Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
мда търся но не бързам щото имам служебна кола която се кара като лична горе долу .. и Е60 гледах да ,там трагедията е пълна и се отказах изобщо да гледам много км ,замаскирани проблеми ,свободни съчинения при съставяне на обявите с което ти губят времето само и т.н... аз дори не държа да е БМВ ,гледам и други марки какво изпада но нещо има стагнация в предлагането сякаш .. конкретната кола ми допада парите не са малко за 2006г но може да ида да я погледна близо ми е
- asent1977
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 27.05.2016
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
- Мечтае да кара: G32 640d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колега проблема с читавите коли на пазара е, че са истинска рядкост и след като 1 изчезне може с месеци нищо да не се появи, или да е твърде скъпа
Винаги има момент в който трябва да поемеш риск. Колата е с нови дискове и накладки 1000лв поне са заминали
и да, не са току що сменени но са с 90% ресурс, няма скрити неща за правене понеже е поддържана по спецификация а това също е рядкост, друго е, че има каско и ГО за 2017, човека не бърза да я продава. До тук си с едни 2000лв. За справка от автокъща 99% от колите нямат гуми нямат спирачки и нямат застраховка ( за скритите и евентуални обслужвания не коментирам дори масла ала бала ) та от там ще сипеш още едно 3000+ само за тия неща който изброих и то за кола с неясен произход.


- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
asent1977 написа:Колега проблема с читавите коли на пазара е, че са истинска рядкост и след като 1 изчезне може с месеци нищо да не се появи, или да е твърде скъпа.
Точно това е истината.
Ще ви разкажа моя случай - карах Е61, много глезена, на 130к я взех от представителството на БМВ - Cascioli Auto SPA - обаче я откраднаха.
Застрахователите ми изплатиха след 9 месеца, в които аз бях поръчал на Фабио (познавам един от собствениците там) да ми намери читав екземпляр Е90 или Е60, на малко км до 20к. Това беше 2014та, дори тогава рядко му връщаха коли (buy back) които да пуснат обратно в премиум селекшън под 150к и в читаво състояние. Това са 9 месеца без нито една кола, която ставаше - не говорим да ми е предложил някаква и аз да не съм я харесал, говорим за НИКАКВА. А смятайте, че не са някое малко представителство - лицензирани са за БМВ, Смарт и Мерцедес (в чужбина редовно е така, все едно Балкан Стар да продава и БМВ)
Извадих късмет, че излезе сегашната и до момента само някакви смешни неща като термостати и свещи за 100к км при мен, но на пазара е страшно - не купувайте без проверка в сервиз, скъпа / евтина все тая СЕРВИЗ, че сметката може да е непосилна.
- speeder88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: 12.08.2008
- Местоположение: София, копеле!
- Пол: Мъж
- Кара: кошара!
- Мечтае да кара: BMW M3 E46
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
asent1977 написа:Колега проблема с читавите коли на пазара е, че са истинска рядкост и след като 1 изчезне може с месеци нищо да не се появи, или да е твърде скъпаВинаги има момент в който трябва да поемеш риск. Колата е с нови дискове и накладки 1000лв поне са заминали
и да, не са току що сменени но са с 90% ресурс, няма скрити неща за правене понеже е поддържана по спецификация а това също е рядкост, друго е, че има каско и ГО за 2017, човека не бърза да я продава. До тук си с едни 2000лв. За справка от автокъща 99% от колите нямат гуми нямат спирачки и нямат застраховка ( за скритите и евентуални обслужвания не коментирам дори масла ала бала ) та от там ще сипеш още едно 3000+ само за тия неща който изброих и то за кола с неясен произход.
Доста смисъл има в това мнение! Тази сметка винаги съм си я правил като гледам кола от автокъща, а като добавиш регистрации, еко такси, репатраци, временни номера и проверки по сервизи...

SKISA написа: ти си ебати ///M-склададжията
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Аз също съм съгласен,масово се подминават тези факти!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Малко прекалявате... майсторите и те семейства хранят. 

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
drago9205 написа:Аз съм гледал само обявата, но наистина цената малко отива вече към lci 325d територия. Може пък наистина да е читава и на реални км. като за тази цена.
Недей така, че 325d lci първата обява е на 24800

И то нов внос, сложи едни 3к регистрация каско и пъвоначлално масло и филтри и нещата отиват на изуй гащи


- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Както казах пресилено ми беше изказването, преувеличих малко... добре де, много 
Но първата която аз намирам е 22700 - http://www.cars.bg/c1861553

Но първата която аз намирам е 22700 - http://www.cars.bg/c1861553
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
баси, за тоя боядисан салон и даже без нави 23, това да му сложиш нави да го обслужиш застраховаш и някой ремонт и отиде 25 

Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Просто това е първата 325-ца, която намирам в карс не я давам като добър или лош пример за кола, по-скоро във връзка с ценовите диапазони.
Все пак във връзка и с колите от собственици, да не забравяме, че са карани по нашите пътища, които нанасят сериозни щети по ходовата част, а малко са хората, дори във форума, които са наистина безкомпромисни към колите, които карат и ако не познавате директно/индиректно собственикът на кола не трябва да приемате и за чиаста монета всичко което се описва като сменено/отремонтирано. Всеки може да каже и напише каквото си иска! Истината е в обстойната проверка и диагностика... и пак някои неща са си на късмет
Това го казвам защото има хора и хора и това, че някой пише че си е поддържал колата по предписания може да значи смяна на масло на 30 хиляди км, а доста колеги тук го сменяме на 10-15... та по дилемата нов внос или от собственик, мисля, че и в двата случая има подводни камъни и рискове.
На приятел закупеният чисто нов нисан кашкай вече е с разтракан интериор и ми се струва, че и ходовата потропва на 90-тина хил. км
Все пак във връзка и с колите от собственици, да не забравяме, че са карани по нашите пътища, които нанасят сериозни щети по ходовата част, а малко са хората, дори във форума, които са наистина безкомпромисни към колите, които карат и ако не познавате директно/индиректно собственикът на кола не трябва да приемате и за чиаста монета всичко което се описва като сменено/отремонтирано. Всеки може да каже и напише каквото си иска! Истината е в обстойната проверка и диагностика... и пак някои неща са си на късмет

Това го казвам защото има хора и хора и това, че някой пише че си е поддържал колата по предписания може да значи смяна на масло на 30 хиляди км, а доста колеги тук го сменяме на 10-15... та по дилемата нов внос или от собственик, мисля, че и в двата случая има подводни камъни и рискове.
На приятел закупеният чисто нов нисан кашкай вече е с разтракан интериор и ми се струва, че и ходовата потропва на 90-тина хил. км

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Доста са поевтиняли бензиновите комбита. И много ми харесват. Някакво инфо за тези коли
http://www.cars.bg/c1982342
http://www.cars.bg/c1913196
http://www.cars.bg/c1780032
Тази последната май съм я виждал и във форума, но е като краен вариант, ако в бюджет 12к не намеря нищо подходящо, въпреки че не бързам.
http://www.cars.bg/c1982342
http://www.cars.bg/c1913196
http://www.cars.bg/c1780032
Тази последната май съм я виждал и във форума, но е като краен вариант, ако в бюджет 12к не намеря нищо подходящо, въпреки че не бързам.
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
По-скоро не гледай 1.8 и 2.0, доста набедени са, а и в това купе са си куци откъм динамика.
Не вярвай на такива неща: "Двигателя e 2. 0-150к. с. Най-добрият за този модел-динамичен, здрав и икономичен, евтина поддръжка с възможност за газифициране"
Не вярвай на такива неща: "Двигателя e 2. 0-150к. с. Най-добрият за този модел-динамичен, здрав и икономичен, евтина поддръжка с възможност за газифициране"
- nikolaysk
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 30.05.2016
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: е91 320D
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
150 коня двигателите не са лоши но,трудно ще попаднеш на поддържан двигател.Често имат проблеми когато са на газ.Всички коли който се вкарват тук са на 280000-350000 км че и повече.
Ако има адаптивен ксенон да се види дали завиват че единия модул е 350лв
Термостати те да се видят и водната помпа че и те са едни 500лв и задължително диагностика.
Ако има адаптивен ксенон да се види дали завиват че единия модул е 350лв
Термостати те да се видят и водната помпа че и те са едни 500лв и задължително диагностика.
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Малко
относно километрите.
Днес ми разказаха за Q7-ца от немско, която е продадена автокъща в пловдивско още преди да е пристигнала в БГ... с ~6000 лева печалба. Километрите на колата в Германия са били 470 000. Направо ми е трудно да си го представя такива километри само за има-няма 5 години. Представям си "евтините" ф30-ки и ф10-ки през какво са минали.

Днес ми разказаха за Q7-ца от немско, която е продадена автокъща в пловдивско още преди да е пристигнала в БГ... с ~6000 лева печалба. Километрите на колата в Германия са били 470 000. Направо ми е трудно да си го представя такива километри само за има-няма 5 години. Представям си "евтините" ф30-ки и ф10-ки през какво са минали.
- asent1977
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 27.05.2016
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
- Мечтае да кара: G32 640d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
drago9205 написа: Представям си "евтините" ф30-ки и ф10-ки през какво са минали.
За щастие колега на БМВ може да се проверят с добра точност

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани