Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Brat mu
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 331
- Регистриран на: 10.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2006 330xd, 2008 A8 4.2tdi
- Мечтае да кара: WBS
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Gqbriel написа:Ами браво за поддръжката - сериозна работа.
Само една вметка - дюзи и турбо супер,но тая раздатка дано остане здрава дълго,за мен лично не бих я напомпал на макс,но е въпрос на вкус разбира се..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Без каквито и да е намеси по софтуера(след премахнати дпф и катализатор) колата показа 242к.с. Това е причината(по думите на Маднес) за тези резултати - 300к.с. и 630нм. Колкото до новата - пише си каква е(избор на жена ми).
едит: цифрата е повече от 5000лв.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Извинявай за квалификацията
Скоро ще се свържа с теб за оглед. Телефона предполагам е от обявата в мобилето.

Скоро ще се свържа с теб за оглед. Телефона предполагам е от обявата в мобилето.
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Всичко много добре, само изпитвам съмнения, че диното им мери с доволно завишение. Това го казвам без каквито и да е лоши чувства към колата или собственика, но просто ми е странно стокова 231 коня кола ще стане 242 само след махане на ДПФ (не ми се вярва чак толкова да скопява). Склонен съм да го повярвам, но ако е резултат показан на повече от 1 дино 
П.П. Сега ако кажеш, че и ДПФ-ът е запазен и го даваш с колата свалям шапка
П.П.2. Ако съм на твое място и вкарам толкова пари в кола никога няма да слушам жената

П.П. Сега ако кажеш, че и ДПФ-ът е запазен и го даваш с колата свалям шапка

П.П.2. Ако съм на твое място и вкарам толкова пари в кола никога няма да слушам жената

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х


- Burnar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 197
- Регистриран на: 13.11.2011
- Местоположение: Schweiz
- Пол: Мъж
- Кара: F11 M550D LCI
- Детайли за колата: Champagner quarz metallic
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
И от другаде съм чувал, че диното на маднес винаги надува и аз лично не бих отишъл при тях. Ако имах възможността, веднага отнасям колата на колегата. За тази цена е перфектна оферта. Който и да я вземе няма от какво да се притеснява спрямо раздатката, стига да не прекалява със стартовете от място.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Burnar написа:И от другаде съм чувал, че диното на маднес винаги надува и аз лично не бих отишъл при тях. Ако имах възможността, веднага отнасям колата на колегата. За тази цена е перфектна оферта. Който и да я вземе няма от какво да се притеснява спрямо раздатката, стига да не прекалява със стартовете от място.
Че колата е хубава - факт,но да не се притесняват за раздатката,като имаш 300кс и 600+ Нм ...като знам,че на колега му се усука предния кардан на стокова 330хд - хич не е за нон-стоп кикове...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Е какво значение има дали е точно 300кс - много ясно че не е и какво? Във всеки случай е много силна. И да + ако се купи какъв е проблем да се върне стокова. Все пак е карана малко с този надув!?
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Не е въпроса колко е карана, а как. Раздатката освен при стартове от място не виждам как може да се счупи. Моята също е с ремап и на първа избягвам да и давам газ, първо заради автомата и второ заради раздатката. За стартове от място дори и не съм се замислял. Турбото при нормално каране няма никакво значение колко му е максималния надув, защото го достига само при настъпване. И така стигаме до първото ми изречение.
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
И за какво ги ремапквате като не ги натискате тия коли 

- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Alek_SV написа:И за какво ги ремапквате като не ги натискате тия коли
Да пЕстиме нафта....
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Предполагам
- като гледам темата за разход това е важна подробност за много от хората във форума , дават до и под катложни данни 


Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Alek_SV написа:И за какво ги ремапквате като не ги натискате тия коли
То заради такива с твоето разсъждение се избягват коли с ремап.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Че за какво иначе да ги купуваме тия дизели, ако не е за икономия, определено не е за да се състезаваме с тях 


Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте,
Имам нужда от съдействие, спрял съм се на BMW e91 2006 2.0 163 кс. и ме интересуват няколко неща:
1. Мотора с верига ли е
2. има ли DPF филтър.
3. Надежден вариант ли е този мотор.
4. За какви проблеми да се оглеждам при избора.
Благодаря предварително !
Имам нужда от съдействие, спрял съм се на BMW e91 2006 2.0 163 кс. и ме интересуват няколко неща:
1. Мотора с верига ли е
2. има ли DPF филтър.
3. Надежден вариант ли е този мотор.
4. За какви проблеми да се оглеждам при избора.
Благодаря предварително !
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
acho.rs написа:Е какво значение има дали е точно 300кс - много ясно че не е и какво? Във всеки случай е много силна. И да + ако се купи какъв е проблем да се върне стокова. Все пак е карана малко с този надув!?
Проблем да се върне сток - никакъв..
Аз бих намалил мощноста но бих я взел...с нов мап разбира се.Като се качиш на 300кс дизел с 600+нм като знам автомат как същия мап на 330д автоамт НЕ Х,как прескача Е46 330и с колектори,мап просто не върви да я караш бавно
пс: и с 1 резервоар извън града забравяш кога си зареждал..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани