Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
не е проблема в даването на 1000 лв то можеш и за друго да ги дадеш по колата .. мен лично ме дразни ,че на старите мотори веригата кара по 300-400к а на тия новите не може 100к да изкара и на всичкото отгоре е отзад за по лесно .. то явно целия мотор е замислен да изкара малко и после да изхвърлиш колата към източна Европа ( т.е. насам ) и да си купиш новия мотор който пък ще изкара още по малко ..
- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Врачанската отпада че излезна една у Немско произведена 12.2010г. 


"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте, решил съм да се повозя и аз малко на БМВ, и прочетох някои от предните страница но честно казано май не получих отговори на всичките си въпроси.
Та може ли да помоля някого за съвет относно:
- За 15-20 000 лв мога ли да намеря свястно BMW 3 2007-2008.
- Ако мога то към кои двигател да се ориентирам (бензин, дизел, номер) ?
- Да търся ли кола с ръчка или атоматик
- От къде е по-добре да я купя България, или да търся в мобиле.де
И за всяка друга допълнителна информация която можете да предоставите на newbie като мен е добре дошла

Та може ли да помоля някого за съвет относно:
- За 15-20 000 лв мога ли да намеря свястно BMW 3 2007-2008.
- Ако мога то към кои двигател да се ориентирам (бензин, дизел, номер) ?
- Да търся ли кола с ръчка или атоматик
- От къде е по-добре да я купя България, или да търся в мобиле.де
И за всяка друга допълнителна информация която можете да предоставите на newbie като мен е добре дошла


Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
- Седан можеш , купе- не
- Дизела и бензина имат предимства и недостатъци , чети форума има много написано . Колкото по-голям двигател , толкова повече радост
- Зависи ти какво предпочиташ , аз лично на ръчка не се връщам повече
- В страната има читави коли , трябва търсене - Е90 е масова вече и изборът не е малък - търпение му е майката .
- Дизела и бензина имат предимства и недостатъци , чети форума има много написано . Колкото по-голям двигател , толкова повече радост

- Зависи ти какво предпочиташ , аз лично на ръчка не се връщам повече
- В страната има читави коли , трябва търсене - Е90 е масова вече и изборът не е малък - търпение му е майката .
Последна промяна Alek_SV на 08 Май 2014, 17:20, променена общо 1 път
- sapio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 20.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: бензинояд
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dmxdemon написа:- За 15-20 000 лв мога ли да намеря свястно BMW 3 2007-2008.
Може, особено в горната граница. Не е всяко второ, но не е невъзможно. Комбитата са по-евтини, купетата по-скъпи. Пиша за 318, 320, 325, 330. Нагоре вече са друга работа.
dmxdemon написа:- Ако мога то към коЙ двигател да се ориентирам (бензин, дизел, номер)?
Номера да не е N47, N47S, N47T (на предната страница е информацията за номера, проблемите и за кои периоди да избягваш)
Ориентировъчно и прибилизително:
До 15 000 км. годишно - бензин.
Над 15 000 км. годишно - дизел.
Двулитровите мотори са икономични. Дали ще е дизел или бензин избери според пробега.
325, 330 бензин са по-лакоми, ако ще караш предимно градско. За извънградско - по твое предпочитание.
Бензиновите са по-безпроблемни и с по-евтина поддръжка.
dmxdemon написа:- Да търся ли кола с ръчка или атоматик.
Според предпочитанията.
За града - автоматикът е по-удобен. За извънградско предпочитам ръчка при всички положения, но е субективно.
Ако е бензинов мотор, според мен е по-добре да е ръчка. За дизел, мисля автомата е по-приятен. Не мога да съм категоричен.
Голям бензинов двигател с автоматик харчи доста за града.
Ако си спокоен шофьор ще ти пасне автомат при всички положения.
Ако си по-темпераментен вземи ръчка.
dmxdemon написа:- От къде е по-добре да я купя България, или да търся в мобиле.де
Където (ако) намериш свястна я взимай. Хубаво е да има някаква сервизна история, поне фактури за обслужване.
dmxdemon написа:И за всяка друга допълнителна информация която можете да предоставите на newbie като мен е добре дошла![]()
![]()
Ще видиш, че всеки от нас си има предпочитания и категорично на теб какво ще ти пасне, няма как да оцелим. Ако не си карал различни конфигурации, дори и в други марки автомобили, ще трябва да караш на магия и ако ти хареса - добре, ако не - сменяш. Ако имаш време и нерви поразгледай обявите, при възможност пробвай, за да може да прецениш кое ти допада. Автомата създава усещане за приятно возене в града, така че има шанс да ти допадне повече от ръчката.
Пак се отплеснах в писане, да ме прощават колегите. И да не пропусна да кажа вечното - прочети назад в темата, има доста писано



Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Благодаря на всички за бързите и ПОЛЕЗНИ отговори 
В момента имам друга кола, която няма да продавам и ще ползвам нея за градско. Тази кола я търся предимно за извън градът. Относно първият отговор, грешката е моя, че не поясних точно, не търя Купе търся Седан. Също така комбитата не ме превличат. Но пък за сметка на моята грешка отвогорът беше достатъчно ясен
.
И така като мисля че е доста трудно да навъртам повече от 15 000 км извън града, ще прочета из форума каквото намеря за бензиновите и останалото е търпение да
, поне към момента имам кола която не ми създава проблеми така че търсенето на нова не е спешно.
Към момента само нещо друго ми се иска да попитам понеже не съм много сигурен. В този сайт чета:
http://bmw.testdrive.bg/modification/51788/.html
За даденият модел, че е със задно задвижване, а мисля че мернах в Мобилето някой модели които са 4х4 или се бъркам. Ако не се бъркам то кой модели имат 4х4 и как се държат зимата тези БМВ-та без 4х4 понеже никога не съм карал кола със задно
Отново благодаря на всички за помощта и бързите отговори, сега от остава да намеря повече информация за бензиновите двигатели из форума
P.S.
Сега се поразтърсих малко из интернет и като разгледах двигатели ми направи впечатление, че няма Бензин около 170 коня, има 150 и исках да попитам също как се държи колата с двигателя 150 к.с.
Та набелязах конкретно тези модели:
Бензин:
http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=9930
http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=9929
Но май ще търся 325i.
Също така с първият си въпрос забравих да попитам нещо, което ме интересува след покупката. А то е какви разходи трябва да очаквам след покупката (или по-точно какво трябва задължително да сменя с ново след като я купя; наясно съм, че това доста зависи от автомобила които ще избера и колко е запазен но все пак основно какво би трябвало да му подменя).

В момента имам друга кола, която няма да продавам и ще ползвам нея за градско. Тази кола я търся предимно за извън градът. Относно първият отговор, грешката е моя, че не поясних точно, не търя Купе търся Седан. Също така комбитата не ме превличат. Но пък за сметка на моята грешка отвогорът беше достатъчно ясен

И така като мисля че е доста трудно да навъртам повече от 15 000 км извън града, ще прочета из форума каквото намеря за бензиновите и останалото е търпение да

Към момента само нещо друго ми се иска да попитам понеже не съм много сигурен. В този сайт чета:
http://bmw.testdrive.bg/modification/51788/.html
За даденият модел, че е със задно задвижване, а мисля че мернах в Мобилето някой модели които са 4х4 или се бъркам. Ако не се бъркам то кой модели имат 4х4 и как се държат зимата тези БМВ-та без 4х4 понеже никога не съм карал кола със задно


Отново благодаря на всички за помощта и бързите отговори, сега от остава да намеря повече информация за бензиновите двигатели из форума

P.S.
Сега се поразтърсих малко из интернет и като разгледах двигатели ми направи впечатление, че няма Бензин около 170 коня, има 150 и исках да попитам също как се държи колата с двигателя 150 к.с.
Та набелязах конкретно тези модели:
Бензин:
http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=9930
http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=9929
Но май ще търся 325i.
Също така с първият си въпрос забравих да попитам нещо, което ме интересува след покупката. А то е какви разходи трябва да очаквам след покупката (или по-точно какво трябва задължително да сменя с ново след като я купя; наясно съм, че това доста зависи от автомобила които ще избера и колко е запазен но все пак основно какво би трябвало да му подменя).

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Където видиш обозначение "xi" е 4х4 .
Ако избереш стандартното задвижване ( тоест задно) задължително с читави гуми зимата иначе забрави . Аз направих грешката да се влача с едни галоши (с които я бях закупил) изминалата зима (само през първия месец от зимата - после си взех новички както си трябва) и съжалявам за това си решение - беше тъпо и щях да се пребия на два пъти но успях да вкарам колата в контрол и двата пъти без никакви поражения ( с известна доза късмет и хладнокръвие).
320-ката за извънградско спокойно каране си е идеална , спрямо това което изказа като съображения това би трябвало да ти е избора.
Като я вземеш ,ако няма нищо за ремонтиране и сменяш филтрите ( може не всички - според зависи състоянието) и маслото на двигателя и задния мост. По окачването бих сменил накрайници примерно , дето са тръгнали да здават багажа без да ги чакам да грохнат. В зависимост от километрите се сменя маслото на скоростите , което си е по-скъп консуматив ( не се лъжи от Life Time лепенките - не е вечно). Гуми задължително , че в общия случай е вероятно да ти я продадат с галоши .
След това се наслаждаваш на "Удоволствието от шофирането .... ( по БГ пътищата) "

Ако избереш стандартното задвижване ( тоест задно) задължително с читави гуми зимата иначе забрави . Аз направих грешката да се влача с едни галоши (с които я бях закупил) изминалата зима (само през първия месец от зимата - после си взех новички както си трябва) и съжалявам за това си решение - беше тъпо и щях да се пребия на два пъти но успях да вкарам колата в контрол и двата пъти без никакви поражения ( с известна доза късмет и хладнокръвие).
320-ката за извънградско спокойно каране си е идеална , спрямо това което изказа като съображения това би трябвало да ти е избора.
Като я вземеш ,ако няма нищо за ремонтиране и сменяш филтрите ( може не всички - според зависи състоянието) и маслото на двигателя и задния мост. По окачването бих сменил накрайници примерно , дето са тръгнали да здават багажа без да ги чакам да грохнат. В зависимост от километрите се сменя маслото на скоростите , което си е по-скъп консуматив ( не се лъжи от Life Time лепенките - не е вечно). Гуми задължително , че в общия случай е вероятно да ти я продадат с галоши .
След това се наслаждаваш на "Удоволствието от шофирането .... ( по БГ пътищата) "



- sapio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 20.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: бензинояд
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dmxdemon написа: ...сега остава да намеря повече информация за бензиновите двигатели из форума
Ето темата за бензиновите 325 и 330:
viewtopic.php?f=112&t=273827
Другата за бензинов мотор е дали може да си сменят ауспуха със спортен, но едва ли ти е приоритетна.
И по-напред бях писал, че не помня някакви сериозни, да не казвам никакви, проблеми с бензиновите мотори, които да са дискутирани тук. Сега пак ще опрем до въпроса с екстрите и тяхното значение, но ако гледай да не вземеш най-голата пушка все пак, защото за сметка на темите за бензинови мотори, има доста тема за доработките и афтърмаркет подобрения.
За задното само да вметна, че съм скиор и пътувах доста до скоро, проблем със задното не съм имал. С изключение когато я купих и първия сняг ме завари на Самоков с летните гуми, та спускането го направих с една ръка на волана, а с другата се кръстех да стигна

Сигурен съм, че още колеги ще се включат с предложения и съвети, но днес нещо ми се губят.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Alek_SV написа:и маслото на двигателя и задния мост.
Мерси за отговора


- Kalin Kulev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 31.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E92
- Мечтае да кара: WSBK
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Само да споделя личния си опит със "стария" (M47) и "новия" (N47) двигател...
Имах Е90 2005г 320 M47 (163к.с.) и счупи турбо... Купих го втора употреба за 800лв, в сервиза за смяна ми взеха 100лв. (Цена за ново турбо и смяна в Ауто Бавария, да каже този който го е изпитал на гърба си).
Имах и Е87 2007 118 N47 (143к.с.) Взех го с проблем в двигателя. Уж работело, ама било за смяна на плъзгачите на веригата... както и да е, беше скъсало верига. Запретнах ръкави и с помощ от приятел, в сервиза на друг приятел, си го направих сам. Купих нужните части за 500 лв. Ако трябваше да платя за ремонта на майстора (ако собственика на сервиза го беше правил) щеше да струва 600/800лв. (отремонтиране на такъв двг в Ауто Бавария не искам и да си мисля, колко би било)
При експлоатация на 320 с двата различни двигателя наблюденията ми са, че N47 е малко по-жив, малко по-безшумен, а автоматичната кутия на фейслифта се държи малко по-добре. Последното не знам на какво се дължи. Уж (май) кутиите са си еднакви, но може би софтуера е друг...
Достоверна информация за разход на гориво трудно мога да дам, защото аз лично на една и съща кола по един и същ път в два различни случая давам разход с разлика над 2л/100км, общо взето според настроението с което шофирам, а и за разход разчитам на борд компа, който на всяка различна кола си показва различни неща (а никога не бих се докарал до лудостта да му правя техническа експертиза като изследвам обема на тръбата от резервоара до гърловината, наклона на равнината до колонката на бензиностанцията, скоростта и посоката на вятъра...), ноо... (отплеснах се извинете) май N47 наистина е по-икономичен.
Като личен извод в сравнението, мога да споделя, че за мен N47 си е новия двг, който BMW е създал. Този двг. си е следващото поколение в еволюцията на двигателите на BMW и баварците го монтират и до днес. Детската болест, която има е наистина неприятна, но ако се откажем от него в полза на стария двг. май е по-добре да заложим на Голф... и той е малко по-здрав, но отстъпва и по всички други показатели, нали...
Имах Е90 2005г 320 M47 (163к.с.) и счупи турбо... Купих го втора употреба за 800лв, в сервиза за смяна ми взеха 100лв. (Цена за ново турбо и смяна в Ауто Бавария, да каже този който го е изпитал на гърба си).
Имах и Е87 2007 118 N47 (143к.с.) Взех го с проблем в двигателя. Уж работело, ама било за смяна на плъзгачите на веригата... както и да е, беше скъсало верига. Запретнах ръкави и с помощ от приятел, в сервиза на друг приятел, си го направих сам. Купих нужните части за 500 лв. Ако трябваше да платя за ремонта на майстора (ако собственика на сервиза го беше правил) щеше да струва 600/800лв. (отремонтиране на такъв двг в Ауто Бавария не искам и да си мисля, колко би било)
При експлоатация на 320 с двата различни двигателя наблюденията ми са, че N47 е малко по-жив, малко по-безшумен, а автоматичната кутия на фейслифта се държи малко по-добре. Последното не знам на какво се дължи. Уж (май) кутиите са си еднакви, но може би софтуера е друг...
Достоверна информация за разход на гориво трудно мога да дам, защото аз лично на една и съща кола по един и същ път в два различни случая давам разход с разлика над 2л/100км, общо взето според настроението с което шофирам, а и за разход разчитам на борд компа, който на всяка различна кола си показва различни неща (а никога не бих се докарал до лудостта да му правя техническа експертиза като изследвам обема на тръбата от резервоара до гърловината, наклона на равнината до колонката на бензиностанцията, скоростта и посоката на вятъра...), ноо... (отплеснах се извинете) май N47 наистина е по-икономичен.
Като личен извод в сравнението, мога да споделя, че за мен N47 си е новия двг, който BMW е създал. Този двг. си е следващото поколение в еволюцията на двигателите на BMW и баварците го монтират и до днес. Детската болест, която има е наистина неприятна, но ако се откажем от него в полза на стария двг. май е по-добре да заложим на Голф... и той е малко по-здрав, но отстъпва и по всички други показатели, нали...
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Идеята е не да се откажем от него, а да се избягват ранните му версии, и има причина в момента на последното производство М47 цените да се вдигат, защото джамбазите се усетиха.
В икономичност по книжка на N47 дават с един литър надолу градско, но само с 0,6 по-малко извънградско, а ако барнеш от тези с проблемния колянов вал филма става скъп и бая каране ще падне докато се избие, иначе е по-пъргав НО на 163 коня може да се зареди софтуер от Alpina D3 без подмяна на части, което си е оригинален тунинг оторизиран от БМВ, при което мощността се изравнява.
Колегата по-горе: автоматите са еднакви, но при N47 най-вероятно си бил с новия софтуер, който се подменя. Като цяло M47 от късните е в пъти по-добре от N47, това не важи за вече узрелия N47.
По същия начин може да се разсъждава и за новите модели автомобили, ранните екземпляри имат повече детски болести.
В икономичност по книжка на N47 дават с един литър надолу градско, но само с 0,6 по-малко извънградско, а ако барнеш от тези с проблемния колянов вал филма става скъп и бая каране ще падне докато се избие, иначе е по-пъргав НО на 163 коня може да се зареди софтуер от Alpina D3 без подмяна на части, което си е оригинален тунинг оторизиран от БМВ, при което мощността се изравнява.
Колегата по-горе: автоматите са еднакви, но при N47 най-вероятно си бил с новия софтуер, който се подменя. Като цяло M47 от късните е в пъти по-добре от N47, това не важи за вече узрелия N47.
По същия начин може да се разсъждава и за новите модели автомобили, ранните екземпляри имат повече детски болести.
- batzlati
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 21.03.2008
- Местоположение: Созопол
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d
- Мечтае да кара: карах почти всичко
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:Колегата по-горе: автоматите са еднакви, но при N47 най-вероятно си бил с новия софтуер, който се подменя. Като цяло M47 от късните е в пъти по-добре от N47, това не важи за вече узрелия N47.
Колега , питането ми е ти лично колко коли с М47 и с N47 си имал , за да сравняваш и правиш такива заключения?
Аз лично съм притежавал четири Е90-91 с М47 и само с едната нямах проблеми с турбината. Притежавал съм и две Е91 и една Е87 с N47 , като само едната притракваше. Смених и двете вериги (макар че само горната беше увиснала) , водачите и обтегачите , масло и всичките филтри - тотал 685лв.
За динамика и за разход - 163 коньовия мотор има още да наваксва. А турбината може да ти скъса нервите няколко пъти


Кажи сега , ти как стигна до заключението , че стария мотор е "в пъти по-добър" от новия?
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Не е тук мястото за това обсъждане и аргументите ми идват от три коли с М двигател две с М57 (Е61 откраднато и Х3ката 218 коня) и Е90 сегашната everyday-ка има предостатъчно теми и освен ако не си си извадил САМ двигателя да смениш двете вериги просто лъжеш и си защитаваш на сляпо колата, защото 700 лв излиза подмята на кола с предно разположена верига, не съм тук да споря с подобни индивиди като теб, не може на черното да се казва бяло и това е. Що има петиция и по всички форуми гърмят срещу РАННИТЕ само РАННИТЕ (понеже държиш да заобикаляш това, което казвам) значи има сериозен проблем и има доста случаи на скъсана верига без предварителния шум, когато е проблемен коляновия вал.
Относно турбината на N47 също има много писано и има случаи на коли с по 300к км с оригиналната турбина )съседа ми кара Е91 на 270к с оригинална турбина като той я купи нова и е карана само в БГ) и такива на по 100к дето издава багажа, всичко е до поддръжка при турбината редовно почистване на турбо пътищата, подмяна на маслото на 15-18к вместо на 30к и няма да проблеми. Ако разгледаш bimmerpost има достатъчно N47 с изхвърлили турбини Garrett, но просто на повече хил. км около 200-250к средно.
За N47 имам приятел със скъсан ангренаж на на 1ва серия и това ми беше достатъчно да ме откаже, защото всички хвърлят турбина докато ангренажа при М е просто по-добре измислен и точка, с моето каране М47 си ми харчи около 4,5 извънградско, 5,6 магистрално и средно около 8,5 градско, N серията не пада много под това.
Интересен човек си аз см изкарал аргументи, а ти си ги игнорирал и си бърбориш ..................
Пс. това, че си имал такива проблеми с колите ти или говори за късмета ти(рядко виждам някой да сменя четири еднакви коли просто ей така) или ги поддържаш зле (по предписанията на БМВ също е зле, 30к за смяна на масло е абсурд).
Това е от мен по темата съжалявам за офф-топика, но някои хора предпочитат да отправят лични предизвикателства, на които трябва да се отговори.
Относно турбината на N47 също има много писано и има случаи на коли с по 300к км с оригиналната турбина )съседа ми кара Е91 на 270к с оригинална турбина като той я купи нова и е карана само в БГ) и такива на по 100к дето издава багажа, всичко е до поддръжка при турбината редовно почистване на турбо пътищата, подмяна на маслото на 15-18к вместо на 30к и няма да проблеми. Ако разгледаш bimmerpost има достатъчно N47 с изхвърлили турбини Garrett, но просто на повече хил. км около 200-250к средно.
За N47 имам приятел със скъсан ангренаж на на 1ва серия и това ми беше достатъчно да ме откаже, защото всички хвърлят турбина докато ангренажа при М е просто по-добре измислен и точка, с моето каране М47 си ми харчи около 4,5 извънградско, 5,6 магистрално и средно около 8,5 градско, N серията не пада много под това.
Интересен човек си аз см изкарал аргументи, а ти си ги игнорирал и си бърбориш ..................
Пс. това, че си имал такива проблеми с колите ти или говори за късмета ти(рядко виждам някой да сменя четири еднакви коли просто ей така) или ги поддържаш зле (по предписанията на БМВ също е зле, 30к за смяна на масло е абсурд).
Това е от мен по темата съжалявам за офф-топика, но някои хора предпочитат да отправят лични предизвикателства, на които трябва да се отговори.
- Kalin Kulev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 31.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E92
- Мечтае да кара: WSBK
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Ако оценката на един автомобил правим само според експлоатационните разходи (каквато тенденция забелязвам особено в тая тема) то наистина сме сбъркали форума и трябва да се насочим примерно към VW. Ако говорим за софтуерни подобрения, с N47 можем да достигнем доста по-добри резултати, особено ако говорим просто за стойността на максимална мощност... Колегата Taruno обаче е много тънкообиден и като гледам как се нахвърли върху човека, май предпочитам да не пиша повече, че отдавна са ми омръзнали тия глупости...
- batzlati
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 21.03.2008
- Местоположение: Созопол
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d
- Мечтае да кара: карах почти всичко
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:.......................................
Когато човек прави констатация , че нещо е в пъти по-добро от друго , би трябвало да има някаква база за сравнение или някакъв опит.
Излиза , че ти си от хората , които са чули-недочули от брачеда , комшията или някой друг.
А колко коли съм сменил - повярвай ми , много са.
И как съм ги поддържал - можеш да се осведомиш от колегата laviatan (Роби се казва) , колко части , масла и филтри , за какви коли съм купувал от него. И ще ти каже колко излиза ремонтния ангренажен комплект за N47.
Това е колега , нищо лично , просто опит

Всеки сам си решава как да си строши парите , но N47 не е чак толкова "черен" , колкото се описва. И си е стъпка напред , от страна на конструкторите на BMW.
Поздрави - Злати

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани