Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 14.10.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW120

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от BMW120 » 09 Юни 2014, 21:55

Iскам да споделя една обява, която е върха на наглоста....
Чак тоя сложил "фактура" колко много неща сменил, а като пуснеш в google фирмата на печата за проверка ти изкарва че се занимава с козметика и парфюмерия, а в търговския дори не я намира (или поне аз не успях)
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=6pec6i
ЛУД УМОРА НЕМА

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 17.04.2013
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от goshevv » 10 Юни 2014, 9:34

dead_bmw написа:Колеги, някой има ли наблюдения над тази автокъща - SCARTO - http://scarto.mobile.bg/ ? Дали са на читавия полюс или "ней сигурно" ?

Ходил съм да гледам 2 е60-ки там, не останах очарован честно казано, доста по-различно изглеждаха от снимките в обявите, но може би е често срещано.Хората, с които говорих също не бяха от най-отзивчивите.Друго не мога да кажа.
Поздрави и успех :)

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 9.05.2014
Пол: Мъж
Кара: бавно
Мечтае да кара: по хубави пътища

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от dead_bmw » 10 Юни 2014, 11:35

Дам и аз днес ходих да гледам друга кола там. Трябваше да им вадя думите от устите с много зор. Излиза така, че човек има пари и няма на кой да ги даде :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vicho » 10 Юни 2014, 11:57

You said: "Time will change!" What if it changes you?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 7.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G30 540i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от BAHKATA » 10 Юни 2014, 11:59

vicho написа:дали си струва?

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 6254752387


Това на снимки изглежда криво, представям си го на живо колко зле ще е... :shock:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 30.01.2013
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: bmw 320d e90
Мечтае да кара: m5

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от hpnotic2 » 10 Юни 2014, 12:01

vicho написа:дали си струва?

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 6254752387


Мръсна, неподдържана, удряна...това ако е кола на 111 111км., моята трябва сега да излиза от завода.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 10 Юни 2014, 12:30

Мръсна, ужасно захабена, с доста козметични проблеми И ЗА КАПАК 2008ма година с N47 двигател ...... ебати кочината :D

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 9.05.2014
Пол: Мъж
Кара: бавно
Мечтае да кара: по хубави пътища

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от dead_bmw » 10 Юни 2014, 15:11

Не е на 111 111 - във всички обяви на тази автокъща слагат тия километри. Не я знаем на таблото какво пише, такамоли на колко е реално. Там съм гледал една е90-ка преди време, беше ужасен кошник. Де що можеше да излиза грешка на таблото беше излязла - от фарове и крушки до DPF и ABS.

В общи линии, този търговец (разбрах в последствие) отива до Италия и купува най-евтините коли, кара ги тук и без да ги пипа продава. Продава и на едро, така че много от тези машини биват пудрени и заминават после за други автокъщи, вече на други цени :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Пловдив

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от r0nnie » 10 Юни 2014, 16:22

Господа спецове,вие за тези пари какво очаквате 2010 година е92 ли ??Напълно нормална кола за тази цена.Които не му харесва да си вземе е90 2006 година за 18-20000лв с повече екстри и да си мисли,че е на "малко" км,някоя лачена и запазена :D . Колегата,щом пуска такава обява за тези пари сигурно няма за по-скъпа и по-хубава.За 2008 година и за тези пари ,толкова

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от nikolae » 10 Юни 2014, 16:27

Да ме поздравите, че отскоро купих така мечтаната 330и :p

Колата е 6+ всичко необходимо си има, малко въпроси имам.

Един приятел (в същия ден и той си я купи) е90 4цил. 320бенз, ръчка, 16 гума.
- Общото ни е, че и на двамата на шофьорските вратите на уплътнението има дупка - много странно ми се стори

- Неговата вози 3 пъти по-меко, а той е с рънфлат гуми. Моята е със 225/45/17 не рънфлат 2.2 предни, 2.5 задни.
Има ли разлика в окачването на 6цил. и 4цил. Съмнява ме един цол гуми да променя толкова много возията ?
Имам каре за правене, потропва и ще се сменя, но не мисля, че то е причина за твърдата возия.

- Маслото не колата е 0/30 налято преди месец-два - не е ли много рядко за нашия климат (особени
очертаващите се жеги) ?

Благодаря предварително !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от kraska » 10 Юни 2014, 16:54

Честито !
От личен опит ще ти кажа за гумите,че освен 1 цол, има значение какви са гумите. Ако са с индекс Y - те са нещо подобно на рънфлат по усещане. Затова ги продадох моите и взех с по-нисък индекс. Разликата е много голяма във возенето. Има тема която бях пуснал. За маслото няма грижи, карай си с него. А за уплътнението, снимай го да видим за какво говориш.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 10 Юни 2014, 19:35

r0nnie написа:Господа спецове,вие за тези пари какво очаквате 2010 година е92 ли ??Напълно нормална кола за тази цена.Които не му харесва да си вземе е90 2006 година за 18-20000лв с повече екстри и да си мисли,че е на "малко" км,някоя лачена и запазена :D . Колегата,щом пуска такава обява за тези пари сигурно няма за по-скъпа и по-хубава.За 2008 година и за тези пари ,толкова


Господине тоя кенеф ще му струва минимум `4500 лв в смяна на колянов вал и вериги и после още да кажем 1000, за да е в приличен външен вид и ако бъдем реални и тази кола е на километрите, които показва външния и вид, най-вероятно ще има и други неща за правене. Да добавим каско 800-900 лв, чва регистрация 350, масла и филтри(тая кола изглежда сякаш мърляча дето я е карал никога не би ги сменил) +250 лв и ролки и ремъци + 300/400 и хоп тя взе та стъпи на 20 000 лв. аре да се стягаме с подобно "спецове" коментари. Това е суровата реалност мога да ти кажа, че взех certified кола на 107к и платих доста над тези пари(което ми изглеждаше реално) и далеч не изглежда така. Нека го посъветваме, че за 13500 ще си купи кола с малко козметични проблеми и после да се вайке тия бе-ем-ве-та мног се трошат и много скъпи за поддръжка............................

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 10 Юни 2014, 19:36

nikolae написа:Да ме поздравите, че отскоро купих така мечтаната 330и :p

Колата е 6+ всичко необходимо си има, малко въпроси имам.

Един приятел (в същия ден и той си я купи) е90 4цил. 320бенз, ръчка, 16 гума.
- Общото ни е, че и на двамата на шофьорските вратите на уплътнението има дупка - много странно ми се стори

- Неговата вози 3 пъти по-меко, а той е с рънфлат гуми. Моята е със 225/45/17 не рънфлат 2.2 предни, 2.5 задни.
Има ли разлика в окачването на 6цил. и 4цил. Съмнява ме един цол гуми да променя толкова много возията ?
Имам каре за правене, потропва и ще се сменя, но не мисля, че то е причина за твърдата возия.

- Маслото не колата е 0/30 налято преди месец-два - не е ли много рядко за нашия климат (особени
очертаващите се жеги) ?

Благодаря предварително !


0/30 не е ли много рядко за БЕНЗИН като цяло

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 26.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
Мечтае да кара: Z8

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Alexch » 10 Юни 2014, 21:23

Taruno написа:
nikolae написа:Да ме поздравите, че отскоро купих така мечтаната 330и :p

Колата е 6+ всичко необходимо си има, малко въпроси имам.

Един приятел (в същия ден и той си я купи) е90 4цил. 320бенз, ръчка, 16 гума.
- Общото ни е, че и на двамата на шофьорските вратите на уплътнението има дупка - много странно ми се стори

- Неговата вози 3 пъти по-меко, а той е с рънфлат гуми. Моята е със 225/45/17 не рънфлат 2.2 предни, 2.5 задни.
Има ли разлика в окачването на 6цил. и 4цил. Съмнява ме един цол гуми да променя толкова много возията ?
Имам каре за правене, потропва и ще се сменя, но не мисля, че то е причина за твърдата возия.

- Маслото не колата е 0/30 налято преди месец-два - не е ли много рядко за нашия климат (особени
очертаващите се жеги) ?

Благодаря предварително !


0/30 не е ли много рядко за БЕНЗИН като цяло

Ми за някои матори не е рядко. Ford Mustang GT по книжка го дават с 0/20, дето много малко марки го произвеждат тоя вискозитет.
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Пловдив

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от r0nnie » 10 Юни 2014, 22:46

Taruno написа:
r0nnie написа:Господа спецове,вие за тези пари какво очаквате 2010 година е92 ли ??Напълно нормална кола за тази цена.Които не му харесва да си вземе е90 2006 година за 18-20000лв с повече екстри и да си мисли,че е на "малко" км,някоя лачена и запазена :D . Колегата,щом пуска такава обява за тези пари сигурно няма за по-скъпа и по-хубава.За 2008 година и за тези пари ,толкова


Господине тоя кенеф ще му струва минимум `4500 лв в смяна на колянов вал и вериги и после още да кажем 1000, за да е в приличен външен вид и ако бъдем реални и тази кола е на километрите, които показва външния и вид, най-вероятно ще има и други неща за правене. Да добавим каско 800-900 лв, чва регистрация 350, масла и филтри(тая кола изглежда сякаш мърляча дето я е карал никога не би ги сменил) +250 лв и ролки и ремъци + 300/400 и хоп тя взе та стъпи на 20 000 лв. аре да се стягаме с подобно "спецове" коментари. Това е суровата реалност мога да ти кажа, че взех certified кола на 107к и платих доста над тези пари(което ми изглеждаше реално) и далеч не изглежда така. Нека го посъветваме, че за 13500 ще си купи кола с малко козметични проблеми и после да се вайке тия бе-ем-ве-та мног се трошат и много скъпи за поддръжка............................

Вземи си сложи това мнение в подписа,че само това повтаряш за N47.А за останалите разходи 90% квото и да купиш,ще ги дадеш.Или твоита certified кола няма каско и не си я обслужвал :D .Стига повтаря,едно и също.За тези пари,толкова.Всеки сам може да преценя.Никва гаранция няма,че като дадеш 20 палки ще е от магазина :D

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook