Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 331
Регистриран на: 10.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2006 330xd, 2008 A8 4.2tdi
Мечтае да кара: WBS

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Brat mu » 08 Мар 2017, 22:55

Gqbriel написа:Ами браво за поддръжката - сериозна работа.
Само една вметка - дюзи и турбо супер,но тая раздатка дано остане здрава дълго,за мен лично не бих я напомпал на макс,но е въпрос на вкус разбира се..



Sent from my iPhone using Tapatalk


Без каквито и да е намеси по софтуера(след премахнати дпф и катализатор) колата показа 242к.с. Това е причината(по думите на Маднес) за тези резултати - 300к.с. и 630нм. Колкото до новата - пише си каква е(избор на жена ми).
едит: цифрата е повече от 5000лв.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от acho.rs » 09 Мар 2017, 0:06

Извинявай за квалификацията :yes:
Скоро ще се свържа с теб за оглед. Телефона предполагам е от обявата в мобилето.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от drago9205 » 09 Мар 2017, 0:31

Всичко много добре, само изпитвам съмнения, че диното им мери с доволно завишение. Това го казвам без каквито и да е лоши чувства към колата или собственика, но просто ми е странно стокова 231 коня кола ще стане 242 само след махане на ДПФ (не ми се вярва чак толкова да скопява). Склонен съм да го повярвам, но ако е резултат показан на повече от 1 дино :)

П.П. Сега ако кажеш, че и ДПФ-ът е запазен и го даваш с колата свалям шапка :bowdown:
П.П.2. Ако съм на твое място и вкарам толкова пари в кола никога няма да слушам жената :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от nero_ » 09 Мар 2017, 0:43

:OT: Показания на дино не трябва да се приемат по абсолютен начин. Особено на dynojet, особено "на мотор", особено при въпросният сервиз :mhihi: Зависи какви загуби са въведени (реално можеш да си нагласиш конете на мотор в доста широки граници). От дино до дино разликите също не са малки. Само българските "тунери" (не всички) обожават да дават коне на мотор, защото на това се кефят клиентите. На Mustang тази кола сигурно ще даде 220кс макс.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 197
Регистриран на: 13.11.2011
Местоположение: Schweiz
Пол: Мъж
Кара: F11 M550D LCI
Детайли за колата: Champagner quarz metallic

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Burnar » 09 Мар 2017, 12:23

И от другаде съм чувал, че диното на маднес винаги надува и аз лично не бих отишъл при тях. Ако имах възможността, веднага отнасям колата на колегата. За тази цена е перфектна оферта. Който и да я вземе няма от какво да се притеснява спрямо раздатката, стига да не прекалява със стартовете от място.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Gqbriel » 09 Мар 2017, 12:50

Burnar написа:И от другаде съм чувал, че диното на маднес винаги надува и аз лично не бих отишъл при тях. Ако имах възможността, веднага отнасям колата на колегата. За тази цена е перфектна оферта. Който и да я вземе няма от какво да се притеснява спрямо раздатката, стига да не прекалява със стартовете от място.

Че колата е хубава - факт,но да не се притесняват за раздатката,като имаш 300кс и 600+ Нм ...като знам,че на колега му се усука предния кардан на стокова 330хд - хич не е за нон-стоп кикове...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от acho.rs » 09 Мар 2017, 18:47

Е какво значение има дали е точно 300кс - много ясно че не е и какво? Във всеки случай е много силна. И да + ако се купи какъв е проблем да се върне стокова. Все пак е карана малко с този надув!?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от (h)aman » 09 Мар 2017, 20:16

Не е въпроса колко е карана, а как. Раздатката освен при стартове от място не виждам как може да се счупи. Моята също е с ремап и на първа избягвам да и давам газ, първо заради автомата и второ заради раздатката. За стартове от място дори и не съм се замислял. Турбото при нормално каране няма никакво значение колко му е максималния надув, защото го достига само при настъпване. И така стигаме до първото ми изречение.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 500
Регистриран на: 4.06.2013
Пол: Мъж
Мечтае да кара: DBS

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Alek_SV » 09 Мар 2017, 20:36

И за какво ги ремапквате като не ги натискате тия коли :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Satanism » 09 Мар 2017, 20:47

Alek_SV написа:И за какво ги ремапквате като не ги натискате тия коли :)

Да пЕстиме нафта....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 500
Регистриран на: 4.06.2013
Пол: Мъж
Мечтае да кара: DBS

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Alek_SV » 09 Мар 2017, 21:33

Предполагам :) - като гледам темата за разход това е важна подробност за много от хората във форума , дават до и под катложни данни :lol:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от (h)aman » 09 Мар 2017, 21:35

Alek_SV написа:И за какво ги ремапквате като не ги натискате тия коли :)


То заради такива с твоето разсъждение се избягват коли с ремап.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 09 Мар 2017, 21:42

Че за какво иначе да ги купуваме тия дизели, ако не е за икономия, определено не е за да се състезаваме с тях 8)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 9.03.2017
Пол: Мъж

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от tcani » 09 Мар 2017, 22:20

Здравейте,
Имам нужда от съдействие, спрял съм се на BMW e91 2006 2.0 163 кс. и ме интересуват няколко неща:
1. Мотора с верига ли е
2. има ли DPF филтър.
3. Надежден вариант ли е този мотор.
4. За какви проблеми да се оглеждам при избора.

Благодаря предварително !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Gqbriel » 09 Мар 2017, 22:23

acho.rs написа:Е какво значение има дали е точно 300кс - много ясно че не е и какво? Във всеки случай е много силна. И да + ако се купи какъв е проблем да се върне стокова. Все пак е карана малко с този надув!?

Проблем да се върне сток - никакъв..
Аз бих намалил мощноста но бих я взел...с нов мап разбира се.Като се качиш на 300кс дизел с 600+нм като знам автомат как същия мап на 330д автоамт НЕ Х,как прескача Е46 330и с колектори,мап просто не върви да я караш бавно

пс: и с 1 резервоар извън града забравяш кога си зареждал..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook