Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 17.06.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW G32 LCI "22
Детайли за колата: BMW G32 LCI "22

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Tsapo » 17 Юни 2014, 13:00

Здравейте колеги,
От известно време се оглеждам за E90-ка. До момента никога не съм имал лично BMW но за сметка на това имам възможност често да карам служебните ( 320D 177к.с. ) Реално искам да е бензинка на която да сложа ГИ. Говорих с газаджия, който ми каза, че не на всички 320i може да се сложи газ ( говорим за тези, които не са с директно впръскване ). Така и не го разбрах, защо някой от двигателите не стават на газ независимо, че са многоточкови инжекциони. Въпроса ми е дали се газифицират без проблем и какви проблеми бих могъл да имам ?
Също така ме интересува как стоят нещата при 325i с газта ?
Един колега две страници по-напред е питал за конкретна обява но за момента никой не му е отговорил.
Та въпросната обява от която и аз се интересувам е :
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 3943878679

Мерси на всички предварително.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1850
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 17 Юни 2014, 16:43

За тези пари изглежда много добре!
За газ - този мотор - няма проблем! :yes:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 17.06.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW G32 LCI "22
Детайли за колата: BMW G32 LCI "22

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Tsapo » 17 Юни 2014, 18:47

Благодаря за отговора.
Да попитам все пак какво Ви е мнение за самия двигател от към здравина, детски болести разход и т.н. ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от awful » 17 Юни 2014, 23:19

Tsapo написа:Благодаря за отговора.
Да попитам все пак какво Ви е мнение за самия двигател от към здравина, детски болести разход и т.н. ?


По здрав е от E90 LCI N47 177к двигателя е икономичен зависи нали от стилът на каране, като цяло двигателя е добър, има какво да се сменя и по него като на всеки дизел. Има колеги от форима със коли на по 350 400к
Аз се радван че си взех този двигател понеже иах избор между Е90 320д LCI без ексти и Е91 320д със много екстри избрах със екстрите и не сбърках :mrgreen:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 30.01.2014
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E92 M3

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Marinskia » 18 Юни 2014, 7:09

Здравейте колеги,
Излезе ми от познат в Италия http://www.autoscout24.com/Details.aspx ... 00&asrc=st
на 5800 евро със сервизна книжка и реални километри.Чета, че веригата на 177коня почва да трака след 100 и е тиктакаща бомба.
Нещо да ме насочите понеже свети налягането на маслото,но да не се окаже след смяната му и нещо друго.Задължително ще мине диагностика през БМВ в Милано.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 18 Юни 2014, 11:45

Хаха сервизната книжка не гарантира километри пък дори и от познат има нещо нередно да е на 114 000 на тези км, налягането в маслото е стабилент проблем и може да е скъп, отделно продължаваме с повторенията кола 2007ма е със скапания колянов вал т.е. ще се сменя и той освен веригите и цената ще скочи. Вгледай се в почернелия ауспух тая кола от завода излиза с ДПФ т.е. ауспуха трябва да е кристално чист, но тук е имало интервенции - може да са го пробили(Италиянците обичакт ктака да правят) и съответно като се има предвид това, че ДПФ се запушва на около 200 000 км можеш и сам да си прецениш "реалните км"

Като цяло това не е скъпа кола - гола е като изключим нави, ръчни скорости, но цената пак е твърде ниска и на мен би ми светнала аларма в главата и не бих се чувствал спокоен с тая кола освен ако не съм си приготвил допълнителни 7-8 хил. лева да отстраня фабрични проблем И ТОЗИ С МАСЛОТО.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от awful » 18 Юни 2014, 12:48

И друго има, и това е че колата не е феисова а е със скапания двигател, цената не е никак ниска за това което е, а проблема със маслото може да е малак ама може да е и голям, за тази цена и това което е не бих е взел. Има много по добри модели които са на по добра цена.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 30.01.2014
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E92 M3

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Marinskia » 18 Юни 2014, 13:20

Благодаря за бързата реакция. Ясно нещо друго ще чакам да падне. 163к.с. да гледам така ли?
Основните работи за които да гледам са турбо, маховик и верига нали?
Реалните км в бмв и др. работи мн бързо излизат.Ще гледам да е на около 100хил.
От тези големи цифри за ремонт няма да мога да спа :lol:

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 30.01.2014
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E92 M3

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Marinskia » 18 Юни 2014, 13:32

На място ще отида да се пазаря с парите в мен.Иначе ми грабна окото http://www.autoscout24.eu/Details.aspx? ... asrc=st|fs нещо да кажете пак ще си мине през бмв.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от kraska » 18 Юни 2014, 14:36

Marinskia написа:На място ще отида да се пазаря с парите в мен.Иначе ми грабна окото http://www.autoscout24.eu/Details.aspx? ... asrc=st|fs нещо да кажете пак ще си мине през бмв.

Егати мангала дето я е карал. М пакет с емблемка на ферари вътре и 16-ки джанти :)
Ако наистина си е мислил че кара бегачка , то много живот не е останал в този малък двигател.....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от awful » 18 Юни 2014, 14:55

Marinskia написа:На място ще отида да се пазаря с парите в мен.Иначе ми грабна окото http://www.autoscout24.eu/Details.aspx? ... asrc=st|fs нещо да кажете пак ще си мине през бмв.


Аз от неаполитанец и дъвка не купувам :mhihi: имам приятел със е90 320д 2005 на 240км със същите седалки и не са мръднали а на тази на 99,км е прожулена ама км и 190 да са наи важното е как е поддържал от там и идва силата и дългия живот
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 18 Юни 2014, 15:52

Marinskia написа:Благодаря за бързата реакция. Ясно нещо друго ще чакам да падне. 163к.с. да гледам така ли?
Основните работи за които да гледам са турбо, маховик и верига нали?
Реалните км в бмв и др. работи мн бързо излизат.Ще гледам да е на около 100хил.
От тези големи цифри за ремонт няма да мога да спа :lol:


Колега за кола на истински 100к си приготви към 17-20000 лв, гледаш в ценови диапазон, където всичкое с оревъртян километражи ако изпадне истинско за тези пари, автокъщите го грабват и го пускат по-скъпо. Точно тове, което каза колегата преди мен, моята на 100к няма следи някой да е сядал вътре.

Отделно пак ще повторя и спирам с това средностатистическата дизлова кола на 7 - 8 години в голяма държава като Италия е екстремна рядкост да е на малко км. Недейте да си въобразявате, че ще вземете кола на"реални км" и PERFETTE CONDIZIONI, както обичат да пишат Италиянците и после да се жалвате колко е скъпа поддръжката и колко се чупят дееба тия коли на по 100 хил. Км.

Специално автомобила, за който питаш на снимката се вижда захабен педал на спирачката(още един признак за възрастта), няма да коментирам емблемата на ферари, единствения плюс, който намирам е оригиналния М пакет, но съм сигурен, че влезе ли в сервиз ще има неприятна изненада как 99к са изведнъж 299к :P подменени са оригиналните джанти и оригиналните стелки вътре, ауспуха е черен и т.н. И т.н. Мисля, че много подобни мнения има вече гледайте за тези неща и сами си вадете изводите.....

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 30.01.2014
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E92 M3

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Marinskia » 18 Юни 2014, 16:49

Ясно ми е ,че до 15 бона трудно ще излезе читаво и да е без следи,че е било в движение.А и ще кажат като имаш много претенции отиваш и вземаш BUYBACK или нова от магазина.

И 20 бмв-та ако трябва ще закарам за проверка докато не излезе нещо читаво за 1 седмица в Италия ще огледам има и обяви, които ги няма в аутоскаута.

Аз да си призная бмв дизел дори и след 2012 с бял ауспух не съм виждал от "хубавата" ни нафта.Имам приятел с голф 7 тапицерията му е обелена а е на 30хил. км и ауспуха му е черен.Ако си палачор и за 1 година може колата да заприлича на гробница.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 30.01.2013
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: bmw 320d e90
Мечтае да кара: m5

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от hpnotic2 » 18 Юни 2014, 17:44

Taruno написа:
Marinskia написа:...


......

+1...И аз съм на мнение, че няма как кола на 100к километра да струва примерно 12-15к лева и то в перфектно състояние.Аз за моята със сервизна история и реални 170к километра от Германия дадох 18+(преди година и половина), а тука за италиански модели на виждаш ли 90к км с ПЪЛЕН М ПАКЕТ и не знам си още какво 15 хиляди и надолу.Нещо не ми се връзват нещата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 18 Юни 2014, 18:19

Marinskia написа:Ясно ми е ,че до 15 бона трудно ще излезе читаво и да е без следи,че е било в движение.А и ще кажат като имаш много претенции отиваш и вземаш BUYBACK или нова от магазина.

И 20 бмв-та ако трябва ще закарам за проверка докато не излезе нещо читаво за 1 седмица в Италия ще огледам има и обяви, които ги няма в аутоскаута.

Аз да си призная бмв дизел дори и след 2012 с бял ауспух не съм виждал от "хубавата" ни нафта.Имам приятел с голф 7 тапицерията му е обелена а е на 30хил. км и ауспуха му е черен.Ако си палачор и за 1 година може колата да заприлича на гробница.


Това е така аз си взех buy back,но за другото си в грешка кола с ДПФ винаги е с бял ауспух дори по-бял от бензиновите, ако искаш бих слязъл до гаража да ти снимам моята при положение, че не е мита от седмица заради тези дъждове. За проверките евала колега точно така се прави. Но вече ми е трета кола с ДПФ имах Е60 530, пасат 6 и сега тройката и нито една нямаше черно по ауспуха, кога са с ДПФ в изправност. Сега ако пипнеш отвътре на ауспуха дори по пръста ти почти няма сажди, такова е естеството на самия филтър, не че нещо колите са велики :D

Иначе с твоето отношение очевидно няма да скочиш на някоя лъскава гробница, пускай обяви като има и ние ще гадаем по снимките за неща, които може да си пропуснал.

Аз като търсех по едно време до толкова бях психясал, че измервах на Illustrator разстоянията на фугите за следи от удари :) :shock:

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook