Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 372
Регистриран на: 6.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F31 320d Sport Line

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от TurboDieselComby » 31 Май 2014, 22:53

Като няма ксенон не слагат пръскачки на фаровете.
Пише че има DPF уж.
С тези тазове малко разваля визията.
Ако са реални километрите ок, но изкараш ли я от дилъра веднага си загубил няколко хилядарки.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 784
Регистриран на: 11.10.2012
Пол: Мъж
Кара: e92, f30
Мечтае да кара: M4

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от expl0de » 02 Юни 2014, 22:37

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=6nahe2
Здравейте, някой гледал ли е тази и евентуално в кой сервиз е добре да я проверя?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от nikolae » 03 Юни 2014, 10:45

darucar - 115лв. струва
Ако не ти се дават толкова тук мисля, че ще останеш доволен

пп. само защото е фейс ли се се спрял на нея ?
Нещо не ми изглежда много много....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 03 Юни 2014, 15:19

expl0de написа:http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11399385039800078&f1=details&slink=6nahe2
Здравейте, някой гледал ли е тази и евентуално в кой сервиз е добре да я проверя?


N47, N47DK0, N47S, N47T, production period 05.01.2009 - 01.03.2011:
Renew:
- 11 31 8 506 652 bottom timing chain.
- 13 52 7 797 906 Sprocket for the high pressure pump drive.
- 11 31 8 510 014 Top timing chain.
- 11 31 7 797 899 Sliding rail/guide rail for the top timing chain.
- 13 52 7 797 904 Sliding rail/guide rail for the bottom timing chain.

Това трябва да ти е чвата задача ако я вземеш, защото е 2009-та

18 980 лв. е смешна цена най-вероятно нещо е в много много лошо състояние при положение, че фейс колите вървят по 23-30 ...............

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Leon » 04 Юни 2014, 9:43

Показали са му проформа-фактура какво ще му струва този ремонт в официален сервиз, затова я продава на тази цена... предполагам :winky:
Never mistake motion for action...

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 5.06.2014

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Olbaid » 05 Юни 2014, 12:25

Здравейте!

Пълен новобранец съм с BMW. Досега съм имал единствено Японски автомобили. Харесах си за семеен автомобил BMW 320d (E91). Бях по работа в Италия и понеже имах свободно време се огледах за такова. В оторизиран дилър видях следната кола:
1. BMW 320d (E91);
2. Колата е произведена февруари 2008г.;
3. Преди фейслифта е и е 163 коня;
4. Изминати километри 235 832;

Колата е оставена като Buyback от предишния собственик, който си е взел по-нов модел. Проблемите по колата са:
1. Веригата чука;
2. Има надрасквания по боята на предната броня от двете страни (на мен ми изглеждат като точно от некадърно паркиране - отъркване в броня на друга паркирала кола).

Колата се продва за 5200 евро, като от дилъра казват, че ако искам да я обслужат и да сменят веригата, това ще ми струва още 2800 евро. Колата няма ксенонови фарове и навигация и не е с кожен салон. Изглежда доста запазена отвътре. Освен горните забележки, на мен ми направи впечатление, че ауспухът й е малко черен, но не съм бъркал вътре да видя дали гори масло.

Та въпросите ми към разбиращите са ми следните?
1. Струва ли си парите?
2. Ако я взема - там или тук да си сменя веригата и да си я обслужа?
3. Проблемна ли е по принцип тази кола и колко горе-долу би ми излязла поддръжката на година (минавам към 35000 км годишно), без каското и гражданската?
4. За какво друго да гледам там, защото определено за BMW не съм много наясно на какво точно да обърна внимание; и
5. Ако я взема и се грижа добре за нея, този двигател още колко живот има и кога пак ще трябва да сменям верига?

Надявам се да помогнете, защото съм оставил 100 евро да ми я задържат още 2 седмици колата и до тогава трябва да реша какво правя.

Благодаря предварително.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Leon » 05 Юни 2014, 15:13

По написаното не можем да диагностицираме колата, но дори със смяна на веригата, пак не е висока цената. Предполагам, че не си в България и няма смисъл да те пращаме в тукашен сервиз да ти я сменят по-евтино. Ако колата ти харесва, а това са единствените проблеми и ти дадат гаранция за ремонта, действай ;)

За този двигател е изписано много, порови се във форума и ще се ориентираш, че аз не съм най-големия фен на дизелите. Все пак, при този пробег си струва.
Never mistake motion for action...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 14.05.2010
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: BMW E82, E83, E92, F02
Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от stocky » 05 Юни 2014, 15:27

Преди фейса 163к.с. мотора не е известно да има хроничен проблем с веригата. Проблемът се появява при 177/184к.с. версиите. Сигурен ли си, че е преди фейса, пък е 2008г. Да не е фейслифтова, ограничена на 163к.с.? Според мен 8000евро е приемлива цена, ако те устройва състоянието и екстрите на колата и ако ти дадат гаранция за ангренажната група!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1850
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 05 Юни 2014, 16:17

Има N47 със 163 к.с.
Явно е точно от тези, където казвате, че и коляновият вал е проблемен. Аз не бих си сложил този таралеж.. :confused:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 5.06.2014

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Olbaid » 05 Юни 2014, 16:23

Както казах не разбирам много от BMW, но във форуми на английски прочетох, че фейса излиза септември 2008, а тази кола е февруари 2008. Освен това по снимките на модела след фейслифта виждам (за другото не разбирам), че стоповете отзад и огледалата са променени. На тази определено са като преди фейслифта. След като казвате, че този двигател по принцип няма някакви големи хронични проблеми, значи колата си струва! Аз живея в България, но често съм в командировки в чужбина. Затова определено ме интересува къде в БГ мога да сменя веригата и да обслужа колата, защото си мисля, че тук ще ми излезе по-евтино, а и в крайна сметка тук ще я карам и поддържам. Можете ли да ми препоръчате някои добри майстори и/или сервизи?

Ако както казва Bexim двигателят е N47, по какво мога да го позная, че е такъв?

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 5.06.2014

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Olbaid » 05 Юни 2014, 17:10

Фейслифта, т.е. промяната на външния вид е от септември 2008. Bexim е напълно прав - от средата на 2007 до средата на 2008 в Европа се предлагат автомобили с двигател N47 (http://www.automobile-catalog.com/auta_details1.php). На външен вид са като тези с двигател M47. От всичко това излиза, че колата или не е произведена февруари 2008 (а тогава е купена например), или не е 163 к.с. а е 177 к.с. За мен отново си остава отворен въпроса как като отворя капака да видя с N47 или с M47 двигател е, защото от прочетеното тук определено предпочитам да е една година по-стара, но да е с двигател M47.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 14.05.2010
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: BMW E82, E83, E92, F02
Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от stocky » 05 Юни 2014, 17:45

Е нали официален дилър ще му го оправи. От това по-добро решение няма според мен! Дилърите ще сложат последната ревизия на вала + веригата + другите такъми и ще дадат гаранция. Отделно ще има по-новия, динамичен и икономичен мотор. Това всичкото с уговорката, че мотора е новия, но е софтуерно ограничен до конете на стария и че дилъра ще свърши цялата работа по смяната, а няма само да закърпи положението.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 05 Юни 2014, 18:47

Olbaid написа:Здравейте!

Пълен новобранец съм с BMW. Досега съм имал единствено Японски автомобили. Харесах си за семеен автомобил BMW 320d (E91). Бях по работа в Италия и понеже имах свободно време се огледах за такова. В оторизиран дилър видях следната кола:
1. BMW 320d (E91);
2. Колата е произведена февруари 2008г.;
3. Преди фейслифта е и е 163 коня;
4. Изминати километри 235 832;

Колата е оставена като Buyback от предишния собственик, който си е взел по-нов модел. Проблемите по колата са:
1. Веригата чука;
2. Има надрасквания по боята на предната броня от двете страни (на мен ми изглеждат като точно от некадърно паркиране - отъркване в броня на друга паркирала кола).

Колата се продва за 5200 евро, като от дилъра казват, че ако искам да я обслужат и да сменят веригата, това ще ми струва още 2800 евро. Колата няма ксенонови фарове и навигация и не е с кожен салон. Изглежда доста запазена отвътре. Освен горните забележки, на мен ми направи впечатление, че ауспухът й е малко черен, но не съм бъркал вътре да видя дали гори масло.

Та въпросите ми към разбиращите са ми следните?
1. Струва ли си парите?
2. Ако я взема - там или тук да си сменя веригата и да си я обслужа?
3. Проблемна ли е по принцип тази кола и колко горе-долу би ми излязла поддръжката на година (минавам към 35000 км годишно), без каското и гражданската?
4. За какво друго да гледам там, защото определено за BMW не съм много наясно на какво точно да обърна внимание; и
5. Ако я взема и се грижа добре за нея, този двигател още колко живот има и кога пак ще трябва да сменям верига?

Надявам се да помогнете, защото съм оставил 100 евро да ми я задържат още 2 седмици колата и до тогава трябва да реша какво правя.

Благодаря предварително.


2008ма е ама не си със 163 к.с. М47 а си със N47 163 к.с., който има същите проблеми като 177 и въпроса е, че 2008ма е с проблемния колянов вал т.е. ремонта е космически.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Leon » 05 Юни 2014, 18:52

Това го уточнихме - за 5к евро нормално да е с проблем колата. С ремонта ще е към 8, което е ОК, дилъра си го е сметнал на колко да я изкупи и за колко да му я продаде. Двата двигателя са напълно различни на вид (това, което се вижда под капака на колата), потърси снимки в гугъл и веднага ще направиш разликата.
Never mistake motion for action...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 31.07.2012
Пол: Мъж
Кара: E92
Мечтае да кара: WSBK

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Kalin Kulev » 05 Юни 2014, 20:14

На стикера пише какъв е двигателя...

ПП. Всъщност как разбра, че е 163 коня??

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook