много теми и до колкото разбирам и при бензините има модификации, които не е лошо да се избягват.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1689
Регистриран на: 7.09.2002
Местоположение: Пловдив
Кара: е30 316, е36 328, ф30 335, ф32 428
Мечтае да кара: и да му е спокойно

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Babuna » 15 Фев 2014, 20:03

Ако става въпрос за бензиновите мотори, аз много харесвам N52, фактически той е последната еволюция на 6-цилиндровия атмосферен редови шестак (знам, че има и по-нов мотор с директно впръскване, но той пък е по-капризен), започната с М50, това са близо 20 години. От тук нататък ще си купуваме 4 цил + турбо... Разбира се, има и 335ци, но пък те са по-скъпи и усложнение като ремонти и обслужване.
С N52B30 + ръчна кутия имаш среден разход от малко над 9.0L/100 km завидна динамика (съпоставима с е34 М5 и е36 М3 3.0), работи супер плавно и балансирано, наистина е удоволствие да го караш и е издръжлив.
CCFL и LED ангелски очи, М пакети за е36/е39/е46/е60/е61/е90/е91/е93/е93/f10/f30/x5 спортни окачвания, спортни генерации, колектори и много други!
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 15.02.2014
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от krivikru6i » 15 Фев 2014, 20:23

Благодаря за информацията и аз се разрових из нета за този проблем и направо се отказах от този двигател ще се търси нещо друго.Успех на всички търсещи правелния автомобил

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 15.02.2014
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от krivikru6i » 17 Фев 2014, 0:25

Добър вечер пак съм аз сигурно ставам досаден но отново да се обърна към вас за съвет .сега се спрях на ето този автомобил някой друг от колегите да е ходил да го гледа на място http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=5p8dn4.Лека вечер

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от kraska » 17 Фев 2014, 8:45

Ако беше го видял преди да му оправят салона и волана, нямаше дори да го мислиш. Достатъчно е да се вгледаш в черната конзола под климатроника и ще добиеш представа за реалното му състояние. Вярвай ми този цвят на салона за няма и две години му се разказва играта отвсякъде. Претапициран волан, боядисан салон. Сменен скоростен лост...... Километрите са над 350 000 със сигурност..........

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 9.02.2009
Пол: Мъж
Кара: Е71 30д
Мечтае да кара: Ф06
Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от stankata777 » 17 Фев 2014, 10:49

+1.Освен това едната ксенонова крушка е за смяна + колата е произведена преди септ.2005год.
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Leon » 17 Фев 2014, 11:15

kraska написа:Ако беше го видял преди да му оправят салона и волана, нямаше дори да го мислиш. Достатъчно е да се вгледаш в черната конзола под климатроника и ще добиеш представа за реалното му състояние. Вярвай ми този цвят на салона за няма и две години му се разказва играта отвсякъде. Претапициран волан, боядисан салон. Сменен скоростен лост...... Километрите са над 350 000 със сигурност..........

Подрепям. Само не съм съгласен за двете години - ако се пази и поддържа няма проблем - моят е на практика нов. Понякога не боядисват салона, а го остъргват (вероятно с някаква химия), за да махнат захабеното. На пипане кожата става точно като вестник, веднага се познава. Но за толкова пари - толкова. Ако имаш нерви да я възстановяваш за сметка на ниската покупна цена - действай.
Never mistake motion for action...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 5.12.2012
Кара: 318 D

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от xcm » 18 Фев 2014, 11:18

Колеги моля за мнение :

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=5po01m

всеки отговор ще е от полза
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 9.02.2009
Пол: Мъж
Кара: Е71 30д
Мечтае да кара: Ф06
Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от stankata777 » 18 Фев 2014, 11:31

Състоянието на старт стоп бутона видя ли?Много пъти сме обсъждали,че при нормална употреба от 300-350к км няма подобни признаци за износеност-тази кола е твърде вероятно да е на +400к км.
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 5.12.2012
Кара: 318 D

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от xcm » 18 Фев 2014, 11:58

stankata777 написа:Състоянието на старт стоп бутона видя ли?Много пъти сме обсъждали,че при нормална употреба от 300-350к км няма подобни признаци за износеност-тази кола е твърде вероятно да е на +400к км.


Колата е харесана от мой познат и търсих мнения.
Да, това беше единственото което ми направи впечатление. А нещо друго, което не виждам?
Харесаха ми задните стопове и се чудя от къде мога да се сдобия с такива.
Изображение

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3022
Регистриран на: 28.11.2005
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Гецата » 18 Фев 2014, 12:55

Имам такива ОЕМ стопове единият с лека забележка
Изображение
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d

смирен поклонник
смирен поклонник
Аватар
Мнения: 1976
Регистриран на: 16.01.2002
Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от LandShark » 18 Фев 2014, 13:00

Доколкото видях стоповете на тази са от т.нар. Black Line. Има Retrofit kit rear light Black Line, ОЕМ номер на кита е 63210406678.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90 335i 2008

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от bweenie » 21 Фев 2014, 9:04

Колеги, какво ще препоръчате? 330i 2006 или 328i 2007? И двете ще са американска версия ако това има значение. Като цени при мен са горе долу еднакви. Пробвах 328i 2011 автомат преди 2 дена обаче нещо не ми се видя голяма разликата от към вървеж спрямо моята 325ца Е46. Може би понеже моята е ръчка а 328цата беше автомат. Между 330 и 328 разликата е към 25 коня обаче пък 330 е само 2006та. Ще търся кола с ръчни скорости, но ако намеря нещо в добро състояние автомат няма проблем. Другото което ме учуди е че тази 328ца фейс която пробвах ми се стори че сменя скоростите твърдо и малко тромаво. Колата беше в доста добро състояние на 50 000 мили. Не ми се вярва да е била нещо счупена но може би скоростната кутия може да се е адаптирала към такъв начин на каране. :lol:

Предварително благодаря.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Leon » 21 Фев 2014, 10:55

Автоматът постоянно се прави на умен и си избира негов стил на каране, вероятно това е причината. Иначе спъва колата осезаемо, затова ти се е сторило, че не върви, но чак пък колкото Е46 325... Разлика в конете между 328 и 330 не трябва да ти е основния мотив за покупка. 328-та е с N52N, при който са оправени повечето детски болести на мотора. За мен това е по-силен аргумент от 20 коня разлика, които едва ли ще усетиш реално, освен при замерване на писта. И пак е съмнително.
Never mistake motion for action...

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook