Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- regned
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 11.11.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: f20 n13
- Мечтае да кара: безаварийно
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте колеги, тъй като почти съм купил (капарирал съм) една Е91 320 xd с двигател N47 и дата на производство на колата август 2008 г. Колата е на 195к километра, вкарана от германия, поддържана там, последна смяна на масло по сервизна книжка на 179к километра. Първоначално бях с презумпцията че новите дизели препоръчително им се сменя веригата след около 200 000 км и си решавам проблема при първата смяна на масло и забравям.
От вчера насам обаче чета статии за проблемния двигател N47 и се чудя дали да не се мъча да си взема парите от капарото и да почвам наново да мисля каква кола да вземам.
Ако сега сменя веригата профилактично, дали ще си изкарам спокойно още 100К километра или няма гаранция.
До колкото чета по-проблемните коли дават дефекта през 30-40-50к км, а тази е вече на 200к... Възможно ли е да е от процента коли които не проявяват timing chain проблема. Колата я карах в сервиз и казаха че за момента няма вреден шум от веригата, но пък има доста случаи когато къса без никакви предизвестия.
Тъй като се води че е сервизирана в оторизиран сервиз, примерно в дарокар дали могат да проверят дали е отремонтирана веригата?
Много моля за съвет, тъй като драмата ми стана много голяма!

От вчера насам обаче чета статии за проблемния двигател N47 и се чудя дали да не се мъча да си взема парите от капарото и да почвам наново да мисля каква кола да вземам.
Ако сега сменя веригата профилактично, дали ще си изкарам спокойно още 100К километра или няма гаранция.
До колкото чета по-проблемните коли дават дефекта през 30-40-50к км, а тази е вече на 200к... Възможно ли е да е от процента коли които не проявяват timing chain проблема. Колата я карах в сервиз и казаха че за момента няма вреден шум от веригата, но пък има доста случаи когато къса без никакви предизвестия.
Тъй като се води че е сервизирана в оторизиран сервиз, примерно в дарокар дали могат да проверят дали е отремонтирана веригата?
Много моля за съвет, тъй като драмата ми стана много голяма!


- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Няма решение, както и процента, които нямат проблема е изключително малък, бягай да вземеш парите(визирайки, че е от ранните 2008, уж чак след 2009 проблема е само верига преди това е и колянов вал) или се подготви да дадеш една стабилна сума и да отремонтираш напълно проблема с новия колянов вал и нови вериги обтегачи и т.н.
- regned
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 11.11.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: f20 n13
- Мечтае да кара: безаварийно
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Въпроса в случая е за 200к километра не би ли трябвало да се е проявил проблема и вече да е отремонтиран в германия? Сервизната история от БГ май не може да се провери, а от там освен сервизна книжка, където описват смените на масла друго не дават.
- bangelov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 9.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540xi, Е90 320d LCI
- Мечтае да кара: M4
- Детайли за колата: MPPSK
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Може да се провери сервизната история отиваш за диагностика в официален сервиз каквото има записвано като история би трябвало да няма проблем да ти я каже или принтира. Ако ремонта е правен в частен сервиз няма да има история да. Аз съм с такъв мотор и сега наскоро колата направи 100к км и за момента го няма този проблем, но кой знае дано не се появи 

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
regned написа:Въпроса в случая е за 200к километра не би ли трябвало да се е проявил проблема и вече да е отремонтиран в германия? Сервизната история от БГ май не може да се провери, а от там освен сервизна книжка, където описват смените на масла друго не дават.
Има случаи на по 100к и на по 250к, това че е на 200к км не трябва да е успокоява.
- sapio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 20.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: бензинояд
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Точно такава търся. Мерси, че ми я показа
Иначе за колата - отпред няма капачето за куката за теглене. Може и да е откраднато, загубено, може и да са я теглили заради нещо малко и да е запиляно. На сервизната книжка не мога да разчета датите, но моята е на същите километри и старт/стоп бутона е в същото състояние. За сервизите и проверките си знаеш. Виж и автомата как е и как се държи. Като екстри и състояние по снимки, и ако приемем, че е технически изправна, колата е супер и бих я взел.



Иначе за колата - отпред няма капачето за куката за теглене. Може и да е откраднато, загубено, може и да са я теглили заради нещо малко и да е запиляно. На сервизната книжка не мога да разчета датите, но моята е на същите километри и старт/стоп бутона е в същото състояние. За сервизите и проверките си знаеш. Виж и автомата как е и как се държи. Като екстри и състояние по снимки, и ако приемем, че е технически изправна, колата е супер и бих я взел.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Обсъждана е вече колата по назад. Ако не държиш на външния вид (а може да са я поосвежили вече) колата става. Аз я гледах през октомври миналата година и тогава цената беше 16 500. Работеше добре, но боята и салона бяха зле и се отказах.
- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
това е изкуствена кожа, нали знаете... пък и е нормално на 9 годинки и на 200к+ километра да не изглежда чисто нова. като екстри е супер, не изглежда удряна, остава да се види на място за нещо по двигател и ходова част, което от снимките няма как да се види.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Бъркаш нещо,кожата е естествена.
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
И аз мисля, че е естествена. Е60 2004 босичко
откъм екстри е с естествена (телешка струва ми се)
откъм екстри е с естествена (телешка струва ми се)
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
От e90 доколкото знам е с изкуствена кожа, доста качествена разбира се, но все пак изкуствена.
- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Този път не си прочел достатъчно
,но е90 се предлага и с изкуствена кожа.FYI, Дакота е телешка кожа!

gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Като си платиш може всичко, но стандартно, масово си е изкуствената. Както каза Dakota е естествената, а на М3 била novillo.
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
nikolae написа:Мнение за тази кола ?
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=5vsxce
На мен ми херсва точно тази конфигурация - 325i, ръчка, кожа, нави, спортното воланче, вероятно реални километри и нормална цена

Колеги, за 200к+ пробег няма как да няма забележки по оригиналната боя и кожен салон. Дори, ако са като нови ще е по-обезпокоително

bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани