Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от bai_ILIA » 10 Мар 2017, 20:09

dextuar написа:На мен ми е любопитно освен масло, свещи, гориво тоооооолкова ли по-скъпо е карането на 6-цил спрямо 4цил БМВ?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro


скандалния разход - гори 1л повече :mhihi: е айде накладките 36лв, дисковете 72лв повече общо е десетки левове. Колата ще е по-скъпа от там каското абе мега драми като цяло. Ааа и джантите гумите, не можеш да играеш 16-ки, но те 16-17 са през 100-150лв комплекта. По-скъпо е като цяло, но на вторичния пазар се доближават, като нови си е драма...Говорим за Е90. При Ф сериите е по-различно понеже са по-скъпи като цяло.
Последна промяна bai_ILIA на 10 Мар 2017, 20:11, променена общо 1 път
"Чемодан, вокзал, Москва"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 10 Мар 2017, 20:11

bai_ILIA написа:
dextuar написа:На мен ми е любопитно освен масло, свещи, гориво тоооооолкова ли по-скъпо е карането на 6-цил спрямо 4цил БМВ?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro


скандалния разход - гори 1л повече :mhihi: е айде накладките 36лв, дисковете 72лв повече общо е десетки левове. Колата ще е по-скъпа от там каското абе мега драми като цяло. Ааа и джантите гумите, не можеш да играеш 16-ки, но то 16-17 са през 100-150лв комплекта. По-скъпо е като цяло, но на вторичния пазар се доближават, като нови си е драма...
Това го написах във връзка с оная тема за дохода и 330-ката, но ако така ги смятаме имаме и данък, гражданска бла бла


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от bai_ILIA » 10 Мар 2017, 20:12

очевидно е по-скъпо заради административните разходи най-вече. спор няма. има и разлика в цената на други части, които се сменят доста рядко - демпферни шайби примерно и т.н. неща които умират, а колата на 140 000км :mhihi:
"Чемодан, вокзал, Москва"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от acho.rs » 10 Мар 2017, 20:53

bai_ILIA написа:очевидно е по-скъпо заради административните разходи най-вече. спор няма. има и разлика в цената на други части, които се сменят доста рядко - демпферни шайби примерно и т.н. неща които умират, а колата на 140 000км :mhihi:

Има много голяма разлика в началната цена на 320д и 330д. Отделно при 330д ти идват като необходимост неща като автоматик, АВД и отиваш в ценова зона където ти се струва че нормално да дадеш 30-40 000лв за екстри. За това и 330ките принципно са по-накичени а 320д често са постни. Така в единия случай си купуваш кола за 80 000лв в другия случай кола за 130-140 000лв като и двете вършат еднаква работа.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 10 Мар 2017, 21:16

Няма нищо по хубаво от силен мотор само на задно, незнам какво толкова намирате в авд ама за мен е супер безсмислица за веднъж на 5 години тежка зима в която ще му се изкефиш. Задното се кара значително по приятно.

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 6.11.2009
Пол: Мъж
Кара: E91 325d 2008

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от motofan » 10 Мар 2017, 21:33

Тук съм съгласен, чара на марката е в задното.
Иначе голям мотор за града е пълна безмислица, поне за мен.

Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 10 Мар 2017, 21:34

acho.rs написа:Така в единия случай си купуваш кола за 80 000лв в другия случай кола за 130-140 000лв като и двете вършат еднаква работа.
А после на Горубляне 1000 лева разлика :mhihi: То и комбито излиза от завода по-скъпо, но после...
И аз не разбирам за нашата зима какво толкова се превъзнасят някои хора по хдрайва като че ли планини катерят с 3-ка :mhihi:

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от acho.rs » 10 Мар 2017, 23:00

dextuar написа:
acho.rs написа:Така в единия случай си купуваш кола за 80 000лв в другия случай кола за 130-140 000лв като и двете вършат еднаква работа.
А после на Горубляне 1000 лева разлика :mhihi: То и комбито излиза от завода по-скъпо, но после...
И аз не разбирам за нашата зима какво толкова се превъзнасят някои хора по хдрайва като че ли планини катерят с 3-ка :mhihi:

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Както се вижда по подписа - карам и 3те вида задвижване (щото Х преди Хдрайв си е различна работа) - по-кеф от АВД в Е46 на снега НЕ-МА !!! Колата се суче като луда. Градско потегля винаги на пълна гас, не те бърка шльокавия асфалт, дъжд, мокра зима, пепел, пясък..Та и аз се катеря/х с 23ката на Витоша ама не мога после да си вляза в паркинга..Да не говорим какъв резил със съседа дето с еСкласата и текстилни вериги пак не можеше да излезе от подземния паркинг и се бутахме. На луксозна кола такива преживявания - не , мерси. Отделно не знам кой дава 250-300 коня кола на задно на жена си
Последна промяна acho.rs на 10 Мар 2017, 23:20, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от (h)aman » 10 Мар 2017, 23:13

Защо си мислите, че AWD е само за зимата? В града като искаш да се изтеглиш бързо на светофара за наляво примерно, просто настъпваш газта и изчезваш, не се чудиш сега ще поднесе ли, дали ДТЦ няма да ти върне газта и някой да те изтряска и т.н. Задното е фън, ама в Е36 със шпер примерно. Не, че съм търсил специално хДрайв, дори и аз преди да си взема така си мислех, за какво ми е тя зимата е един месец, но бързо си промених мнението. Дава ти по-голяма сигурност и спокойствие. Общо взето и задно и AWD си имат плюсове и минуси, но за семейна кола AWD е много по-добре.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от acho.rs » 10 Мар 2017, 23:24

motofan написа:Тук съм съгласен, чара на марката е в задното.
Иначе голям мотор за града е пълна безмислица, поне за мен.

Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk

Покарай актуално БМВ и ще разбереш , че така наречения чар , отдавна е заменен с лукс/комфорт/динамика в права линия...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 6.11.2009
Пол: Мъж
Кара: E91 325d 2008

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от motofan » 10 Мар 2017, 23:32

Глей са Ачо, аз последните 4 години карам ежедневно нови Ауди ,ФВ, чат пат некой мерцедес или бмв и колкото и да се опитвам да ги сравнявам винаги бмв се кара (води)по различен начин. Говорим само и единствено за усещане, което всъщност е доста субективно понятие нали?
П.с. мое мнение, не ангажирам никой с него.
Е ако искаш да сравниш Е30-ката с Ф сериите , наистина няма много прилики, но вече сме 2017 , нормално е.
Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от acho.rs » 11 Мар 2017, 10:10

motofan написа:Глей са Ачо, аз последните 4 години карам ежедневно нови Ауди ,ФВ, чат пат некой мерцедес или бмв и колкото и да се опитвам да ги сравнявам винаги бмв се кара (води)по различен начин. Говорим само и единствено за усещане, което всъщност е доста субективно понятие нали?
П.с. мое мнение, не ангажирам никой с него.
Е ако искаш да сравниш Е30-ката с Ф сериите , наистина няма много прилики, но вече сме 2017 , нормално е.
Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk

Не знам, може би на мен скока от Е46 на Ф10 ми е дошъл в повече :) Наистина имаш една идея по-директно управление в съвременните БМВта, но не е както беше преди години, когато БМВ си беше друга вселена в обратна връзка с пътя.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Gqbriel » 11 Мар 2017, 10:57

acho.rs написа:
motofan написа:Глей са Ачо, аз последните 4 години карам ежедневно нови Ауди ,ФВ, чат пат некой мерцедес или бмв и колкото и да се опитвам да ги сравнявам винаги бмв се кара (води)по различен начин. Говорим само и единствено за усещане, което всъщност е доста субективно понятие нали?
П.с. мое мнение, не ангажирам никой с него.
Е ако искаш да сравниш Е30-ката с Ф сериите , наистина няма много прилики, но вече сме 2017 , нормално е.
Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk

Не знам, може би на мен скока от Е46 на Ф10 ми е дошъл в повече :) Наистина имаш една идея по-директно управление в съвременните БМВта, но не е както беше преди години, когато БМВ си беше друга вселена в обратна връзка с пътя.

Докато карах Е30ката и 90ката всеки ден по едни и съши пътища,забелязах съшото,но при по-висока скорост беше обратното,виж в завои онова беше ниско,твърдо ,леко и просто е различно..по forgiving са новите модели,което е много добре за джигитите :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Leon » 11 Мар 2017, 11:08

Повечето ми познати с нови БМВ-та се ужасяват от мисълта да карат Е36. Мисля, че с това можем да приключим офтопика. :mhihi:
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Nukem » 11 Мар 2017, 11:37

не знам е36 е на светлинни години пред е60 и е90, N53 трака като дизел и и бубини и дюзи на по 40 000км, Хдравива тресе като навиеш волана, харчи като змей чудиш се кога ще останеш на пътя, единственото предимство пред е36 е че е по-обезшумена и то и това не е много истина. е36 е в пъти по-управляема от тъпия Хдрави дето се чудиш къде ще се хвърлиш с него. Тотално съм разочарован от марката след година 2000, ако взимам по-нова кола няма да е бмв.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook