Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:На мен ми е любопитно освен масло, свещи, гориво тоооооолкова ли по-скъпо е карането на 6-цил спрямо 4цил БМВ?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
скандалния разход - гори 1л повече

Последна промяна bai_ILIA на 10 Мар 2017, 20:11, променена общо 1 път
"Чемодан, вокзал, Москва"
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Това го написах във връзка с оная тема за дохода и 330-ката, но ако така ги смятаме имаме и данък, гражданска бла блаbai_ILIA написа:dextuar написа:На мен ми е любопитно освен масло, свещи, гориво тоооооолкова ли по-скъпо е карането на 6-цил спрямо 4цил БМВ?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
скандалния разход - гори 1л повечее айде накладките 36лв, дисковете 72лв повече общо е десетки левове. Колата ще е по-скъпа от там каското абе мега драми като цяло. Ааа и джантите гумите, не можеш да играеш 16-ки, но то 16-17 са през 100-150лв комплекта. По-скъпо е като цяло, но на вторичния пазар се доближават, като нови си е драма...
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
очевидно е по-скъпо заради административните разходи най-вече. спор няма. има и разлика в цената на други части, които се сменят доста рядко - демпферни шайби примерно и т.н. неща които умират, а колата на 140 000км 

"Чемодан, вокзал, Москва"
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
bai_ILIA написа:очевидно е по-скъпо заради административните разходи най-вече. спор няма. има и разлика в цената на други части, които се сменят доста рядко - демпферни шайби примерно и т.н. неща които умират, а колата на 140 000км
Има много голяма разлика в началната цена на 320д и 330д. Отделно при 330д ти идват като необходимост неща като автоматик, АВД и отиваш в ценова зона където ти се струва че нормално да дадеш 30-40 000лв за екстри. За това и 330ките принципно са по-накичени а 320д често са постни. Така в единия случай си купуваш кола за 80 000лв в другия случай кола за 130-140 000лв като и двете вършат еднаква работа.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Няма нищо по хубаво от силен мотор само на задно, незнам какво толкова намирате в авд ама за мен е супер безсмислица за веднъж на 5 години тежка зима в която ще му се изкефиш. Задното се кара значително по приятно.
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Тук съм съгласен, чара на марката е в задното.
Иначе голям мотор за града е пълна безмислица, поне за мен.
Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk
Иначе голям мотор за града е пълна безмислица, поне за мен.
Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
А после на Горубляне 1000 лева разликаacho.rs написа:Така в единия случай си купуваш кола за 80 000лв в другия случай кола за 130-140 000лв като и двете вършат еднаква работа.

И аз не разбирам за нашата зима какво толкова се превъзнасят някои хора по хдрайва като че ли планини катерят с 3-ка

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:А после на Горубляне 1000 лева разликаacho.rs написа:Така в единия случай си купуваш кола за 80 000лв в другия случай кола за 130-140 000лв като и двете вършат еднаква работа.То и комбито излиза от завода по-скъпо, но после...
И аз не разбирам за нашата зима какво толкова се превъзнасят някои хора по хдрайва като че ли планини катерят с 3-ка
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Както се вижда по подписа - карам и 3те вида задвижване (щото Х преди Хдрайв си е различна работа) - по-кеф от АВД в Е46 на снега НЕ-МА !!! Колата се суче като луда. Градско потегля винаги на пълна гас, не те бърка шльокавия асфалт, дъжд, мокра зима, пепел, пясък..Та и аз се катеря/х с 23ката на Витоша ама не мога после да си вляза в паркинга..Да не говорим какъв резил със съседа дето с еСкласата и текстилни вериги пак не можеше да излезе от подземния паркинг и се бутахме. На луксозна кола такива преживявания - не , мерси. Отделно не знам кой дава 250-300 коня кола на задно на жена си
Последна промяна acho.rs на 10 Мар 2017, 23:20, променена общо 1 път
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Защо си мислите, че AWD е само за зимата? В града като искаш да се изтеглиш бързо на светофара за наляво примерно, просто настъпваш газта и изчезваш, не се чудиш сега ще поднесе ли, дали ДТЦ няма да ти върне газта и някой да те изтряска и т.н. Задното е фън, ама в Е36 със шпер примерно. Не, че съм търсил специално хДрайв, дори и аз преди да си взема така си мислех, за какво ми е тя зимата е един месец, но бързо си промених мнението. Дава ти по-голяма сигурност и спокойствие. Общо взето и задно и AWD си имат плюсове и минуси, но за семейна кола AWD е много по-добре.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
motofan написа:Тук съм съгласен, чара на марката е в задното.
Иначе голям мотор за града е пълна безмислица, поне за мен.
Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk
Покарай актуално БМВ и ще разбереш , че така наречения чар , отдавна е заменен с лукс/комфорт/динамика в права линия...
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Глей са Ачо, аз последните 4 години карам ежедневно нови Ауди ,ФВ, чат пат некой мерцедес или бмв и колкото и да се опитвам да ги сравнявам винаги бмв се кара (води)по различен начин. Говорим само и единствено за усещане, което всъщност е доста субективно понятие нали?
П.с. мое мнение, не ангажирам никой с него.
Е ако искаш да сравниш Е30-ката с Ф сериите , наистина няма много прилики, но вече сме 2017 , нормално е.
Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk
П.с. мое мнение, не ангажирам никой с него.
Е ако искаш да сравниш Е30-ката с Ф сериите , наистина няма много прилики, но вече сме 2017 , нормално е.
Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
motofan написа:Глей са Ачо, аз последните 4 години карам ежедневно нови Ауди ,ФВ, чат пат некой мерцедес или бмв и колкото и да се опитвам да ги сравнявам винаги бмв се кара (води)по различен начин. Говорим само и единствено за усещане, което всъщност е доста субективно понятие нали?
П.с. мое мнение, не ангажирам никой с него.
Е ако искаш да сравниш Е30-ката с Ф сериите , наистина няма много прилики, но вече сме 2017 , нормално е.
Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk
Не знам, може би на мен скока от Е46 на Ф10 ми е дошъл в повече

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
acho.rs написа:motofan написа:Глей са Ачо, аз последните 4 години карам ежедневно нови Ауди ,ФВ, чат пат некой мерцедес или бмв и колкото и да се опитвам да ги сравнявам винаги бмв се кара (води)по различен начин. Говорим само и единствено за усещане, което всъщност е доста субективно понятие нали?
П.с. мое мнение, не ангажирам никой с него.
Е ако искаш да сравниш Е30-ката с Ф сериите , наистина няма много прилики, но вече сме 2017 , нормално е.
Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk
Не знам, може би на мен скока от Е46 на Ф10 ми е дошъл в повечеНаистина имаш една идея по-директно управление в съвременните БМВта, но не е както беше преди години, когато БМВ си беше друга вселена в обратна връзка с пътя.
Докато карах Е30ката и 90ката всеки ден по едни и съши пътища,забелязах съшото,но при по-висока скорост беше обратното,виж в завои онова беше ниско,твърдо ,леко и просто е различно..по forgiving са новите модели,което е много добре за джигитите

Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Повечето ми познати с нови БМВ-та се ужасяват от мисълта да карат Е36. Мисля, че с това можем да приключим офтопика. 

Never mistake motion for action...
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
не знам е36 е на светлинни години пред е60 и е90, N53 трака като дизел и и бубини и дюзи на по 40 000км, Хдравива тресе като навиеш волана, харчи като змей чудиш се кога ще останеш на пътя, единственото предимство пред е36 е че е по-обезшумена и то и това не е много истина. е36 е в пъти по-управляема от тъпия Хдрави дето се чудиш къде ще се хвърлиш с него. Тотално съм разочарован от марката след година 2000, ако взимам по-нова кола няма да е бмв.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани