Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Iскам да споделя една обява, която е върха на наглоста....
Чак тоя сложил "фактура" колко много неща сменил, а като пуснеш в google фирмата на печата за проверка ти изкарва че се занимава с козметика и парфюмерия, а в търговския дори не я намира (или поне аз не успях)
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=6pec6i
Чак тоя сложил "фактура" колко много неща сменил, а като пуснеш в google фирмата на печата за проверка ти изкарва че се занимава с козметика и парфюмерия, а в търговския дори не я намира (или поне аз не успях)
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=6pec6i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dead_bmw написа:Колеги, някой има ли наблюдения над тази автокъща - SCARTO - http://scarto.mobile.bg/ ? Дали са на читавия полюс или "ней сигурно" ?
Ходил съм да гледам 2 е60-ки там, не останах очарован честно казано, доста по-различно изглеждаха от снимките в обявите, но може би е често срещано.Хората, с които говорих също не бяха от най-отзивчивите.Друго не мога да кажа.
Поздрави и успех

- dead_bmw
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 9.05.2014
- Пол: Мъж
- Кара: бавно
- Мечтае да кара: по хубави пътища
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Дам и аз днес ходих да гледам друга кола там. Трябваше да им вадя думите от устите с много зор. Излиза така, че човек има пари и няма на кой да ги даде 

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- BAHKATA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 7.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Това на снимки изглежда криво, представям си го на живо колко зле ще е...

- hpnotic2
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 30.01.2013
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 320d e90
- Мечтае да кара: m5
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Мръсна, неподдържана, удряна...това ако е кола на 111 111км., моята трябва сега да излиза от завода.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Мръсна, ужасно захабена, с доста козметични проблеми И ЗА КАПАК 2008ма година с N47 двигател ...... ебати кочината 

- dead_bmw
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 9.05.2014
- Пол: Мъж
- Кара: бавно
- Мечтае да кара: по хубави пътища
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Не е на 111 111 - във всички обяви на тази автокъща слагат тия километри. Не я знаем на таблото какво пише, такамоли на колко е реално. Там съм гледал една е90-ка преди време, беше ужасен кошник. Де що можеше да излиза грешка на таблото беше излязла - от фарове и крушки до DPF и ABS.
В общи линии, този търговец (разбрах в последствие) отива до Италия и купува най-евтините коли, кара ги тук и без да ги пипа продава. Продава и на едро, така че много от тези машини биват пудрени и заминават после за други автокъщи, вече на други цени
В общи линии, този търговец (разбрах в последствие) отива до Италия и купува най-евтините коли, кара ги тук и без да ги пипа продава. Продава и на едро, така че много от тези машини биват пудрени и заминават после за други автокъщи, вече на други цени

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Господа спецове,вие за тези пари какво очаквате 2010 година е92 ли ??Напълно нормална кола за тази цена.Които не му харесва да си вземе е90 2006 година за 18-20000лв с повече екстри и да си мисли,че е на "малко" км,някоя лачена и запазена
. Колегата,щом пуска такава обява за тези пари сигурно няма за по-скъпа и по-хубава.За 2008 година и за тези пари ,толкова

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Да ме поздравите, че отскоро купих така мечтаната 330и :p
Колата е 6+ всичко необходимо си има, малко въпроси имам.
Един приятел (в същия ден и той си я купи) е90 4цил. 320бенз, ръчка, 16 гума.
- Общото ни е, че и на двамата на шофьорските вратите на уплътнението има дупка - много странно ми се стори
- Неговата вози 3 пъти по-меко, а той е с рънфлат гуми. Моята е със 225/45/17 не рънфлат 2.2 предни, 2.5 задни.
Има ли разлика в окачването на 6цил. и 4цил. Съмнява ме един цол гуми да променя толкова много возията ?
Имам каре за правене, потропва и ще се сменя, но не мисля, че то е причина за твърдата возия.
- Маслото не колата е 0/30 налято преди месец-два - не е ли много рядко за нашия климат (особени
очертаващите се жеги) ?
Благодаря предварително !
Колата е 6+ всичко необходимо си има, малко въпроси имам.
Един приятел (в същия ден и той си я купи) е90 4цил. 320бенз, ръчка, 16 гума.
- Общото ни е, че и на двамата на шофьорските вратите на уплътнението има дупка - много странно ми се стори
- Неговата вози 3 пъти по-меко, а той е с рънфлат гуми. Моята е със 225/45/17 не рънфлат 2.2 предни, 2.5 задни.
Има ли разлика в окачването на 6цил. и 4цил. Съмнява ме един цол гуми да променя толкова много возията ?
Имам каре за правене, потропва и ще се сменя, но не мисля, че то е причина за твърдата возия.
- Маслото не колата е 0/30 налято преди месец-два - не е ли много рядко за нашия климат (особени
очертаващите се жеги) ?
Благодаря предварително !
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Честито !
От личен опит ще ти кажа за гумите,че освен 1 цол, има значение какви са гумите. Ако са с индекс Y - те са нещо подобно на рънфлат по усещане. Затова ги продадох моите и взех с по-нисък индекс. Разликата е много голяма във возенето. Има тема която бях пуснал. За маслото няма грижи, карай си с него. А за уплътнението, снимай го да видим за какво говориш.
От личен опит ще ти кажа за гумите,че освен 1 цол, има значение какви са гумите. Ако са с индекс Y - те са нещо подобно на рънфлат по усещане. Затова ги продадох моите и взех с по-нисък индекс. Разликата е много голяма във возенето. Има тема която бях пуснал. За маслото няма грижи, карай си с него. А за уплътнението, снимай го да видим за какво говориш.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
r0nnie написа:Господа спецове,вие за тези пари какво очаквате 2010 година е92 ли ??Напълно нормална кола за тази цена.Които не му харесва да си вземе е90 2006 година за 18-20000лв с повече екстри и да си мисли,че е на "малко" км,някоя лачена и запазена. Колегата,щом пуска такава обява за тези пари сигурно няма за по-скъпа и по-хубава.За 2008 година и за тези пари ,толкова
Господине тоя кенеф ще му струва минимум `4500 лв в смяна на колянов вал и вериги и после още да кажем 1000, за да е в приличен външен вид и ако бъдем реални и тази кола е на километрите, които показва външния и вид, най-вероятно ще има и други неща за правене. Да добавим каско 800-900 лв, чва регистрация 350, масла и филтри(тая кола изглежда сякаш мърляча дето я е карал никога не би ги сменил) +250 лв и ролки и ремъци + 300/400 и хоп тя взе та стъпи на 20 000 лв. аре да се стягаме с подобно "спецове" коментари. Това е суровата реалност мога да ти кажа, че взех certified кола на 107к и платих доста над тези пари(което ми изглеждаше реално) и далеч не изглежда така. Нека го посъветваме, че за 13500 ще си купи кола с малко козметични проблеми и после да се вайке тия бе-ем-ве-та мног се трошат и много скъпи за поддръжка............................
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
nikolae написа:Да ме поздравите, че отскоро купих така мечтаната 330и :p
Колата е 6+ всичко необходимо си има, малко въпроси имам.
Един приятел (в същия ден и той си я купи) е90 4цил. 320бенз, ръчка, 16 гума.
- Общото ни е, че и на двамата на шофьорските вратите на уплътнението има дупка - много странно ми се стори
- Неговата вози 3 пъти по-меко, а той е с рънфлат гуми. Моята е със 225/45/17 не рънфлат 2.2 предни, 2.5 задни.
Има ли разлика в окачването на 6цил. и 4цил. Съмнява ме един цол гуми да променя толкова много возията ?
Имам каре за правене, потропва и ще се сменя, но не мисля, че то е причина за твърдата возия.
- Маслото не колата е 0/30 налято преди месец-два - не е ли много рядко за нашия климат (особени
очертаващите се жеги) ?
Благодаря предварително !
0/30 не е ли много рядко за БЕНЗИН като цяло
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:nikolae написа:Да ме поздравите, че отскоро купих така мечтаната 330и :p
Колата е 6+ всичко необходимо си има, малко въпроси имам.
Един приятел (в същия ден и той си я купи) е90 4цил. 320бенз, ръчка, 16 гума.
- Общото ни е, че и на двамата на шофьорските вратите на уплътнението има дупка - много странно ми се стори
- Неговата вози 3 пъти по-меко, а той е с рънфлат гуми. Моята е със 225/45/17 не рънфлат 2.2 предни, 2.5 задни.
Има ли разлика в окачването на 6цил. и 4цил. Съмнява ме един цол гуми да променя толкова много возията ?
Имам каре за правене, потропва и ще се сменя, но не мисля, че то е причина за твърдата возия.
- Маслото не колата е 0/30 налято преди месец-два - не е ли много рядко за нашия климат (особени
очертаващите се жеги) ?
Благодаря предварително !
0/30 не е ли много рядко за БЕНЗИН като цяло
Ми за някои матори не е рядко. Ford Mustang GT по книжка го дават с 0/20, дето много малко марки го произвеждат тоя вискозитет.
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:r0nnie написа:Господа спецове,вие за тези пари какво очаквате 2010 година е92 ли ??Напълно нормална кола за тази цена.Които не му харесва да си вземе е90 2006 година за 18-20000лв с повече екстри и да си мисли,че е на "малко" км,някоя лачена и запазена. Колегата,щом пуска такава обява за тези пари сигурно няма за по-скъпа и по-хубава.За 2008 година и за тези пари ,толкова
Господине тоя кенеф ще му струва минимум `4500 лв в смяна на колянов вал и вериги и после още да кажем 1000, за да е в приличен външен вид и ако бъдем реални и тази кола е на километрите, които показва външния и вид, най-вероятно ще има и други неща за правене. Да добавим каско 800-900 лв, чва регистрация 350, масла и филтри(тая кола изглежда сякаш мърляча дето я е карал никога не би ги сменил) +250 лв и ролки и ремъци + 300/400 и хоп тя взе та стъпи на 20 000 лв. аре да се стягаме с подобно "спецове" коментари. Това е суровата реалност мога да ти кажа, че взех certified кола на 107к и платих доста над тези пари(което ми изглеждаше реално) и далеч не изглежда така. Нека го посъветваме, че за 13500 ще си купи кола с малко козметични проблеми и после да се вайке тия бе-ем-ве-та мног се трошат и много скъпи за поддръжка............................
Вземи си сложи това мнение в подписа,че само това повтаряш за N47.А за останалите разходи 90% квото и да купиш,ще ги дадеш.Или твоита certified кола няма каско и не си я обслужвал


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани