Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Nukem написа:то щото N53 не чука като дизел.
Чак толкова не тропа,разликата е като потеглиш и разтрелва 7000оборота и звучи прекрасно,с малко кеш оше повече,ако много ти лопа (слагаш дебела изолацийка и край)
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Някои ги кефи звук, други да ги смачкват нютоните в седалката, но за кабриото, ако е дизел, по-добре 335д
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:Някои ги кефи звук, други да ги смачкват нютоните в седалката, но за кабриото, ако е дизел, по-добре 335д
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Абе стига с тея нютони бе - излизай да ти видя нютоните алоу


Кабриото трябва да е спокойствие,лекота,ефирност - а не тъкаръка тъкаръка и да трепери ,като малеби...
Аз говоря за 4цил концепция а не 6 приликите са само в горивото ,което ползват.
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:6 цил бензин срещу 4 цил дизелче, не е ли малко нечестноGqbriel написа:dextuar написа:Някои ги кефи звук, други да ги смачкват нютоните в седалката, но за кабриото, ако е дизел, по-добре 335д
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Абе стига с тея нютони бе - излизай да ти видя нютоните алоупък ти си смъкни прозорците и ми кажи колко "лошо" звучи
![]()
Кабриото трябва да е спокойствие,лекота,ефирност - а не тъкаръка тъкаръка и да трепери ,като малеби...
Аз говоря за 4цил концепция а не 6 приликите са само в горивото ,което ползват.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Имаш 100+ нм отгоре бе хаха..сега сериозно по темата.
Колега ionov - гледаш 2 различни и като модел и като изпълнение и като усещане автомобили.Кабриото си се усуква...малко е странно усещането.
За мен интериора на е9х поколенията са по-качествени от на Ф.Двете са 2.0 но Фкатанима страхотен автомат ,навито май е по-разширено,нова модерна кола,от друга страна кабриото е гъзарийка(аз не бих взел дизел 4 кабрио,както отбелязох).В крайна сметка индвете изглеждат гледани коли,тествай индвете инвиж,кое ти пасва ...така на снимки само цената си коментираме

Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Верно, че на хората вече не им пука за усещането от двигателя, но да си кажа... Няма да бъде измислен дизел, от който да ме побиват тръпки като от 6-цил.бензин. Пък нека си вървят печките, нека са икономични, не го отричам.
По темата - ако колегата не го влече конкретно Е90-та, опредлено по-добре F30-та, по-нова, по-икономична, по-лесна за продаване впоследствие. Приятна кола за придвижване.
По темата - ако колегата не го влече конкретно Е90-та, опредлено по-добре F30-та, по-нова, по-икономична, по-лесна за продаване впоследствие. Приятна кола за придвижване.
Never mistake motion for action...
- frenchi03
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 21.03.2015
- Местоположение: France
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw F30 340i
- Мечтае да кара: GT3
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
ivokomandos написа:Здравейте колеги има ли разлика между американските и европейските е90 примерно тази http://m.mobile.bg/details/11489346393007647 какво и е по различното? Мнение също ме интересува.
Здравей колега,колата е моя,купих я за много близък приятел, но непредвидени обстоятелства наложиха промяна в плана докато пристигне от Usa. Гарантирам напълно че колата не е купена с удар или наводнена,знам че всички от Usa са такива.Отне ми над 2 месеца да намерим такава без удар.Ако имаш сериозен интерес мога да ти покажа снимки от денят в който е закупена.

- ionov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Имал съм две Е90 ки до момента и като модел много ми харесва тази кола.
С Ф30 нямам никакав опит а и в случая ми идва малко скъпо.
Е90 ките и двете ми бяха много хубави и надеждни не съм имал драми с тях не знам дали мога да разчитам по същия нчин на Ф30 ката.
Готина е но пък чета за разн дефекти тук там...
Кабриото го гледах, карах го и да си призная очаквах да трака тази кола много повече а вътре звука и беше по-скоро като на 4 цилиндров бензин.
Но както и да е де за мен това не е голяма драма със звука
Кабриото хем ми харесва хем ми се струва, че има нещо гнило там но съм в процес на проверяване на разни неща и ще видим какво ще излезе.
Ф ката е идеална, историята и е пълна и за продаване да, по-лесна е но според мен от нея ще се изгубят много повече пари след 2 години отколкото от кабриото, защото пазара тепърва ще се залее с Ф30 ки от Италия и ако съдим по цената на 7 годишна Е90 ка 320д със същите екстри в момента около 20-22 та загубата ще е голяма. Но гледам сега да не го мисля това чак толкова много.
С Ф30 нямам никакав опит а и в случая ми идва малко скъпо.
Е90 ките и двете ми бяха много хубави и надеждни не съм имал драми с тях не знам дали мога да разчитам по същия нчин на Ф30 ката.
Готина е но пък чета за разн дефекти тук там...
Кабриото го гледах, карах го и да си призная очаквах да трака тази кола много повече а вътре звука и беше по-скоро като на 4 цилиндров бензин.
Но както и да е де за мен това не е голяма драма със звука

Ф ката е идеална, историята и е пълна и за продаване да, по-лесна е но според мен от нея ще се изгубят много повече пари след 2 години отколкото от кабриото, защото пазара тепърва ще се залее с Ф30 ки от Италия и ако съдим по цената на 7 годишна Е90 ка 320д със същите екстри в момента около 20-22 та загубата ще е голяма. Но гледам сега да не го мисля това чак толкова много.
Последна промяна ionov на 06 Юни 2017, 19:18, променена общо 1 път
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
това щях да напиша вчера, но ме домързя. Тази въпросната Ф-ка 20д след 2 години ще е 25-27 бона
Да, на малко км. е но Ганьо масово гледа екстри и гъзария, така че пазарът ни е такъв. Аз не бих дал за нея 40 бона
Имай на предвид, че кабриото след 2 години няма да е 20 бона
за мен двете коли са коренно различни и ми е странно, че се чудиш коя. Ф-ката е неква скучна нова колица, докато кабриото е със същото моторче, но далеч няма да е скучна кола 




Последна промяна bai_ILIA на 06 Юни 2017, 15:39, променена общо 1 път
"Чемодан, вокзал, Москва"
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
bai_ILIA написа:това щях да напиша вчера, но ме домързя. Тази въпросната Ф-ка 20д след 2 години ще е 25-27 бонаДа, на малко км. е но Ганьо масово гледа екстри и гъзария, така че пазарът ни е такъв. Аз не бих дал за нея 40 бона
Имай на предвид, че кабриото след 2 години няма да е 20 бона
Според мен от Е93-то в ценово отношение загубата ще е по голяма.
Както рязко ще падне цената на Ф30 с излизането на Г-3та серия така Е9х ще тръгне рязко надолу.
Да не говорим, че кола на 10 години и 100к км. недоказуеми се продава по трудно от кола на 6 години и 150к км. с подробна история.

- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Кабриото ще е на 10 години 2021 година така, че има време
да не говорим, че на Ф-ката Януари 2013 на обява си е баш 2012 накрая от първите. Двете коли нямат 2г. разлика. Като нови имат 30-40 000лв разлика. когато една кола е в диапазона 10-15 бона само във БМВ форума и маниаците гледат сервизни историии и км. Масово се гледа колата ок ли е ок - взимай.
Колега, прав си за падането на цените, но както знаем на някои модификации пада по-трудно и точно кабриото е такъв случай. Малко бройки са като цяло и винаги са доста по-ексклузивни спрямо масовките
Колегата каза, че загубата на стойност не му е много важна така, че това не е от значение в случая. Относно км. на кабриото - подобни коли особено БМВ много хора не ги карат зимата. Така, че ако не е на 39 000км ще е на 70-80 000км макс и цената пак ще е вярна. Със сигурност не е служебна кола голямата част 320д на вторичния пазар
аз за 40 бона не бих взел нито едната от двете, особено с 4 цилиндров дизел 

Колега, прав си за падането на цените, но както знаем на някои модификации пада по-трудно и точно кабриото е такъв случай. Малко бройки са като цяло и винаги са доста по-ексклузивни спрямо масовките



"Чемодан, вокзал, Москва"
- ionov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Хаха, не че не ме бърка загубата от цената във времето. Бърка ме и то много но гледам да е на втори план, иначе няма да си купя кола 
Кабриото определено ще загуби по-малко от цената си но ще се продаде и по-трудно.
Загубата на пари от Ф ката ще е по-голяма но ... тя и с повече екстри да е пак ще изгуби стойност.

Кабриото определено ще загуби по-малко от цената си но ще се продаде и по-трудно.
Загубата на пари от Ф ката ще е по-голяма но ... тя и с повече екстри да е пак ще изгуби стойност.
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
ако си имал 2 Е90-ки незнам защо искаш 3-та макар и кабрио...колкото и да ме кефи моята кола, никога не бих си купил отново Е9 нещо си. Просто писва в даден момент 

"Чемодан, вокзал, Москва"
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
И аз съм в тази дилема дали има смисъл да търся 330/335 фейс при положение, че вече достатъчно дълго време съм карал Е90 и то с прилично екстри. Освен с по-добрата динамика и ЦИЦ и по-добрата от части визия, всичко друго ще е еднаквоbai_ILIA написа:ако си имал 2 Е90-ки незнам защо искаш 3-та макар и кабрио...колкото и да ме кефи моята кола, никога не бих си купил отново Е9 нещо си. Просто писва в даден момент

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Аз пък мисля, че почти сигурно следващата ми кола пак ще е Е9х. Само, че ще е комби и евентуално 4х4, но за второто не съм убеден, защото първо трябва да покарам такава. Но пък задължително ще е 6 цилиндрова, независимо от горивото. Лично според мен, за този ценови клас и разходи по поддръжка - това е колата!
Но аз съм го правил това и преди, все пак съм имал 3 еднакви А4-ки.
Но аз съм го правил това и преди, все пак съм имал 3 еднакви А4-ки.

- ionov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Аз съм имал два еднакви Мерцедеса но със сигурност няма да потретя.
Двете Е90 ки не съм ги имал една след друга и бяха различни - едната 325 бензин другата 330д М пакет.
Фейса на Е90 ме кефи много а кабриото допринася и не на последно място цената и потдръжката
Но ще видим де още нищо не съм решил.
Двете Е90 ки не съм ги имал една след друга и бяха различни - едната 325 бензин другата 330д М пакет.
Фейса на Е90 ме кефи много а кабриото допринася и не на последно място цената и потдръжката

Но ще видим де още нищо не съм решил.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани