Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- maikooo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: F90 M5
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
asent1977 написа:Иначе за горната тема, цената е реципрочна на състоянието... Хубава истинска Е46 също е над 10 реално. Просто тия неща в обявите Е90 на 111.000 км за 10.000 лв няма такъв филм. Който иска да сравни цените в Германия и Австрия на коли с екстри и малко км и да види за какво става думапо 18000 евро са
Това е най-точния отговор

Големият спад в цените на големите мотори при е46 дойде през през 2010 г., преди това всички дараци, които се вкарваха бяха под 163 к.с., и съответно разликата в цените с акцизните коли беше огромна, не е като сега да има 320 и 330 на една цена. Аз 2008 г. купих 7 год. е46 330д за 18 к + 6к акциз, а 320д имаше и по 13-14 к. Накратко според мен, нищо не се променило, хубавото е рядко и скъпо, а от другото има колкото искаш


- Georgi Zh.
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 17.04.2017
- Пол: Мъж
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Дайте мнения за този автомобил как ви се струва цената и самия автомобил. Утре ще ходя да я гледам. Нямам никакви наблюдения за бензиновите двигатели. Кой двигател е най-сполучлив от бензиновите и какъв разход дава градско и също ме интересува колко излиза газифицирането на този двигател.
http://www.cars.bg/c2093852
http://www.cars.bg/c2093852
- Georgi Zh.
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 17.04.2017
- Пол: Мъж
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Дайте мнения за това бмв http://www.cars.bg/c1803255 дайте мнения и за бензиновите двигатели и тяхното газифициране
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Georgi Zh. написа:Дайте мнения за това бмв http://www.cars.bg/c1803255 дайте мнения и за бензиновите двигатели и тяхното газифициране
Накратко:
*повечето пипат масло,някои са като лейки и трябва да се огледа коша мнооого старателно отвсякъде,гарнитура на глава,около соленоидите на ваноса,гарнитура картер,охладител на маслото - не трябва да има и помен от какъвто и да е пушек нито на студен мотор нито на топъл - има ли - не е много хубаво
*мотора трябва да работи гладко,без да претриса,без излишни шумове - не трябва да трака дори малко - ако да валове или повдигачи
*слаби места - водна помпа - електрическа - сменя се на около 60-70 000км не е от най-евтините средна цена около 560лв + термостат с нея задължително още около 80+лв
*ДИСА клапи - масово колите са над 250 000+ км,на тази цена НЕ съществува под 200 000км и ако не са сменяни - имай ги в предвид,отказват отведнъж,нови са около 800лв двете НЯМАТ аналог афтърмаркет или нови или морга (още по рядко с този мотор)
*соленоиди - рядко се трошат ,но е хубаво да се прегледат и евентуално да се изчистят
Харча на масло може да е от няколко неща - има ЦЯЛА тема точно за тези мотори,ако ти трябва мнение няма смисъл да се повтаряме.
С газта се разбират,неудобното е ,че няма място за кръгла бутилка
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Тази кола е N52B25 двигател. Газифицира се лесно. Пепоръчвам ти БРЦ , всичко друго е компромис с по-висок или по-нисък шанс за проблеми . Специално за този двигател ще е към 1700-1800 лв БРЦ газификацията.
N52 e последният бензинов без директно впръскване - тоест последният 6-так лесен за газифициране.
Цената е височка като за Януари 2005-та кола , но ако ти харесва и е в добро състояние я взимай. Има добро количество екстри.
N52B25 - разход на бензин 11 градско със спокойствие и галене . 12-13 на газ.
Извън с 130-140 - 8-9
N52 e последният бензинов без директно впръскване - тоест последният 6-так лесен за газифициране.
Цената е височка като за Януари 2005-та кола , но ако ти харесва и е в добро състояние я взимай. Има добро количество екстри.
N52B25 - разход на бензин 11 градско със спокойствие и галене . 12-13 на газ.
Извън с 130-140 - 8-9
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Alek_SV написа:Тази кола е N52B25 двигател. Газифицира се лесно. Пепоръчвам ти БРЦ , всичко друго е компромис с по-висок или по-нисък шанс за проблеми . Специално за този двигател ще е към 1700-1800 лв БРЦ газификацията.
N52 e последният бензинов без директно впръскване - тоест последният 6-так лесен за газифициране.
Цената е височка като за Януари 2005-та кола , но ако ти харесва и е в добро състояние я взимай. Има добро количество екстри.
N52B25 - разход на бензин 11 градско със спокойствие и галене . 12-13 на газ.
Извън с 130-140 - 8-9
Висока цена?! Е46 330и са по 1.500лв по евтини...даже си е ниска за модела с този мотор
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Некоректно извърташ нещата.
Да - има Е46 330-ки бензин за по 12 хил . НО са индивидуал с Харман-Кардон КУПЕТА , а не седани. Пазара на купетата и на седаните са две различни неща. Таргета е друг и бройката автомобили много различна.
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2u0cp9
330ка Е46 седан има газифицирани от 7 до 9 хиляди.
И да цената за 325 Януари 2005 (12 годишна кола , която нито е доработвана , нито е лимитирана серия нещо и тн) е висока на 13 и половина хиляди.Към 12-тина хиляди е нормално да е. Като търсих Е92ка за първи път пролетта на 2013-та година можех да купя 325и КУПЕ за 17 хиляди. Верно италянка с доста захабявания (видими), но все пак преди 4 години е това. Та да .. висока е цената. Цената е приемлива едиствено , ако колата вече има газ ,а на снимките не виждам да е показано да има.
Да - има Е46 330-ки бензин за по 12 хил . НО са индивидуал с Харман-Кардон КУПЕТА , а не седани. Пазара на купетата и на седаните са две различни неща. Таргета е друг и бройката автомобили много различна.
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2u0cp9
330ка Е46 седан има газифицирани от 7 до 9 хиляди.
И да цената за 325 Януари 2005 (12 годишна кола , която нито е доработвана , нито е лимитирана серия нещо и тн) е висока на 13 и половина хиляди.Към 12-тина хиляди е нормално да е. Като търсих Е92ка за първи път пролетта на 2013-та година можех да купя 325и КУПЕ за 17 хиляди. Верно италянка с доста захабявания (видими), но все пак преди 4 години е това. Та да .. висока е цената. Цената е приемлива едиствено , ако колата вече има газ ,а на снимките не виждам да е показано да има.
Последна промяна Alek_SV на 20 Апр 2017, 10:14, променена общо 1 път
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Alek_SV написа:Некоректно извърташ нещата.
Да - има Е46 330-ки бензин за по 12 хил . НО са индивидуал с Харман-Кардон КУПЕТА , а не седани. Пазара на купетата и на седаните са две различни неща. Таргета е друг и бройката автомобили много различна.
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2u0cp9
330ка Е46 седан има газифицирани от 7 до 9 хиляди.
И да цената за 325 Януари 2005 (12 годишна кола , която нито е доработвана , нито е лимитирана серия нещо и тн) е висока на 13 и половина хиляди.Към 12-тина хиляди е нормално да е. Като търсих Е92ка за първи път пролетта на 2013-та година можех да купя 325и КУПЕ за 17 хиляди. Верно италянка с доста захабявания (видими), но все пак преди 4 години е това. Та да .. висока е цената.
Викаш да си дам седана за 11 000 колкото е 320д...последния чист бензин без директно впръскване...в италия незнам дали съществуват...а това,че някой харесва купе ...купе да е ама дали е 320д ще е по-скъпо..сори ама не мога да се съглася въобще...хубав седан Е46 здрав 330и за 7к - е изключително рядко,а пък че масово са купета за тези пари само имай предвид,че Е46 330и седан е по-рядък от купето а има няколко комбита около 10к таа нали...
Как пък само в бг са по 10 000 ,тогава Е90 320д трябва да е 7-8 000 това ли искаш да кажеш...и дали е 2008 седана или 2005 разлика - 0 ,дори не е гаранция за малко км,което е масово при големите бензини за разлика от дизелите..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
В крайна сметка този спор е излишен. Пазара сам си определя кое колко реално струва с факта на реалната продажна цена
Ако човека може да я продаде на 13,5 и бъдещия колега иска да я купи на толкова значи всичко е 6 


- Georgi Zh.
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 17.04.2017
- Пол: Мъж
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Gqbriel написа:Alek_SV написа:Тази кола е N52B25 двигател. Газифицира се лесно. Пепоръчвам ти БРЦ , всичко друго е компромис с по-висок или по-нисък шанс за проблеми . Специално за този двигател ще е към 1700-1800 лв БРЦ газификацията.
N52 e последният бензинов без директно впръскване - тоест последният 6-так лесен за газифициране.
Цената е височка като за Януари 2005-та кола , но ако ти харесва и е в добро състояние я взимай. Има добро количество екстри.
N52B25 - разход на бензин 11 градско със спокойствие и галене . 12-13 на газ.
Извън с 130-140 - 8-9
Висока цена?! Е46 330и са по 1.500лв по евтини...даже си е ниска за модела с този мотор
Според теб колко му е реалната цена и какво може да е това нещо на бронята под номера не ми изглежда да е оригинално :Д И
наче този двигател с газ капризен ли е или ако газовото е хубаво няма да имам проблеми? Бях се насочил към дизел 320 но не намирам запазено с повечко екстри и реших да гледам каквото излезе стига да е запазено. И според мен цената му е малко висока за кола от 2005 година според вас 12 000 заслужават ли си за тази кола
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Alek_SV написа:В крайна сметка този спор е излишен. Пазара сам си определя кое колко реално струва с факта на реалната продажна ценаАко човека може да я продаде на 13,5 и бъдещия колега иска да я купи на толкова значи всичко е 6
Малко ми е по български "пазара сам си определя" кой пазар точно.,защото европейския не е такъв...явно говорим за горублянския и дупнишкия..съжалявам,но не мога да се съглася просто с това твърдение...ама айде стига с

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х


Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Габи, и на мен ми се иска да бях взел 30 хиляди за мойта бивша 335д Е92 , ама нямаше кой да ми ги даде. Имаше 5-6 стокови 335д на 23-25 хил и те диктуваха пазара за съжаление, а аз нямах търпението да продавам една година кола в тоя момент ,защото си бях наумил с какво ще я сменям и след 4тия месец ми писна и я дадох за смешни пари . Единици са хората , които разбират от коли и имат пари + нормално е всеки да иска да натиска надолу цената като купува. Пазара е Българският , селски пазар
за съжаление. Та той определя.

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Alek_SV написа:Габи, и на мен ми се иска да бях взел 30 хиляди за мойта бивша 335д Е92 , ама нямаше кой да ми ги даде. Имаше 5-6 стокови 335д на 23-25 хил и те диктуваха пазара за съжаление, а аз нямах търпението да продавам една година кола в тоя момент ,защото си бях наумил с какво ще я сменям и след 4тия месец ми писна и я дадох за смешни пари . Единици са хората , които разбират от коли и имат пари + нормално е всеки да иска да натиска надолу цената като купува. Пазара е Българският , селски пазарза съжаление. Та той определя.
На 90% съм съгласен...само не съм съгласен с това,че големите мотори са на цени под 4цил такива.Иначе кой кога какво взел,ясно че повечето от нас са изсипали преди 3-4год не малко пари,няма как да са толкова и сега,но нереано ми е 10к за подобен модел ...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Малко ще се намеся и аз - както казаха по-горе състоянието диктува и цената е доста условна може и да си заслужава 13500 може и да не струва и 10, уви при старите коли по-скоро времето показва до колко човек се е вътрил. И конкретно ако някой само е карал без да поправя (което е много често срещано) за 325-цата всичко което ти сам изброи трябва тепърва да се бута и оправя - би ли дал 13500. Много от колите са на пазара просто защото вече им е дошъл лимита на каране без поддръжка от страна на собственика. От мои лични наблюдения са малко хората, които оправят неща превантивно преди колата да спре да върви или изгуби мощност, ентусиастите от форума са една мнооого малка част от каращите БМВ 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани