Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от kraska » 10 Юни 2014, 22:58

r0nnie написа:
Taruno написа:
r0nnie написа:Господа спецове,вие за тези пари какво очаквате 2010 година е92 ли ??Напълно нормална кола за тази цена.Които не му харесва да си вземе е90 2006 година за 18-20000лв с повече екстри и да си мисли,че е на "малко" км,някоя лачена и запазена :D . Колегата,щом пуска такава обява за тези пари сигурно няма за по-скъпа и по-хубава.За 2008 година и за тези пари ,толкова


Господине тоя кенеф ще му струва минимум `4500 лв в смяна на колянов вал и вериги и после още да кажем 1000, за да е в приличен външен вид и ако бъдем реални и тази кола е на километрите, които показва външния и вид, най-вероятно ще има и други неща за правене. Да добавим каско 800-900 лв, чва регистрация 350, масла и филтри(тая кола изглежда сякаш мърляча дето я е карал никога не би ги сменил) +250 лв и ролки и ремъци + 300/400 и хоп тя взе та стъпи на 20 000 лв. аре да се стягаме с подобно "спецове" коментари. Това е суровата реалност мога да ти кажа, че взех certified кола на 107к и платих доста над тези пари(което ми изглеждаше реално) и далеч не изглежда така. Нека го посъветваме, че за 13500 ще си купи кола с малко козметични проблеми и после да се вайке тия бе-ем-ве-та мног се трошат и много скъпи за поддръжка............................

Вземи си сложи това мнение в подписа,че само това повтаряш за N47.А за останалите разходи 90% квото и да купиш,ще ги дадеш.Или твоита certified кола няма каско и не си я обслужвал :D .Стига повтаря,едно и също.За тези пари,толкова.Всеки сам може да преценя.Никва гаранция няма,че като дадеш 20 палки ще е от магазина :D


И 1000 пъти да го напише все ще е полезно , особено за хората които ги мързи да ровят във форума и после се вайкат какво са купили. Представям си за колко пари са я купили тези търговци и какво още и е имало за да е тази цена в предвид годината. А салона, волана просто тази коли е била............ чак ми е жал за нея. И пак запазената марка "да извадим 200 000 км" :) Или казваш че ти не ги въртиш ?1?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vicho » 10 Юни 2014, 23:04

благодаря за мненията, аз все пак ще ида да я видя (ще имам 2 на ум)... ако е здрав мотора, другото не ме притеснява :yes:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 11 Юни 2014, 0:33

r0nnie написа:
Taruno написа:
r0nnie написа:Господа спецове,вие за тези пари какво очаквате 2010 година е92 ли ??Напълно нормална кола за тази цена.Които не му харесва да си вземе е90 2006 година за 18-20000лв с повече екстри и да си мисли,че е на "малко" км,някоя лачена и запазена :D . Колегата,щом пуска такава обява за тези пари сигурно няма за по-скъпа и по-хубава.За 2008 година и за тези пари ,толкова


Господине тоя кенеф ще му струва минимум `4500 лв в смяна на колянов вал и вериги и после още да кажем 1000, за да е в приличен външен вид и ако бъдем реални и тази кола е на километрите, които показва външния и вид, най-вероятно ще има и други неща за правене. Да добавим каско 800-900 лв, чва регистрация 350, масла и филтри(тая кола изглежда сякаш мърляча дето я е карал никога не би ги сменил) +250 лв и ролки и ремъци + 300/400 и хоп тя взе та стъпи на 20 000 лв. аре да се стягаме с подобно "спецове" коментари. Това е суровата реалност мога да ти кажа, че взех certified кола на 107к и платих доста над тези пари(което ми изглеждаше реално) и далеч не изглежда така. Нека го посъветваме, че за 13500 ще си купи кола с малко козметични проблеми и после да се вайке тия бе-ем-ве-та мног се трошат и много скъпи за поддръжка............................

Вземи си сложи това мнение в подписа,че само това повтаряш за N47.А за останалите разходи 90% квото и да купиш,ще ги дадеш.Или твоита certified кола няма каско и не си я обслужвал :D .Стига повтаря,едно и също.За тези пари,толкова.Всеки сам може да преценя.Никва гаранция няма,че като дадеш 20 палки ще е от магазина :D


Ще взема наистина да го сложа там ама и там няма да го забележат + от преди днес -един авер изгоря с единичка 177 к.с., но на 190 000 км, което дори е много спрямо това, което пишат хората. По негови думи нямало тракане въобще(но като си го познавам как просто се вози и грам не му дреме, може да не го е забелязал)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Leon » 11 Юни 2014, 13:24

1. Тя на 190 може вече да е ремонтирана ;)
2. Преди няколко дни пак имаше тема за тракане на N47 и авторът твърдеше, че нямало теми за това във форума, та май колкото и да го пишем - пак е малко.
3. Следващи лични нападки ще водят до едноседмични банове.
Колата за 13 500 е изключително занемарена, но това не значи, че не може да се "съживи" - боядисване на салони и т.н. Вичо това си го е видял и щом е преценил, че не му пречи - негова работа. Като човек купувал занемарена кола с идеята да я възстанови полека казвам, че това обикновено не става. Все излиза по още нещо.
4. Следващи лични нападки ще водят до едноседмични банове.
Never mistake motion for action...

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 6.06.2014
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Kubrat7 » 11 Юни 2014, 19:53

BMW120 написа:Iскам да споделя една обява, която е върха на наглоста....
Чак тоя сложил "фактура" колко много неща сменил, а като пуснеш в google фирмата на печата за проверка ти изкарва че се занимава с козметика и парфюмерия, а в търговския дори не я намира (или поне аз не успях)
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=6pec6i



Този същия, беше качил и една обява за Ауди А4 2008г. със същата фактура. Измислил е нова маркетингова стратегия. Иначе 320-ката изглежда добре на обявата.

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 11.06.2014
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от ianeka81 » 11 Юни 2014, 20:53

здравейте на всички.знам че темата е друга но за да не отварям нова искам да ви питам.предстои ми смяна на колата и съм се насочил към следните коли е90 2,0i (150кс.)или мазда 6 2-ра ген. 2,0i (147ks.).мъкар да съм в форум на бмв ще се радвам на безпристрастни мнения

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1278
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
Мечтае да кара: Турбо кола със задно
Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Cosworth » 13 Юни 2014, 11:26

ianeka81 написа:здравейте на всички.знам че темата е друга но за да не отварям нова искам да ви питам.предстои ми смяна на колата и съм се насочил към следните коли е90 2,0i (150кс.)или мазда 6 2-ра ген. 2,0i (147ks.).мъкар да съм в форум на бмв ще се радвам на безпристрастни мнения

1 глас за е90-ката
НО защо не погленеш Лексус !
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от nikolae » 13 Юни 2014, 14:26

@ianeka81
Ти реши за себе си какво ти се кара. За парите, за които взех е90-то сигурно имаше
коли на една-две години, но не годината прави колата. Всеки има вкус - едни искат
широки коли, други обичат яки мотори, трети твърда возиа и т.н. и т.н.

Е90 е много приятен за каране автомобил. Лично тази, която карам сега е много...
Директна кола и това много ми харесва.

пп какъв лексус - ИС 2005+ ли?
И аз се чудих за него и се радвам, че не го взех.

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 10.09.2009
Кара: 2008 BMW 550i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от afterdarq » 13 Юни 2014, 14:33


ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от kraska » 13 Юни 2014, 14:35

Лексусите имат куци мотори и горят много......... моделите аналог на е90

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 24.04.2014
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Nikolay.Ivanov » 16 Юни 2014, 17:03

Здравейте,

Искам да помоля за адекватно мнение който може да реагира :)

харесах едно бмв е91 330хд, от симауто,
днеска го заведох в сервиз, много е запазено няма вътре косур по интериора и екстериора, двигателя работи добре,
няма удари, криви греди, на компютър я качи даде грешка на свещи трябва да се сменят, носачи задни тампони, картер газове филтър, преден амортесиор е омаслен, и може би и той ще се смени явно двата предни.. и най ме притеснява има някаъв лек пилещ звук на турбото, но този от сервиза е мой човек каза, че тия неща които ми казва евентуално ще за смяна не веднага, но според него няма да изкарат много, каза, че турбото може да се рециклира ама незнае дали има проблем с него или само пили, и дори от рециклиране не 100%, че ще се махне звука.. дайте ми мнение какво да правя тия неща + регистрация и обслужване колко ще ми струва и заслужава ли си да я купя, и колко да се пазаря за цената.
Ето я колата
http://www.mobile.bg/11400309951586752

сега чакам шасито да ми кажат кога последно е влизала в сервиз, човека каза, че няква грешка на компютара даде дросова клапа ама я няма на таблото възможно от откачане на акумолатор и не дълго палене и каране на колата, каза, че няма течове бърка се там където вика, че и магиостници да са няма да може да боядисат ако е текло по турбото.., но двигателя беше мит.. дайте мнение моля, че трябва да го реша до 2 дни да видя какво да правя, а и цената и ми се струва висока ако оправя всичко направо... много дебело май..

Поздрави,
Николай Иванов

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 16 Юни 2014, 20:35

Рециклиране на турбо около 600 лв., предни амортесьори от 140 лв. Бройката до към 300. , филтър картерни газове 90 лв. Тая кола отдавна е минала 124 хил. км(погледни волана и седалките) и най-важното е да провериш ДПФ-а, защото ако е близо до 250к, както предполагам аз то той ще е за чистене или смяна(задръстен ДПФ скапва турбината много бързо) Имай предвид, че ще е хубаво да смениш диференциалното масло и маслото на раздатката, за да ти е мирна главата.

п.с. а simauto има много писано и са стабилни измамници дори има човек, който купил от тях кола на 170 хил, а последна смяна на масло била на 400 хил като си я е прочел. Цената е безобразно ниска за категорията автомобил(все пак не е гола 320d с ръчни скорости) Сам се хвани и потърси в autoscout24 примерно кола с такива екстри и на такива км и ще видиш, че под 18000 лв е трудно да паднеш и това е без VAT, на simauto тая кола им е стъпила към 15000 ако сме оптимистични, че искат само 2к горница след докарването.

Тъй че имай го предвид, че 330d като цяло не е евтина кола за поддръжка, като е XD окачването е по-скъпо, имаш раздатка, която като се счупи и става дебела работата, а си написал поста сякаш бюджета не е безкраен.

пс. дроселова клапа са си едни 400 лв. и тя също се скапва след МНОГО километри, не съм чул и видял дросел на 120 да е аут

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 16.09.2009

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от wmalevski » 16 Юни 2014, 21:11

Гледах от Симауто една кола преди да взема мойта, карах я в Камор, имаше доста забележки, километрите бяха въртяни с едно 80-100 000 км надолу. Аз търсих 320-ка ръчка с голямо нави и повече екстри. Колата като стойка ми допадна, но маховика беше за смяна, от сервиза ми обявиха общо за смяна неща за над 5 000 лв (по Каморски цени), като се опитах да се пазаря с продавача, защото знаех че каквото и да взема все ще има неща за правене и предпочитах парите да ги дам за да я стегна, вместо за изкуствено напудрена тоталка, та му казвам на човека, какви са и забележките, а той ми сваля 700 лв и ми казва "тя е с навигация и екстри, все някой ще я вземе". Такова отношение не ме печели мене, пожелах му успех и повече не бих се върнал.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от adovet » 17 Юни 2014, 8:27

koлеги какво ще кажете за тази http://www.cars.bg/c624074
Гледах я и е доста запазен автомобил. по принцип ме притеснява мотора - какви изненади може да се появят? Лесно ли се газифицира - имам в предвид със стандартен газов инжекцион?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Leon » 17 Юни 2014, 9:33

Да, газифицира се, kraska може да ти бъде полезен с конкретно инфо.
Never mistake motion for action...

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook