Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Но пък втората по снимки изглежда по-запазена. Иначе като оборудване, определено първата. Виж ги и двете, и си избери.
Never mistake motion for action...
- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Именно защото е по-запазена ми дойде на акъл, че може км да са реални, но колата да е била удряна и джамбазина да я е купил от застраховател например. Наистина е най-добре да се огледат и двете. Аз с риск да се потретя питам: защо хората гледат бедно оборудвани коли с неясно минало от джамбази, при положение, че за пренебрежима разлика в парите се купува кола от БГ на реални километри и с ясна на 100% история, че даже публикувани тук във форума? Според мен това е най-важно при купуването на автомобил втора ръка, а не марка, модел, екстри, цвят и т.н.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Забелязал съм, че у доста хора има някаква психологическа бариера да купят кола от форума, защото другите ще им се подиграват, че са се набутали. Не мога да си го обясня, но са ми го споделяли няколко човека, купили коли от форума... А и продължава да царува схващането, че колите от чужбина са супер, а тук са карани по родните пътища и са потрошени. Само че аз съм налял няколко бона в тая кола да е в отлично състояние, а италианеца често и масло не сменя. Не искам да отварям дискусия, но наистина е тъпо, че се пренебрегват добри коли за сметка на поредната котка в чувал, за която се пускат 10 теми впоследствие. И после заради тези теми колата не може да се продаде във форума 

Never mistake motion for action...
- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Е това с подигравките нямаше и да предположа, че е възможно. Не че и мен не са ме питали защо за тия пари не взех М3 вместо 320d, ама човек да се ръководи от такива мнения при харченето на собствените си пари...
Аз също съм останал с впечатление (не от BMW-та, но мисля, че няма разлика), че вече кола от западна Европа не е гаранция за смислена поддръжка. От Холандия идват коли на наистина реални километри и със сервизна история, но в нея си пише причината за всички мъки малко след покупката-ши*ана поддръжка. Смяна на масло на 25000км (за турбо бензинов мотор), не сменяни с години филтри и т.н.

- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Ето и факт ,че нямам нито едно обаждане за моята ,въпреки че е внос Швейцария със сервизната си история и реални километри + 9 хил лева наляти от мен за една година и карана само 5000км тук. Но съм сигурен че прочетат ли 250 000 км и се отказват, а от джамбазите ще купят на 120 000, да не говорим за тая на 68 000км, което е абсурдно. Всеки който се качи на моята и казва че е като нова вътре, така че колко е запазена не е критерий за км, ама както си решат, парите са си техни.
Ако искате може да коментираме моята от подписа ми(няма да се обидя от лоши коментари), примерно заслужава ли си цената , трябва ли да я коригирам например или просто предразсъдъците на българина са причина за това да няма търсене.
Ако искате може да коментираме моята от подписа ми(няма да се обидя от лоши коментари), примерно заслужава ли си цената , трябва ли да я коригирам например или просто предразсъдъците на българина са причина за това да няма търсене.
Последна промяна kraska на 04 Авг 2014, 21:03, променена общо 1 път
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
За твоята в подписа, проблема да няма обаждания според мен е че е комби, незнайно защо в Бг. седаните са много по-предпочитани, отделно има и газ, аз лично и повечето ми приятели кола с газ не биха купил/краме под 4к км на година и не си залужава проблемите/, иначе за съжаление тези 9к който си налял няма как да си конкурентен на цената на някой джамбаз който разхода му е да даде 100-200лв да врътнат км-те и цялостно почистване на кошницата внесена от Италия!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- chefoto
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 10.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: G26 M440i xdrive
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Не знам какво толкова скочихте всички...Попитах просто за тези 2 коли, защото тях видях на първо четене. Това, че втората не е на 68 000 км ми е пределно ясно, достатъчно съм обикалял по всякакви джамбази и ги знам що за стока са и колко лъжат. Аз също предпочитам кола от частно лице, най-малкото, защото шансът да е читава е много по-голям, а и се спестяват пари по регистрации, данъци и всякакви такива простотии. Прегледал съм форума първо за типа кола, която търся, но така и не открих. Без нищо лично към който и да е колега, но ми прави впечатление, че някои от форумните коли са с доста завишена цена, и нямам предвид тази на колегата по-горе (сигурен съм, че колата е наистина добра, но двигателят ми е прекалено голям, а и комби не си търся за сега), а говоря по принцип. Разбира се има и изключения, но по мое лично мнение хубавите коли се продават доста бързо. И преди да ме изкарате, че съм някакъв тънкач заради мнението за завишените цени искам да кажа, че никога не гледам най-евтините коли от дадена марка/модел, защото в сайтовете има и Е60-ки за по 11-12к, но ми е пределно ясно що за "кола" е това на тия пари. И все пак не забравяйте, че парите, които набивате в колите никога няма да може да се избият, аз също бях вкарал порядъчна сума в миналата ми кола, но като дойде време за продажба никой не се интересуваше от това...
Относно това, което търся, никъде във форума не видях Е46 купе, фейслифт, 2.2 мотор (170 коня) или 318 (2.0 143/150 коня), или пък е90 320 (150 коня) седан, защото това са ми критериите. Карам под 10к км годишно, така че кола с газ определено не ми трябва. Не държа на кой знае каква динамика по простата причина, че предишната ми кола беше 100 коня, така че дори и да се кача на 318ка 129 коня съм убеден, че пак ще ми се стори достатъчно пъргава. По мое впечатление по-голямата част от колите в България са или дизели, което също не ме устройва, поради километрите, които въртя, или с газ. Ако някой колега продава такъв тип кола, която съм споменал по-горе, с удоволствие бих я погледнал и евентуално купил.
Относно това, което търся, никъде във форума не видях Е46 купе, фейслифт, 2.2 мотор (170 коня) или 318 (2.0 143/150 коня), или пък е90 320 (150 коня) седан, защото това са ми критериите. Карам под 10к км годишно, така че кола с газ определено не ми трябва. Не държа на кой знае каква динамика по простата причина, че предишната ми кола беше 100 коня, така че дори и да се кача на 318ка 129 коня съм убеден, че пак ще ми се стори достатъчно пъргава. По мое впечатление по-голямата част от колите в България са или дизели, което също не ме устройва, поради километрите, които въртя, или с газ. Ако някой колега продава такъв тип кола, която съм споменал по-горе, с удоволствие бих я погледнал и евентуално купил.
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
chefoto написа:Не знам какво толкова скочихте всички...Попитах просто за тези 2 коли, защото тях видях на първо четене. Това, че втората не е на 68 000 км ми е пределно ясно, достатъчно съм обикалял по всякакви джамбази и ги знам що за стока са и колко лъжат. Аз също предпочитам кола от частно лице, най-малкото, защото шансът да е читава е много по-голям, а и се спестяват пари по регистрации, данъци и всякакви такива простотии. Прегледал съм форума първо за типа кола, която търся, но така и не открих. Без нищо лично към който и да е колега, но ми прави впечатление, че някои от форумните коли са с доста завишена цена, и нямам предвид тази на колегата по-горе (сигурен съм, че колата е наистина добра, но двигателят ми е прекалено голям, а и комби не си търся за сега), а говоря по принцип. Разбира се има и изключения, но по мое лично мнение хубавите коли се продават доста бързо. И преди да ме изкарате, че съм някакъв тънкач заради мнението за завишените цени искам да кажа, че никога не гледам най-евтините коли от дадена марка/модел, защото в сайтовете има и Е60-ки за по 11-12к, но ми е пределно ясно що за "кола" е това на тия пари. И все пак не забравяйте, че парите, които набивате в колите никога няма да може да се избият, аз също бях вкарал порядъчна сума в миналата ми кола, но като дойде време за продажба никой не се интересуваше от това...
Относно това, което търся, никъде във форума не видях Е46 купе, фейслифт, 2.2 мотор (170 коня) или 318 (2.0 143/150 коня), или пък е90 320 (150 коня) седан, защото това са ми критериите. Карам под 10к км годишно, така че кола с газ определено не ми трябва. Не държа на кой знае каква динамика по простата причина, че предишната ми кола беше 100 коня, така че дори и да се кача на 318ка 129 коня съм убеден, че пак ще ми се стори достатъчно пъргава. По мое впечатление по-голямата част от колите в България са или дизели, което също не ме устройва, поради километрите, които въртя, или с газ. Ако някой колега продава такъв тип кола, която съм споменал по-горе, с удоволствие бих я погледнал и евентуално купил.
Не са конкретно към теб насочени коментарите. Просто от много време следим темата и ни прави впечатление на какво се спират хората по принцип. Иначе от тези две коли бих погледнал тази с ксенона. Още като влезеш в нея ще добиеш представа как са нещата, другото само диагностика и преглед би ти дал пълна представа. Иначе аз също карам по толкова километри на година и вярвай ми газта си струва. Избива се много бързо, а ядовете са само първоначални и то ако газаджията не е слагал на такъв мотор ГИ. Съвременните ГИ-та са много напред в сравнение с представата на хората от край време.
Последна промяна kraska на 04 Авг 2014, 21:03, променена общо 1 път
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Абсолютно нищо лично, колега, просто мнението ти беше повод да поразсъждаваме малко.
Never mistake motion for action...
- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Leon написа:Абсолютно нищо лично, колега, просто мнението ти беше повод да поразсъждаваме малко.
Именно! Извинявам се, ако си се почувствал засегнат.
- ociata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: София/Враца
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
В духа на форумните коли искам да попитам за следната:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=46&t=373383
Да подчертая че се оглеждам за доста варианти, тоест не гледам само е92(даже не гледам само БМВ
). Просто тази ми изглежда свежа, има почти всички желани от мен екстри(вероятно защото е италиянка) и най-вече има пълна БМВ история. Малко ме притеснява темата за маслото на 325/330, но пък съм имал Опел Екотек та не съм и чак толкова наплашен
Гледам че по характеристики му дават да върви г/д колкото е46-цата ми(184 дизел), но предполагам ще се усеща една идея по-мудно чисто субективно. Та някакви мнения и/или препоръки?
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=46&t=373383
Да подчертая че се оглеждам за доста варианти, тоест не гледам само е92(даже не гледам само БМВ


- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Тази кола ми харесва много!
На живо не съм я гледал, че не търся в момента, но определено звучи и изглежда много добре..

На живо не съм я гледал, че не търся в момента, но определено звучи и изглежда много добре..
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Автоматът наистина осакатява мотора, но като му свикнеш на капризите е приятен за каране, а в спорт режим се държи чудесно. Много плавен и тих мотор, за разлика от дизела.
Never mistake motion for action...
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Определено 3.0 мотора ще ти по-кеф спрямо 2.5, ама фацата на колата е един път и си струва според мене!
Последна промяна kraska на 04 Авг 2014, 21:03, променена общо 1 път
- ociata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: София/Враца
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Самата кола, като кола, ми харесва, иначе ясно че ако имам избор бих си взел 330. Все пак до колко ще ми е мудна според вас(база за сравнение е46 184кс)? Иначе съм твърдо решен следващата кола да е автомат така или иначе. И задължително да е над 200к.с. Дизелите по-скоро ги избягвам, макар че някой 535д вече почват да изпадат в ценовия ми диапазон та нищо се не знае. Но да не се отплесвам от темата, освен че ще е по-мудна колата автомата прави ли проблеми някакви както при е46? Нещо друго нередно 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани