Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- speeder88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: 12.08.2008
- Местоположение: София, копеле!
- Пол: Мъж
- Кара: кошара!
- Мечтае да кара: BMW M3 E46
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Според мен е нормално една кола като се купи втора ръка да се кара 4-5 години или между 50 и 100к км. Т.е. според моите разсъждения 2018-2019 ще си тамън за една F30-ка. 


SKISA написа: ти си ебати ///M-склададжията
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
speeder88 написа:Според мен е нормално една кола като се купи втора ръка да се кара 4-5 години или между 50 и 100к км. Т.е. според моите разсъждения 2018-2019 ще си тамън за една F30-ка.
Зависи, от колко караш - аз навъртях 100к за 3г. и вече търся нова.
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11481032233149215&slink=1k1v4p
тази я проверихме ,ако някой проявява интерес - км върнати със 100к ,сменена верига на 165к т.е. преди около 100к ( а уж тоя мотор нямал проблем с веригата ... ) обслужвана редовно на около 30к км
тази я проверихме ,ако някой проявява интерес - км върнати със 100к ,сменена верига на 165к т.е. преди около 100к ( а уж тоя мотор нямал проблем с веригата ... ) обслужвана редовно на около 30к км
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Аз едвам 30к и то за 2 години.Taruno написа:speeder88 написа:Според мен е нормално една кола като се купи втора ръка да се кара 4-5 години или между 50 и 100к км. Т.е. според моите разсъждения 2018-2019 ще си тамън за една F30-ка.
Зависи, от колко караш - аз навъртях 100к за 3г. и вече търся нова.
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
(h)aman написа:Какво не ти хареса тогава?
е много са тия км ,то тя пак ще е за верига скоро а от сега нататък може да се очаква всичко - автомата да роди ,дюза някоя ( на тоя мотор май са пиезо ) и т.н.
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Скоро няма да си купиш кола... 
Ако тази от Сливен е върната само с толкова и няма сериозни удари, си е оферта отвсякъде.

Ако тази от Сливен е върната само с толкова и няма сериозни удари, си е оферта отвсякъде.
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
За фейс под 200 хил. км. трябва да си готов за цена от над 20к 

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
drago9205 написа:За фейс под 200 хил. км. трябва да си готов за цена от над 20к
То ме съмнява под 250к за 20к ама айде, дай разписка от историята да видим само 100к върнати
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
За 4 години 266к си е бая въртяне..., От друга страна на тия километри ще имаш в скоро време едни 2-3к ремонти, въпроса е да не са на веднъж...
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Цялата тая работа, с километрите, е много относителна. Голям дизел от 130 на магистралата не се плаши.....не съм сигурен, че не предпочитам 266к навъртяни за 4 години, на дълго, отколкото 180к, навъртяни само градско, за 10г..Въобще не е ясно, коя кола би била по-амортизирана.
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Само не разбирам как може някой да гледа кола за 20 000 и да са му много 2-3000 за ремонти ... На когото не му се дават такива суми, да си купи Опел, баси..
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
(h)aman написа:Само не разбирам как може някой да гледа кола за 20 000 и да са му много 2-3000 за ремонти ... На когото не му се дават такива суми, да си купи Опел, баси..
И моето разсъждение е подобно - 2-3к не са страшни. Един приятел си купи сега Ауди А6 3 битди, 2013та година - на 115к км трака верига, отиваме в Порше и му казват, че това не се покрива от гаранцията(премиум селекшън кола) тъй като веригата е консуматив - цена за ремонта с труд 6800 лв, на добра воля му приспадат 70% от частите, които обаче струват 1000 лв


Ден втори след оставянето на колата: се оказва,че единия картер е протекъл 4047 лв ремонт, пак 70% от частите, останалото труд
тука се вайкате за 2к за смяна на верига .............
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Satanism написа:Цялата тая работа, с километрите, е много относителна. Голям дизел от 130 на магистралата не се плаши.....не съм сигурен, че не предпочитам 266к навъртяни за 4 години, на дълго, отколкото 180к, навъртяни само градско, за 10г..Въобще не е ясно, коя кола би била по-амортизирана.
Естествено, че е по добре да е магистрална, моята вътре е като нова, без следи от употреба, с изключение на една дръжка на задната лява врата където си е возил детето италянеца, изчоплена е.
Това за 220к км. за 6 години.Аз я карам вече година и половина ~26к км. до тук и волана го надрах доста повече.
Така, че едно е тръгни спри тръгни спри и да я друсаш по дупките, друго е да минаваш по 200-300км. на ден за по няколко часа, там и маслото не се скапва толкова бързо, амортизацията на мотора е много по-малко заради това, че почти постоянно е в работна температура и тн и тн.
Аз не бих се отказал от тази кола само заради километрите, виж заради това, че не е с рекаро и няма нави да, все пак като ше давам 20к. за кола трябва да ми харесва в следващите няколко години....

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
за един са малко за мен са много тия км .. проблема на колите от италия е ,че никога никой нищо не ремонтира освен ако не е пред разпадане ( както със смяната на веригата примерно ) - бас държа че колата ще е с оригиналното окачване което ще е леш ( примерно ) за 300к и т.н. .. 2-3к са смешна сума за вкарване на такава кола в час както добре знаем .. по скоро около 5к
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани